Tommy Lee Opublikowano 17 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2015 W kazdym razie jeszcze jedno pytanie: aplikatory na prawde sa warte zakupu i znaczaco poprawiaja efekt i ulatwiaja prace? No teraz to już pytasz się o podstawy podstaw. Musisz mieć coś do nakładania i pracy z tą pastą polerską, a te aplikatory są specjalnie do tego przygotowane. Twardsza strona jest do pracy z pastą polerską i daje najlepsze rezultaty jeśli chodzi o usuwanie/maskowanie niedoskonałości, a druga strona jest miękka i służy do nakładania wosków i cleanerów. Pamiętaj żeby używać jednej strony aplikatora z już tylko z jedna pastą. Co do samej pasty to wystarczy SSR 1 i 2
Administrator AreK Opublikowano 17 Marca 2015 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2015 W przypadku takich elementów jak szkło, plastik, guma, chrom czy aluminium, sprawdzić w niewidocznym miejscu przez użyciem. Przeczytaj ze zrozumieniem. Sprawdź jak działa i tyle. Jak rozpuści Ci szkło albo przeżre chrom wtedy oklejaj
Gość Opublikowano 17 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2015 Noo idealna pomoc godna moderatora tego forum jednak lepiej czytać to co jest i nie zadawać pytań. Miłego dnia
kamilgt Opublikowano 17 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2015 jak dla Ciebie "W przypadku takich elementów jak szkło, plastik, guma, chrom czy aluminium, sprawdzić w niewidocznym miejscu przez użyciem." oznacza "okleić te elementy" no to czego oczekujesz przeczytaj to dokładnie 10 razy i może zrozumiesz, że sprawdzić to znaczy sprawdzić, a nie okleić
Gość Opublikowano 17 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2015 a daj spokój odpowiedzi widzę tu dwie: 1 - uwazaj bo faktycznie moze cos uszkodzic, mialem taki przypadek itp. 2 - wal po calosci, uzywam tego x czasu na x autach i nie ma problemu Takze jeszcze raz dziękuję, przeczytam sobie 100 razy ze zrozumieniem
Administrator AreK Opublikowano 17 Marca 2015 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2015 xfm2, moderator forum czyta ze zrozumieniem i też ma swoją cierpliwość. Cieszy mnie jednak,że doszedłeś do genialnego wniosku. CZYTAMY FORUM - większej skarbnicy wiedzy w tej dziedzinie nie znajdziesz. Czy ty nie rozumiesz,że każde auto jest inne?
impex Opublikowano 17 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2015 Jaki wybrać portal hostingowy aby wrzucić w miare komfortowo ok 300-400 zdjęc do relacji? Chciałbym zeby dało się je zmniejszyć do regulaminowego rozmiaru.
Administrator AreK Opublikowano 17 Marca 2015 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2015 Polecam postimage. Korzystam i na razie jest ok.
Sitri Opublikowano 17 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2015 Co lepsze na biały lakier? na lato? Natty's Red czy DJ Juice Diamond White Hard? A może nie ma sensu i kupic zwykly Hi-Temp 1000 bo na bialym i tak efektu Wet Looka nie bedzie?
Vespa Opublikowano 17 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2015 Dziś, przy dekontaminacji napotkałem na nietypowy problem. Samochód nie był zbyt brudny (wczoraj myty na bezdotyku) więc od razu spryskałem Prickbortem. Poczekałem kilka minut ale tradycyjnie nie zaobserwowałem jakiegokolwiek działania. Może smoła się do mojego samochodu nie przykleja Stwierdziłem, że skoro nic nie widać, to walę od razu SG Iron Offem. Spryskałem i tu zonk. Na całym samochodzie powstała skorupa. Żadnego krwawienia, tylko sztywne, kisielowate zacieki. Szybko polałem pianą, mycie szamponem i gazem na bezdotykową żeby dokładnie spłukać ten syf. Gdy używałem Pricka z Iron-X nic takiego się nie działo. Jedyne krwawienie jakie teraz zaobserwowałem to w kałużach pod samochodem... Zaciek na jednej z lamp został ale jutro planuję polatać po niej Menzerną PF 2500 z żółtym padem.
Administrator AreK Opublikowano 17 Marca 2015 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2015 Jeden środek wszedł w reakcję z drugim. Czasami się tak zdarza.
Dystrybutor SuperShine Opublikowano 17 Marca 2015 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2015 Co lepsze na biały lakier? na lato? Natty's Red czy DJ Juice Diamond White Hard? A może nie ma sensu i kupic zwykly Hi-Temp 1000 bo na bialym i tak efektu Wet Looka nie bedzie? Natty's Red do ciemnych, czerwonych itd. Może spróbuj coś od Soft99 np. Fusso dla jasnych albo King Of Gloss daje bardzo przyjemny połysk na jasnych lakierach.
marco22 Opublikowano 17 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2015 Czy ozonator 500mg/h nada się do ozonowania wnętrza auta czy to za mało i nie przynosi to większego skutku? Jak długo trzymać w środku taki ozonator?
