Jump to content

Recommended Posts

Posted

Czas na mój pierwszy blask !!!

 

Głównym narzędziem będzie Rupes Duetto, system UHS pasta i gąbki a na zabezpieczenie lakieru powędruje Ceramic Pro Light.

 

Na początek parę fotek przed przystąpieniem do pracy:

 

image.jpg

 

image.jpg

 

3_2.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

To lecimy na początek autko psiknięte Gyeon Q2M Iron.

 

image.jpg

 

I jak ładnie schodzi:)

 

Następnie jak dla mnie idealne połączenie Karcher K7 Premium z pianownicą PA i pianą Autobrite Magifoam Purple.

 

image.jpg

 

I czyszczenie zakamarków w międzyczasie

 

image.jpg

 

image.jpg

 

I usuwamy smołę,asfalt... Autobrite Just The Tonic - Tar & Glue Remover

 

image.jpg

 

Po spłukaniu nadszedł czas na właściwe mycie.W ruch poszły rękawice od Car Pro i szampon od Autobrite Purple Velvet.

 

image.jpg

 

image.jpg

 

I suszenie po myciu.Bardzo wydajny chlonny ręcznik fibra od diamondbrite.

 

image.jpg

 

 

Zabieramy się za serce autka -silnik 1.6 "dajzel" istny szatan hehe.Tutaj idealnie się spisał Autobrite Just The Tonic - Tar & Glue Remover i Chemical Guys All Clean+ Citrus Based APC 1:10

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

 

 

Przed polerowaniem dokladnie obklejam pacjetna taśmą 3M - 19 mm x 50 m

 

 

image.jpg

 

Kontrola lakieru z miernikiem CM8806FN

 

image.jpg

 

Czas na glinkowanie (dekontaminację).Rupes LHR 75e i Duetto 12e w połączeniu z padem Flexipads blue fine surface preparation da disc i Chemical Guys Extreme Slick Synthetic - Super Shine Quick Detailer & Clay Lube

 

22_2.jpg

 

IPA prawdę nam powie.

 

23_2.jpg

 

Trochę tych swirl'i jest

 

image.jpg

 

Zobaczymy jak się sprawdzi Rupes UHS system ( one step)

 

image.jpg

 

50/50

 

image.jpg

 

i efekt końcowy

 

image.jpg

 

Przed

 

image.jpg

 

Po

 

image.jpg

 

Parę 50/50

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

Po polerowaniu usuwamy resztki pasty i odtłuszczamy powierzchnię przy pomocy Car Pro Cquartz Eraser.

 

image.jpg

 

Ostatnia polerka z Nanoshine Nano-Polish(zalecany przed nałozeniem powłoki ceramicznej Ceramic Pro)

 

image.jpg

 

I zabezpieczenie lakieru trzema warstwami Ceramic Pro Light w odstępie około godzinnym

 

image.jpg

 

Między warstwami trochę czasu , żeby zająć się wnętrzem

W ruch idzie Karcher MV6 Premium

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

Do wnętrza na oczyszczenie poleciał Chemical Guys All Clean+ Citrus Based APC 1:10 i Pink Sheen trim dressing a na zabezpieczenie Ceramic Pro Plastic

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

Wycieraczki przed

 

image.jpg

 

Wycieraczki po

 

image.jpg

 

Na oponki poszła "smoła" od Autobrite Black Dye i zabezpieczenie Ceramic Pro Plastic

 

image.jpg

 

Felgi na deser dostały "mniodek" w postaci SV Autobahn

 

image.jpg

Szybki psiknąłem Nanolex Glass Cleaner Premium i zabezpieczyłem Ceramic Pro Rain

 

47_2.jpg

 

I oto efekt końcowy:

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

Posted

Jak dla mnie WielkI :good: Kawal dobrej roboty ,efekt koncowy bezcenny :P wszystko zapieta na ostatni guzik prawie :D brakuje mi tylko jakis dobry zapach :-]

Posted

Fajna relacja z dobrymi fotkami to się ceni .

Posted

boT dzięki, a zapach poszedł tylko nie cyknałem fotki - SmartWax PROFESSIONAL Odor Eliminator & Bacteria Killer New Car Scent ale nie pachnie tak jak w nowym aucie.Znaczy sie podobnie ale to nie to czego szukam.Może macie coś juz przetestowanego i sprawdzonego hmm...

 

HubertRinkon , Pajko dzięki , dzięki :)

  • Administrator
Posted

Można uzyskać fajny efekt na białym? ;-)

Ładna relacja.

