Strus Posted February 15, 2015 Report Share Posted February 15, 2015 Taka sobie szybka licznika, jak każdy wie nie jest szklana czyli jest to jakiś plastik. Otóż umyłem ją z obu stron płynem do naczyń z wodą żeby ją odtłuścić. Potem spryskałem ją płynem do mycia szyb K2 i przetarłem nową ściereczką z mikrofibry. Efekt - stan szybki jest opłakany. Jest cała porysowana jak lakier po szczotkach myjni i nieudolnej polerce. Da się coś na to poradzić ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pit_Krk Posted February 15, 2015 Report Share Posted February 15, 2015 Delikatna pasta polerska na mikrofibrę i jazda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ariello01 Posted February 15, 2015 Report Share Posted February 15, 2015 Korekta tak jak w przypadku lakieru tylko mniej agresywnymi pastami załatwi sprawę ( polishing i finishing) jak sie da to maszynowo a jak nie to chociaz tri colorem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strus Posted February 15, 2015 Author Report Share Posted February 15, 2015 Maszynowo nie ma opcji. Ręcznie muszę. Polecicie jakąś pastę z przystępną ceną? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pit_Krk Posted February 15, 2015 Report Share Posted February 15, 2015 Ja u siebie robiłem zwykłą mikrofobrą i wyszła jak nowa. Nie ma również konieczności dwóch etapów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ariello01 Posted February 15, 2015 Report Share Posted February 15, 2015 Ja przeważnie robie menzerną bądź Schollem, ale UC z megsa myśle że tez powinieneś ogarnąć temat. 15 lut 2015, o 19:14 Ja u siebie robiłem zwykłą mikrofobrą i wyszła jak nowa.Nie ma również konieczności dwóch etapów. Nie raz jest nie raz nie ma wszytsko zależy od stopnia zniszczenia. U siebie w busie miałem dość mocno zniszczoną szybke bo zapewne ktoś woził klucze lub inne przedmioty na liczniku i szybka była w opłakanym stanie a pasta finisihing sobie nie radziła i to nawet maszynowo, fakt faktem że długo jej nie katowałem żeby nie przegrzać plastiku bo wtedy to juz nic sie nie zrobi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strus Posted February 15, 2015 Author Report Share Posted February 15, 2015 A możecie mi powiedzieć dlaczego w ogóle ta szybka się tak zmasakrowała ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
coded Posted February 15, 2015 Report Share Posted February 15, 2015 A jakiej MF użyłeś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strus Posted February 15, 2015 Author Report Share Posted February 15, 2015 http://showcarshine.pl/polerowanie-czys ... -pack.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teddy Posted February 15, 2015 Report Share Posted February 15, 2015 viewtopic.php?f=14&t=2232&start=390 i jedna strona dalej Link to comment Share on other sites More sharing options...
coded Posted February 15, 2015 Report Share Posted February 15, 2015 http://showcarshine.pl/polerowanie-czyszczenie/1262-urban-mikrofibra-40x40-1-pack.html Ja jak przecieram taką szybkę to tylko pluszakiem np. WWL właśnie żeby nie narobić takiej biedy jak tu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michcis Posted August 31, 2016 Report Share Posted August 31, 2016 Jak najlepiej umyć ową "szybkę" aby nie narobić nowych rys? Mam nowe auto w których zegary to moja ulubiona część auta Chciałbym zastosować taką MF http://egge.pl/pl/p/egge-Ultrasuede-Mic ... o-szyb/359 (wydaje się najlepszą opcją bo jest m.in. dedykowana do plexi), tylko jaki środek do czyszczenia? A może sama MF na sucho/mokro? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dejwid92 Posted August 31, 2016 Report Share Posted August 31, 2016 Skoro jest nowe to pewnie nie jest brudne. Ze zwykłego kurzu najlepiej po prostu na sucho ewentualnie delikatny roztwór apc pryśnij na fibrę i wytrzyj . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michcis Posted August 31, 2016 Report Share Posted August 31, 2016 Dzięki za info. Będę więc rozrabiał SG Interior Cleaner aby uzyskać delikatniejszy roztwór, chociaż niewiadomo jaki to roztwór w stosunku do SG Lime APC. Nieprecyzyjnie napisałem "nowe", bo nie jest z salonu, tylko nowy używany nabytek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kryman Posted August 31, 2016 Report Share Posted August 31, 2016 APC do zegarów? Nie lepiej po prostu zwykły płyn do szyb? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michcis Posted August 31, 2016 Report Share Posted August 31, 2016 Właśnie płyn do mycia szyb zrobił masakrę koledze w 1 poście której chciałbym uniknąć. No chyba że to wina słynnej firmy K2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredro84 Posted March 4, 2017 Report Share Posted March 4, 2017 Witam, do szybki radzę stosować... Najlepiej powietrze sprężone. Swojego accorda tak załatwiłem lekkim roztworem mydła szarego, ze teraz mam matowa i porysowana szybkę. Prosze o poradę czy da sie to czymś spolerować lub gdzie oddac do renowacji? Kraków Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
hardy_pol Posted March 4, 2017 Report Share Posted March 4, 2017 696486 Prosze o poradę czy da sie to czymś spolerować pasta finiszowa tak jak pisali wcześniej w temacie Link to comment Share on other sites More sharing options...
LrPrl Posted May 25, 2017 Report Share Posted May 25, 2017 Mam pytanie. Kupiłem zegary od anglika, tanio...W moich jest pęknięta i chciałem wymienić samą szybkę. Szybka miała być w bdb stanie, niestety nie jest. Pełna rys. Próbowałem ręcznie polerować tym specyfikiem: https://www.autosol.com/product_p/1300.htm Te mniejsze schodzą, ale są również takie głębokie rysy i nie wiem jak z nimi sobie poradzić, bo ta pasta nie daje efektu. W grę wchodzi praktycznie tylko obróbka ręczna, pytanie czym... Mam jeszcze farecle g3, ale na PMMA ona chyba nie bardzo zda egzamin czyż nie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
.r. Posted May 26, 2017 Report Share Posted May 26, 2017 Ja zajechane szybki robię minipolerką pneumatyczną bassa. Niebieski pad Nata + Sonax cut max, żółty pad i 0406, czarny i 0406. Praktycznie 90% korekty w 30 minut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotr@sta Posted May 26, 2017 Report Share Posted May 26, 2017 Czy podejście do szybki zegarów w taki sposób jak do kloszy lamp to dobry pomysł? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szpyrek Posted April 7, 2018 Report Share Posted April 7, 2018 Odkopie. Potrzebuję wskazówek. Czym to ugryźć. Nie mam plastXa ale mam fg500 i polish /finisz z 3m. Nie pamiętam jakie odpowiednio kolory korków. Użyć do tego tricolora czy pada z fabryki a może samej fibry i palca. Wystarczy jedna pasta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zajkos10 Posted August 23, 2018 Report Share Posted August 23, 2018 Panowie Tak jak wyżej koledzy piszą, mam problem z szybkami licznika , pod słońce są dosyć mocno porysowane i czy warto bawić się np. Megsem uc z fibra albo tricolorem ? Zaznaczam że mogę tylko zrobić to ręcznie będę wdzięczny za jakiś fajny i skuteczny pomysł, jeśli taki wogole istnieje Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm950 Posted August 23, 2018 Report Share Posted August 23, 2018 @zajkos10 jak najbardziej UC się nada. Do tego fibra, lub jakiś polishowy aplikator i trochę cierpliwości. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
paperson Posted August 23, 2018 Report Share Posted August 23, 2018 @zajkos10 dokładnie tak jak pisze Kolega. Pamiętaj żeby użyć miękkiego aplikatora, gdyż szybki licznika są na ogół bardzo podatne na zarysowania i możesz narobić jeszcze większego bałaganu (coś wiem o tym, bo też mam Leona). 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now