ra-vau Opublikowano 11 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2012 Witam, Panowie, zakupiłem zestaw nowych opon na lato (wrzesien 2011), chciałbym od razu się przygotować, toteż moje pytanie... co zakupić do opon Hankook - jaki dressing będzie odpowiedni, priorytetem jest zachowanie wyglądu nowej gumy (połysk/pół połysk/CZERŃ), oraz wydajność środka - im dłużej się utrzyma, to też lepiej... Wstępnie upatrzyłem: VALETPRO TRADITIONAL TYRE DRESSING 500ML 39zł lub MEGUIARS ENDURANCE TIRE GEL WYSOKI POŁYSK 473 ml 49zł Wklejam zdjęcie opony, bo jak zdążyłem przeczytać, jej ścianka ma duże znaczenie w przypadku nakładania, no i może ktoś już miał doświadczenia z tą marką opon ... Następne pytanko, to czego najlepiej użyć do 'ozdabiania' oponek - aplikator piankowy, pędzel?
dzinkins Opublikowano 11 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2012 Wstępnie upatrzyłem:VALETPRO TRADITIONAL TYRE DRESSING 500ML 39zł lub MEGUIARS ENDURANCE TIRE GEL WYSOKI POŁYSK 473 ml 49zł Ja bym długo się nie zastanawiał Meg's
Tworek Opublikowano 11 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2012 ra-vau, w takim razie ja polecę ValetPRO, aplikacja pędzelkiem, śmiesznie prosta i o wiele szybsza od aplikacji Megs'a. Swojego Endurance sprzedałem ze względu na upierdliwą aplikację. Mimo że to dobry produkt nie znosiłem go aplikować. Przy Endurance obowiązkowo musisz mieć jedną rękawiczkę co by się nie u pitolić żelem.
dzinkins Opublikowano 11 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2012 ra-vau, w takim razie ja polecę ValetPRO, aplikacja pędzelkiem, śmiesznie prosta i o wiele szybsza od aplikacji Megs'a. Dobrze mówisz ale tylko aplikacja lepsza ps. ostatnio u kolegi wszystko na opak
Sucre Opublikowano 11 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2012 Ja też polecę Valet Pro, mam megsa i jego aplikacja doprowadza mnie do szału... Dziewczynie kupiłem Valet Pro i aplikacja jest bajecznie prosta.
ra-vau Opublikowano 11 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2012 2:1 dla Valet Pro. Dzięki Panowie za opinie, ale nadal nie umiem podjąć decyzji ... Do tej pory używałem marketowego blaga, czy innych podobnych natłuszczających sprejów, toteż pewnie co bym nie wybrał, będzie pewnie lepsze... ... a zestawienie trwałości Valet vs MG na oponie? Oraz wydajności - starczy te 500 ml na cały sezon? Auto myję raz w tygodniu ;p
Justyna Opublikowano 11 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2012 oba są równie trwałe +1 dla VP za aplikacje +1 dla Megsa za zapach a możesz się też zastanowić nad Nielsen Brillance
Moderator rychu Opublikowano 11 Marca 2012 Moderator Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2012 A żeby Ci jeszcze bardziej utrudnić wybór - bierz Autobrite Showroom Finish Wet Look Tyre Dressing, cena Megsa, konsystencja VP a pojemność 2 razy większa od konkurentów Ogólnie bardzo podobny do VP.
Gość Opublikowano 11 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2012 A żeby Ci jeszcze bardziej utrudnić wybór Żeby nie było za łatwo to jeszcze jest Nielsen Briliance Meg's trwały, aplikacja pianką na gładkim boku opony prosta. Na chamskich nacinanych prosta lecz wymaga dokładności. VP i Nielsen pędzlem na wszystkim łatwo i trwałość podobna. Wszystkim połysk można przygasić przetarciem po wchłonięciu. [ Dodano: 11 Marzec 2012, 19:16 ] Valet Valeta nie starczy na cały rok na pewno. Meg's daje na to nadzieję.
Bartek1985 Opublikowano 15 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2012 Ostatnio nałożyłem na oponki CAR PRO PERL (rozcieńczonego 1:1) efekt matowy
tfelek Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2012 Witajcie mam takie pytanie , czy wy tez tak macie że po endurance wam sie ,,rozchlapuje" po nadkolach , drzwiach i wszystkim w około.. A wiec zacznę od tego że robiłem już wiele razy to i testowałem i wiem że nie tylko ja tak mam. Pacjent to Opony 195/40/17 , i teraz opony zostały mocnym APC wymyte i potem nakładany endurance za pomocą gąbkowego aplikatora(tak robiłem za każdym razem) , fakt jest taki że kiedyś myślałem że za szybko ruszyłem od nakładania np 6-8godz , ale teraz na przed założeniem kół na ,,RS" były czyszczone i endurance tez nakładałem .. leżały sobie chyba ze 48h w normalnej temp. Po założeniu kół pojeździłem trochę i nic nie zauważyłem ale nastopnego dnia spieszyłem sie i jeździłem trochę szybko(ale zgodnie z przepisami ) i nagle patrze jak całe nadkola i drzwi są w kropkach . I teraz mam pytanie co robię źle , albo co nałożyć żeby miało połysk i żeby nie chlapało po całym samochodzie.. jak będzie okazja i to samo sie zrobi to zrobię zdjecia , jak by ktoś nie wiedział o co mi chodzi.
