maj0nez Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2015 Witam Stoję przed zakupem odkurzacza do domowego użytku. Co w cenie około 500zł warto kupić? Pozdrawiam Pomoże ktoś.
Vaxh Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2015 maj0nez ale piorący czy zwykły? Jak zwykły to może karcher mv4?
dawid.zu Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2015 Z Karchera sobie cos zakup używałem kiedyś jednego z nich któregoś za jakieś 300zl i świetny był do samochodu garażu na budowę przy wszystkim dawał radę
maj0nez Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2015 odkurzacz zwykły na sucho myślę o tym http://numatic-eh.pl/?80,numatic-hvr-200a-henry
Tommy Lee Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2015 Ostatnio ktoś pisał o odkurzaczach Parkside, że tez dają rade i że zbierają brud na sucho lub na mokro i że mają być/były w promocji w Lidlu.
Vaxh Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2015 numatic lubi sie zapychac i słabo ciągnąć mialem problem w 3ch egzemplarzach. Choć w sumie były dość mocno eksploatowane. Ale karcher pracowal w parze z nimi i był o niebo lepszy
siwy1988_88_88 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2015 Może u mnie numatic nie pracuje non-stop ale łatwo też nie ma i jestem strasznie z niego zadowolony, choc nie miałem okazji do porównania z Karcher-em
maj0nez Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2015 to taki będzie lepszy http://www.karcher.pl/pl/Produkty/Home_ ... 298010.htm
Vaxh Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2015 myśle że spokojnie do domowego odkurzania wystarczy
Fitte Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2015 Moje autko raczej nigdy nie widziało żadnego Tar Removera. Mam kilka kropek z smoły. Czy próbką 100ml przelece całe auto z kropek ?
maj0nez Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2015 Moje autko raczej nigdy nie widziało żadnego Tar Removera. Mam kilka kropek z smoły. Czy próbką 100ml przelece całe auto z kropek ? spokojnie da radę
dawid.zu Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2015 Szukam odp na moje pytanie ale coś nie mogę znaleźć. Więc kieruję pytanie do ludzi którzy mieli z tym doświadczenie. Planuję zakup wosku Victoria Wax concours red. Waham sie miedzy małym a dużym słoikiem. Więc ile zrobi takim małym słoikiem takich średniej wielkości sedanów?
ad.am Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2015 Dawid.zu, w którym sklepie viki jest do kupienia?
dawid.zu Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2015 shiningcar Dzięki za odp Może ktoś jeszcze podzieli sie swoim doświadczeniem?
kamilgt Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2015 Na woskowanie zużywa się od 2 (super oszczednie) do 5-7gr (grubo), bez różnicy jaki to wosk.
dawid.zu Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2015 I raczej przy każdym wosku aplikuje sie jak naj cieńszą warstwę? A z Twojego doświadczenia ma sens warstwowanie wosków np VW red?
Vaxh Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2015 Za kazdym razem aplikuje sie cienko. Nadmiar później i tak zbierasz fibrą
waldiosa Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2015 Panowie mam takie pytania: 1. Jaki talerz oporowy flexipads 125mm lepszy, niski (12mm) czy wysoki (25mm)? 2. Jaka średnica padów na początek lepsza 135mm czy 150mm? 3. Czy pady NAT będą dobre? 4. Ile padów i jakiej twardości na korektę 5 aut? 5. Czy 75mm BP jest niezbędny czy można na początku sobie odpuścić? Polerka będzie K2, pasty menzerny 400, 2500, 4000.
Eidos71 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2015 waldiosa - subiektywnie (czyli wg mnie): 1/ najlepiej, gdybyś sam sprawdził, na jakim talerzu lepiej "wyczuwasz" maszynę i lakier; ja wolę niski talerz z mniejszą ilością pianki; 2/ średnica 135 mm jest - wg mnie - bardziej przyjazna i uniwersalna, choć 150 mm lepiej na pewno sprawdza się na dużych powierzchniach; 3/ nie używałem 4/ zależy, jakiej marki będą te pady (pady LC są wytrzymałe i jest szansa, że 3 padami - każdy innej twardości - zrobisz całe auto zakładając, że nie pozapychają Ci się tak, że "bieżące" czyszczenie nie będzie pomagało); patrząc na pasty, najlepiej zastosować do każdej z past odpowiedni pad - tnący, polerujący i finiszowy (nie napisałeś, jaki lakier i jaka marka auta, gdyż może potrzebny będzie też pad z MF); generalnie najlepiej mieć dwa komplety (od przybytku głowa nie boli, a i dłuższe przerwy - spowodowane brakiem padów - nie będą Ci groziły); 5/ 75 mm na pewno się przyda do pracy przy zderzakach i innych mniejszych powierzchniach, na których 135 i 150 mm będą niewygodne do pracy z uwagi na swoją średnicę (chyba, że nie przeszkadza Ci pasta chlapiąca na twarz). Oczywiście, jak napisałem, to moje subiektywne zdania
mario704 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2015 Panowie kupiłem duraglossa 111 i w zestawie jest aplikator.Którą stroną go aplikować na lakier tą gąbkową czy tą z "włókna"
Eidos71 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2015 mario704 - gąbkową stroną. Dokup sobie jeszcze DG #601 i wymieszaj: 4 części DG #111 - 1 część DG #601. Nie będziesz musiał czekać na utwardzenie #111
Pajko Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2015 Szybkie pytanie. Vp blue gel używamy przed czy po deironizacji?
kandy Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2015 Eidos71 a takie combo ma jakiś wpływ na trwałość sealantu?
Rekomendowane odpowiedzi