dementor Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Spoko, teraz jak będzie sztywna od skrzyni, to CI padnie od silnika Przecież wiesz, że renolt to stan umysłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luq92 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Wiem. Od silnika tez juz wyrobiona xd Ale oryginał z hydrauliką a nie sama guma to jakieś 300 zł. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bienek Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2015 luq92, dla Ciebie trzeba utworzyć nowy dział. Co mi się dzisiaj zepsuło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglus Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2015 A powiedzcie mi Panowie czemu RENAULT mi wolniej schodzi z obrotów tak od 2tys w dół jak jest upał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
8szymon8 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Auto wygląda świeżo z daleka, ale co ja dobrze rozumiem, ogarnąłeś to wszystko, koła, mycie, polerowanie i wosk w jeden dzień?? No tak ale koła to tylko powierzchownie oczywiście (bez zdejmowania z auta). Glinkować aż tak nie musiałem bo na wiosnę robiłem to, ale lekko przeleciałem. Głównie skupiłem się na odświeżeniu lakieru Wiele osób się generalnie dziwi jak mówię że to '96 rok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luq92 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2015 A powiedzcie mi Panowie czemu RENAULT mi wolniej schodzi z obrotów tak od 2tys w dół jak jest upał? Bo to reno. Tego nie ogarniesz :-D Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2015 luq92, dla Ciebie trzeba utworzyć nowy dział. Co mi się dzisiaj zepsuło Koledzy...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglus Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2015 A powiedzcie mi Panowie czemu RENAULT mi wolniej schodzi z obrotów tak od 2tys w dół jak jest upał? Bo to reno. Tego nie ogarniesz :-D Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka A tak jeszcze do tematu Renault to mam u siebie HandsFree. Powinno to działać tak, że jak sobie otwieram bagażnik (nie z karty) to drzwi nie otwiera. I tak też u mnie to działało, ale ostatnimi czasy coś mu padło na mózg i zimą razem z bagażnikiem otwiera drzwi. Latem wszystko ok Jestem ciekawy jak te anteny do HF działają. Otwieram bagażnik mija 1 sekunda i otwiera drzwi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Dopóki maski nie otwiera jeszcze to bym sie tym nie przejmował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dementor Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2015 weglus, przepustnice czyściłeś ? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglus Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Wyczyszczona i zaadaptowana Może padła, ale dziwne, że obroty nie falują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2015 A krokowiec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglus Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2015 w 1.6 16V nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woytek13 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Wcoraj minął równo miesiąc od zakupu więc wypadało by wymienić części, które zalegają mi w sypialni i przeszkadzają. Wstałem z samego rana (5:30) nauczony tym, że to tylko tak łatwo wygląda na filmikach z YT, a problemów będzie wiele Auto gotowe do wyjazdu na kanał: Emo muzyka leci ze spotifaja: Pierwsze koło, to chyba 3 godziny szarpania w każdą stronę żeby ten amortyzator wyszedł na świat. Miejsca wiele nie było, a temperatura w garażu dochodziła do 40 stopni Porównanie wysokości OEM Bmw i Bilsten B4 w wersji do sportowego dostosowania podwozia (czy jakoś tak:P ) Pro-kit vs zwykła sprężyna: Jak widać mocowanie amortyzatora OEM też minimalnie niższe niż Lemforder: W międzyczasie minęło mnóstwo godzin i wypiłem dużo litrów wody. Oczywiście jak to ze sprężynami bywa, mój ściskaczo-ściągacz chciał mnie zabić.... DWA razy No ale nie dałem się tak łatwo, przód gotowy więc odwracamy auto: Porównanie sprężyn na tył: No i porównanie: Przed: Po: I jakieś tam zdjęcie z zewnątrz oraz z sprawdzania, które koła zostawić sobie na zimę: 43 vs 140 Mam zdjęcia z "linijką" ale nie wiem czy jest sens wrzucać, bo auto siadło 1cm z tyłu i niecały 1cm z przodu. Zważywszy na to, że zawias miałem w wersji "trup" to liczyłem że nie siądzie wcale Do zrobienia jeszcze łączniki stabilizatora z przody i zmierzyć w końcu w jakimś warsztacie czy auto jedzie prosto, bo dziś dostało młotków na bogato więc trzeba skorygować ]:> Bez odbioru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro rider Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Bilstein B4 jest seryjnym amortyzatorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woytek13 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Bilstein