kupusso Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Nie wiem po co zabierasz głos ja nie wiesz co u mnie się stało. Jaka była przyczyna bicia i dlaczego są poprzednie klocki założone. Jak zwykle sami eksperci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dementor Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Ale co się stało ? Bo na zdrowy rozsądek stare klocki do nowych tarcz, to nic dobrego więc nie rozumiem oburzenia. Co do toczenia to sam toczyłem z powodu bicia i za demontaż, przetoczenie i montaż - 100zł, zamiast +400zł za nowy kpl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupusso Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Ja też nie rozumiem, dlaczego nie mogę założyć klocków które miałem skoro wyglądają i działają jak nowe, bo w sumie są nowe. Nazwałem jest "stare" bo pochodzą z poprzedniego zestawu po znikomym przebiegu. Moja tarcza nie biła przy hamowaniu, nawet ostrym z dużej prędkości, tylko przy jeździe powyżej 100km/h. Tutaj był problem z wyważeniem tarczy, bo na obecnych jest wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bienek Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Chłopaki spokojnie... Generalnie powinno się choćby przeszlifować/wyrównać klocek, jeżeli chcemy go założyć na nowe/przetaczane tarcze co by szybciej się do niej ułożyły. Wiadomo, że jak mięsa na klocku sporo to szkoda wywalać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ari Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Ari, fajne fotki.Ta pierwsza się wręcz nadaje na kalendarz Dzięki. Robione na szybko tel., więc jakość zdjęcia nadaje się najwyżej na kalendarz biurkowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viechooo Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 kupusso, nie tylko klocki się zużywają ale tarcze też. Nie uważam się za eksperta tylko próbuje Ci uświadomić jak powinno się to robić. Idąc twoim tokiem rozumowania to jeśli kiedyś zapieką Ci się np. prowadnice i zużyje się tylko tarcza i wewnętrzny klocek to wymien tylko ten zużyty klocek a ten drugi zostaw na następną wymianę. Nie chce być złośliwy ale po prostu jeśli nie robisz czegoś zgodnie ze sztuką to później nie "placz" ze ktoś Ci źle przetoczył tarcze albo, że ktoś zwraca Ci uwagę . To jest układ hamulcowy. Tutaj nie ma miejsca na kompromisy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL2006 Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 To jest układ hamulcowy. Tutaj nie ma miejsca na kompromisy! Od tego zacznijmy,że na tym to się nigdy nie oszczędza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajko Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 [mod=Pajko]Proszę o trzymanie się tematu,dywagacje na temat klocków zachowajcie sobie na PW , kolejne posty odnosnie klocków itp będę odpowiednio nagradzać "punktami wtajemniczenia "[/mod] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupusso Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 nie tylko klocki się zużywają ale tarcze też ? Idąc twoim tokiem rozumowania to jeśli kiedyś zapieką Ci się np. prowadnice i zużyje się tylko tarcza i wewnętrzny klocek to wymien tylko ten zużyty klocek a ten drugi zostaw na następną wymianę. Nie popadaj w skrajności i nie dorabiaj sztucznej ideologi tam gdzie jej nie ma. Nie chce być złośliwy ale po prostu jeśli nie robisz czegoś zgodnie ze sztuką to później nie "placz" Jedyną osobą która tutaj płacze to jesteś Ty. To jest układ hamulcowy. Tutaj nie ma miejsca na kompromisy! Dlatego nie ratowałem tych tarcz, tylko kupiłem nowe za 550zł Żeby nie było OT Opłukałem na bezdotyku z tego żółtego, wsze wszechobecnego pyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
garry99 Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Pacjent to a4 b6 1.9 AWX na zdjeciu nie ma a zostaly założone jeszcze filtr powietrza i filtr paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazman Opublikowano 25 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Dziś wolny dzień w robocie więc znalazłem trochę czasu by ogarnąć auto. - odsmolenie - deironizacja - glinkowanie - oczywiście dwa wiadra itd. - wosk Mając ze sobą kiepski aparat w telefonie i jasny lakier efekt prac ciężko uchwycić, ale jako, że bez zdjęć się nie liczy to jest Muszę jeszcze ten hak zdjąć bo szpeci strasznie, brakuje mi tylko klucza. Producent może dosłać ale życzy sobie za tą usługę 60 euro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trucky Opublikowano 25 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Miałem dziś trochę wolnego czasu więc zacząłem się bawić w detailingi BMW Na sam początek nadkole lewy przód. Nie zdejmowałem plastików, jak odwiedzi lakiernika na malutkie poprawki to wtedy zajmę się tym porządnie. Później też trafi jakiś lakier na zaciski, ale jeszcze nie zdecydowałem jaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael MSTP Opublikowano 25 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Dawno nie smalcowałem wiec wzielem auto Żonki PreWash