Jump to content

Dmuchawa do suszenia


daniel87
 Share

Recommended Posts

Witam.

 

Potrzebuję jakiejś dmuchawy do osuszenia po praniu tapicerki. Miałem zająć się tematem na wiosne, Ale jeszcze kilka aut się zgłosiło. Co byście mogli polecić, za czym ewentualnie się rozglądać :?: sprzęt nie musi być nowy.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Moja propozycja:

 

Klima na maksa z tzw. obiegiem wewnętrznym, temperatura na maksa i uchylone tylne okienka po centymetrze każde. Suszyć z włączonym silnikiem od 15 do 60min. W dieslu koszt około 5zł ( bo diesel kotłuje 1L/1h) w benzynie koszt około 15zł (3L/1h). Moja sugestia jest taka, żebyś powiedział klientom, że ubędzie trochę paliwa ale coś za coś. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Plus przytkany DPF po godzinie ;)

Co to za bajki z tym przytkaniem filtra? Najwięcej cząstek stałych "produkowanych" w jest w wyniku spalania bardzo rozdrobnionego paliwa, czyli wtryskiwanego pod wysokim ciśnieniem. Ciśnienie w układzie common rail na biegu jałowym w stosunku do pracy przy wyższych obciążeniach jest kilkakrotnie mniejsze a wraz z nim również niska produkcja cząstek stałych.

PS: W nowoczesnych układach bezpośredniego wtrysku benzyny również występują cząstki stałe.

Link to comment
Share on other sites

60-90 minut na postoju to sama "przyjemność" dla DPFa. Powiedzcie to klientom, ucieszą się ;)

 

Proponuję zapoznanie się z pojęciem cząstek stałych, zasady działania filtra, procedur wypalania filtra itd.

 

Zgodnie z tym co napisałeś to można by napisać:

Codzienna jazda dieslem do pracy i użytkowanie go w cyklu miejskim to dla DPFa sama przyjemność :wallbash::wallbash::wallbash:

 

Gdyby działało to tak jak piszesz to nie miałoby racji bytu :)

Link to comment
Share on other sites

Właśnie dlatego Janusze jeżdżący po mieście odwiedzają serwis notorycznie z powodu zapchania filtra.

 

Pojęcie jest mi znane :good:

 

Widzę, że jesteś człowiekiem wierzącym w idealne rozwiązanie filtrów cząstek stałych. Gratuluję optymizmu. :good:

 

Eot

 

Kup dmuchawe nawet za 70-80 zł i po godzinie będzie sucho. Nie męcz tego auta. Poza tym nigdy nie wiesz w jakiej kondycji mechanicznej jest auto klienta. Ogranicz do minimum wszelkie uruchamianią silnika, jeżdżenie oraz pozostawianie auta z uruchomionym silnikiem. Wydatek niewielki, a praca spokojna.

Link to comment
Share on other sites

Widzę, że jesteś człowiekiem wierzącym w idealne rozwiązanie filtrów cząstek stałych. Gratuluję optymizmu. :good:

 

Broń boże, ale skoro już musi być to dobrze było by wiedzieć co i jak. Taka wiedza pozawala przejechać bez problemów z filtrem co najmniej 200 tys km.

Link to comment
Share on other sites

Panowie,

 

moja propozycja była tzw. "po bandzie". Zgadzam się z tym, że lepsza jest nagrzewnica, co nie zmienia faktu skuteczności tej metody. Jeśli chodzi zaś o DPF, to mogę się wdać w polemikę bo pracowałem w różnych markach i praca na postoju nie obciąża tak filtra ale kierowca, kierowcy nie jest równy, tak samo jak i filtr DPF ;)

Link to comment
Share on other sites

Właśnie dlatego Janusze jeżdżący po mieście odwiedzają serwis notorycznie z powodu zapchania filtra.

 

Pojęcie jest mi znane :good:

 

Widzę, że jesteś człowiekiem wierzącym w idealne rozwiązanie filtrów cząstek stałych. Gratuluję optymizmu. :good:

 

Eot

 

Kup dmuchawe nawet za 70-80 zł i po godzinie będzie sucho. Nie męcz tego auta. Poza tym nigdy nie wiesz w jakiej kondycji mechanicznej jest auto klienta. Ogranicz do minimum wszelkie uruchamianią silnika, jeżdżenie oraz pozostawianie auta z uruchomionym silnikiem. Wydatek niewielki, a praca spokojna.

Możesz polecić jakąś konkretną dmuchawę ?
Link to comment
Share on other sites

Właśnie dlatego Janusze jeżdżący po mieście odwiedzają serwis notorycznie z powodu zapchania filtra.

 

Pojęcie jest mi znane :good:

 

Widzę, że jesteś człowiekiem wierzącym w idealne rozwiązanie filtrów cząstek stałych. Gratuluję optymizmu. :good:

 

Eot

 

Kup dmuchawe nawet za 70-80 zł i po godzinie będzie sucho. Nie męcz tego auta. Poza tym nigdy nie wiesz w jakiej kondycji mechanicznej jest auto klienta. Ogranicz do minimum wszelkie uruchamianią silnika, jeżdżenie oraz pozostawianie auta z uruchomionym silnikiem. Wydatek niewielki, a praca spokojna.

Możesz polecić jakąś konkretną dmuchawę ?

 

Ja proponuję nagrzewnicę 3KW firmy Capral. Koszt około 100pln.

Link to comment
Share on other sites

Ile prądu taka nagrzewnica zjada? Chodziła by jedniczesnie z metahalogenem i polerka i kilkoma świetlówkami w garażu osiedlowym? Dodam że mam tam standardowe przyłącze jakie występuje w takich garazach. Nie ma tam siły.

Link to comment
Share on other sites

Ile prądu taka nagrzewnica zjada? Chodziła by jedniczesnie z metahalogenem i polerka i kilkoma świetlówkami w garażu osiedlowym? Dodam że mam tam standardowe przyłącze jakie występuje w takich garazach. Nie ma tam siły.

 

To nie jest na siłę, bo wtyczka jest zwykła, a jak sama nazwa wskazuje to 3KW czyli 3KW na godzinę czyli jakieś 2,5zł na godzinę.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...
43 minuty temu, Domel napisał:
  Pokaż ukrytą zawartość

obraz.png.891f28166da19438dded0d95e0cdb908.png

 

Co to za dmuchawa ? 🙂

 

https://www.action.com/pl-pl/p/elektryczna-dmuchawa-ferm/

 

Największą jej zaletą jest cena.

Choć pierwsze wrażenie bardzo dobre.

Wykonanie ok, i moc nadmuchu też przyzwoita. 

Jak będę miał chwilę, to spróbuję popracować nią dłużej i napisać coś więcej. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.