Skocz do zawartości

V40 - The Wagon Is Back


Rekomendowane odpowiedzi

Obecnie są inne priorytety, ale powoli dłubię Vkę i zgodnie z obietnicą, pod koniec tego roku wrzucę update na bogato.

 

Chromy nie są zużyte, wszystko wymienione jest na nowe, ori i świetnie sprawdzają się w codziennym użytkowaniu.

 

Niepylące klocki to najczęściej klocki o mniejszej początkowej skuteczności hamowania, co nie sprawdza się po mieście.

Poza tym, pył z klocków to pikuś przy syfie, jaki mamy na drogach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 298
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Bombastycznie kolego. Czekamy. To chyba jedyny długofalowy wątek który po tak długim czasie nie umarł. Życzę Ci siły!

 

No tak, ale chromy wymieniałeś z jakiego powodu?

 

Co do tych klocków to dziwna sprawa. Jak miałem zmieniać w BMW [bo tam też pylą okrutnie] to sprzedawca o niczym takim nie informował, raczej na odwrót, że zużycie na podobnym poziomie co zwyczajne, a sprawność lekko podwyższona.

A syf na drogach to jaki? Może rozwiązaniem powłoka i oprysk ciśnieniem częsty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam! Zauważyłam właśnie panel sterowania nawiewem, klimatyzacją itd. do Volvo V40 w full wersji, czyli wykorzystujące wszystkie przyciski. Szukam tekiego od roku, czu ktoś może mi pomóc w znalezieniu takiego panela, lub dać wskazówki gdzie szukać? To panel do Volvo V40 2.0 Turbo, 200km z 2000roku. Myślałem, że już nigdy takiego nie spotkam, a że go jednak zobaczyłem, to od razu piszę i proszę o pomoc. Gdyby coś na ten temat wiedział proszę o info:

e-mail: rantai.med@wp.pl

tel. 693-648-763

Pozdrawiam, Rantai

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna galeria... V40 to bardzo ładne kombi od Volvo. Nie lubie takich kolorów pod maską. Środek mega jak i prace wykonane przy aucie robią wrażenie... Osobiście śrubki nakrętki i inne "drobnice" typu zamki, sprężynki, opaski, oddałbym do galwanizacji na złoto/miedź. Koszt nie wielki a spokój z rdzą na lata.

 

P.s Dobrze że patrzysz na detale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wiem, że spóźnione wiem... Mea culpa :)

Ale rok 2015 przeleciał jak bicza strzelił pod znakiem ślubu i przeprowadzki oraz dziesiątek drobnych prac przy V-ce.

 

Zebrałem się w końcu do podsumowania ostatniego roku prac tuż przed nowym sezonem i kolejnymi zaplanowanymi modami.

 

To szybko i po kolei...

 

1. Czyszczenie wtryskiwaczy.

2. Swap poduszki kierowcy na model z S60 - tak, oczywiście emblemat był polerowany :)

3. Konserwacja podwozia i profili zamkniętych.

4. Piaskowanie i lakierowanie proszkowe obu osłon termicznych wydechu.

5. Wymiana taśm pasów bezpieczeństwa na nowe, szyte na zamówienie wedle oryginału.

6. Gwint Ta-Technix wymieniony na KW. Początkowo założyłem TAT ale okazał się być najgorszym możliwym szitem na rynku. Podejrzewam, lepszy jest już MTS. Dlaczego szit? Niby dedykowane zawieszenie a trzeba było ciąć tylne wahacze żeby kolumna amora nie dotykała wahacza co skutkowało dużym hałasem dobiegającym z tyłu. Dodatkowo zawieszenie TAT jest tak twarde, że śmiało mógłbym pokusić się o stwierdzenie że pojęcie takie jak "amortyzacja" znane jest producentowi tylko w odniesieniu do księgowości. Dodatkowo podejście TAT do sprawy - jedna wielka żenua. Jasno udowodniłem im, że amory tylne nie pasują do ori wahaczy i że musiałem ponieść koszty przeróbki, ponownej geometrii itd. Nie tylko nie zwrócili kasy (kazali sobie paragony pokazywać) ale generalnie olali mój problem ciepłym moczem i nie usłyszałem nawet przepraszam. Liczę, że spotkamy się na najbliższej imprezie tuningowej i porozmawiamy face to face.