Magifoam Dwa Wiadra SG Sleek&Blubby Felgi ADBL Vampir, Mainz Oblivion Szyby Mainz Bri Opony ABDL Tire & Rubber Cleaner Lakier Zymol HDC + Zymol Carbon Felgi Gyeon Prep + Gyeon Can Coat Opony Valet Pro Black to the Future Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jbiz Opublikowano 25 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 tazman, jakiej firmy jest hak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazman Opublikowano 25 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 oris z grupy Bosal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jbiz Opublikowano 25 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 tazman, 502 542 295 - zadzwoń z numerek wkładki jest nabity na bębenku 50 zł + przesyłka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazman Opublikowano 26 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 jbiz dzięki wielkie za pomoc będę dzwonił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kandy Opublikowano 27 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Miałem chwilę wolnego to wziąłem się za czyszczenie skóry na kierownicy i gałce zmiany biegów. Nie ma zdjęć gałki, bo najpierw się wziąłem za robotę, a dopiero później przypomniałem sobie, że bez zdjęć się nie liczy Przed Po Do zabawy użyłem zestawu Gliptone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lex Luthor Opublikowano 27 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Dziś zrobiona aktywacja tempomatu i domykanie szyb z pilota Wysłano z Lumii 920 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kinek01 Opublikowano 28 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Nie dziś, a wczoraj - wymieniłem rozrząd, płyny, oleje, filtry itp Korzystając z okazji ze auto w warsztacie zdecydowałem się na wymianę kompletu tarcz i klocków Po drodze nie obyło się bez napotkanych usterek - pęknięty oring przy intercoolerze, delikatny luz poprzeczny na rolce - też do wymiany. No i hamulce - zdecydowałem, że stawiam na zestaw ATE (klocki + tarcze), różnica między nimi a zestawem nieznanego mi producenta ±200zł - jednak postanowiłem że hamulce się "czasem przydadzą" ;-) Rolka: Od kilku dni jak jeździłem po nierównej nawierzchni słyszałem na dołkach dziwne złośliwe, upierdliwe stukanie, stawiałem na poluzowanie się czegoś w zapasie, jednak winne okazały się łączniki stabilizatora na tyle - Golf dostał nowe ( to stukanie mnie dobijało). Wczoraj po całym dniu postanowiłem zacząć od kierownicy - okleiłem aby nie nabrudzić i zabrałem się do pracy, parę błędów na początku, ale wszystko dało się uratować - skończę i wrzucę zdjęcia co wyszło A to z wczoraj: Niebieska taśma się skończyła - w/w do oklejania jest tragiczna.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Justyna Opublikowano 28 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Ja jednak potwierdzam opinie poprzednich użytkowników na temat kompletu ATE. Niedawno wymieniałam tarcze i klocki ATE w felicii i po kilku hamowaniach piszczą... Nigdy więcej! Brembo Max nic nie zastąpi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borowa Opublikowano 28 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Brembo Max nic nie zastąpi Mi np. Maxy pogięły się i zwichrowały. Nigdy więcej tego nie kupię. Zastąpiłem je właśnie zwykłymi ATE i nie mogę narzekać. To w drugim Leonie, w tym właściwym przelatałem 70kkm na ATE PD + ATE Ceramic. Ludzie narzekali, marudzili, że po 15kkm pogięte itd... lekko nie miały, a do samego końca dobrze się spisywały. Później przy okazji swapa na większe, pożegnałem się z ATE, wleciał inny zestaw, w tym klocki Ferodo Premier, które spaliłem tydzień po montażu Chwilo przeprosiłem się z ATE Ceramic, trzeba będzie rozejrzeć się za czymś bardziej sportowym, co mimo wszystko da radę podczas zwykłego użytkowania auta na co dzień A jak ATE piszczą, zawsze możesz mówić, że to sportowy zestaw, który nie złapał jeszcze właściwej temperatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kandy Opublikowano 28 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Ja mam Ferodo DS Performance i po rozgrzaniu skrzypią w zestawie z gładkimi Brembo. Najdziwniejsze jest to, że piszczą tylko przy zwykłym hamowaniu, a przy bardzo słabym i mocnym już nie piszczą. Były już raz szlifowane, ale pomogło może na 500 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luq92 Opublikowano 28 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Dziś dzień przygotowań do zlotu, więc poszło odmolenie, Prix, po myciu psiknąłem BSD, na opony SG B2B, plastiki Jet-Black, przepolerowałem lampy, na szyby maszynowo AG CGP. Chyba to by było na tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Justyna Opublikowano 28 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 A jak ATE piszczą, zawsze możesz mówić, że to sportowy zestaw, który nie złapał jeszcze właściwej temperatury no właśnie ale jest to denerwujące zwłaszcza, że piszczą jak już się dogrzeją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi