Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ? 2


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

Auto wygląda świeżo z daleka, ale co ja dobrze rozumiem, ogarnąłeś to wszystko, koła, mycie, polerowanie i wosk w jeden dzień?? :song:

No tak :) ale koła to tylko powierzchownie oczywiście (bez zdejmowania z auta). Glinkować aż tak nie musiałem bo na wiosnę robiłem to, ale lekko przeleciałem. Głównie skupiłem się na odświeżeniu lakieru ;)

Wiele osób się generalnie dziwi jak mówię że to '96 rok ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie mi Panowie czemu RENAULT :D mi wolniej schodzi z obrotów tak od 2tys w dół jak jest upał?

Bo to reno. Tego nie ogarniesz :-D

 

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

A tak jeszcze do tematu Renault to mam u siebie HandsFree. Powinno to działać tak, że jak sobie otwieram bagażnik (nie z karty) to drzwi nie otwiera. I tak też u mnie to działało, ale ostatnimi czasy coś mu padło na mózg i zimą razem z bagażnikiem otwiera drzwi. Latem wszystko ok :D Jestem ciekawy jak te anteny do HF działają. Otwieram bagażnik mija 1 sekunda i otwiera drzwi :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcoraj minął równo miesiąc od zakupu więc wypadało by wymienić części, które zalegają mi w sypialni i przeszkadzają. Wstałem z samego rana (5:30) nauczony tym, że to tylko tak łatwo wygląda na filmikach z YT, a problemów będzie wiele :P

 

Auto gotowe do wyjazdu na kanał:

0eZjs96.jpg

 

 

Emo muzyka leci ze spotifaja:

6UMETpM.jpg

 

 

 

Pierwsze koło, to chyba 3 godziny szarpania w każdą stronę żeby ten amortyzator wyszedł na świat.

8mqQY89.jpg

 

 

Miejsca wiele nie było, a temperatura w garażu dochodziła do 40 stopni :roll:

ehp8iXz.jpg

 

 

Porównanie wysokości OEM Bmw i Bilsten B4 w wersji do sportowego dostosowania podwozia (czy jakoś tak:P )

xKoQx0i.jpg

 

 

Pro-kit vs zwykła sprężyna:

CwVyIE3.jpg

 

 

Jak widać mocowanie amortyzatora OEM też minimalnie niższe niż Lemforder:

a0NLCWJ.jpg

 

 

W międzyczasie minęło mnóstwo godzin i wypiłem dużo litrów wody. Oczywiście jak to ze sprężynami bywa, mój ściskaczo-ściągacz chciał mnie zabić.... DWA razy :shock: No ale nie dałem się tak łatwo, przód gotowy więc odwracamy auto:

b7Nlb4U.jpg

 

 

Porównanie sprężyn na tył:

DBogRzb.jpg

 

 

No i porównanie:

 

Przed:

mknIUos.jpg

 

Po:

VDzhScC.jpg

 

 

I jakieś tam zdjęcie z zewnątrz oraz z sprawdzania, które koła zostawić sobie na zimę: 43 vs 140 ;)

 

EDHrOoz.jpg

 

QcDEZvA.jpg

 

 

Mam zdjęcia z "linijką" ale nie wiem czy jest sens wrzucać, bo auto siadło 1cm z tyłu i niecały 1cm z przodu. Zważywszy na to, że zawias miałem w wersji "trup" to liczyłem że nie siądzie wcale :lol:

 

Do zrobienia jeszcze łączniki stabilizatora z przody i zmierzyć w końcu w jakimś warsztacie czy auto jedzie prosto, bo dziś dostało młotków na bogato więc trzeba skorygować ]:>

 

 

Bez odbioru ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GracjanS4

Był byś w stanie mi jakoś porównać ( napisać ) jak wg. Ciebie różni się S4 B5 a A4 B6 ?

Wiadomo, że kwestia mocy / silnika to co innego.

Chodzi mi o komfort, wyciszenie, jakość, prowadzenie .. ew. nagłośnienie w serii ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GracjanS4

Był byś w stanie mi jakoś porównać ( napisać ) jak wg. Ciebie różni się S4 B5 a A4 B6 ?

Wiadomo, że kwestia mocy / silnika to co innego.

Chodzi mi o komfort, wyciszenie, jakość, prowadzenie .. ew. nagłośnienie w serii ?

