Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ? 2


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

Ale co się stało ? Bo na zdrowy rozsądek stare klocki do nowych tarcz, to nic dobrego więc nie rozumiem oburzenia.

 

Co do toczenia to sam toczyłem z powodu bicia i za demontaż, przetoczenie i montaż - 100zł, zamiast +400zł za nowy kpl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też nie rozumiem, dlaczego nie mogę założyć klocków które miałem skoro wyglądają i działają jak nowe, bo w sumie są nowe. Nazwałem jest "stare" bo pochodzą z poprzedniego zestawu po znikomym przebiegu.

Moja tarcza nie biła przy hamowaniu, nawet ostrym z dużej prędkości, tylko przy jeździe powyżej 100km/h. Tutaj był problem z wyważeniem tarczy, bo na obecnych jest wszystko ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki spokojnie... Generalnie powinno się choćby przeszlifować/wyrównać klocek, jeżeli chcemy go założyć na nowe/przetaczane tarcze co by szybciej się do niej ułożyły. Wiadomo, że jak mięsa na klocku sporo to szkoda wywalać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ari, fajne fotki.Ta pierwsza się wręcz nadaje na kalendarz :good:

 

Dzięki. Robione na szybko tel., więc jakość zdjęcia nadaje się najwyżej na kalendarz biurkowy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupusso, nie tylko klocki się zużywają ale tarcze też. Nie uważam się za eksperta tylko próbuje Ci uświadomić jak powinno się to robić. Idąc twoim tokiem rozumowania to jeśli kiedyś zapieką Ci się np. prowadnice i zużyje się tylko tarcza i wewnętrzny klocek to wymien tylko ten zużyty klocek a ten drugi zostaw na następną wymianę. Nie chce być złośliwy ale po prostu jeśli nie robisz czegoś zgodnie ze sztuką to później nie "placz" ze ktoś Ci źle przetoczył tarcze albo, że ktoś zwraca Ci uwagę . To jest układ hamulcowy. Tutaj nie ma miejsca na kompromisy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[mod=Pajko]Proszę o trzymanie się tematu,dywagacje na temat klocków zachowajcie sobie na PW , kolejne posty odnosnie klocków itp będę odpowiednio nagradzać "punktami wtajemniczenia "[/mod]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie tylko klocki się zużywają ale tarcze też

 

?

 

Idąc twoim tokiem rozumowania to jeśli kiedyś zapieką Ci się np. prowadnice i zużyje się tylko tarcza i wewnętrzny klocek to wymien tylko ten zużyty klocek a ten drugi zostaw na następną wymianę.

 

Nie popadaj w skrajności i nie dorabiaj sztucznej ideologi tam gdzie jej nie ma.

 

Nie chce być złośliwy ale po prostu jeśli nie robisz czegoś zgodnie ze sztuką to później nie "placz"

 

Jedyną osobą która tutaj płacze to jesteś Ty.

 

To jest układ hamulcowy. Tutaj nie ma miejsca na kompromisy!

 

Dlatego nie ratowałem tych tarcz, tylko kupiłem nowe za 550zł

 

 

Żeby nie było OT

 

Opłukałem na bezdotyku z tego żółtego, wsze wszechobecnego pyłu :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś wolny dzień w robocie więc znalazłem trochę czasu by ogarnąć auto.

 

- odsmolenie

- deironizacja

- glinkowanie

- oczywiście dwa wiadra itd.

- wosk

 

Mając ze sobą kiepski aparat w telefonie i jasny lakier efekt prac ciężko uchwycić, ale jako, że bez zdjęć się nie liczy to jest ;)

 

Muszę jeszcze ten hak zdjąć bo szpeci strasznie, brakuje mi tylko klucza. Producent może dosłać ale życzy sobie za tą usługę 60 euro :D

 

audiauto.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dziś trochę wolnego czasu więc zacząłem się bawić w detailingi BMW :D

 

Na sam początek nadkole lewy przód. Nie zdejmowałem plastików, jak odwiedzi lakiernika na malutkie poprawki to wtedy zajmę się tym porządnie. :good:

DSC_0291.jpg

DSC_0299.jpg

 

Później też trafi jakiś lakier na zaciski, ale jeszcze nie zdecydowałem jaki :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno nie smalcowałem wiec wzielem auto Żonki

 

PreWash Magifoam

Dwa Wiadra SG Sleek&Blubby

Felgi ADBL Vampir, Mainz Oblivion

Szyby Mainz Bri

Opony ABDL Tire & Rubber Cleaner

 

