Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderator
Opublikowano

To jak auto nie jest po korekcie to smaruj woskiem - wiecej ukryje :)

  • Odpowiedzi 10,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Gdzie w warszawie można podjechać żeby ktoś podłączył zestaw Parrota w aucie ?

Kable wszystko jest już pociągnięte tylko trzeba do wszystko popodpinać.

Opublikowano
auto nie jest po korekcie... i własnie chyba zdecyduję się na PNS bo wyczytałem że ładnie przyciemnia i pogłębia kolor...

 

PB natty's paste blue wax i będziesz Pan zadowolony na czarnym,wiem bo mam,używam i chwalę sobie

Opublikowano

Poczatkowo miałem taki zamiar - > Prima Amigo + Natys (red lub blue)

 

ale potem myśle... może by spróbować Fusso lub PNS...

Opublikowano
Gdzie w warszawie można podjechać żeby ktoś podłączył zestaw Parrota w aucie ?

Kable wszystko jest już pociągnięte tylko trzeba do wszystko popodpinać.

 

 

Solidna firma to Media centrum na ul. Chłodnej > http://www.caraudiovideo.pl/

 

+1

Miejscówka może nie wygląda, ale chłopaki mają taką wiedzę że szok :)

Opublikowano

Niedługo odbieram auto od lakiernika gdzie był kładziony nowy lakier na który czeka już w domu Fusso Coat F7. Dziś jednak mignęła mi gdzieś informacja, że na świeży lakier nie powinno się kłaść powłok a co najwyżej wosk. W związku z tym...

 

czy są przeciwwskazania do kładzenia Fusso Coat F7 na świeży lakier?

Opublikowano

To zależy, generalnie po 24 h juz niema pojęcia typu świeży lakier. Ale uogólniając ( rózne lakiery posiadają rózne parametry) lakier uzyskuje maksymalną twardość po 7 dniach. Jeśli lakiernik trzymal sie "technologi", wygrzewał szpachle, podkłady i końcowe powłoki dekoracyjne to niema na co czekać i można "smarować" czym sie chce. Byle nie pait removerem ;) .

Opublikowano

Mam maszyne DA i chciałbym odswieżyć lakier, wystarczy do tego po jednym padzie cutting,polishing, i finish 140mm, i analogicznie po jednym 80mm(100mm)? Czy moze lepiej po 2 pady z kazdego rodzaju?

Opublikowano

Czytam, czytam i mam kilka wątpliwości. Do wiosny jeszcze trochę ale szykuję się na zakupy. Zatem kilka pytań w jednym miejscu:

1 Czy lepiej kupić Insta Butter WW czy DJ Blue Velvet / Purple Haze ? Teraz mam FK1000P

2 Czy Insta to to samo co CG Butter WW Vintage czy prawie to samo ?

3 Który z powyższych można położyć na VP Achilles (bo mam)?

4 Czy zółty pad NAT jest twardszy/miększy od zółtego Flexipads ?

Opublikowano

mam pytanie odnośnie aktywnej piany bo nigdy jej nie stosowałem - jak ona sobie radzi z brudem który jest powiedzmy od miesiąca na lakierze zimą ? wiadomo jak takie auto wygląda, mycie na bezdotyku nie daje kompletnie nic, ręcznie umyć nie mam warunków podczas przymrozków. Przeglądałem mase zdjęć i filmów ale ludzie na nich myją czyste auta więc to żaden test. Nie oczekuje że auto po pianie będzie czyste jak po umyciu ręcznym ale ciekaw jestem jak sobie radzi z naprawde brudnym autem. Może ma ktoś jakieś foty przed i po ? chętnie bym zobaczył

Opublikowano

raz używałem tego proszku - na pewno lepiej niż po samej wodzie ale po wyschnięciu auto było dalej brudne. Po za tym nie mam pewności co to jest za środek czyszczący w obawie o lakier. Na czarnym lakierze wszystko widać i nawet po proszku auto u dołu całe siwe

Opublikowano

Nawet na forum nie raz są wrzucane zdj aut mocno ubrudzonych i po użyciu samej piany. Wejdz w test SG Fruit Foam 2015 i tam masz sporo zdjęć z moich 2 aut które nie były myte przez dobre 3-4 tyg.

Opublikowano

pawel, dla mnie żółty Flexi nie ma podejścia do żółtego NATa. Flexi na początku jest bardzo twardy, jak załapie temp. staje się dość miękki ale jakość gąbki, zdolność robienia hologramów, łatwość pracy zdecydowanie na + dla NATa. Świetny, prawdziwy polish.

Opublikowano

ok trzeba bedzie sprawdzić na swoim lakierze jak te piany się sprawują. Wpadła mi w oko Epoca Tec One - bo jest sporo tańsza niż Gloria, da radę czy dopłacać do tej drugiej ?

Opublikowano

booohal mówisz, że zółty Flexi twardy ? Hmm. Mam pomarańczowy i ten właśnie wydaje mi się twardy, jakoś żle mi się go prowadzi. Dlatego ciekawi mnie jakie są Flexi w stosunku do Nat. Czyli kupię/przetestuję Nata.

 

A jak z resztą moich pytań ? Bo im więcej czytam, tym więcej mam wątpliwości.

Opublikowano

NATy mają naprawdę świetnej jakości gąbkę. Bierz i nie zastanawiaj się. Dla mnie 135mm są o wiele lepsze w prowadzeniu.

Na Achillesa możesz położyć wszystko co wymieniłeś. Ja po cleanerze profilaktycznie przecieram ipką delikatnie, chyba, że kładę coś z syntetyka to zmywacz silikonowy i docieram ipką żeby było maksymalnie jałowo.

Dla mnie letni wosk to tylko Nattys (jeżeli chodzi o średnią półkę) Ale jak chcesz to pobaw się tymi, które wymieniłeś, co nie pasi to sprzedaj.

Opublikowano

No ja też Flexi brałem 135mm

Z IPKą wiem tylko nie byłem pewien czy DJ można na Achillesa bo to naturalny.

Właśnie chodzi mi o średnią półkę ale coś mniejszego bo raz, że nie wykorzystam takiej puchy a dwa to za pozostałe 3-4 dychy będzie coś innego.

To samo z CG Butter WW Vintage za duży i dlatego myślałem nad Insta.

Tylko, że narazie z mojej listy zakupów i tak nie ma Insty i Owatrola, więc czekam.

Opublikowano

Witam,

Mam problem taki jak na fotce poniżej:

 

zacieki.jpg

 

zacieki na szybie. Być może spowodowane ajaksem do szyb lub środkiem do kokpitu dr marcus (mleczko). Jest to od wewnątrz na szybie. Czym to doczyścić?

Opublikowano

Autoglym Car Glass Polish.

Swoją drogą to skąd sie u Ciebie wzial dressing do plastików na szybie?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.