luke Opublikowano 29 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Jaką firmę polecacie w Stolicy? Kto najlepiej i profesjonalnie ogarnia silniki diesla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 29 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Masters Tuning tylko oni chyba teraz w Piasecznie są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktm950 Opublikowano 29 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Masters Tuning tylko oni chyba teraz w Piasecznie są +1 Masters to legenda chiptuningu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smalec Opublikowano 29 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Potwierdzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 29 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 ja i kilku kolegów robiłem w Kreator Mocy i wszyscy bardzo zadowoleni to również czołówka jeżeli chodzi o chiptuning.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zegarek Opublikowano 29 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Robiłem kilka aut w R-Performance na Mineralnej. Zawsze dopracowane na tip-top. W "legendzie chip-tuningu" też robiłem, ale nie byłem do końca zadowolony z usługi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktm950 Opublikowano 29 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 zegarek, napisz coś więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 29 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 z Kreatora Mocy niektórzy nie są zadowoleni, hamownia zawyża parametry, takie chodzą słuchy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luke Opublikowano 29 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Robiłem kilka aut w R-Performance na Mineralnej. Zawsze dopracowane na tip-top. Czy to jest nowa firma chłopaków pracujących w mr motors? Czytałem gdzieś w sieci same dobre oponie o nieistniejącej już firmie mr motors. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zegarek Opublikowano 29 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 luke, tak, nazwy się zmieniły. Witek, który zajmował się chiptuningiem w mrmotors, teraz ma r-performance. Ta sama osoba, to samo miejsce Dodane po 4 minutach 15 sekundach: ktm950, nie ma co pisać publicznie. Przyjechałem starym gratem, to i dostałem odpowiednią usługę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 30 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Ja polecę ECU, bo jak Dominik zrobił mi 270/410 to to auto latało wręcz A co do R-Performance to Mariusz miał jakies problemy z Audi 3.2, także mógłbyś podpytać. Soft super tyle ze z mechaniką tam było coś gorzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luke Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Dzięki za wasze posty. Autem zajmie się jednak Coobcio Garage / Kivi Racing Factory. Ponoć specjalizują się w Volvo, Saab. Jutro już odbieram i jadę testować. Z auta wyleci dpf i wgrany zostanie soft na 135/290. Mam nadzieję że taka kuracja odmuli mój silnik 1.6d 109KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 30 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 silnik masz HDI także akurat tutaj specjalizacja w volvo nie potrzebna ale oby dobrze latał i się sprawował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luke Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Wiem, wiem Peugeot'owski nieśmiertelny HDI. ...ale komputer już nie jest taki sam i programowanie nowej mapy wygląda podobno nieco inaczej niż w Peugeocie lub Fordzie z tym samym silnikiem. Volvo jest oporne i nie da się wgrać w tym modelu softu przez port OBD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naqes Opublikowano 30 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Z tego co pamiętam to na VKP mało przychylne opinie latały odnośnie Coobcio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luke Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Zobaczymy jak się spiszą, ponoć gwarancja dożywotnia na mody. Jak coś popsują będą poprawiali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smalec Opublikowano 31 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 a z kolei saabowicze zadowoleni ja swoje volvo robiłem w JKRacing Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 31 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 luke jaki koszt za całość ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luke Opublikowano 31 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Płacę 1400plnów za całość, kreator mocy chciał 1500, r-performance 2000, alta racing 1400 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 31 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Płacę 1400plnów za całość, kreator mocy chciał 1500, r-performance 2000, alta racing 1400 dobra cena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatthewG Opublikowano 31 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Jak wrażenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luke Opublikowano 31 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Jeszcze nie odebrałem, wieczorem jadę. Dam znać. Dodane po 3 godzinach 21 minutach : Już odebrałem, ale nie miałem możliwości w pełni przetestowania samochodu (miasto, korki, warsztat blisko domu). Jutro planuję wyskoczyć na S8 w drodze do pracy i sprawdzić zachowanie samochodu. Na hamowni wyszło 141KM / 329 Nm Jedyne co jest od razu odczuwalne, to to że ładnie ciągnie od samego dołu na 2 i 3. Znacznie lepiej niż wcześniej. Nie wiem na ile to zasługa braku filtra DPF, a na ile programu. Czuć moment kiedy załącza się turbina. Rakietą to auto nigdy nie będzie i nie taki był cel. Jest bardziej elastyczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 31 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 odczujesz różnicę, 109 a 140KM to różnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manolito77 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Dokładnie - te 30-40 koników więcej i większa ilość Niutków czuje się bardzo dobrze. U mnie za 163 jest teraz około 190-195 (muszę podjechać na hamownię i sprawdzić) i jest bardzo mocna różnica. Spalanie przy normalnej jeździe też może Ci minimalnie spaść (jakieś 0,5 litra). Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luke Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Jest dokładnie tak jak piszesz. Wyskoczyłem rano na S8 i to nie jest już to samo auto! Spalanie spadło, reakcja na pedał gazu jest znacznie lepsza. Czuć że auto zostało porządnie odetkane. W końcu 18x8,5 koła nie stawiają już takiego oporu, ma siłę się odpychać Auto zachowuje się lepiej, silnik chodzi ciszej. Przyspieszanie na 5 biegu w zakresie 100-150 km/h kusi, mocno kusi prawą nogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się