S3ci0r Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2012 tfelek, a może po prostu zrywałeś asfalt spiesząc się
lukwawa Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2012 tfelek, dziwne, po opisie wychodzi na to, że opona "nie wchłania" Endurance a ten zamiast w nią wniknąć osadza się na niej. Nigdy się z czymś takim nie spotkałem. Na wszystkich oponach jakie smarujesz Endurancem tak masz czy tylko na komplecie który opisujesz? Co to za opony? [ Dodano: 19 Marzec 2012, 16:15 ] Może też być tak, że opona nie przyjmuje już więcej z nadmiaru Enduranca na kole i rozchlapuje wszystko dookoła
Administrator Evo Opublikowano 19 Marca 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2012 Efekt nazywa się "sling/slinging" , rozchlapuje się dressing który siedzi na gumie i się w nią nie wchłonął. Po aplikacji przetrzyj opony MF i nie powinno być problemu.
lukwawa Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2012 rozchlapuje się dressing który siedzi na gumie i się w nią nie wchłonął. To dotyczy tylko Endurance czy może dot. wszystkich preparatów do opon? Czemu tak się dzieje? To zależy od gumy, czy to jednostkowe przypadki-efekt nieumiejętnego przygotowania+aplikacji+ilości środka?
Kubz Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2012 Zmiennych jest dużo. Rodzaj gumy, jej stan ("nasączenie", czystość itp), rodzaj i ilość dressingu. Ja już od dłuższego czasu 15-20 min po aplikacji Endurace przecieram opony MF. Efekt ładniejszy, trwalszy no i nie chlapie nadmiarem po karoserii.
tfelek Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2012 Fakt zapomniałem napisać continetal conti sport 3 , przy oponach 185/55/15 i 205/55/16 nie ma tego a na tych 195/40/17 tak i jest to tylko wtedy kiedy jeżdżę b.szybko i moja teoria jest dość śmiała i wydaje mi sie że opony sie nagrzewają i wtedy rozchlapuje sie podczas jazdy. Jak jadę normalnie to jest ok.. Oczywiście nie jest to pierwszy raz
Administrator Evo Opublikowano 19 Marca 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2012 Z moich doświadczeń i tego co wypisują głównie na Autopii, bo tam sporo się o tym pisze, wynika że najbardziej podatne na tą są tłuste,oleiste dressingi jak właśnie Endurance , ew CG Liquid Extreme Shine które z racji konsystencji raczej siedzą "na" oponi niż się w nią wchłaniają. Dressingi na bazie wody wchłaniają się dużo szybciej , często w 100% więc problem nie występuje bo na powierzchni opony nie zostaje nadmiar dressingu. A opony swoją drogą, są takie które wypiją Endurance bez problemu, a są też takie na których Pneu się nie będzie chciał wchłonąć, wiec raczej nie ma reguły.
tfelek Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2012 Piotrek spoko , Napisałem to tylko żeby może inni zwrócili uwagę bo u KRD to samo było po piątkowych jazdach.. (ale nie tyle co u mnie)
barteq161 Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2012 tfelek u mnie tak samo z Endurance, na oponach Barum Bravuris 2 po 1 dniu po aplikacji juz nie ma tego nalotu na blotnikach.
adii Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2012 Przy Vp tyre... tego nie było jednak po zaaplikowaniu nielsena brilliance też mi rozchlapywało nawet gdy po aplikacji samochód stał w ciepłym garażu przez noc mając próbkę megsa nic nie rozchlapywało, teraz zamówiłem pełne opakowanie więc zobaczę... oponki smaruje zawsze pędzlem tak że aż ,,ociekają"
dzinkins Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2012 Używam Endurance od zawsze - nigdy nic takiego nie zaobserwowałem nawet po podwójnej aplikacji Chyba wynika to z marki opon
tfelek Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2012 Używam Endurance od zawsze - nigdy nic takiego nie zaobserwowałem nawet po podwójnej aplikacji Chyba wynika to z marki opon Mariusz rozumiem że mówisz że aplikowałeś do eMki i po jeździe tego nie widziałeś..
dzinkins Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2012 Mariusz rozumiem że mówisz że aplikowałeś do eMki i po jeździe tego nie widziałeś.. no tak - ale mam jeszcze jedną tezę może wynikać to że u mnie tej gumy przy profilu 30 i 35 jest nie za dużo więc środka jest co kot napłakał a przy większym profilu może i tak być choć u żony profil 40 i też nic nie zauważyłem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się