jbiz Opublikowano 24 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2014 ja bym w zasadzie nie chciał aby dressing siedział zbyt długo na oponie .. tak samo z woskiem :0 cała przyjemność pracować przy samochodzie zwłaszcza w okresie letnim gdzie bardziej liczy się wygląd niż trwałość.
OloHalski Opublikowano 24 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2014 Pit_Krk, Pisz konkrety bo twoje ostatnie posty na tym forum nic nie wnoszą a właśnie spamują. Ważny jest stan opon. Na moich starych oponach musiałem kilka razy nakładać dressing aby uzyskać swoistą czerń. Na nowych to nawet nie jestem w stanie powiedzieć kiedy mi dressing zszedł.
cichy_ Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2014 Ważny jest stan opon. Na moich starych oponach musiałem kilka razy nakładać dressing aby uzyskać swoistą czerń. Na nowych to nawet nie jestem w stanie powiedzieć kiedy mi dressing zszedł. Ważne jest także przygotowanie, tych starszych opon przed sezonem, im starsza opona tym trochę bardziej popada w szarość. Dlatego po okresowej wymianie opon maluję tym https://artus.com.pl/farba-do-opon-eco- ... 10,l1.html W sezonie wystarcza co jakiś czas nałożyć dressing, utrzymuje się dłużej i mniej "go wychodzi", a i po umyciu i zabezpieczeniu boku opony nie ma aż tak wielkiej różnicy kolorystycznej w stosunku do strony bieżnika. Farbę stosuję od jakiś 3 lat, więc jakieś tam porównanie mam. Najlepiej pomalować opony co najmniej 2 miesiące przed używaniem, żeby dobrze się wchłonęła.
Moderator krd Opublikowano 26 Maja 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2014 Dla mnie obecnie Gtechniq > Brillance > Endurance > ... > B2B
comando Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2014 Dla mnie obecnie Gtechniq > Brillance > Endurance > ... > B2B Pod kątem wyglądu, trwałości czy obu parametrów ?
Moderator krd Opublikowano 27 Maja 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2014 Wszystkie sa dosc trwale, wiec w sumie wygladu.
Beny Opublikowano 5 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2014 Natomiast polecany przez wielu w ciemno Endurance Tire Gel to męczarnia przy nakładaniu i zbyt świecący efekt końcowy.W końcu ktos to napisał.Kupiłem bo wychwalany jest pod niebiosa a jak dla mnie tak jak kolega pisze-aplikacja porażka Cieszę sie że kupiłem tester.Efekt na oponie i trwałość ok.
jackill Opublikowano 6 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2014 Dużo zależy od opony. Na takiej, która ma gładkie boki nakłada się błyskawicznie, na oponie która ma dużo pasków, rowków faktycznie chwilę schodzi. Ja nakładam aplikatorem gąbkowym - słoneczkiem.
kojak Opublikowano 6 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2014 Nakladanie tego mozna sobie ulatwic spryskujac opone doslownie kilkoma kroplami wody w roznych miejscach, tylko wtedy z trwaloscia moze byc troche slabiej.
kM3 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2014 Wczoraj po raz pierwszy użyłem Endurance, faktycznie aplikacja to masakra, nie wiem czy sie przekonam... możecie coś polecić?! jakieś nowości w tym temacie? Czytam tutaj, że Brillance polecany, długo siedzi na oponie? bo na tym mi zależy...
Bonthyc Opublikowano 6 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2014 A Endurance'a po aplikacji nie można przetrzeć mf aby uzyskać satynę? W aktualnie używanym przeze mnie dressingu można tak właśnie regulować efekt końcowy: od mega błyszczącej i świecącej opony przy nałożeniu 2-3 warstw do bardzo naturalnej satyny po przetarciu mf.
