Kepacz Opublikowano 21 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 Mycie, Morning Dew na lakier, Mamba na oponki. Ogarnięty środek. PS Auto jest na sprzedaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randall Opublikowano 21 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 umyte, odkurzone, na szybach nowa nw, fotele wyczyszczone i zabezpieczone, bok pasażera po kolizji zamaskowany ręcznie i można czekac na lakiernika jak juz lakiernik zrobi swoje idzie kolejna korekta, fotele w międzyczasie do obszycia, podsufitka do oklejenia i inne pierdoły do zrobienia Można jeździć dalej Nie myślałeś żeby założyć jakieś sprężyny, ładną felgę i spasować lepiej przednie kierunki względem zderzaka ? Efekt będzie lepszy niż wszystko inne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KapselK Opublikowano 21 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 Sama felga i chociaż eibachy -30mm dużo by tu zrobiły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid_Bojarski Opublikowano 21 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 Temat rzeka... O tym wszystkim myślałem, wszystko kwestia czasu i kasy, do tej pory było bardzo dużo rzeczy ważniejszych do zrobienia i nadal coś tam zostało na liście... Felgi mam od dawna wybrane, kwestia ich znalezienia. Sprężyny nawet leżały w garażu, ale znowu doszedłem do wniosku, że wolę poczekać, kupić porządny gwint i mieć o wiele lepszy komfort niż na samych sprężynach plus wcześniej chce rozebrać cały zawias i wrzucić komplet nowych tulei, a to wymaga czasu i drugiego auta. A przedni zderzak... Chcesz, próbuj, tego NIE IDZIE spasowac Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymi022 Opublikowano 22 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Odrazu jak i gwint to i najlepiej poliuretan. Jezdze drugi sezon na gwincie ta technix passatem b3 zeszly sezon w maks punkcie niecale 4cm nad ziemia w tym troszke wyzej ze wzgledu na dziecko. Technix jest budzetowym gwintem i cholernie twardym. W zeszlym roku przed zalozeniem gwintu zalozylem wszystkie nowe gumy lemforder w tym juz sa do wymiany. Nie ma co na szybkiego zakladac lepiej poczekac i raz a pożądanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudek_t Opublikowano 22 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Odrazu jak i gwint to i najlepiej poliuretan. Jezdze drugi sezon na gwincie ta technix passatem b3 zeszly sezon w maks punkcie niecale 4cm nad ziemia w tym troszke wyzej ze wzgledu na dziecko. Technix jest budzetowym gwintem i cholernie twardym. W zeszlym roku przed zalozeniem gwintu zalozylem wszystkie nowe gumy lemforder w tym juz sa do wymiany. Nie ma co na szybkiego zakladac lepiej poczekac i raz a pożądanie Ping-pong show polish edition Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C0rvette Opublikowano 22 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 [ref=#ff3366]Szymi022[/ref], Techinx i cholernie twarde... to nie jest możliwe. to tak jak byś powiedział że auto w piachu po myciu jest gotowe do woskowania.... To samo sobie przeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymi022 Opublikowano 22 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 A uwazasz inaczej?? W porownaniu do kw to jest beton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luq92 Opublikowano 23 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Jeżdzę od tygodnia na TA i twardo jest, ale też bez przesady. Może nie wybiera fenomanalnie nierówności i troszkę trzęsie, ale tam gdzie amor musi się ugiąć tam się ugina i nie ma betonu o którym sam przed zakupem słyszałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiancd Opublikowano 23 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Zawsze mnie zastanawia jak bardzo by mnie kręgosłup bolał po przesiadce na gwint z mega komfortowego E39 na seryjnym zawieszeniu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slovak Opublikowano 23 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 [ref]damiancd[/ref], przejedź się raz na markowym gwincie i zmienisz zdanie o jeździe na takim zawieszeniu. Chodź są osoby, które jeżdżą na seryjnym zawieszeniu jak sieroty, gdzie bez problemu przejeżdżam autem o 7-8 cm niższym niż seria . Naprawdę nie widzę niczego w złego w jeździe autem nisko zawieszonym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randall Opublikowano 23 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 To prawda, dobry gwint potrafi wybierać nierówności tak jak seryjny zawias a przy tym trzymać 2 x lepiej w zakrętach. No i wygląd Niestety dobry gwint również dobrze kosztuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 23 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Oplukalem dziadkowóz photo uploading Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid_Bojarski Opublikowano 23 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 To prawda, dobry gwint potrafi wybierać nierówności tak jak seryjny zawias a przy tym trzymać 2 x lepiej w zakrętach. No i wygląd Niestety dobry gwint również dobrze kosztuje I dokładnie dlatego nie zakładam springów tylko spokojnie odkładam kasę... Jak nie ten acco to następny, ale plan jest z góry założony i realizowany stopniowo Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randall Opublikowano 23 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Nie do końca bo porządne springi typu Eibach Pro-Kit równie dobrze działają z tym że nie ma regulacji itp. Miałem w Audi A3, Ibizie, BMW F20, teraz BMW F30 i nie powiem złego słowa. Napewno gwint dał by mi większe możliwości ale 1500 EUR i utrata gwarancji nie mobilizuje zbytnio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bio Opublikowano 24 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 Ja do siebie wrzuciłem gwint Weiteca i jestem bardzo zadowolony. Wybiera kulturalniej niż TAT w mojej Bertonce. Do zawieszenia dojechały jeszcze felgi. Corniche Monza Czarna nerka pomalowana w ten sam kolor co ramki szyb. Tablica wróci, brakuje mi jej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luke Opublikowano 24 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 Odebrałem dziś z renowacji swoje zimowe felgi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meehau Opublikowano 24 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 Jak nówki. Ile taka przyjemność? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudek_t Opublikowano 24 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 Wyglądają bardzo dobrze, na żywo także? Gdzie robiłeś? Jak nie tu to podrzucisz na PW? Długo czekałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luke Opublikowano 24 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 Tu macie więcej info: viewtopic.php?p=667810#p667810 Na żywo wyglądają bardzo dobrze. Robiłem tu: https://www.facebook.com/Renowacja-felg ... 067419245/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 24 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 667785 Nie do końca bo porządne springi typu Eibach Pro-Kit równie dobrze działają z tym że nie ma regulacji itp. Dokładnie, Pro-Kit w golfie VII nie zmienia ani troszkę komfortu w aucie, a look jest na wielki plus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupusso Opublikowano 25 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 W Leonie 5F FR taki Pro-Kit sprawia że auto jest bardziej komfortowe niż seria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iljash Opublikowano 25 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 Podobnie jest w ufo civicu. Jednakze nie idzmy za daleko we wnioskach, ze.moze eibach poprawia fabryke, bo tak nie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 26 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 [ref]luke[/ref], super! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobo Opublikowano 28 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Zaraz po porannej kawie "napoiłem" silnik swojego włoskiego fiata i postanowiłem na poważnie (po 2 latach przerwy!!!) zabrać się za renowację mojego drugiego fiata 125p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi