Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ? 2


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

umyte, odkurzone, na szybach nowa nw, fotele wyczyszczone i zabezpieczone, bok pasażera po kolizji zamaskowany ręcznie i można czekac na lakiernika ;) jak juz lakiernik zrobi swoje idzie kolejna korekta, fotele w międzyczasie do obszycia, podsufitka do oklejenia i inne pierdoły do zrobienia ;) Można jeździć dalej :D

 

Nie myślałeś żeby założyć jakieś sprężyny, ładną felgę i spasować lepiej przednie kierunki względem zderzaka ? Efekt będzie lepszy niż wszystko inne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat rzeka...

 

O tym wszystkim myślałem, wszystko kwestia czasu i kasy, do tej pory było bardzo dużo rzeczy ważniejszych do zrobienia i nadal coś tam zostało na liście... Felgi mam od dawna wybrane, kwestia ich znalezienia. Sprężyny nawet leżały w garażu, ale znowu doszedłem do wniosku, że wolę poczekać, kupić porządny gwint i mieć o wiele lepszy komfort niż na samych sprężynach plus wcześniej chce rozebrać cały zawias i wrzucić komplet nowych tulei, a to wymaga czasu i drugiego auta.

 

A przedni zderzak... Chcesz, próbuj, tego NIE IDZIE spasowac :D

 

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odrazu jak i gwint to i najlepiej poliuretan. Jezdze drugi sezon na gwincie ta technix passatem b3 zeszly sezon w maks punkcie niecale 4cm nad ziemia w tym troszke wyzej ze wzgledu na dziecko. Technix jest budzetowym gwintem i cholernie twardym. W zeszlym roku przed zalozeniem gwintu zalozylem wszystkie nowe gumy lemforder w tym juz sa do wymiany. Nie ma co na szybkiego zakladac lepiej poczekac i raz a pożądanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odrazu jak i gwint to i najlepiej poliuretan. Jezdze drugi sezon na gwincie ta technix passatem b3 zeszly sezon w maks punkcie niecale 4cm nad ziemia w tym troszke wyzej ze wzgledu na dziecko. Technix jest budzetowym gwintem i cholernie twardym. W zeszlym roku przed zalozeniem gwintu zalozylem wszystkie nowe gumy lemforder w tym juz sa do wymiany. Nie ma co na szybkiego zakladac lepiej poczekac i raz a pożądanie

 

Ping-pong show polish edition :song:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdzę od tygodnia na TA i twardo jest, ale też bez przesady. Może nie wybiera fenomanalnie nierówności i troszkę trzęsie, ale tam gdzie amor musi się ugiąć tam się ugina i nie ma betonu o którym sam przed zakupem słyszałem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ref]damiancd[/ref], przejedź się raz na markowym gwincie i zmienisz zdanie o jeździe na takim zawieszeniu. Chodź są osoby, które jeżdżą na seryjnym zawieszeniu jak sieroty, gdzie bez problemu przejeżdżam autem o 7-8 cm niższym niż seria :D. Naprawdę nie widzę niczego w złego w jeździe autem nisko zawieszonym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda, dobry gwint potrafi wybierać nierówności tak jak seryjny zawias a przy tym trzymać 2 x lepiej w zakrętach. No i wygląd :good: Niestety dobry gwint również dobrze kosztuje :-]

I dokładnie dlatego nie zakładam springów tylko spokojnie odkładam kasę... Jak nie ten acco to następny, ale plan jest z góry założony i realizowany stopniowo :)

 

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca bo porządne springi typu Eibach Pro-Kit równie dobrze działają z tym że nie ma regulacji itp. Miałem w Audi A3, Ibizie, BMW F20, teraz BMW F30 i nie powiem złego słowa. Napewno gwint dał by mi większe możliwości ale 1500 EUR i utrata gwarancji nie mobilizuje zbytnio :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do siebie wrzuciłem gwint Weiteca i jestem bardzo zadowolony. Wybiera kulturalniej niż TAT w mojej Bertonce.

 

Do zawieszenia dojechały jeszcze felgi. Corniche Monza ;)

 

Czarna nerka pomalowana w ten sam kolor co ramki szyb. Tablica wróci, brakuje mi jej.

 

599f0a0902f5a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

667785 Nie do końca bo porządne springi typu Eibach Pro-Kit równie dobrze działają z tym że nie ma regulacji itp.

 

Dokładnie, Pro-Kit w golfie VII nie zmienia ani troszkę komfortu w aucie, a look jest na wielki plus :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.