Skocz do zawartości

Co mnie dziś wkurzyło 2


Rekomendowane odpowiedzi

przejeżdżałem tamtędy, osiedlowa droga prowadzi równolegle do dk88, nie wyglądało to kolorowo. A piesi i zawracanie na tej drodze zdarza się praktycznie codziennie. Sam raz musiałem się na pedale hamulca uwiesić bo jakiś dziad postanowił sobie zawrócić..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

Swoop, ja korzystam od lat ze stałych łączy firm Toya (lokalny dostawca w Łodzi) i Multimedia (duży, ogólnopolski dostawca).

Niedawno zafundowałem mojej mamuśce internet LTE w Plusie i :shock::shock::shock:

Śmiga to tak, że pod koniec roku wypowiadam obie umowy i przechodzę do nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

Uuu! :shock:

Ja 1/10 w miesiącu tego zużywam :D:D

W Multimediach wkurza mnie to że bardzo często (wieczorek, w weekendy itd.) internet muli niemiłosiernie i faktyczna prędkość nie ma nic wspólnego z podpisaną z nimi umową :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie dziś do ostrych działań wkur***ł wręcz klient , dziadek około 75 lat . Zaczęło się od ostrej wymiany słów a skończyło się prawie na wydarciu go za szmaty z firmy . Wiem jedno on tu jeszcze wróci . Zbieram siły na bóg już wie które starcie tytanów :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za to u mnie taka sytuacja znajduję szkolenie bo prawo budowlane się zmienia wiec dobrze by było sprawdzić co i jak idę do najwyższego w moim urzędzie i przedstawiam propozycję wysłania kilku pracowników na nie dodam że bez żadnego noclegu na miejscu, i co odpowiedz jest oczywiście jasna brak kasy ale na SUVa za 140tys było tylko po co w urzedzie SUV czasem aż się człowiek wstydzi że jest urzędnikiem, bo chce być profesjonalista a przegrywa z zaściankowością :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ostatnio ciekawe przejścia z telefonem Sony Xperia Z3, aż się muszę wyżalić...

 

3 marca oddałem telefon do salonu T-mobile w celu naprawy (nie działał dotyk), mija dwa tygodnie, odbieram telefon, niby wszystko działa, w domu zauważyłem że wibracja pracuje bardzo głośno, telefon znów idzie na serwis, czyli następne dwa tygodnie. Zniecierpliwiony idę po odbiór - telefonu nie da się naprawić, dostaję nowy egzemplarz. Z nowym egzemplarzem przychodzę do domu, odpakowuje, sprawdzam wibrację i co? jeszcze głośniejsza niż w "starym" egzemplarzu. Wracam do T-mobile, niestety nie mogą nic zrobić, jedynie wysłać telefon ponownie do serwisu, który może naprawi, a może wyda znów ekspertyzę która pozwoli wymienić telefon na nowy. Masakra... Myślę sobie, może to coś nie tak ze mną, wydaje mi się że za głośno pracuje wibracja, proszę aby pokazano mi inny egzemplarz, sprzedawca jednak odmawia!!! Po paru ostrzejszych słowach w końcu zjawia się pani kierownik która pozwoliła sprawdzić inny egzemplarz, który miał normalną cichą wibrację. Jedyne co mogłem zrobić to oddać do serwisu, zobaczymy co będzie dalej...

 

Podsumowując nigdy więcej sony i T-mobile w Kielcach na Sienkiewicza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pajko meliska,dobra kawa i porządny papieros ;) a potem noech chłop wraca ile chce haha

Hmmm problem jeden nie pijam kawy a tym bardziej nie jaram szlugow zioła hmmmm dawniej jak człowiek byl mlodszy ale meliske chyba zaaplikuje heehehhe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoop, koszty Panie koszty. Utrzymanie salonu/punktu kosztuje dużo więcej niż kilku pracowników obsługujących serwis internetowy lub infolinie. W salonie Orange możesz załatwić sprawy związane z neostradą, telefonem stacjonarnym TP, ich ofertą nc+ i dodatkowo telefonem komórkowym. A w T-mobile tylu usług nie ma.

Akurat u mnie w galerii handlowej na przeciwko siebie są punkty Orange i T-mobile. W Orange są kolejki, a w T-mobile pustki.

Podejrzewam, że z ich analiz wynika, że już sporo klientów załatwia sprawy przez infolinię i internet. W związku z tym klienci, których stracą przez likwidację placówek fizycznych zostaną "odrobieni" przez likwidacje kosztów działania tychże placówek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.