Po wymianie na KW, wszystkie bolączki ustały, wzystko siadło bajkowo i teraz mogę cieszyć się lekką glebą przy przyzwoitym komforcie jazdy.

7. Nowe felgi JR11 17x8,25 + powłoka.

8. Obszycie skórą dekielków felg + grawer laserem.

9. obudowa gaśnicy u tapicera

10. Czyszczenie pokrywy zaworów i lakierowanie we własnym zakresie.

11. Demontaż zacisków i jarzm, piaskowanie, lakierowanie proszkowe, wymiana uszczelnień i prowadnic.

12. Wymiana przewodów hamulcowych.

13. Gruntowne czyszczenie komory silnika i lakierowanie kielichów amortyzatorów we własnym zakresie.

14. Lakierowanie wnętrza bagażnika we własnym zakresie.

15. Lakierowanie proszkowe drobnicy z komory silnika.

16. Wymiana peszli przewodów elektrycznych w komorze silnika.

17. Wymiana przewodów zapłonowych na nowe.

18. Lakierowanie osłony rozrządu i silnika.

19. Zmiana koloru plastików pod maską na czarny.

20. Chromowanie śrubek osłony silnika.

21. Wymiana drążków, końcówek i łączników.

22. Chromowanie kluczy do gwintu.

23. Wymiana subwoofera na ori ale na wersję ze wzmacniaczem.

24. Zaprojektowanie customowego korka wlewu oleju i wykonanie + przekładka spodu od oryginalnego korka.

25. Lakierowanie klamer pasów bezpieczeństwa.

26. Lakierowanie okiennic i podszybia we własnym zakresie.

27. Ponowane lakierowanie maski, dokładek bocznych, zawiasów maski - poprawki po lakierowaniu całościowym sprzed jakiegoś czasu.

28. Wymiana kluczyka na nowy wraz z chromowaniem grotu (grot i jego mocowanie przełożone ze starego, poddane renowacji galwanicznej).

29. Customowy wydech z nierdzewki wraz z końcówkami.

30. ...i sporo innych drobnych smaczków.

 

Wybaczcie różną jakość zdjęć, nie zawsze była okazja dobrze focić, często brakowało czasu gdy kończyłem prace późno w nocy.

 

Krótko, acz treściwie - mam nadzieję, że fotorelacja ponownie przypadnie do gustu. Wiosna tego roku przyniesie kolejne mody, tym razem wrzucę foty szybciej :)

 

