Skocz do zawartości

ADBL Tire and Rubber Cleaner - Pytania i Odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

  • Dystrybutor
Opublikowano

ADBL Tire and Rubber Cleaner został specjalnie zaprojektowany do idealnego oczyszczenia opon i elementów gumowych Twojego auta. Działa natychmiastowo penetrując i oddzielając zabrudzenia i pozostałości po dressingach od opony. Doskonale odtłuszcza pozostawiając powierzchnię czystą i gotową na aplikację nowego dressingu.

 

Dostępne pojemności:

0,5L - 29,99zł

1L - 44,99zł

5L - 99zł

 

bdHi5Drl.jpg

Jeżeli macie dodatkowe pytania -piszcie.

Opublikowano

Rozumiem, że środek nada się do mycia uszczelek przy szybach. Jakie ma pH? Czy będzie bezpieczny dla wosku i lakieru?

  • Dystrybutor
Opublikowano

Jest to produkt zasadowy pH 12,5-13,5. Nada się do czyszczenia uszczelek, gumowych mat, opon innych elementów gumowych. Jest bezpieczny dla lakieru ale nie dla wosków i silikonów. Należy zachować wszelkie środki ostrożności pod czas stosowania takie jak w przypadku innych zasadowych produktów.

Opublikowano
Należy zachować wszelkie środki ostrożności pod czas stosowania takie jak w przypadku innych zasadowych produktów.

Rozwinął byś trochę temat ?

 

Wiem że produkty świeży, testowaliście może jak pod kątem wpływu na opony?

  • Dystrybutor
Opublikowano

Rozwinął byś trochę temat ?

 

Wiem że produkty świeży, testowaliście może jak pod kątem wpływu na opony?

 

Zasady pracy ze środkami zasadowymi to przede wszystkim praca zawsze na chłodnej powierzchni, w cieniu i niepozostawianie środka do wyschnięcia.

Tire and Rubber Cleaner nie ma negatywnego wpływu na oponę, jedynie na brud, który się do niej przykleił. :)

  • 5 tygodni później...
Opublikowano
a powłokę kwarcową z felg osłabi lub usunie, prawda?

 

Myłem swoje opony na felgach zabezpieczonych RIMem i nie zauważyłem żadnego osłabienia ;)

  • Dystrybutor
Opublikowano

piotr13, :good::good:

 

dzieki za odp. My mamy tak dużo pracy z Waszymi zamówieniami i produkcją że nawet nie mamy czasu odpisywać.

 

Ps: Zapraszamy na Autonostalgie! :D

Opublikowano

Polecam ,dzisiaj testowałem u siebie na aucie . Kilka psiknięc na oponę ,pedzelkowanie ,spłukanie woda pod ciśnieniem i opona naprawde czysta . Bardzo fajnie wyżera brud który jest na oponie

Opublikowano

Ja też miałem okazję wczoraj testować na 5letnich oponach, które wcześniej nie były czyszczone - przed myciem były brązowe na zewnątrz :D .

No więc na każą oponę zrobiłem 2 rundy z pianownicy z Strovels Alfanol Truck - za każdym razem psiukanie i szczotkowanie opony. Po drugim psiukaniu Alfanolem piana już była biała więc myślałem, że opony już są czyste i na takie też mi wyglądały - no ale postawiłem jeszcze wypróbować ADBL Tire and Rubber Cleaner - no i efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania - piana zrobiła się brązowa tak jakbym zastosował ADBL na opony, które nie były myte :song: , a przecież wcześniej zaliczyły 2 rundy Alfanolem.

 

Jak dla mnie produkt bomba i na stałe zagości w mojej kolekcji kosmetyków do pielęgnacji auta :good:

Opublikowano

Mnie też przekonał ten środek :-D kilka psiknięć na opony i szczotka do opon. Brązowa piana już po chwili. Niesamowite jest to że jak opona wyschnie to wygląda jakby miała delikatny satynowy dressing. Może to dlatego że opony były prawie nowe ale widać że powierzchnia po jest czysta i odtłuszczona. Super efekt :-D

  • Dystrybutor
Opublikowano

acidmk, krzygaj, Damianldz, :good::good::good:

 

dziękujemy. Wiedzieliśmy od początku że ludzie będą podchodzić sceptycznie ale coraz więcej nawróconych sprawia nam wielką przyjemność :). Opowiadajcie o TaRC znajomym i niedowiarkom, niech porównują do pian aktywnych, apc a najlepiej do konkurencyjnych produktów tego typu które są lub pojawią się na rynku w najbliższym czasie. My jesteśmy spokojni o wynik :).

  • Administrator
Opublikowano

Nie wierzyłem ale w ciemno kupiłem 5l. Produkt działa. Po spryskaniu opony praktycznie w przeciągu kilku minut zaczyna spływać brunatna piana. Nie jest to jednak produkt bezobsługowy. Po tym jak preparat zajdzie w reakcję z brudem trzeba porządnie pędzelkować. Efekt idealny na moich oponach uzyskałem po trzeciej aplikacji. Po osuszeniu opona stała się satynowo czarna a po nałożeniu dressingu czerń opony przybrała zupełnie innego znaczenia. Ciekawy jestem jak T&RC będzie spisywał się w codziennym użytkowaniu. Do dokładnego umycia starych opon niestety trochę środka schodzi i litr może wystarczyć na jedną konkretną akcję (wszystko zależy też od rozmiaru opony)

Niemniej jednak polecam.

  • Dystrybutor
Opublikowano

Arku, odpowiedź jest prosta. Ta opona po raz pierwszy od nowości została faktycznie doczyszczona. W przyszłości powinno schodzić mniej produktu.

 

A cena za idealne opony chyba też nie jest zabójcza :). Najlepsze, często importowane na specjalne zamówienie z różnych części świata, surowce niestety swoje muszą kosztować ale polski rynek bardzo ciężko się do tego przekonuje :).

 

Tym niemniej najbardziej cieszy nas opinia tak doświadczonej osoby która potwierdza jakość produktu :):good: .

  • Moderator
Opublikowano
niech porównują do pian aktywnych, apc a najlepiej do konkurencyjnych produktów tego typu które są lub pojawią się na rynku w najbliższym czasie. My jesteśmy spokojni o wynik :).

 

 

Spokojna głowa. Coś się przetestuje :)

Opublikowano
po nałożeniu dressingu czerń opony przybrała zupełnie innego znaczenia
Dokładnie, poza wyglądem opony samej w sobie, stwierdzam, że dressingi zaaplikowane na oponę wyglądają zupełnie inaczej niż dotychczas, in plus. Jeśli ich trwałość też się wydłuży, to nie ma na co narzekać. :good:
Opublikowano

Pozwolę sobie tutaj napisać.

Byłem na Auto Nostalgii, gdzie firma miała swoje stoisko. Poszedłem zobaczyć i myślałem, że wchodząc od niedawna na rynek przygotujecie jakieś testery i się rozczarowałem nic z tych rzeczy nawet nie można było nic zakupić od ręki, Pan za to twierdził, że mają najlepsze produkty na rynku i nie ma lepszych ... Dlatego z takim podejściem marka ADBL nie przekonała mnie do siebie.

  • Administrator
Opublikowano

Na 205/55r16 oraz 165/70r14 dwie strony poszło mi ok 1,2litra.

16 po jednym sezonie a 14 po dwóch.

Problemem u mnie było zasychanie produktu na oponie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.