marwol Opublikowano 6 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2014 nierozumiem tych narzekań u mnie po endurance jest ok nakładam słoneczkiem, albo aplikatorem do opon, oblece 4ry sztuki , przecieram mikrofibra i jest git aplikacja mogłaby być łatwiejsza jedynie w formie atomizera, ale i tak nie mam powodów do narzekań. pozdrawiam
TMsk Opublikowano 18 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Lipca 2014 Witam, przewertowałem połowe stron z tego tematu i mam teraz kompletny mętlik... Potrzebuję środka do opon, który da efekt (matowy/nowa opona/ew.satyna) i nie będzie spływał po deszczu. Mile widziane jeśli dodatkowo będzie można go stosować na plastiki zewnętrzne. 1.SwissVax Pneu Matt - ale cenowo trochę za drogi, czy można dostać go gdzieś taniej aniżeli 75zl? 2.Nielsen Brillance -jak z wydajnością? 3.Gtechniq - jak z wydajnościowa? 4.Shiny Garage B2B (ale jak widze opinie sa podzielone, jednym spływa drugim nie) 5.SURF CITY GARAGE Black Tyre 6.coś innego ps.Opinie o megs Endurance znam, więc PROSZĘ nie powielajcie Jest jeszcze Zymol Tyre, ale poza moim zasięgiem cenowym. Który z nich polecicie pod względem efekt-trwałość-wydajność?
iivo Opublikowano 19 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2014 4.Shiny Garage B2B Śmiało mogę polecić , u mnie na nie przygotowanych oponach (tzn umytych szamponem podczas mycia samochodu) trzyma bardzo dobrze więc nie wiem skąd opinie że spływa po pierwszym deszczu Może opona nie jest idealnie czarna, ale nawet po deszczu się ładnie prezentuje.
Moderator krd Opublikowano 20 Lipca 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2014 Gtechniq G1 lub Nielsen Brillance. Ten pierwszy daje satyne, drugi sie mocniej blyszczy.
fireman Opublikowano 20 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2014 Gtechniq G1 lub Nielsen Brillance. Ten pierwszy daje satyne, drugi sie mocniej blyszczy. Gtechniq T1, literówka
TMsk Opublikowano 22 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2014 ostatecznie wybór padł na Nielsen Brillance
drufi Opublikowano 22 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2014 krd, Jak jest z trwałością T1? Czy w rzeczywistości jest tak fajnie jak to opisują na "zagramanicznych" forach? TMsk, z Brillance zapomnij o satynie, nawet po przetarciu fibrą świeci się jak głupi.
mario704 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Ja od siebie polecę Meguiars hot shine tire GEL. Zakupiłem w zestawie z aplikatorem-mega wydajny,ładnie pachnie,efekt satyna -aplikowany ponad miesiąc temu i dalej się trzyma a kilka deszczów i myjni zaliczyliśmy wspólnie
tazman Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Ja po wielu różnych środkach też powróciłem do Endurance. Wkurzała mnie tylko aplikacja w formie żelu, jak dla mnie było mniej komfortowo, więc zakupiłem w spray-u i nie mam powodów do narzekań. O dziwo z trwałości wersji żelowej nic nie ubyło, po ostatniej trasie 900 km do Zakopca i z powrotem podczas burzy itp. po myciu auta na oponach Megs dalej twardo siedział
kamilgt Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 tazman, twardo siedział tzn kropelkował czy opona była poczerniona?
zmstr Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 drufi, Brillance po 2-3 dniach straci ten połysk jak z psich .... i może to nie jest idealna satyna ale już nie połysk. Ciekawe jest w nim to, że po kilku tygodniach zapominasz o ostatniej aplikacji, chcesz coś na opony położyć, myjesz auto, a tu kropelkowanie jak po kilku dniach:)
tazman Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 kamilgt, opona poczerniona z charakterystycznym delikatnym połyskiem, oczywiście nie tak jak w dzień aplikacji ale przykładowo po podobnej trasie po BNB Poorboy'sa opona była szara, wyglądała jak bez dressingu na kropelkowanie nie zwróciłem szczerze mówiąc uwagi myjąc auto czy po deszczu..gumy to Pirelli p6000
tango Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 A ja wlasnie testuje Duragloss Wet Look Tire Shine #281 - dosc mocno blyszczaly sie oponki chwile po nalozeniu dressingu ale pozniej nastepnego dnia juz byly bardziej matowe. Poniewaz dwie opony byly nowsze - na tych efekt satyny jest bardziej widoczny niz na starszych. W tej chwili srodek lezy niecaly tydzien, planuje umycie i ponowna aplikacje - zobaczymy co bedzie sie dzialo SG B2B lezy na drugim samochodzie - po dwoch tygodniach efekt wciaz jest. Przy najblizszej okazji przyjrze sie dokladnie jak wygladaja.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się