Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ? 2


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

Letnie koło ( Tomason TN9 18" + Dunlop SP Sport RT) (Mycie - ADBL Vampire, prickbort, Glinka, opony - ADBL Tire Cleaner + Shiny garage Back2Black) (zalozylem bo ostatnio mało jeżdżę a tym bardziej nie w nocy kiedy łapią mrozy :kox: , no i ogolnie jestem nieodpowiedzialny :D )

Odświeżenie wydechu (papier scierny 200-500-800-1200-2000 + Autosol polish)( nie wie ktoś gdzie w Wawie mogę oddać końcówki do chromowania?)

Nowe nakładki na pedały ( syf w środku, jeszcze się nie brałem za porządki wewnętrzne :P )

 

IMG_5207.jpgIMG_5209.jpgIMG_5229.jpgIMG_5213.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepszy Leon ze wszystkich, nawet pierwsza generacja (mimo, że ładna) mi się mniej podoba.

 

Pierwsza generacja była bardzo ładna, głównie pakiety TS/FR, ew. Cupra R, seria wyglądała średnio. Niestety widać, że 1M się zestarzały i mocno opatrzyły na drogach, ponieważ jeździ tego bardzo dużo. Darze ten model wielkim sentymentem, ponieważ miałem dwie sztuki.

 

Co do 1P... kiedyś byłem wielkim przeciwnikiem, nie podobały mi się, ale z czasem dałem się przekonać... głównie po pierwszej jeździe FR w klekocie. Później przyszła choroba nazwana Cupra, tutaj przynajmniej kasztanowaty środek uratowany jest przez fotele czy też czarny sufit, a pod maską znajdziemy namiastkę hiszpańskiego temperamentu.

 

Oto dowód miłości do Seatów... trzeci z rzędu Leon (ups... RS3 jeszcze chyba nie debiutowało na KA, ale nie teraz o nim, więcej na fb na Hokus Pokus)

tn_DSC03749_zpsjeqgucit.jpg

 

Trzecia generacja wg mnie jest ładna i poprawna. Szkoda, że Seat zrezygnował z przynależności FR do mocniejszych silników tylko zrobił z tego pakiet stylistyczny... i mamy przykład, FR z 1.4 :(

Dobrze wspominam krótkie przygody z 5f, szkoda, że Cupra 265/280, teraz 290, pozbawiona jest nadal napędu na cztery kapcie. Pozytywne wrażenie zrobił na mnie Leon X-Perience 1.8tsi, zrobić soft w okolice 240ps i mamy bardzo przyjazne daily.

tn_DSC03836_zpsndlmlcrz.jpg

 

Zdjęcia dzięki uprzejmości Hokus Pokus ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GracjanS4, Felga swietnie pasuje.

 

Ja dziś tez nie wytrzymałem i założyłem letnie 18'.

Model Protheus. Ogólnie ciężko trafić cos co będzie pasować do tego auta. Do tego Kiwami na Prima Amigo odświeżone Morning Dew. Na opony T.T.D. W środku nawet nie odkurzyłem :?

 

Tak, tak wlepa też jest :kox:

 

DSC_0329.jpg

DSC_0330.jpg

DSC_0331.jpg

DSC_0332.jpg

DSC_0334.jpg

DSC_0335.jpg

DSC_0336.jpg

DSC_0339.jpg

DSC_0340.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dziś a wczoraj zostały z Leona usunięte brewki ( w końcu ),ale pech chciał,że po zdjęciu lampy i oderwaniu brewki pękł mi klosz sam z siebie gdy robiłem drugą lampę.

Czy ktoś z was może polecić jakiś serwis w Warszawie co by zrobił mi przeszczep klosza z drugiej lampy i dobrze ją uszczelnił bym nie miał rzeki w lampie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@SEBOOL2006 bez żadnego problemu dasz radę zrobić to sam :-) zdejmij lampę, pozdejmuj co możesz (uszczelki, spinki, żarówki etc) i wrzuć lampę do piekranika na 15 minut na temperaturę 90 stopni (jak będzie za mało to najwyżej dogrzejesz w ciut wyższej). Świetnie byłoby jakby lampa nie dotykała ścianki piekarnika. Po wyjęciu bierzesz szeroki płaski śrubokęt i sukcesywnie podważasz klosz zaczynając od krótkiego boku. Potem powinno iść ręką. Po rozklejeniu poupychaj klej w rowek (brzmi dziwnie ale będziesz wiedział o co chodzi :-D). Do składania - nałóż "nowy" klosz, przyciśnij ile dasz radę i znów do piekarnika. Po 15 minutach podociskaj klosz szczypcami albo ściskami stolarskimi i dogrzej jeszcze parę minut dla pewności. Jak coś to wal na priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

624062 E38

jak tam wyglada konserwacja ? robiles cos ? czy seryjne ? jakas rdza w podwoziu blacharce ? bylo cos w niej juz robione , malowane ?

pzdr.

 

Nic nie robiłem... Malutki purchel jest pod listwą chrom wokół szyb w tylnych prawych drzwiach ale nie ruszam tego. Malowane były dwa przednie błotniki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SEBOOL2006, Nie polecam korzystania z piekarnika.Różnie na to lampy reagują-często po przekroczeniu temperatury 100 stopni deformują się.

Niektóre klosze z tego co wiem są z poliwęglanu,a nieco ponad 100stopni jest temperatura topnienia tego materiału.Poza tym klej klejowi nie jest równy.

Domel, Różnie jest z tymi autami.Ja nie posiadam wcale korozji...ale widziałem takie,których się nie da podnieść lewarkiem,a miały pierwszy lakier.E38 nie jest jakoś cudownie zabezpieczone przed korozją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.