Pan Miyagi Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Obecnie są inne priorytety, ale powoli dłubię Vkę i zgodnie z obietnicą, pod koniec tego roku wrzucę update na bogato. Chromy nie są zużyte, wszystko wymienione jest na nowe, ori i świetnie sprawdzają się w codziennym użytkowaniu. Niepylące klocki to najczęściej klocki o mniejszej początkowej skuteczności hamowania, co nie sprawdza się po mieście. Poza tym, pył z klocków to pikuś przy syfie, jaki mamy na drogach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbieniek Opublikowano 13 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Bombastycznie kolego. Czekamy. To chyba jedyny długofalowy wątek który po tak długim czasie nie umarł. Życzę Ci siły! No tak, ale chromy wymieniałeś z jakiego powodu? Co do tych klocków to dziwna sprawa. Jak miałem zmieniać w BMW [bo tam też pylą okrutnie] to sprzedawca o niczym takim nie informował, raczej na odwrót, że zużycie na podobnym poziomie co zwyczajne, a sprawność lekko podwyższona. A syf na drogach to jaki? Może rozwiązaniem powłoka i oprysk ciśnieniem częsty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rantai Opublikowano 12 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Witam! Zauważyłam właśnie panel sterowania nawiewem, klimatyzacją itd. do Volvo V40 w full wersji, czyli wykorzystujące wszystkie przyciski. Szukam tekiego od roku, czu ktoś może mi pomóc w znalezieniu takiego panela, lub dać wskazówki gdzie szukać? To panel do Volvo V40 2.0 Turbo, 200km z 2000roku. Myślałem, że już nigdy takiego nie spotkam, a że go jednak zobaczyłem, to od razu piszę i proszę o pomoc. Gdyby coś na ten temat wiedział proszę o info: e-mail: rantai.med@wp.pl tel. 693-648-763 Pozdrawiam, Rantai Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misior1993 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Widziałem ostatnio takie piękne niebieskie volvo na białej feldze w Krakowie na nowohuckiej teraz patrze tu i już kojarze fakty Bardzo ładnie utrzymany egzemplarz! Ode mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C0rvette Opublikowano 13 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Fajna galeria... V40 to bardzo ładne kombi od Volvo. Nie lubie takich kolorów pod maską. Środek mega jak i prace wykonane przy aucie robią wrażenie... Osobiście śrubki nakrętki i inne "drobnice" typu zamki, sprężynki, opaski, oddałbym do galwanizacji na złoto/miedź. Koszt nie wielki a spokój z rdzą na lata. P.s Dobrze że patrzysz na detale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Miyagi Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Wiem, że spóźnione wiem... Mea culpa Ale rok 2015 przeleciał jak bicza strzelił pod znakiem ślubu i przeprowadzki oraz dziesiątek drobnych prac przy V-ce. Zebrałem się w końcu do podsumowania ostatniego roku prac tuż przed nowym sezonem i kolejnymi zaplanowanymi modami. To szybko i po kolei... 1. Czyszczenie wtryskiwaczy. 2. Swap poduszki kierowcy na model z S60 - tak, oczywiście emblemat był polerowany 3. Konserwacja podwozia i profili zamkniętych. 4. Piaskowanie i lakierowanie proszkowe obu osłon termicznych wydechu. 5. Wymiana taśm pasów bezpieczeństwa na nowe, szyte na zamówienie wedle oryginału. 6. Gwint Ta-Technix wymieniony na KW. Początkowo założyłem TAT ale okazał się być najgorszym możliwym szitem na rynku. Podejrzewam, lepszy jest już MTS. Dlaczego szit? Niby dedykowane zawieszenie a trzeba było ciąć tylne wahacze żeby kolumna amora nie dotykała wahacza co skutkowało dużym hałasem dobiegającym z tyłu. Dodatkowo zawieszenie TAT jest tak twarde, że śmiało mógłbym pokusić się o stwierdzenie że pojęcie takie jak "amortyzacja" znane jest producentowi tylko w odniesieniu do księgowości. Dodatkowo podejście TAT do sprawy - jedna wielka żenua. Jasno udowodniłem im, że amory tylne nie pasują do ori wahaczy i że musiałem ponieść koszty przeróbki, ponownej geometrii itd. Nie tylko nie zwrócili kasy (kazali sobie paragony pokazywać) ale generalnie olali mój problem ciepłym moczem i nie usłyszałem nawet przepraszam. Liczę, że spotkamy się na najbliższej imprezie tuningowej i porozmawiamy face to face. Po wymianie na KW, wszystkie bolączki ustały, wzystko siadło bajkowo i teraz mogę cieszyć się lekką glebą przy przyzwoitym komforcie jazdy. 7. Nowe felgi JR11 17x8,25 + powłoka. 8. Obszycie skórą dekielków felg + grawer laserem. 9. obudowa gaśnicy u tapicera 10. Czyszczenie pokrywy zaworów i lakierowanie we własnym zakresie. 11. Demontaż zacisków i jarzm, piaskowanie, lakierowanie proszkowe, wymiana uszczelnień i prowadnic. 12. Wymiana przewodów hamulcowych. 13. Gruntowne czyszczenie komory silnika i lakierowanie kielichów amortyzatorów we własnym zakresie. 14. Lakierowanie wnętrza bagażnika we własnym zakresie. 15. Lakierowanie proszkowe drobnicy z komory silnika. 16. Wymiana peszli przewodów elektrycznych w komorze silnika. 17. Wymiana przewodów zapłonowych na nowe. 18. Lakierowanie osłony rozrządu i silnika. 