B4 do mojego auta (e87) ma dwie wersje. Zapraszam do katalogu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro rider Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Faktycznie są dwie wersje B4 ( choć to nadal technologia Twin-Tube) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 No nie siadło to nic ale i tak daje rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GracjanS4 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Zacząłem pucować i trochę wymknęło mi się to spod kontroli Tylko ten upał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotto0 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 GracjanS4 Był byś w stanie mi jakoś porównać ( napisać ) jak wg. Ciebie różni się S4 B5 a A4 B6 ? Wiadomo, że kwestia mocy / silnika to co innego. Chodzi mi o komfort, wyciszenie, jakość, prowadzenie .. ew. nagłośnienie w serii ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro rider Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 GracjanS4 ładnie Cię poniosło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GracjanS4 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 GracjanS4Był byś w stanie mi jakoś porównać ( napisać ) jak wg. Ciebie różni się S4 B5 a A4 B6 ? Wiadomo, że kwestia mocy / silnika to co innego. Chodzi mi o komfort, wyciszenie, jakość, prowadzenie .. ew. nagłośnienie w serii ? Na razie za dużo nie mogę powiedzieć odnośnie B6 bo mam dopiero kilka dni, komfort w porównaniu do serii S4 wydaje się być dość podobny, wyciszenie w B6 lepsze, jakość materiałów też lepsza w B6 jedynie gumowane przyciski są strasznie słabym pomysłem, wycierają się i wyglądają dość kiepsko w B5 tego nie ma. Prowadzenie bardzo podobne oczywiście mowa o seryjnym zawieszeniu W S4 B5 miałem w serii BOSE bez subwoofera w B6 jest seria z subwooferem i gra to identycznie. Kwestia silnika/napędów/mechaniki wygląda na pierwszy rzut oka baaaaardzo podobnie wręcz identycznie. GracjanS4 ładnie Cię poniosło Jeszcze nie powiedziałem ostatniego słowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotto0 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 GracjanS4Był byś w stanie mi jakoś porównać ( napisać ) jak wg. Ciebie różni się S4 B5 a A4 B6 ? Wiadomo, że kwestia mocy / silnika to co innego. Chodzi mi o komfort, wyciszenie, jakość, prowadzenie .. ew. nagłośnienie w serii ? Na razie za dużo nie mogę powiedzieć odnośnie B6 bo mam dopiero kilka dni, komfort w porównaniu do serii S4 wydaje się być dość podobny, wyciszenie w B6 lepsze, jakość materiałów też lepsza w B6 jedynie gumowane przyciski są strasznie słabym pomysłem, wycierają się i wyglądają dość kiepsko w B5 tego nie ma. Prowadzenie bardzo podobne oczywiście mowa o seryjnym zawieszeniu W S4 B5 miałem w serii BOSE bez subwoofera w B6 jest seria z subwooferem i gra to identycznie. Kwestia silnika/napędów/mechaniki wygląda na pierwszy rzut oka baaaaardzo podobnie wręcz identycznie. GracjanS4 ładnie Cię poniosło Jeszcze nie powiedziałem ostatniego słowa Pytam bo przeszedł mi przez głowę zakup jako 2giego auta: S4 B5 polift, ew. A4 B6 1.8t quattro i dziubnięcie tego na 270-300KM. Co do silników to wygląda na to, że w S4 większa elastyczność, lepiej z dołu idzie 1.8t zabawa zaczyna się później Super dzięki wielkie za informacje. Dokładnie chodziło mi min. o zawias serie oraz w S4 B5 nagłośnienie BOSE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GracjanS4 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Pytam bo przeszedł mi przez głowę zakup jako 2giego auta: S4 B5 polift, ew. A4 B6 1.8t quattro i dziubnięcie tego na 270-300KM. Co do silników to wygląda na to, że w S4 większa elastyczność, lepiej z dołu idzie 1.8t zabawa zaczyna się później Super dzięki wielkie za informacje. Dokładnie chodziło mi min. o zawias serie oraz w S4 B5 nagłośnienie BOSE Jeśli chodzi o koszt utrzymania w tych dwóch przypadkach to przy serii S4 na pewno więcej spali i przy silniku więcej części które mogą wymieniać wymiany ale robisz wydech i na lajtowym programie masz koło 310/320 koni i prawie 500 niuta, w B6 już trzeba zmieniać turbo, wydech, dolot, dobrze też wsadzić kute korby bo przy około 300 koni te w 1.8T lubią się krzywić. Za B6 przemawia nowsza buda. Jeśli chodzi o napędy, zawieszenie itd to wszystko jest praktycznie identyczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Domel Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 12 godzin pracy. Tyle czasu znalazłem Tak na prawdę powinno sie to rozłożyć na 3 dni - zrobiłbym to lepiej - ale bylo mocne ciecie i jestem mega zadowolony z rezultatu. Na koniec AntiHologram plus Fusso wosk Praca na DA z padami mikrofibrowymi plus Meg101 nie jest zbyt łatwa ale efekty sa swietne. Polecam tez gabeczki NAT - rewelacyjne produkty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi