Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ? 2


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

Nie przy swoim, ale też Reno :-D U mojej pięknej w Lagunie wczoraj pozmieniałem filterki gazu, powietrza i kabinowy. Troszkę się załamałem jak zobaczyłem jak wygląda ten ostatni. Za to przy filtrze powietrza kawałki chleba znalazłem :-D

7baa68b7760f9799179ee8a34bd39c79.jpg

 

Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Crockett84, rysuje Ci się ta Astra? Brat ma taką tylko czarną i jest masakra. Od flyffiego przy osuszaniu idzie porysować lakier :thumbdown:

 

U mnie aż takiego problemu jeszcze nie ma, bo auto kupiłem od siebie z firmy i generalnie lakier jest zniszczony (auto widywało czasami szczotki itp.),a samochód jeszcze przed korektą. Maska i przedni zderzak nadają się do malowania, bo mają pełno odprysków z tras.

 

Ale mam paru znajomych i generalnie każdy potwierdza to co napisałeś Ty i Pajko.

 

Domel i Manolito - piękne okazy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
658007 Domel, . Robi wow .

thx :)

658003 pełnoletnia to na pewno nie bo to wersja po lifcie.. obstawiam 2004 rok/
657984 Domel, fura pewnie już pełnoletnia a wygląda

tak 2004 :)

thx :)

 

Dodane po 14 sekundach:

658107 Domel i Manolito - piękne okazy

thx :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może kiedyś zmienisz zdanie ;) E39 ma świetne tylne lampy, szczególnie po lifcie, a przyciemnione przypominają chiński zamiennik :(

x2

I dla mniej wtajemniczonych wyglądają jak zużyte. Może warto głębiej pomyśleć na zmianą ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W rzeczywistości ta lampa nie jest jakoś mocno przyciemniona bo totalnie czarnych sam nie lubię.

 

o5HP5pk.jpg?2

 

Póki co zostaje tak jak jest. Boczne kierunki także zmieniałem na przydymione więc jakbym "odczernił" tylne lampy to i boczne kierunki musiałbym wymienić na białe żeby to miało ręce i nogi. ;)

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Profilaktycznie. Rok zabierałem się do wymiany. Juz jakiś czas temu postanowiłem, że zostaje u mnie dożywotnio, więc 300kkm spokojnie u mnie pęknie. Od wiosny zacznę trochę modzić przy wyglądzie, bo mam dosyć zwykłego kanapowca :-D Przez 80kkm trochę się z nim zżyłem :-D

 

Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panewki 180,z robocizną 550. Miało być 500,ale trzeba było ciąć śruby od sanek i inne cuda bo był strasznie oporny przy wymianie :-D W cenie uszczelka miski prawie 100. Wcześniej jeszcze olej i filtr. Na docierkę najzwyklejszy Elf 5W40. Z modów to gwinciwo i albo kółko 16, albo renowacja obecnych. Po głowie chodzi mi jeszcze lekki chip, ale to dalsza przyszłość. I w międzyczasie jakieś bierzące pierdółki. Muszę też odwiedzić tapicera bo trochę siedzenie mam przetarte i może obszyć kierak lub kupić nowy ori.

 

Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panewki 180,z robocizną 550. Miało być 500,ale trzeba było ciąć śruby od sanek i inne cuda bo był strasznie oporny przy wymianie :-D W cenie uszczelka miski prawie 100. Wcześniej jeszcze olej i filtr. Na docierkę najzwyklejszy Elf 5W40. Z modów to gwinciwo i albo kółko 16, albo renowacja obecnych. Po głowie chodzi mi jeszcze lekki chip, ale to dalsza przyszłość. I w międzyczasie jakieś bierzące pierdółki. Muszę też odwiedzić tapicera bo trochę siedzenie mam przetarte i może obszyć kierak lub kupić nowy ori.

 

Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka

 

 

a jak generalnie stani silnika ? z chipem by ładnie latał :) nie kopci ?

 

blacha dobra jak to w francuzie, a to jest najdroższe w naprawie, także opłaca się modzić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik raczej OK. Oleju od wymiany do wymiany ani troszkę nie siorbie, dymić nie dymi przy normalnej jeździe, ale przy bucie spod świateł coś tam pierdnie, ale zawsze jak się rozgrzeje staram się przybutować od czasu do czasu. Muszę chyba zaślepić EGR lub coś z katem zrobić, bo przy 160 nie ma siły więcej pociągnąć i czuć, że coś go muli. Zważywszy, że kiedyś prawie rozbujał się do 190 oczywiście w Niemczech :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik raczej OK. Oleju od wymiany do wymiany ani troszkę nie siorbie, dymić nie dymi przy normalnej jeździe, ale przy bucie spod świateł coś tam pierdnie, ale zawsze jak się rozgrzeje staram się przybutować od czasu do czasu. Muszę chyba zaślepić EGR lub coś z katem zrobić, bo przy 160 nie ma siły więcej pociągnąć i czuć, że coś go muli. Zważywszy, że kiedyś prawie rozbujał się do 190 oczywiście w Niemczech :kox:

 

ok :) to dbaj i modyfikuj :) czekamy na rezultaty ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.