matkot88 Opublikowano 13 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2014 Dzięki uprzejmości kolegi Mariusza z ShowCarShine do testów otrzymałem próbkę produktu marki TAC System przeznaczoną do zabezpieczania tworzyw czyli SEAL. Krótki opis produktu: SEAL przeznaczony jest do plastików, gum, a nawet skórzanej tapicerki. Pozostawia satynowe, eleganckie wykończenie, nie błyszczy się. Ogromnie wydajny produkt, na oponach może utrzymać się nawet przez 3 miesiące! W zależności od zabezpieczanej powierzchni, można go stosować nie rozcieńczonego albo z wodą 1:1 - 1:5. Nierozcieńczony SEAL to lekko oleista ciecz o białym kolorze. Zapach ciężko było mi go wyczuć. Test wykonany na różnych plastikach występującym w moim BMW i w różnych stężeniach. Porównań dokonałem z Natural Lookiem ze stajni Poorboys’a i Aerospace Protectant z 303. Tester jaki otrzymałem Z aptekarską precyzją dokonałem rozcieńczenia. Jeden w stosunku 1:5 oraz 1:5. Rozcieńczony produkt po nałożeniu na aplikator bardzo szybko wchłaniał się w strukturę gąbki. W porównaniu, Natural Look zostaje jako ładna gęsta ciecz. Pierwsze porównanie wykonałem na kierownice, gdzie porównywałem SEAL 1:5 (lewa strona) z Natural Lookiem (prawa strona). Przed aplikacją kierownica oczyszczona APC Poorboy’s 1:10. Aplikacja Po aplikacji Po dotarciu zielonym aplikatorem Sonusa Następne porównanie miało miejsce na desce. Deska oczyszczona APC Poorboy’s 1:10 Lewa strona SEAL 1:5, środek Natural Look, prawa strona SEAL 1:3. Dotarcie aplikatorem Sonusa z zielonej mikrofibry. Kolejne porównanie dokonałem na boczku. Lewa strona SEAL 1:5, prawa strona SEAL 1:3. Kolejny się odbył na podłokietniku. Lewa strona SEAL 1:5, prawa strona Natural Look. Dotarcie. Następnym polem doświadczalnym była pokrywa pod pokrywą silnika. Oczyszczona Tenzi Truckiem 1:5 a następnie APC 1:5. Tutaj porównałem SEAL z Aerospace Protectant z 303. Lewa strona SEAL 1:3, środek 303, prawa SEAL nierozcieńczony. Tutaj produktów nie docierałem. Następnej się dostało pokrywie akumulatora. Lewa strona Aerospace Protectant z 303, prawa strona SEAL nierozcieńczony. Moje spostrzeżenia: Brak zapachu, w porównaniu z Natural Lookiem stosowanym wewnątrz na „-”. Wydajny, a jeszcze bardziej w przypadku rozcieńczania. Po dotarciu mikrofibrą brak jakiego świcenia „+” bardzo podobny do Natural Looka. Jeszcze muszę przetestować ten produkt na oponach. 1
Piotrek Opublikowano 13 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2014 matkot88, Dobry test Wszystko ładnie widać.
matkot88 Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2014 matkot88, Dobry test Wszystko ładnie widać. Dzięki, starałem się to mój pierwszy raz
atvmmz Opublikowano 13 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2014 Dużo 50/50 Będą aktualizację? Jestem ciekawy tej nowości.
matkot88 Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2014 Dużo 50/50 Będą aktualizację? Jestem ciekawy tej nowości. Postaram się aktualizować choć nie wiem jak długo wytrzymam z paskiem na środku kierownicy
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 13 Maja 2014 Partner forum Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2014 matkot88, Dziękuje za test, naprawdę solidnie wykonany
Sabat Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2014 Solidny test Ale będziesz miał fajne wzorki w środku auta
mlodycom Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2014 W pierwszej kolejności muszę podziękować Panu Mariuszowi z ShowCarShine za udostępnienie próbki środka który ma zabezpieczać tworzywa sztuczne w naszych 4 kółkach. SEAL przeznaczony jest do plastików, gum, a nawet skórzanej tapicerki. Pozostawia satynowe, eleganckie wykończenie, nie błyszczy się. Na oponach może utrzymać się nawet przez 3 miesiące! W zależności od zabezpieczanej powierzchni, można go stosować nie rozcieńczonego albo z wodą 1:1 - 1:5. Stan skupienia : ciecz oleista o białym kolorze Zapach: ciężki do określenia ale ... można wyczuć nutkę słodkości oraz zapach silikonu Wydajność: Bardzo dobra (sami możecie zobaczyć choć ja nie żałowałem można zrobić ten sam efekt zużywając znacznie mniej srodka ) Osobiście rozcieńczałem środek z wodą destylowaną ot tak po prostu. Jedna buteleczka w stosunku 1:5, druga zaś 1:3. Z racji tego że nie mam dobrego sprzętu aby zrobić dobre zdjęcia pomyślałem że krótki filmik będzie bardzo dobrym rozwiązaniem dający bardziej do myślenia jeśli chodzi o SEAL. Test przeprowadzony na kierownicy i podłokietniku wcześniej podłoża przygotowane czyli : APC CYCLONE od Nielsena w stosunku 1:15 i pędzelek Aplikacja bezpośrednio na tworzywo i wcieranie za pomocą mikrofibry nie ma sensu aplikować środek pierwsze na mikrofibrę lub jakąś gąbeczkę bo środek jest zbyt wodny i materiał w większym czy mniejszym stopniu wpije nasz środek. Po prawej stronie kierownicy ciecz w stosunku 1:5 Po lewej stornie kierownicy ciecz w stosunku 1:3 (kolor bardziej ciemny, bardziej wet look) Krótki filmik z aplikacji (niestety nie miałem 3 ręki ) I tak samo po prawej 1:5 po lewej 1:3 Jeśli pogoda w końcu pozwoli to sprawdzę środek jak zachowuje się na zewnątrz... Jeśli ktoś zapragnął by zdjęć znajdą się ale one nie są tak dobre jak filmik który oddaje lepiej co się podziało z materiałem po aplikacji SEAL-a. To mój pierwsza relacja więc każda uwaga mile widziana
Moderator Domel Opublikowano 7 Grudnia 2019 Moderator Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2019 Odkopuje po latach
Eidos71 Opublikowano 7 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2019 2 godziny temu, Domel napisał: Odkopuje po latach Oglądałem ten filmik dzisiaj rano. Apex Detail robi tu kanapkę z TS Seal i Moonlight. Osobiście uważam, że to dziwna kanapka - w kilku ujęciach widać (albo mi się wydaje), że aplikatorem z Moonlight ściąga Seal'a z powierzchni - aplikator jest czarny po stronie, którą aplikuje Moonlight'a... Ale może to działa..? A może Moonlight, niezależnie od tego, czy ściąga Seal'a, czy nie, działa tak, jak np. CarPro Cquartz Dlux..?
Moderator Domel Opublikowano 7 Grudnia 2019 Moderator Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2019 5 minut temu, Eidos71 napisał: Oglądałem ten filmik dzisiaj rano. Apex Detail robi tu kanapkę z TS Seal i Moonlight. Osobiście uważam, że to dziwna kanapka - w kilku ujęciach widać (albo mi się wydaje), że aplikatorem z Moonlight ściąga Seal'a z powierzchni - aplikator jest czarny po stronie, którą aplikuje Moonlight'a... Ale może to działa..? A może Moonlight, niezależnie od tego, czy ściąga Seal'a, czy nie, działa tak, jak np. CarPro Cquartz Dlux..? Dokładnie takie same myśli miałem (wtf?). 1
Gardor Opublikowano 7 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2019 Apex smarował plastiki w środku samochodu Angelwax Enigma qed, nie zdziwi mnie już nic u niego na kanale
Moderator Domel Opublikowano 7 Grudnia 2019 Moderator Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2019 Godzinę temu, Gardor napisał: Apex smarował plastiki w środku samochodu Angelwax Enigma qed, nie zdziwi mnie już nic u niego na kanale Ja sobie sprawdzę tą kombinację po nowym roku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się