Skocz do zawartości

Co mnie dziś wkurzyło 2


Rekomendowane odpowiedzi

zebys nie przesadzil. Jezdzilem na HR pro kicie i sportline od eibacha, skonczylo sie na pro kicie, bo lubie jak jest sztywniej, ale jednak po dziurach na niskim profilu tez powinno sie dac jezdzic bez utraty kregoslupa i plomb :)

 

podsumowujac : do codziennej jazdy lekkiego obnizenia i usztywnienia pro kit jak znalazl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie psuj tego samochodu.. Ten citroen to jeden z najwygodniejszych aut jakimi jechałem, a ty chcesz go usztywnić serio? Kup sobie bmw, albo merca amg jeśli chcesz twardziej, a nie utwardzać komfortowy samochód i kasować jego jeden z najważniejszych atutów szczególnie w Polsce, tylko po to, aby przytrzeć kretyńsko wysoki próg zwalniający, bo nic innego tym się nie osiągnie. Ja jeżdże na oryg. 15" i oryg zawieszeniu i normalne zakręcy mogę bez problemu przechodzić z prędkościami 140km/h i nic się nie dzieje, podstawa dobra guma, a nie za używka za 50zl "jeszcze na sezon". Nigdy nie zrozumiem obnizania i usztywniania zwyklych samochodow... Moim zdaniem usztywniając samochod sportowy ullepsza się go, natomiast codzienny ryjnuje. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam. Pro-Kit delikatnie utwardza i do tego obniża dość porządnie. Sportline obniża jeszcze bardziej i jest jeszcze twardszy. A H&R to juz w ogóle, jeden ziomek miał w klubie to szybciej wyjął niż zamontował. Siadł pięknie, ale do ori amorka to była porażka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotr13, jak będziesz montował nowy, to zabezpiecz go porządnie tectylem. Baki w CC/SC to porażka, jak rodzice mieli CC to w ciągu paru lat zmienialiśmy bak 4 razy, bo nie zabezpieczaliśmy. Szwagier mojej dziewczyny ma SC i jak wymieniał bak to go zapaćkał właśnie jakimś tam bitexem czy czymś takim i od 4 lat ma spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie psuj tego samochodu.. Ten citroen to jeden z najwygodniejszych aut jakimi jechałem, a ty chcesz go usztywnić serio? Kup sobie bmw, albo merca amg jeśli chcesz twardziej, a nie utwardzać komfortowy samochód i kasować jego jeden z najważniejszych atutów szczególnie w Polsce, tylko po to, aby przytrzeć kretyńsko wysoki próg zwalniający, bo nic innego tym się nie osiągnie. Ja jeżdże na oryg. 15" i oryg zawieszeniu i normalne zakręcy mogę bez problemu przechodzić z prędkościami 140km/h i nic się nie dzieje, podstawa dobra guma, a nie za używka za 50zl "jeszcze na sezon". Nigdy nie zrozumiem obnizania i usztywniania zwyklych samochodow... Moim zdaniem usztywniając samochod sportowy ullepsza się go, natomiast codzienny ryjnuje. :/

 

No ja bym się z tą wypowiedzią nie zgodził.

Przechodziłem można powiedzieć stopniowo od, całej serii na gumach 195/60 po gumy 215/55 i następnie 225/45 R17, a na koniec sprężyny Eibach.

Fakt faktem że najwięcej dała zmiana opon lepsze(firma i z niższym profilem, jednak zmiana sprężyn dała możliwość pokonywania serii tych samych zakrętów bezpiecznie z prędkością wyższą około 10km/h. -Nie żebym pobijał rekordy, tylko obserwuję zachowanie auta. W drodze powrotnej z pracy mam 3 fajne zakręty na zjeździe z drogi szybkiego ruchu a wjeździe na autostradę.

Komfort spadł znikomo, można powiedzieć że w ogóle, auto się dużo mniej przechyla na boki / wygina, i czuć że jest dużo pewniejsze. Przy hamowaniu też mniej nurkuje.

No i wygląda lepiej, bo czasami się pytali czy do "offroad-u" wystawiam... :idea:

 

A dzisiaj siedziałem 40 min w samochodzie z laptopem i męczyłem VCDS'a / MKM... i za cholerę nie mogę połączyć się z modułem komfortu żeby zaprogramować opuszczane szyby z pilota :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pękł mi wyświetlacz w Samsungu S3 :zly: Wymieniał ktoś z was samo szkło??

Pękł wyświetlacz czy szybka zewnętrzna / "szkło" ?

Samo szkło jest klejone z wyświetlaczem, specjalnym klejem.

Nie ma możliwości kupna oryginalnego samego "szkła", można kupić razem z wyświetlaczem ( z tego co pamiętam około 550zł w samsungu ).

Można kupić zamiennik za około 80-150zł samej szybki + wymiana, jednak samemu bym nie radził się za to zabierać.

Ceny wymiany "tak jak ma być" to około 100-200zł.

Często zdarza się że klawisze podświetlane na dole ( po bokach home ) się nie pokrywają / przepuszczają światła idealnie, jest to spowodowane średnią jakością "zamienników".

Uwaga na tanie montaże, czasami lubią oszukiwać poprzez przyklejenie szkła na taśmie dwustronnej po bokach ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotr13, jak będziesz montował nowy, to zabezpiecz go porządnie tectylem. Baki w CC/SC to porażka, jak rodzice mieli CC to w ciągu paru lat zmienialiśmy bak 4 razy, bo nie zabezpieczaliśmy. Szwagier mojej dziewczyny ma SC i jak wymieniał bak to go zapaćkał właśnie jakimś tam bitexem czy czymś takim i od 4 lat ma spokój.

 

Mój to akurat na łączeniu puścił. Już odstawiełem Seja do mechanika, mają szukać oryginalnego nowego zbiornika, jak tylko odbiorę to kleję szczelinę Poxipolem. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie wkurza to, że odesłałem niesprawną puszkę Can coata na własny koszt, dzisiaj sprawdziłem przesyłkę, która miała zawierać sprawny produkt i co...... i k.. dupa! Dalej nie działa i znowu będę musiał zapylać na pocztę płacić już po raz 3 za przesyłkę tego samego! Nie wiem czy odesłali mi to samo czy już nie można kupić sprawnego can coata! :zly::zly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kamilgt, https://www.dropbox.com/s/ipz51tj8bd15o ... .45.20.mp4

A mój "wymieniony" tak ślicznie "działa"

 

patryczken16, Ja przez weekend przejechałem "twoją była" ponad 800km i mógłbym nie wysiadać z tego auta :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.