rzeszowiak Opublikowano 11 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Przy wymianie kół był problem z ich ściągnięciem bo się okropnie zapiekały, ściągnąłem wszystkie koła i dokładnie wyczyściłęm z rdzy piasty i felgę od środka, trochę czasu z tym zeszło ale teraz zero zdzy, posmarować smarem miedziowym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 11 Stycznia 2015 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 krd nie wiem, może na zdjęciach tak wyszło ale wygląda jakby ten siłownik był za długi. No ale jak dedykowany to pewnie tak ma być Patyk podpierał na takiej samej wysokości? U mnie w bmw zdecydowanie jest niżej, no ale dziś faktycznie pierwszy raz przywaliłem głową więc może i lepiej masz to rozwiązane Patyk podpieral troszke nizej, teraz maska zdecydowanie wyzej sie podnosci. Dla mnie zmiana na plus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slovak Opublikowano 11 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Przy wymianie kół był problem z ich ściągnięciem bo się okropnie zapiekały, ściągnąłem wszystkie koła i dokładnie wyczyściłęm z rdzy piasty i felgę od środka, trochę czasu z tym zeszło ale teraz zero zdzy, posmarować smarem miedziowym ? Wyczyścić porządnie szczotką drucianą i tylko delikatnie śruby posmaruj smarem, a piast i felg nie smaruj niczym, zostaw czysta powierzchnię bez niczego. Z mojego doświadczenia wiem, że ze smaru miedzianego potrafi się zrobić niezły syf przy używaniu środków do usuwania zanieczyszczeń metalicznych i również jest problem ze ściągnięciem kół . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kandy Opublikowano 11 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Wyczyścić porządnie szczotką drucianą i tylko delikatnie śruby posmaruj smarem, a piast i felg nie smaruj niczym, zostaw czysta powierzchnię bez niczego. Z mojego doświadczenia wiem, że ze smaru miedzianego potrafi się zrobić niezły syf przy używaniu środków do usuwania zanieczyszczeń metalicznych i również jest problem ze ściągnięciem kół . Co masz na myśli pisząc o niezłym syfie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slovak Opublikowano 11 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Ze smaru miedzianego zrobiła się breja, przez którą nie można była ściągnąć koła. Walczyłem z nim ponad godzinę, przy czyściej piaście bez żadnych smarów nie muszę się przejmować tym, że będę miał problem ściągnąć koło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzeszowiak Opublikowano 11 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Własnie na tego smaru miedziowego są podzielone opinie, w jednym warsztacie smarują sami bez pytania jak mają problemu ze ściągnięciem koła, a w innym jak zapytasz czy mogą Ci posmarować to odradzają, że to nie jest dobry pomysł ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarrciN Opublikowano 11 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Miedź przyśpiesza korozję aluminium, dlatego nie powinno się stosować smaru miedziowego z felgami aluminiowymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fitte Opublikowano 11 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autko umyte na bezdotyku, wypsikane BSD, na oponki poszedł SG B2B Wbrew wszystkim opiniom BSD daje troszkę looka na wymierającym FK1000P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupusso Opublikowano 11 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Miedź przyśpiesza korozję aluminium, dlatego nie powinno się stosować smaru miedziowego z felgami aluminiowymi. Zjadło Ci felgi czy powtarzasz obiegową opinię ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jbiz Opublikowano 11 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Miedź przyśpiesza korozję aluminium, dlatego nie powinno się stosować smaru miedziowego z felgami aluminiowymi. Zjadło Ci felgi czy potarzasz obiegową opinię ? Pewnie doświadczenie zaciągnięte z instalacji CO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupusso Opublikowano 11 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 CO ma w aucie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAMIANe34 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Wlasnie fajnie, ze wysoko podniesiona.Najlepsze rozwiązanie ma Mercedes z dwoma poziomami maski Szkoda, ze tego nie ma np w BMW. O le wiem to niektóre modele (z maską podnoszoną do tyłu) mają specjalną blokadę w zawiasie którą można