Lakier Zymol HDC + Zymol Carbon

 

Felgi Gyeon Prep + Gyeon Can Coat

 

Opony Valet Pro Black to the Future

28cgdwm.jpg

2lcldex.jpg

erjuh3.jpg

2n7eert.jpg

:-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem chwilę wolnego to wziąłem się za czyszczenie skóry na kierownicy i gałce zmiany biegów. Nie ma zdjęć gałki, bo najpierw się wziąłem za robotę, a dopiero później przypomniałem sobie, że bez zdjęć się nie liczy :kox:

 

Przed

 

DSC_0378_zpsliaw23p4.jpg

 

Po

 

DSC_0379_zpsdyz9ylb3.jpg

 

Do zabawy użyłem zestawu Gliptone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dziś, a wczoraj - wymieniłem rozrząd, płyny, oleje, filtry itp ;) Korzystając z okazji ze auto w warsztacie zdecydowałem się na wymianę kompletu tarcz i klocków :o

Po drodze nie obyło się bez napotkanych usterek - pęknięty oring przy intercoolerze, delikatny luz poprzeczny na rolce - też do wymiany. No i hamulce - zdecydowałem, że stawiam na zestaw ATE (klocki + tarcze), różnica między nimi a zestawem nieznanego mi producenta ±200zł - jednak postanowiłem że hamulce się "czasem przydadzą" ;-)

 

1432766939-640-x-480px-IMG_1033.JPG

1432766940-640-x-480px-IMG_1034.JPG

 

Rolka:

1432766941-640-x-480px-IMG_1036.JPG

1432766942-640-x-480px-IMG_1037.JPG

 

1432766944-640-x-480px-IMG_1039.JPG

1432766945-640-x-480px-IMG_1041.JPG

1432766946-640-x-480px-IMG_1042.JPG

1432766948-640-x-480px-IMG_1045.JPG

 

Od kilku dni jak jeździłem po nierównej nawierzchni słyszałem na dołkach dziwne złośliwe, upierdliwe stukanie, stawiałem na poluzowanie się czegoś w zapasie, jednak winne okazały się łączniki stabilizatora na tyle - Golf dostał nowe ( to stukanie mnie dobijało).

1432766949-640-x-480px-IMG_1073.JPG

 

Wczoraj po całym dniu postanowiłem zacząć od kierownicy - okleiłem aby nie nabrudzić i zabrałem się do pracy, parę błędów na początku, ale wszystko dało się uratować - skończę i wrzucę zdjęcia co wyszło ;)

A to z wczoraj:

1432766949-640-x-480px-IMG_1047.JPG

 

Niebieska taśma się skończyła - w/w do oklejania jest tragiczna.. :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brembo Max nic nie zastąpi :)

Mi np. Maxy pogięły się i zwichrowały. Nigdy więcej tego nie kupię. Zastąpiłem je właśnie zwykłymi ATE i nie mogę narzekać. To w drugim Leonie, w tym właściwym przelatałem 70kkm na ATE PD + ATE Ceramic. Ludzie narzekali, marudzili, że po 15kkm pogięte itd... lekko nie miały, a do samego końca dobrze się spisywały. Później przy okazji swapa na większe, pożegnałem się z ATE, wleciał inny zestaw, w tym klocki Ferodo Premier, które spaliłem tydzień po montażu :D Chwilo przeprosiłem się z ATE Ceramic, trzeba będzie rozejrzeć się za czymś bardziej sportowym, co mimo wszystko da radę podczas zwykłego użytkowania auta na co dzień ;)

 

A jak ATE piszczą, zawsze możesz mówić, że to sportowy zestaw, który nie złapał jeszcze właściwej temperatury :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Ferodo DS Performance i po rozgrzaniu skrzypią w zestawie z gładkimi Brembo. Najdziwniejsze jest to, że piszczą tylko przy zwykłym hamowaniu, a przy bardzo słabym i mocnym już nie piszczą. Były już raz szlifowane, ale pomogło może na 500 km :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dzień przygotowań do zlotu, więc poszło odmolenie, Prix, po myciu psiknąłem BSD, na opony SG B2B, plastiki Jet-Black, przepolerowałem lampy, na szyby maszynowo AG CGP. Chyba to by było na tyle :mrgreen:

nGrrQuY.jpg?1

3m8Wjxe.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.