Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ? 2


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

Jakiś czas temu w wątku o polerowaniu szyb pytałem jak poradzić sobie ze spiaskowanymi halogenami w moim E46. Po przeczytaniu kilku cennych rad wziąłem się do roboty i udało się osiągnąć coś takiego:

 

20161023_143932.jpg

 

20161023_144115.jpg

 

20161023_144125.jpg

 

20161029_173558.jpg

 

20161029_184244.jpg

 

20161029_184250.jpg

 

20161109_182101.jpg

 

20161109_182110.jpg

 

Skrócony opis działania:

1. Papiery na sucho 120-180-240-320-500 na rotacji

2. Papiery na mokro 600-800-1000-1500-2000 na oscylacji

3. Polerowanie tlenkiem ceru na filcu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do konca w samochodzie ale zwiazane. Dopadlem swoje stare fotele z Civica coby przetestowac Georga przed zimą. Nie bawilem sie zbytnio i polecialem na grubo chemią od poorboya i szczotką ryżową. Efekt calkiem całkiem. Nie ma co szalec bardzie bo juz na koncu woda byla tylko spieniona, brudunie wyciagało wiec odpuscilem te głębokie smugi a w garażu i tak strasznie pyli od "budzetowej" wylewki :(

dcf41ee93b49da7257ba32efc4e0e720.jpge58f9bf7743473a3779052cae87fc6da.jpg50725b8ada7488970fec8fc26f25a376.jpg344f0feb6d17eab72efc793dd481b1ff.jpgea630aed064c31af9f85e7e1219885ae.jpg1c3269b14ffe44685d126283442d160e.jpg73710485abf73c2ec2063cc1db906872.jpg98261ed908c0da458288a0a365950fa6.jpg

Teraz dosycha przy grzejniczku ze dwa dni. Drugi zrobie jak ten wyschnie.

 

Od razu czlowiekowi lepiej jak coś porobi w ten chlodny dzionek.

 

 

Wyslane z Huawei P8 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dziś a wczoraj - montaż wydajniejszego turbo w moim aucie. Siedzi tam teraz turbo z e60 525D 177KM - GT2056V.

Wrażenia z jazdy bardzo pozytywne - nowe turbo wstaje mniej więcej w tym momencie co fabryczne ale jak już wstanie to ciągnie mocno do 4,0-4,5 tys obr (choć nie ma konieczności żeby aż tak długo ciągnąć diesla). Fabryczne turbo przy 3500 obr praktycznie kończyło swoją robotę. Nowe turbo działa na mojej obecnej, mocniejszej mapie, która była wrzucona ponad pół roku temu. Mapa nie była modyfikowana pod nowe turbo a z racji, że nowe turbo ma jeszcze spore zapasy wydajności to mapę można jeszcze trochę wyedytować - pewnie za jakiś czas skorzystam z takiej możliwości.

Parę zdjęć - zdjęcia wyszły trochę denne bo robiłem telefonem i nie sprawdzałem czy wyszły dobrze a widzę, że ostrości telefon nie złapał.

 

Nowa dmuchawka:

 

hHhs7DD.jpg?2

 

EkZMwJe.jpg?3

 

Nowa i fabryczna - na pierwszy rzut oka nie widać jakichś wielkich różnic w wielkości bo w nowej większa jest muszla wydechowa no i łopatki w muszli zimnej są podwójne zamiast pojedynczych jak w fabrycznym GT2052V.

 

T7OKibd.jpg?3

 

bqKTi1y.jpg?1

 

Wywalone zostały także wkłady katów tuż za turbiną. Pozostałe 2 katy nie były ruszane. Moja turbina pójdzie na sprzedaż bo jest w dosyć dobrym stanie. Jedynie uszczelnienie w muszli zimnej będzie wymienione na nowe lub dołączone do sprzedaży bo to ono trochę puściło i popuszczało / pociło olej.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podmiana kółek, clio nasmalcowane ( diamondbrite ) i wstawione do garażu ;)

na skodzine wleciał Fusso i FK ( dach i maska po połowie ) reszta Fusso ;) na kołach żel od trutle, szyby niewidzialna od Autolandu, plastiki Autoglym, plastiki wewnątrz Selected.

 

fotki :

Y22hNQE.jpg

kbQrqC5.jpg

Zz1BQhl.jpg

 

pozdrawiam,

ludwik93

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Freddy wiem że pisze 12 miesięcy, ale chodzi mi o zdanie Ludwika93 bo widzę że już w 2014r. używał go więc jakąś oponię ma wyrobioną. Jak przy takim podbiciu kolory wytrzyma przynajmniej 3 miesiące to dla mnie na lato będzie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ref]Pawel_t11[/ref], kładziony rok temu na zimę na Skodzie taty i wytrzymał cała zime spokojnie ;) czy polezy 12 miesięcy ? Możliwe , ja zaraz po zimie wyrzuciłem letni wosk ;)

Co do podbicia looku , czerwony ( Clio ) lepiej podbija niz niebieski ( Skoda ). Sliskosc przyjemna no i kropelkowanie na duży plus ;) jedyny minus to docieranie go ;) trzeba dość solidnie pomachać łapą ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre posunięcie :) Jakie masz komponenty ?? Dla mnie dobre LPG, nie jest gorsze od zasilania noPB. Mój ojciec jeździ autami na LPG od 10 lat i nie chce auta bez LPG, mimo że kiedyś był przeciwnikiem instalacji, ale to jeszcze za czasów Instalek I generacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no ja accorda miałem w lpg i zrobił na nim ponad 400k km wiec nie jestem przeciwnikiem :) tylko zawsze znajdzie się ktoś kto uważa inaczej xD

 

LPG tech 204, barracudy, ac150

 

fe9cd0121ea15ea6af444bc03e48e5b1.jpg6a877c9ccbd5157db95c6ce4bc5a6524.jpg0d8cb60cc28f4d2e8259ca20409d257f.jpg

 

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre graty, montaż pod maską też wygląda na nieźle zrobiony, bo nie wiem czy to na zdjęciu tak wygląda, czy wkrętki mogły by być pod lepszym kątem, ale powinno hulać aż miło :)

BTW. My w Ojca S60 zdecydowaliśmy się na KME Nevo Plus, redka KME Silver i wtryski Barracudy 115, chociaż nastawieni byliśmy na LPGtech 326, ale przy niedużej dopłacie gaziarz zaproponował KME. I póki co śmiga, mam nadzieje, że będzie zdrowo ganiała jak najdłużej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.