Skocz do zawartości

Nasze pieszczochy 2


Rekomendowane odpowiedzi

Dziękuje! :roll::oops:

 

Parking u mnie w pracy, niestety autko u mnie na osiedlu stoi pod chmurką bo nie mamy miejsc garażowych ale dbam jak zawsze ile mogę.

Silnik to nie B18, to dokładnie taki sam silnik jak w poprzednim aucie. Z paroma znacznymi różnicami. Jest już pełny vtec, inny wałek rozrządu, regulowane kółko rozrządu, większe wtryskiwacze, większa wydajniejsza pompa paliwa, większy kolektor ssący, większa przepustnica, lepszy dolot powietrza ( oem dolot z integry typeR ), wydech przelotowy na 3 tłumikach, krótsza skrzynia z większym sprzęgłem i oczywiście całość profi wystrojona. :) Auto jest też dobre 200kg lżejsze niż angielka, ma zupełnie inną sztywność nadwozia w porównaniu do angielki, dużo lepiej się prowadzi pomimo tego, że zawieszenie to seryjne amory + sprężyny eibacha -30mm. W tym aucie idę czysto w performens, nie będzie dużych gleb. Ma być schludnie, ładnie ( stąd z zewnątrz prawdopodobnie nic się nie zmieni bo w tej chwili jest oem pakiet dokładek z EK9! ;) ) dlatego z zewnątrz będzie to mega dopieszczony OEM+. Całości dopełnią felgi na lato, duże hamulce, halogeny przednie i jeśli uda się trafiać w dobrej kasie to JDMowe rarytasy.

 

Dlaczego D seria?

Dlatego, że B seria jest 2x a czasem 3x droższa w eksploatacji a trzeba być nowoczesnym więc silnik zostaje jak jest a będziemy szukali więcej niuta :mrgreen: If you know what I mean :-]

 

Zegary to temperatura oleju, ciśnienie oleju i volt. Pierwsze dwa to najlepszy kaganiec na pedał gazu jeśli ktoś potrafi z nich dobrze korzystać. Nie sądziłem, że aż tak będą przydatne. ;)

 

Jak się podoba to jeszcze troche :arrow:

 

IYNJKIz.jpg

 

U652ASR.jpg

 

UzXwgUj.jpg

 

Ninw2k0.jpg

 

UtDYRp7.jpg

 

cSg4JEr.jpg

 

rkssGkg.jpg

 

c2Yx6Fz.jpg

 

jIvyBVZ.jpg

 

qh9TYIU.jpg

 

icIemfl.jpg

 

HzyBYDv.jpg

 

fZPREg7.jpg

 

aWsCn5f.jpg

 

Dobra bo mnie moderator zaj.ebie :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że się nie pochwaliłeś, że sprzedajesz poprzednią hankę ;)

 

Było ogłoszenie na otomoto, fb, forum CKPL :)

 

Co w B-serii jest tak droższego niż w D ?

 

Ziom, wszystko :)

 

Pytam bo kiedyś miałem 4 x D serię i 1 x B18C4 i tylko z tym silnikiem Honda dawała frajdę z jazdy..

 

Spokojnie, jak dobrze pójdzie to nie będzie sensu się łapać ani z B18C4 ani z B20vtec bo po co marnować paliwo :D

W tej chwili Angielka B18C4 nie daje rady, VIgen z B16A2 do 160km/h też nie daje rady :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak duże? :-]

 

Dwutłoczek już czeka na regenerację. Tarcza albo 282 albo 300, muszę to upchnąć w 15". Różnica między 282 a 300 jest żadna bo klocek hamulcowy ten sam i nie wykorzystuje się w pełni powierzchni 300mm także te 300 to by było już raczej tylko dla wyglądu. Więc na razie obstaję przy 282. Oczywiście przewody w oplot i standardowo największa pompa hamulcowa z serwem z Accorda TypeR :) Tył 260 będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

Eee... to myślałem, że uderzasz w jakiś męski rozmiar typu tarcza okolice 330 i 6-tłok z przodu + okolice 300 z tyłu...

Ale fakt. Przy tak małych kołach - 15" nic sensownego nie upakujesz :D

 

Widać mamy różne opinie nt. "dużych hamulców"... :D

 

Rozmiary typu 280 + 250 to powinien być standard dla samochodów w tonażu 1000-1200kg do sensownego hamowania...

I nie wiem jak w Hondach, ale w Vagach pompa standardowa świetnie działa nawet przy bardzo dużych zestawach i nie ma potrzeby zmiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blacharsko wydaje się być zadbana, jednak brakuje jej B18C4/C6 lub jakiegoś B20 VTEC. Gwint lub jak będziesz potrzebował inne rzeczy tuningowe, to szybciutko Ci załatwię.