wykręcić i maska podnosi się na 90 stopni ja w e34 martwić się o to nie muszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mainz Opublikowano 11 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Trochę opóźnione, zabezpieczenie ostatniego samochodu na zimę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Justyna Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Miedź przyśpiesza korozję aluminium, dlatego nie powinno się stosować smaru miedziowego z felgami aluminiowymi. Zjadło Ci felgi czy potarzasz obiegową opinię ? Pewnie doświadczenie zaciągnięte z instalacji CO miedź po prostu wchodzi w reakcję z aluminium. Widziałam felgi u kolegi, u którego cały czas była stosowana pasta miedziana i nie wyglądało to fajnie. Ja polecam smar ceramiczny np. firmy Johansson, który się bardzo dobrze sprawdza, jest odporny na wodę, sól i nie reaguje zarówno z metalami jak i kosmetykami przez nas używanymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krakow_kult Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Ja korzystam z takiego - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chabsu Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 nada się on też do posmarowania gwintu w nowej świecy żarowej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krakow_kult Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 "W motoryzacji doskonale sprawdzi się do montażu wtryskiwaczy, świec żarowych klocków hamulcowych i i innych elementów narażonych na zapiekanie." - przy tej odporności temperaturowej to w zasadzie jedyny nadający się do tego smar (z rodziny ceramicznych w domyśle) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GracjanS4 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 nada się on też do posmarowania gwintu w nowej świecy żarowej? Od kiedy gwint świecy żarowej się smaruje? Przykręcasz kluczem dynamometrycznym odpowiednim momentem i na pewno nie będzie problemu z odkręceniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupusso Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Justyna Miedz powoduje korozję elektrolityczną czyli pod jej wpływem aluminium utlenia się. To jest jasna sprawa. Od zawsze smaruje piastę miedziuchą (dlatego, że mam pod dostatkiem) i na felgach nie ma wżerów. Tylko ja palcem rozcieram smar, zostawiając bardzo cienką warstewkę. To, że jest minimalna ilość może też ma wpływ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Ja od 5 lat używam na wszystkich swoich felgach smaru miedzanego i nie ma żadnego ubytku/korozji. To że miedz wchodzi w reakcję z aluminium to wiadome jest, ale podejrzewam że na ten proces potrzeba kilku, jak nie kilkunastu dobrych lat Taka pucha starcza na lata: Ale oczywiście pasta ceramiczna też jest dobrym rozwiązaniem. Ja preferuje te bardziej ekonomiczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JBS Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 nada się on też do posmarowania gwintu w nowej świecy żarowej? Od kiedy gwint świecy żarowej się smaruje? Przykręcasz kluczem dynamometrycznym odpowiednim momentem i na pewno nie będzie problemu z odkręceniem Oj mógł byś się zdziwić nie raz.ja jednak preferuję smarowanie gwintów delikatnie odpowiednim środkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luq92 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Dziś mycie na bezdotyku ze swoją pianką i ogarnięcie środka. Już nie pamiętam kiedy omiatałem środek i tragicznie to wyglądało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryczken16 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Pierwsze dlubanie przy f10 :razz: wpadly dywaniki gumowe: jeden xenon zacza swiecic na rozowo wiec koncowka - wpadly dwa nowe: Serwis olejowy - plukanka AMS , olej Millers NANO TECHNOLOGY + dodatek Archoil9100 Doszla rułłłłła: I ostatnia zmiana z ktorej najbardziej sie ciesze: Kierownica z LCI :drive: Moja w aucie byla stan perfect,nie chcialem kupic zajechanej wiec wpadla nowka sztuka z ASO wraz z poduszka w SKÓRZE ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Do mnie nadal bardziej przemawia stara kiera, w M paku jest lala. Ta nowa, hmm co kto lubi Sama Beta kozak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryczken16 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Ta "stara" jest do sprzedania w stanie perfect z generatorem wibracji,moze chcesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi