Michał126 Opublikowano 25 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2016 Ok, to całe szczęście Dzięki
Fitte Opublikowano 25 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2016 Czerwona Tuga to kwas a co za tym idzie jest mocniejsza.
TOM3K Opublikowano 25 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2016 Wczoraj pierwszy raz Używałem TUGI i mega zadowolenie !
samwdomu Opublikowano 25 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2016 Też ostatnio tuge kupiłem i chyba SG Iron Off lepszy. A tuga mocniej na kostce krwawiła niż na feldze.
Gesiu_15 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2016 samwdomu, ja używam ponad rok Tugi i nie narzekam a radzi sobie znakomicie z różnymi rodzajami zabrudzeń
samwdomu Opublikowano 26 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2016 Gesiu_15, dzisiaj użyłem 2 raz tugi i zadziałała ale psikacz zmieniłem bo tamten punktowy to porażka z tym pędzlem latać. Widać za czyste koła wtedy były a nigdy na nich jeszcze nie używałem deironizerów. Ale i tak mam wrażenie że tester SG lepiej działa.
pawelpp Opublikowano 26 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2016 Jak już gdzieś komuś pisałem...ten psikacz rozpyla ale trzeba energicznie naciskać ! Sam wczoraj myłem komplet kół. I działa
Przemcio Opublikowano 26 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2016 Dokładnie. Przyciskając energicznie rozpyla bardzo dobrze. Naciskając lekko psiuka ciurkiem. Wystarczy wciskać mocno i leciec z rozmachem i układa sie na felgach super.
ostryziom Opublikowano 26 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2016 Dokladnie, taka jego natura ze szybkie, energiczne strzaly robia najwieksza mgielke. Na dodatek atomizer jest naprawde wytrzymaly bo przepsikalem juz jednym ok 7 litrow i dziala bez zarzutu. Drugi poszedl na test wytrzymalosci z czerwona tuga jak narazie 2 litry za nim
saroyan Opublikowano 2 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2016 Zgadzam się z powyższym Tuga na dachu I na masce
wobbjack Opublikowano 7 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2016 saroyan, Ile Ci poszło na cały samochód?
saroyan Opublikowano 8 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2016 O ile dobrze pamiętam, cały samochód + felgi (zew+wew)= +/- 0,5l
Treys Opublikowano 8 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2016 Miałem trochę usywione alufelgi jakieś 300-350km zrobiły ( nie wiem czy test się będzie liczył na alu jest Max Protect UNC-R ) a myłem je na szybko bo spieszyło mi się z wyjazdem, ale mały test zrobiłem między kwasową Tugą o naturalnym PH do czyszczenia oraz Wheel Wariorem od ADBL ( Jak wiadomo to nie kwas ) Lewa strona Tuga a Prawa ADBL ADBL Podsumowanie : Jako iż Tuga to kwas pracowało mi się z nią znacznie lepiej niż ADBL chodzi tutaj o konsystencje po prostu lepiej dla mnie ADBL tak samo spełnił swoje zadanie dodam iż kolejne 2 alufelgi potraktowałem już samym ADBL w proporcjach 0,5 Butelki 300 ml wody + 200 ml ADBL czyli korzystnie wychodzi i domywa dokładnie tak samo jak Tuga czy ADBL bez rozcieńczenia. Oba produkty mogę jak najbardziej polecić jednak u mnie faworytem jest Tuga
Gesiu_15 Opublikowano 8 Lipca 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2016 Treys, super porównanie Tuga można chwalić i chwalić
W1Michal Opublikowano 8 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2016 zaraz zaraz, zielona Tuga jest kwasowa ? chyba nie
Treys Opublikowano 8 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2016 zaraz zaraz, zielona Tuga jest kwasowa ? chyba nie Chyba coś mi się jednak pomyliło czerwona jest raczej kwasowa zielona chodziło mi o konsystencje żelową
Tomek WRO Opublikowano 8 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2016 Kwestia nie/kwasu już wyjaśniona ale: - intensywność krwawienia brudu na feldze nie świadczy o skuteczności produktu - można było poprawić zamieniając między sobą produkty - pędzelkowanie w dodatku zabezpieczonej felgi nie pomoże ocenić czy produkt jest skuteczny Treys, nie hejtuję i proszę przyjmij moje uwagi jako konstruktywną krytykę
W1Michal Opublikowano 8 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2016 plus Tugi taki że miałem kilku tygodniowego collinite na felgach i myslałem że mi Tuga wosk "dokończy" a tu niespodzianka, dalej jest kropelkowanie, czyli nie rusza wosku
dejwid92 Opublikowano 8 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2016 Ładnie doczyściło, miałem keidyś białe felgi i wiem co znaczy myć je co 300km. Ja jak wyjeżdżałem z myjni 10km i już był na nich pył z klocków (tu specjalne podziękowania firmie TRW, w której notabene pracuję, za stworzenie tak bardzo pylących klocków hamulcowych) Tugę już mam musze jeszcze dokupić i potestować ADBL W kwesti kwasowości to tak (wycinki ze stron producentów): ADBL Wheel Warrior [LINK]: ADBL Wheel Warrior to kwasowy płyn do felg o przyjemnym i intensywnym, owocowym zapachu. Z łatwością rozpuszcza brud, rdzę, osady po twardej wodzie. Tuga Chemie Alu-Teufel Spezial Gel[LINK]: Der Alu-Teufel Spezial ® ist säurefrei und somit bestens für die regelmäßige Felgenpflege geeignet. - Alu-Teufel Spezial® jest bezkwasowy i optymalnie nadaje się do regularnej pielęgnacji obręczy. (Tłumacz Google)
Gesiu_15 Opublikowano 8 Lipca 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2016 dejwid92, Tuga czerwona to kwas a Zielona bezpieczna dla wosku i jest to produkt bezkwasowy tak jak to pisze na stronie producenta
Michał126 Opublikowano 8 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2016 Ja wczoraj poczyniłem mało optymistyczną obserwację Spryskałem felgi z wżartym, żółtym nalotem (auto mojego ojca myte na szczotach), ładnie się zakrwawiły, ale musiałem przestawić auto na docelowe miejsce mycia i gdy manewrowałem, po każdym naciśnięciu hamulca bezpośrednio przed zatrzymaniem wydobywał się bardzo głośny dźwięk, coś jakby trzeszczenie i następowało lekkie szarpnięcie. Potem zauważyłem na tarczach czarne ślady po klockach. I mimo mojego upodobania w tym środku, chyba dam sobie spokój z bieżącym czyszczeniem felg nim. Nie mam pewności, czy jest bezpieczny dla klocków. Potem spryskałem hamulce obficie pianą i hamują normalnie, ale niedosyt pozostał.
passtartowy Opublikowano 9 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2016 To chyba normalne, że jak pryskasz deironizerem na metal, goły metal - tarcze to środek działa i widać to momentalnie. Po pierwszym hamowaniu jest ok. Po deszczu tarcze też łapie rdza...
Michał126 Opublikowano 9 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2016 Nie chodzi o rdzę, tylko tak jakby klocki rozmiękły i czarne plamy po nich zostawały na tarczach aż wszystko wyschło.
Gesiu_15 Opublikowano 9 Lipca 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2016 Michał126, śmieszna sytuacja passtartowy, zgadzam się z tobą to normalna rzecz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się