 

 

Na razie za dużo nie mogę powiedzieć odnośnie B6 bo mam dopiero kilka dni, komfort w porównaniu do serii S4 wydaje się być dość podobny, wyciszenie w B6 lepsze, jakość materiałów też lepsza w B6 jedynie gumowane przyciski są strasznie słabym pomysłem, wycierają się i wyglądają dość kiepsko w B5 tego nie ma. Prowadzenie bardzo podobne oczywiście mowa o seryjnym zawieszeniu ;) W S4 B5 miałem w serii BOSE bez subwoofera w B6 jest seria z subwooferem i gra to identycznie. Kwestia silnika/napędów/mechaniki wygląda na pierwszy rzut oka baaaaardzo podobnie wręcz identycznie.

 

GracjanS4 ładnie Cię poniosło :good:

 

Jeszcze nie powiedziałem ostatniego słowa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GracjanS4

Był byś w stanie mi jakoś porównać ( napisać ) jak wg. Ciebie różni się S4 B5 a A4 B6 ?

Wiadomo, że kwestia mocy / silnika to co innego.

Chodzi mi o komfort, wyciszenie, jakość, prowadzenie .. ew. nagłośnienie w serii ?

 

 

Na razie za dużo nie mogę powiedzieć odnośnie B6 bo mam dopiero kilka dni, komfort w porównaniu do serii S4 wydaje się być dość podobny, wyciszenie w B6 lepsze, jakość materiałów też lepsza w B6 jedynie gumowane przyciski są strasznie słabym pomysłem, wycierają się i wyglądają dość kiepsko w B5 tego nie ma. Prowadzenie bardzo podobne oczywiście mowa o seryjnym zawieszeniu ;) W S4 B5 miałem w serii BOSE bez subwoofera w B6 jest seria z subwooferem i gra to identycznie. Kwestia silnika/napędów/mechaniki wygląda na pierwszy rzut oka baaaaardzo podobnie wręcz identycznie.

 

GracjanS4 ładnie Cię poniosło :good:

 

Jeszcze nie powiedziałem ostatniego słowa :D

 

 

Pytam bo przeszedł mi przez głowę zakup jako 2giego auta: S4 B5 polift, ew. A4 B6 1.8t quattro i dziubnięcie tego na 270-300KM.

Co do silników to wygląda na to, że w S4 większa elastyczność, lepiej z dołu idzie 1.8t zabawa zaczyna się później ;)

 

Super dzięki wielkie za informacje. Dokładnie chodziło mi min. o zawias serie oraz w S4 B5 nagłośnienie BOSE ;)

:good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Pytam bo przeszedł mi przez głowę zakup jako 2giego auta: S4 B5 polift, ew. A4 B6 1.8t quattro i dziubnięcie tego na 270-300KM.

Co do silników to wygląda na to, że w S4 większa elastyczność, lepiej z dołu idzie 1.8t zabawa zaczyna się później ;)

 

Super dzięki wielkie za informacje. Dokładnie chodziło mi min. o zawias serie oraz w S4 B5 nagłośnienie BOSE ;)

:good:

 

Jeśli chodzi o koszt utrzymania w tych dwóch przypadkach to przy serii S4 na pewno więcej spali i przy silniku więcej części które mogą wymieniać wymiany ale robisz wydech i na lajtowym programie masz koło 310/320 koni i prawie 500 niuta, w B6 już trzeba zmieniać turbo, wydech, dolot, dobrze też wsadzić kute korby bo przy około 300 koni te w 1.8T lubią się krzywić. Za B6 przemawia nowsza buda. Jeśli chodzi o napędy, zawieszenie itd to wszystko jest praktycznie identyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

12 godzin pracy. Tyle czasu znalazłem

Tak na prawdę powinno sie to rozłożyć na 3 dni - zrobiłbym to lepiej - ale bylo mocne ciecie i jestem mega zadowolony z rezultatu.

 

Na koniec AntiHologram plus Fusso wosk

 

2015_08_10_11_50_01.jpg

2015_08_10_20_59_28.jpg

2015_08_11_10_12_51.jpg

2015_08_11_10_19_18.jpg

2015_08_11_10_19_34.jpg

 

Praca na DA z padami mikrofibrowymi plus Meg101 nie jest zbyt łatwa ale efekty sa swietne.

Polecam tez gabeczki NAT - rewelacyjne produkty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.