Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ? 2


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

ludwik93 i inni naciągacze, jesteście mi w stanie wytłumaczyć logicznie czemu zakładacie takie opony poza faktem, że takie, które powinny być założone są kilka razy droższe?

 

czy opony takie jakie powinny być założone są droższe, nie zawsze ;) może te opony co są naciągnięte na te felgi nie są super firmowe, ale tu chodziło o to, że Nankang jest miękki i dobrze się naciąga, przypuszczam, że inna opona takiego naciągu by nie dała ;)

 

po za tym będą kąty zrobione i spas, także taki zabieg jest potrzebny :D:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krd, ciekawe czy są takie opony ? :lol:

 

ale na takim 205/35 w naciągu ogarniesz lepszy spas, bo opona bedzie chować się w nadkolu a felga będzie wystawać :D takie uroki 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

ludwik93, wyczytałem, że Twoje Clio Fabrycznie ma 215/45/17 idąc dalej w 18 wychodzi mi:

- 225/35/18 - Uniroyal Rainsport 2, Toyo Proxes T1 Sport i wiele innych

- 235/30/18 - Toyo Proxes T1-R

 

Czyli można kupić lepiej pasujące opony, ale kosztuje to dużo więcej :D

Ale spoko i tak oczywiście wytłumaczeniem jest chęć zrobienia spasu... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kojak, jakby miała mi stykać cała powierzchnia opony to tico w gazie by mnie objechało ;) dlatego taką a nie inna opcje musze wykonać ;) a swapy mnie nie interesują xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się te wasze naciągi nie podobają, jak dla mnie śmiesznie to wygląda, chcesz mieć mniejszą styczność opony z asfaltem i przez to mniejsze opory toczenia to zakładaj takie opony na felgi takiej szerokości jak masz w homologacji i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się te wasze naciągi nie podobają, jak dla mnie śmiesznie to wygląda, chcesz mieć mniejszą styczność opony z asfaltem i przez to mniejsze opory toczenia to zakładaj takie opony na felgi takiej szerokości jak masz w homologacji i tyle.

Myśle że każdy ma swój gust i rozum..i jeśli nie zgłębił się głębiej w temat to powinien zostawić to dla siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Negatyw robi się po to aby felgi nie wystawały zbyt mocno za obrys samochodu i żeby to jakoś wyglądało a nie jak ciągnik rolniczy na za dużych kółkach.. ;) Co by kolega ludwig nie zrobił to i tak te clio nie pojedzie ale podejżewam że nie o to mu chodzi-skończcie już męczyć,pochwaliła sie chłopina dobrym kołem a tu zaraz polemika :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie każdemu musi się podobać auto na spasach, naciągach i glebie ;) rozumiem to ;)

ale tym co się koło podoba cieszę się ;) tak jak Jacek360 napisał, jak auto nie jedzie ( w sensie odpychanie/prędkość :D ) to niech wygląda ;) taki jest plan na ten samochód, systematycznie bede sie starał aby auto udział auta w życiu codziennym był jak najmniejszym a jak największy w życiu zlotów czy przejechania się w niedzielę do kościoła ;) ewentualnie sobota wieczór pokazać się na mieście :D

 

kojak, ciężko to auto złapać :D jak narazie większą część czasu spędza w garażu pod kocem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludwik93, wie co robi. Ja orientuje się trochę w temacie i w pełni Ciebie rozumiem . Mieć customowe koło w tych czasach to dla maniaka motoryzacji na prawdę wielka rzecz i zwykły użytkownik samochodu tego nie zrozumie, tak jak tych naciągów i szerokich na maksa felg. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.