 

Stronę wcześniej masz co i jak :)

Napisz mi na PW co konkretnie, jest szansa, że będę coś potrzebował ;)

 

Dodane po 3 minutach 13 sekundach:

Eee... to myślałem, że uderzasz w jakiś męski rozmiar typu tarcza okolice 330 i 6-tłok z przodu + okolice 300 z tyłu...

Ale fakt. Przy tak małych kołach - 15" nic sensownego nie upakujesz :D

 

Widać mamy różne opinie nt. "dużych hamulców"... :D

 

Rozmiary typu 280 + 250 to powinien być standard dla samochodów w tonażu 1000-1200kg do sensownego hamowania...

I nie wiem jak w Hondach, ale w Vagach pompa standardowa świetnie działa nawet przy bardzo dużych zestawach i nie ma potrzeby zmiany.

 

Hehe, uderzałbym w to co mówisz gdyby były większe koła. Nie bez powodu są lekkie 15" ;)

282/260 + to co planuję przy masie tego auta z dobrymi klockami robi na prawdę robotę :)

 

W hondzie trzeba zmieniać ( civicach ) bo pompa ma 15/16" i jest małe serwo. Ale to koszta rzędu 150-200zł także robi się raz i jest zupełnie inny hebel. :)

 

Największy hebel jaki widziałem w Civie to 330mm ale niestety weszła dopiero 17" felga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeee, to już bym wolał K serie niż dmuchać D ;)

No ale zależy do czego auto ma być.

krd, 282/260 ma większość syfików latających po torze z K20, łoją, wygrywają dzbanki na pęczki, a z hamulcami nic się nie dzieje i zdają egzamin ;)

A z tą 2/3 razy droższą B serią to urban legend :) Nie te czasy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

booohal, wszystko okej, ale nazywanie takiego zestawu dużym heblem jest trochę nie na miejscu. To tak jakby mówić, że felga 15" jest duża :D

Dla mnie duże hamulce to tak od 330/300 wzwyż. A felgi od 18"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile ta Twoja waży mniej więcej i jakie są hamulce w serii?

 

Według dowodu 1074kg

 

Uwielbiam te dokładanie teorii jaka ta D seria świetna a B seria lipa, kupiłeś bo było tańsze i przyjmij to na klatę, B seria to w owym czasie geniusz inżynierski a D seria to... D seria

 

Ja nie twierdze, że B seria to lipa. Uważam że to świetne silniki. Mało tego. Uważam, że dźwięk vteca takiego B18C6 to najlepsze co może być dla uszu. To świetnie jeżdżące silniki, dające mega dużo fanu. Chciałbym więcej momentu, przede wszystkim od dołu i więcej elastyczności. Dlatego nie myślę o B serii. Tym bardziej, że kosztowo wyjdzie tyle samo co zrobienie szybkiej B serii N/A. :)

 

Eeee, to już bym wolał K serie niż dmuchać D ;)

No ale zależy do czego auto ma być.

krd, 282/260 ma większość syfików latających po torze z K20, łoją, wygrywają dzbanki na pęczki, a z hamulcami nic się nie dzieje i zdają egzamin ;)

A z tą 2/3 razy droższą B serią to urban legend :) Nie te czasy ;)

 

Auto ma być na codzien. Gdybym budowal auto na tor to na pewno nie szukalbym idealnej sztuki bo i tak się zaraz poobija. Ma być w miare szybko, maja być mocne hamulce i dobre zawieszenie ( nie beton bo beton nadaje sie tylko na tor a nie do codziennej jazdy ) z regulacja twardości + dobre springi.

Chciałbym żeby wyglądała jak fajny, niepozorny sleeper :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

booohal, wszystko okej, ale nazywanie takiego zestawu dużym heblem jest trochę nie na miejscu. To tak jakby mówić, że felga 15" jest duża :D

Dla mnie duże hamulce to tak od 330/300 wzwyż. A felgi od 18"...

Normalnie nie mogłem się powstrzymać... b1ac8ea41928468173e8716a1bbab6ca.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padło tutaj stwierdzenie, że 282mm zahamuje tak samo jak 300mm, może i tak tylko trzeba zadać sobie jeszcze jedno pytanie. Jak szybko zagrzeje się i wytraci temperaturę 282mm a jak szybko 300mm? W Audi mam ori hebel 312/255mm i jest do bani. Gdybym nie sadził się w tym roku na SWAP Quattro oraz jakieś sensowne koło to już by czekał zestaw od S4 o rozmiarach 345/32mm i 300/30mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.