19. Zmiana koloru plastików pod maską na czarny. 20. Chromowanie śrubek osłony silnika. 21. Wymiana drążków, końcówek i łączników. 22. Chromowanie kluczy do gwintu. 23. Wymiana subwoofera na ori ale na wersję ze wzmacniaczem. 24. Zaprojektowanie customowego korka wlewu oleju i wykonanie + przekładka spodu od oryginalnego korka. 25. Lakierowanie klamer pasów bezpieczeństwa. 26. Lakierowanie okiennic i podszybia we własnym zakresie. 27. Ponowane lakierowanie maski, dokładek bocznych, zawiasów maski - poprawki po lakierowaniu całościowym sprzed jakiegoś czasu. 28. Wymiana kluczyka na nowy wraz z chromowaniem grotu (grot i jego mocowanie przełożone ze starego, poddane renowacji galwanicznej). 29. Customowy wydech z nierdzewki wraz z końcówkami. 30. ...i sporo innych drobnych smaczków. Wybaczcie różną jakość zdjęć, nie zawsze była okazja dobrze focić, często brakowało czasu gdy kończyłem prace późno w nocy. Krótko, acz treściwie - mam nadzieję, że fotorelacja ponownie przypadnie do gustu. Wiosna tego roku przyniesie kolejne mody, tym razem wrzucę foty szybciej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzidziak888 Opublikowano 18 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 No ja osobiście nie wiem co napisać. "Czysta Pasja" Wszystko się trzyma kupy. Wymuskane Autko. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbieniek Opublikowano 18 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Dokładnie. Pięknie wymuskane Jak nigdy ten design mi nie podchodził, tak to auto robi bardzo specjalne wrażenie. Harmonijnie. Ze smakiem. Napewno bym się obrócił za nim na ulicy. Dobrze byłoby przeskrolować coś takiego w jeden nudny czwartek rano z kubkiem kawy, dziękuję Ci Pan Miyagi PS nie dałoby się wierzchu obudowy filtra oleju też pomalować? Nie przeszkadza Ci tam taka czerń? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondzior Opublikowano 18 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Świetny projekt i masa włożonego czasu. Gratuluję super auta PS. czym konserwowałeś podwozie i profile zamknięte? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Miyagi Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 jakiś środek ze Szwecji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Shine Opublikowano 18 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Piękna rzecz. Pięknie żeś to zrobił. Kozak jesteś, niesamowicie to zrobiłeś. Odj..łeś bracie bajerfull Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makaba Opublikowano 18 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Cudowne jest to Volvo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidwml Opublikowano 18 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Brak słów, świetna robota Jak będziesz sprzedawał daj znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes12 Opublikowano 18 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Świetna robota ! jaki model gwintu kw? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Miyagi Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Do tego auta dostępny jest tylko wariant 1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C0rvette Opublikowano 18 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Gwint Dekle od felg jakoś do mnie nie przemawiają. Jak zachowuje się skóra pod deszczu i np po soli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Miyagi Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Nie zachowuje się. Ale na wiosnę wpadają felgi 18" więc tego problemu już nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokolokos Opublikowano 19 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Wrzucaj częściej relację bo za dużo naraz do ogarnięcia tych zmian Aż się boję pomyśleć co jeszcze wymyślisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatthewG Opublikowano 21 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 A gdzie foto jak psikam felgi SCG Code Red hmm..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Miyagi Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Nie przypudrowałeś noska do obiektywu ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Master Opublikowano 22 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 , Brakło słów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_K Opublikowano 23 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 O żesz k...a ja p....le Mega robota! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magik Opublikowano 23 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Odwaliłeś tyle roboty, że zmęczyłem się samym oglądaniem zdjęć props Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marasec Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 jakiej firmy masz te tarcze nawiercane ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Miyagi Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Zimmermann Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się