Chat Opublikowano 17 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2015 Czy ozonator 500mg/h nada się do ozonowania wnętrza auta czy to za mało i nie przynosi to większego skutku? Jak długo trzymać w środku taki ozonator? Używałem, działanie znikome. Dopiero kilka g zdaje egzamin. Urządzenia tej mocy naddają się do ozonowania np. lodówki, albo fiata 126p... o ile ma klimę . Obojętnie jaki ozonator max. czas ozonowania to 30 min., po tym czasie następuje rozpad ozonu.
marco22 Opublikowano 17 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2015 Ok, dzieki. Znalazlem jeszcze cos takiego to wkleje: przybliżonym i progowym stężeniem, od którego zaczyna się dezynfekcja jest wartość 1 g ozonu na 10 m3 pomieszczenia; Wydajność ozonatora a czas ozonowania: Zakładając, że samochód ma około 5 m3 objętości możemy przyjąć, że stężenie progowe dla niego to 500mg: ozonator o wydajności około 250 mg/h, czas osiągnięcia stężenia progowego to 2 godziny, czas dezynfekcji to około 4 godzin, całkowity czas operacji to 6 godzin. ozonator o wydajności 1000 mg /h, czas osiągnięcia stężenia progowego to 0.5 godziny, czas dezynfekcji to około 1 godziny, czas operacji 1,5 godziny. dla operacji odświeżania powietrza to około 0,5 godziny.
heniek1 Opublikowano 17 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2015 Witam ,potrzebuję porady . Jestem w trakcie remontu Jawy i mam do polerowania wyblakłe klosze lamp ,są plastikowe i posiadają sporo rys . Jakiej pasty mam użyć z tym ,że zaznaczam prace przy kloszach będą ręczne (ze względu na rozmiary i trudny dostęp od wewnątrz dla pada ) ?
pawelpp Opublikowano 17 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2015 heniek1, tu znajdziesz odpowiedż: http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... dcef376686 I tu tez: http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... dcef376686
Vespa Opublikowano 17 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2015 Wracając na chwilę do mojego problemu z góry strony - w którym to Iron Off wszedł w reakcję z Prickbortem... Zacieki na reflektorze są od wewnętrznej strony. Nie wiem jakim cudem nie zwróciłem na to wcześniej uwagi. Co do mojego upodobania do eksperymentów - kolejne doświadczenie i nauka że mieszanie szkodzi. Dostałem od Psema trochę SG SLEEK & BUBBLY, co zmieszałem z posiadanym SG STRAWBERRY SHAMPOO aby ograniczyć ilość butelek. Najniższa temperatura, w której przebywała ta mikstura to okolice 0 stopni. Zimę moje środki spędzały w ogrzewanej piwnicy. Dziś się okazało, że w butelce jest kisiel. Oczywiście nie przeszkodziło mi to w wyciśnięciu wymaganej ilości, jednak ma to konsystencję niezastygłej żelatyny. Ale w wodzi się rozpuszcza i domywa jak należy
Moderator krd Opublikowano 18 Marca 2015 Moderator Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2015 Vespa, ja uzywam Pricka z Iron Offem (ostatnimi 3 wersjami) i nigdy nie mialem takiego efektu jak Ty... Czy przed psikaniem mieszasz siuwaksy w butelkach? Moze po prostu na dnie, ktoregos wytracil sie jakis odczynnik i to on glownie polecial na lakier?
Vespa Opublikowano 18 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2015 Możliwe, że Irona nie wstrząsnąłem. To prawdopodobna przyczyna.
jaypablo Opublikowano 18 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2015 Muszę trochę ożywić tylne, plastikowe lampy. Będę to robił ręcznie specyfikiem o nazwie Duragloss Plastic Lens Polish #681. Czy pad Lake Country Cyan Cutting Hand Applicator będzie do tego odpowiedni?
Fitte Opublikowano 18 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2015 Umyłem wnęki i zawiasy drzwi APC Red Devil na oko 1:5. Na wnekach zostały takie białe mazy. Ma ktoś sposób jak się tego pozbyć?
juhas10 Opublikowano 18 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2015 Szukam pomocy stop metalu z zaciekami i trochę odbarwiony pacjent harley Davidson jakieś pomysły?
GreQu Opublikowano 18 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2015 Czy taka kolejność przed nakładaniem wosku syntetycznego na felgi ( FK 1000P ) jest prawidłowa : Cleaner-IPA-Wosk ? Oczywiście po wcześniejszym odmulaniu, iron off, glinkowanie, lekka korekta ? Ogólnie zastanawiam się czy potrzebny ten cleaner po korekcie i czy potrzebny jeśli bym nie robił korekty. Czy IPA trzeba rozcieńczać ? Nie mam destylki a chciałbym wieczorem ogarnąć felgi. Po nałożeniu wosku ile trzeba odczekać ? Bo nie mogę znaleźć info czy trzeba czekać np. 15 minut lub kilka min wystarczy. Można nałożyć dwie warstwy wosku FK 1000p na felgi ? Jeśli tak, to nie ma jakiegoś wymaganego czasu ? Czy QD od PB można stosować na wosk FK 1000P ?
kandy Opublikowano 18 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2015 Jeśli chcesz robić polerkę to IPA (wymyje resztki pasty) -> cleaner (niektórzy przed 1000P nie dają) -> wosk. Co do rozcieńczania, możesz, nie musisz. Osobiście jak kładłem kwarc na koła to leciałem czystą IPĄ. Czas po jakim docierasz zależy od wielu czynników, tutaj przydaje się test palca, jak przejedziesz palcem po wosku i się nie maże, to znaczy, że można spokojnie ścierać. Możesz nałożyć 2 warstwy, tylko z dłuższym odstępem czasu. Tutaj powinny wypowiedzieć się osoby z większym doświadczeniem, mój typ 12 lub nawet 24 godziny.
Rekomendowane odpowiedzi