mbieniek Opublikowano 9 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2016 A wykończenie? Elementy wyraźnie nie w liniach i ogółem krzaczki. A tutaj to już w ogóle chaos:
Administrator AreK Opublikowano 9 Czerwca 2016 Administrator Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2016 Zobaczyłem, przeczytałem i nadal nie rozumiem dlaczego nikt nie chciał się tego podjąć. Pieprzenie i tyle. Robimy Tesle jak każde inne auto. To, że jest trudny lakier nie dyskwalifikuje zawodnika do startu w zawodach. Robiłem dwa dni temu to auto, zarżnięte w hol..... Dałem radę bez tej całej otoczki w dwa dni co nie zmienia faktu, że odwaliłeś kawał dobrej roboty
mbieniek Opublikowano 10 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2016 Zobaczyłem, przeczytałem i nadal nie rozumiem dlaczego nikt nie chciał się tego podjąć. Pieprzenie i tyle. Robimy Tesle jak każde inne auto. To, że jest trudny lakier nie dyskwalifikuje zawodnika do startu w zawodach. Co do zawodników to sam nie wiem Na zjeździe podczas promowania IBrida jednym z aut pokazowych w hotelu był DB7 z lakierem przetartym do blachy na rancie maski. OK, można powiedzieć, że ja też zniszczyłem zderzak, ale ja nie wysyłałbym tego auta na widok 500 detailerom z wielu krajów Nawet pijanym Trochę powoduje to efekt skali, tutaj tych aut jest bardzo dużo i wiele mitów narosło z początków produkcji, ile w nich prawdy nie umiem stwierdzić. Fakt jest jednak taki, że przez miesiąc od wystawienia ogłoszenia, żaden chętny "zawodnik" się nie znalazł a rozmawiamy o stolicy. Co do trudności lakieru to ..., bo jestem amator Mam tylko z 350 czy 400 godzin lotu na rotacji Nie było mi osobiście trudniej niż przy innych i nie musiałem posiłkować się wibratorem, co dla mnie jest wielkim plusem! Robiłem dwa dni temu to auto, zarżnięte w hol..... Dałem radę bez tej całej otoczki w dwa dni co nie zmienia faktu, że odwaliłeś kawał dobrej roboty No ale bez przesady, z panoramą na dachu to znowuż nie ma aż tak wiele powierzchni lakierowanej chyba co? Ale mówisz, że w dwa dni aby wypolerować lakier plus wszystkie te czarne "piano", obwódki, doły lusterek, klamki, lampy, z całym przygotowaniem - mistrz Mam jednak kawał do nadrobienia z dziedziny efektywności
qob Opublikowano 10 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2016 AreK, szwagier Tesle kupił, a Ty się nie chwalisz?
Administrator AreK Opublikowano 17 Lipca 2016 Administrator Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2016 W ostatnich dniach mieliśmy dwie czarne tesle. Stary i nowy model. Stary przypadł mi i o ile korektę zrobiłem w ok 10godzin i wyszła mega to aplikacja powłoki i dotarcie jej to jakiś horror.Każde przetarcia owocowało mikroryskami. Całkowity czas jaki poświęciłem na auto to. 9:00-00:00. Plus stan depresyjny w gratisie Następna tesla to fabrycznie nowa. Lakier inny. Twardszy i nie porysowal się przy docieraniu.Nadal trudny. Podsumowując. Nie lubię robić Tesli
mbieniek Opublikowano 19 Lipca 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2016 Dziękuję Ci za szczery komentarz, zwłaszcza, że jestem parę dni przed atakowaniem srebrnej dwulatki "bez żadnej rysy" I współczuję, tutaj miałem taki przypadek viewtopic.php?t=25977 Poważnie, zastanawiałem się, czy nie płakać, spędziłem nad autem też za dużo czasu. Nie zrobiłem drugiej warstwy EXO.
Gaj3c Opublikowano 1 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2017 powinni dorobić jakie hasło antyreklamowe dla Tesli 'Kierowco szanuj detailera swego,kup sobie coś innego' dobra robota
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się