pt4_1.jpg

pt4_2.jpg

pt4_3.jpg

pt4_4.jpg

pt4_5.jpg

pt4_5a.jpg

pt4_5b.jpg

pt4_5c.jpg

pt4_5d.jpg

pt4_5e.jpg

pt4_5f.jpg

pt4_6.jpg

pt4_7.jpg

pt4_8.jpg

pt4_9.jpg

pt4_10.jpg

pt4_11.jpg

pt4_12.jpg

pt4_13.jpg

pt4_14.jpg

pt4_15.jpg

pt4_16.jpg

pt4_17.jpg

pt4_18.jpg

pt4_19.jpg

pt4_20.jpg

pt4_21.jpg

pt4_22.jpg

pt4_23.jpg

pt4_24.jpg

pt4_25.jpg

pt4_26.jpg

pt4_27.jpg

pt4_28.jpg

pt4_29.jpg

pt4_30.jpg

pt4_31.jpg

pt4_32.jpg

pt4_33.jpg

pt4_34.jpg

pt4_34a.jpg

pt4_35.jpg

pt4_36.jpg

pt4_37.jpg

pt4_39.jpg

pt4_39a.jpg

pt4_39b.jpg

pt4_39c.jpg

pt4_39d.jpg

pt4_39e.jpg

pt4_40.jpg

pt4_41.jpg

pt4_42.jpg

pt4_43.jpg

pt4_44.jpg

pt4_45.jpg

pt4_46.jpg

pt4_47.jpg

pt4_48.jpg

pt4_49.jpg

pt4_50.jpg

pt4_51.jpg

pt4_52.jpg

pt4_59.jpg

pt4_60.jpg

pt4_61.jpg

pt4_62.jpg

pt4_63.jpg

pt4_64.jpg

pt4_65.jpg

pt4_66.jpg

pt4_67.jpg

pt4_68.jpg

pt4_69.jpg

pt4_70.jpg

pt4_71.jpg

pt4_72.jpg

pt4_73.jpg

pt4_74.jpg

pt4_75.jpg

pt4_76.jpg

pt4_77.jpg

pt4_78.jpg

pt4_79.jpg

pt4_80.jpg

pt4_81.jpg

pt4_82.jpg

pt4_83.jpg

pt4_84.jpg

pt4_85.jpg

pt4_86.jpg

pt4_87.jpg

pt4_88.jpg

pt4_89.jpg

pt4_90.jpg

pt4_91.jpg

pt4_92.jpg

pt4_93.jpg

pt4_94.jpg

pt4_95.jpg

pt4_96.jpg

pt4_97.jpg

pt4_98.jpg

pt4_99.jpg

pt4_100.jpg

pt4_101.jpg

pt4_102.jpg

pt4_103.jpg

pt4_104.jpg

pt4_105.jpg

pt4_106.jpg

pt4_107.jpg

pt4_108.jpg

pt4_109.jpg

pt4_110.jpg

pt4_111.jpg

pt4_112.jpg

pt4_113.jpg

pt4_114.jpg

pt4_115.jpg

pt4_116.jpg

pt4_117.jpg

pt4_118.jpg

pt4_119.jpg

pt4_120.jpg

pt4_122.jpg

pt4_123.jpg

pt4_124.jpg

pt4_125.jpg

pt4_126.jpg

pt4_127.jpg

pt4_128.jpg

pt4_129.jpg

pt4_130.jpg

pt4_131.jpg

pt4_132.jpg

pt4_134.jpg

pt4_135.jpg

pt4_136.jpg

pt4_137.jpg

pt4_138.jpg

pt4_139.jpg

pt4_140.jpg

pt4_141.jpg

pt4_142.jpg

pt4_143.jpg

pt4_144.jpg

pt4_145.jpg

pt4_146.jpg

pt4_147.jpg

pt4_148.jpg

pt4_149.jpg

pt4_150.jpg

pt4_151.jpg

pt4_152.jpg

pt4_153.jpg

pt4_154.jpg

pt4_155.jpg

pt4_156.jpg

pt4_157.jpg

pt4_158.jpg

pt4_159.jpg

pt4_160.jpg

pt4_161.jpg

pt4_162.jpg

pt4_163.jpg

pt4_164.jpg

pt4_165.jpg

pt4_166.jpg

pt4_167.jpg

pt4_168.jpg

pt4_169.jpg

pt4_170.jpg

pt4_171.jpg

pt4_172.jpg

pt4_173.jpg

pt4_174.jpg

pt4_175.jpg

pt4_176.jpg

pt4_177.jpg

pt4_178.jpg

pt4_179.jpg

pt4_180.jpg

pt4_181.jpg

pt4_182.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Pięknie wymuskane :)

 

Jak nigdy ten design mi nie podchodził, tak to auto robi bardzo specjalne wrażenie. Harmonijnie. Ze smakiem. Napewno bym się obrócił za nim na ulicy.

 

Dobrze byłoby przeskrolować coś takiego w jeden nudny czwartek rano z kubkiem kawy, dziękuję Ci Pan Miyagi ;)

 

PS nie dałoby się wierzchu obudowy filtra oleju też pomalować? Nie przeszkadza Ci tam taka czerń? :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.