Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam

Stoję przed zakupem odkurzacza do domowego użytku.

Co w cenie około 500zł warto kupić?

Pozdrawiam

Pomoże ktoś.

  • Odpowiedzi 10,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Z Karchera sobie cos zakup używałem kiedyś jednego z nich któregoś za jakieś 300zl i świetny był do samochodu garażu na budowę przy wszystkim dawał radę

Opublikowano

Ostatnio ktoś pisał o odkurzaczach Parkside, że tez dają rade i że zbierają brud na sucho lub na mokro i że mają być/były w promocji w Lidlu.

Opublikowano

numatic lubi sie zapychac i słabo ciągnąć mialem problem w 3ch egzemplarzach. Choć w sumie były dość mocno eksploatowane. Ale karcher pracowal w parze z nimi i był o niebo lepszy

Opublikowano

Moje autko raczej nigdy nie widziało żadnego Tar Removera. Mam kilka kropek z smoły. Czy próbką 100ml przelece całe auto z kropek ? :D

Opublikowano
Moje autko raczej nigdy nie widziało żadnego Tar Removera. Mam kilka kropek z smoły. Czy próbką 100ml przelece całe auto z kropek ? :D

spokojnie da radę

Opublikowano

Szukam odp na moje pytanie ale coś nie mogę znaleźć. Więc kieruję pytanie do ludzi którzy mieli z tym doświadczenie. Planuję zakup wosku Victoria Wax concours red. Waham sie miedzy małym a dużym słoikiem. Więc ile zrobi takim małym słoikiem takich średniej wielkości sedanów?

Opublikowano

I raczej przy każdym wosku aplikuje sie jak naj cieńszą warstwę?

 

A z Twojego doświadczenia ma sens warstwowanie wosków np VW red?

Opublikowano

Panowie mam takie pytania:

1. Jaki talerz oporowy flexipads 125mm lepszy, niski (12mm) czy wysoki (25mm)?

2. Jaka średnica padów na początek lepsza 135mm czy 150mm?

3. Czy pady NAT będą dobre?

4. Ile padów i jakiej twardości na korektę 5 aut?

5. Czy 75mm BP jest niezbędny czy można na początku sobie odpuścić?

 

Polerka będzie K2, pasty menzerny 400, 2500, 4000.

Opublikowano

waldiosa - subiektywnie (czyli wg mnie):

 

1/ najlepiej, gdybyś sam sprawdził, na jakim talerzu lepiej "wyczuwasz" maszynę i lakier; ja wolę niski talerz z mniejszą ilością pianki;

2/ średnica 135 mm jest - wg mnie - bardziej przyjazna i uniwersalna, choć 150 mm lepiej na pewno sprawdza się na dużych powierzchniach;

3/ nie używałem

4/ zależy, jakiej marki będą te pady (pady LC są wytrzymałe i jest szansa, że 3 padami - każdy innej twardości - zrobisz całe auto zakładając, że nie pozapychają Ci się tak, że "bieżące" czyszczenie nie będzie pomagało); patrząc na pasty, najlepiej zastosować do każdej z past odpowiedni pad - tnący, polerujący i finiszowy (nie napisałeś, jaki lakier i jaka marka auta, gdyż może potrzebny będzie też pad z MF); generalnie najlepiej mieć dwa komplety (od przybytku głowa nie boli, a i dłuższe przerwy - spowodowane brakiem padów - nie będą Ci groziły);

5/ 75 mm na pewno się przyda do pracy przy zderzakach i innych mniejszych powierzchniach, na których 135 i 150 mm będą niewygodne do pracy z uwagi na swoją średnicę (chyba, że nie przeszkadza Ci pasta chlapiąca na twarz). :D

 

Oczywiście, jak napisałem, to moje subiektywne zdania ;)

Opublikowano

Panowie kupiłem duraglossa 111 i w zestawie jest aplikator.Którą stroną go aplikować na lakier tą gąbkową czy tą z "włókna"

Opublikowano

mario704 - gąbkową stroną. Dokup sobie jeszcze DG #601 i wymieszaj: 4 części DG #111 - 1 część DG #601. Nie będziesz musiał czekać na utwardzenie #111 :good:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.