Posted

Wszystko fajnie, plus za kosmetyki, ale ja dalej nie rozumiem fenomenu aplikacji środków do dekontaminacji na brudny lakier. Ktoś na forum to przepchnął, a ludzie podłapali. Głupota.

Posted

Relacja super :good: ciekawe jak długo właściciel utrzyma auto w nienagannym stanie :o

Posted
Wszystko fajnie, plus za kosmetyki, ale ja dalej nie rozumiem fenomenu aplikacji środków do dekontaminacji na brudny lakier. Ktoś na forum to przepchnął, a ludzie podłapali. Głupota.

 

Dokładnie mnie też to dziwi .. Aż się zastanowiłem czy ja robię coś źle bo w odwrotnej kolejności ;)

 

Fajne efekty pracy no i to zaplecze i sprzęty ehh... Sama górna półka ...

 

Jest już beton a nie piach ;)

Posted

A mówi się, że na białym nie widać efektu :)

kto tak twierdzi to się myli :)

kawał dobrej roboty ! :good:

dopięte wszystko na ostatni guzik

kosmetyki z wyższej półki :) nie ma to tamto ;)

Posted

MatthewG , lukasz87 jesli chodzi o Irona to auto psikniete przed aktywna piana nastepnie po aktywnej kolejne dwa razy ale fotek nie zalaczylem.Jesli chodzi o usuwanie asfaltu smoly,lotnej rdzy to lece auto po 2 razy.A zrobilem tak a nie inaczej bo w czasie jak Iron wchodzil w reakcje to aktywna pianka sobie lezala okolo 7-8 minut.Mycie auta i raz jeszcze cale psikniete Ironem i zawsze sie cos znajdzie.

 

boczak91 Znacznie lepiej mi sie pracuje na systemie ( niebieski zolty bialy korek,i ciecie na niebieskiej zoltej fibrze) a najlepiej do tego a raczej przed tym papierek 2000,3000 i dopiero 3 korki i wtedy efekty sa naprawde powalajace.Tak robilem w PL swoja e36-niestety nie cyknalem zadnej relacji.A UHS w dotyku i w pracy jak bys jechal lakier PUMEKSEM-gabka bardzo twarda ale efekt zadawalajacy jak widac na zalaczonych fotkach.Na pewno tak kolorow by nie wyszlo na ciemnym,czarnym lakierze moim zdaniem.Akurat zmienilem autko i jest teraz czarny metalik to moze cykne jakis tescik 50/50 UHS vs 3korki Rupes'a

 

sardzent hehe akurat sie sklada , ze autko ma obecnie 50k km a kupilem je jak mialo 18k km ,uzytkuje je do pracy:)

 

Dziekuje wszystkim za liczne komentarze:)

Posted

Wlasnie chodzi mi o to jak UHS sprawdza sie jako ONE STEP, serio tak mocno wycina i wykańcza jednocześnie ze nie trzeba poprawiać, finiszować?? wiadomo meeega oszczędność czasu w porównaniu do 3 etapów :D

Posted

Na bialym spoko wyszlo bo ciezej dostrzec wszystko ale moim zdaniem na czarnym juz takie efektu nie zrobi. Fakt jest mega oszczednosc tylko tez zalezy kto czego oczekuje.Moim zdaniem lepszy efekt bedzie na 3 korkach.Akurat zminilem autko na czarny metalik to jak pisalem moze zrobie jakies porownanie za dwa tygodnie w weekendzik i zobacze jaka faktycznie jest roznica.

Posted

boczak91 na bardzo twardych lakierach nie daje rady wyciąć nawet na 60-70%, ale na miękkich idzie aż miło :good: Tutaj przykład na Hondzie Civic:

 

11_zpsibaag2tr.jpg

 

A tutaj w słońcu, jak widać hologramów brak ;)

 

4_zpsvip4ntus.jpg

 

P.S. :mrgreen: Bardzo dobra relacja, ale tak jak koledzy wcześniej zauważyli, że dekontaminacja przynajmniej po myciu wstępnym, a najlepiej na czystym samochodzie. Plus za kosmetyki i Ceramic Pro :good:

Posted

MCK człowiek się całe życie uczy.Na forum jestem dopiero 2-3 miesiące ale dziękuje za cenne rady.Na pewno z nich skorzystam przy następnym projekcie -czarny metalik Audi Q7:-)

 

-- 24 maja 2015, 12:43 --

 

406coupe zobaczymy jak długo potrzyma. Jako QD będe używał Ceramic Pro Sport raz w miesiącu. I miesięcznie robię około 4.5-5 tys km

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.