Skocz do zawartości

Zakup używanego auta


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

warto.. silnik bardzo dobry.. HB czy kombi ? czasami chyba elektryka szwankuje ale wszystko łatwe i tanie do naprawienia.. natomiast silnik jak najbardziej wart zainteresowania, fiat robi jedne z najlepszych diesli..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę Punto z bardzo podobnym silnikiem 1.9 mJTD 100KM i silniczek bardzo przyjemny, spalanie 4l trasa, 5-6l miasto. Na pewno warto sprawdzić jak ma się sprawa z dwumasą, ale jak to zrobić... Niech mądrzejsi koledzy powiedzą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

posłuchać czy nie dzwoni przy odpalaniu, gaszeniu, czy nie ma metalicznego cykania na zimnym silniku, czy nie hałasuje a po wciśnięciu sprzęgła hałas ustaje, czy nie drga pedał sprzęgła. chyba tyle

 

Chyba trzeba byłoby nazywać się Wojciech Kilar albo Leszek Możdżer i mieć fakultet na wydziale jazzu, żeby wyłapać wszystkie dźwięki z kategorii metalicznych i niemetalicznych stukań... Jak ktoś ma 2 lewe ręce do mechaniki, nie ma zielonego pojęcia o działaniu auta oraz odniesieni jak powinno to chodzić/stukać w niewyeksploatowanym egzemplarzu to ni *&ja nie rozczyta tej motoryzacyjnej pięciolinii :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie w sprawie Citroena C4 z rocznika 2004-2010 w nadwoziu coupe. Mocno podoba mi się stylistyka tego auta oraz wyposażenie. Chciałbym się zapytać co myślicie o tym aucie i jaki najlepiej silnik brać w tym aucie? Wiadomo, że patrzę głównie na ekonomie. Jeśli ktoś się zna na tych autkach to proszę o jakieś cenne rady, ponieważ nigdy nie miałem żadnego francuza, a wiadomo jak się mówi o autach francuskich, ale może czas przerwać ten stereotyp :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak diesel i ekonomicznie to 1.6 HDi 90 KM. Bez dwumasowego koła zamachowego i DFP (trzeba sprawdzić po numerze VIN). Średnio realne 4,5-5,0 l/100 km. Tata miał takiego kilka lat, przejechał 60k km bez żadnej awarii, tylko regularne serwisy. W przypadku tego silnika trzeba pamiętać o problemie z zatykającym się sitkiem smarowania turbo. Ale generalnie mało awaryjna jednostka. Występuje też w Pugach, Maździe 3, Volvo S40, S60 i w czymś tam jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłby ktoś się wypowiedzieć o silniku Opla 3.0 CDTI 177km v6? Mam do kupienia Signuma z 03r. w dobrych pieniądzach z tym silnikiem, ale z tego co udało mi się wyczytać nie jest zbytnio udany ten silnik. Może ktoś go ma w swoim aucie i mógłby coś o nim powiedzieć? :) Czytałem także, że ewentualne naprawy/części są drogie :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seat Leon Cupra 1.8T 225km MK1 - auto będzie kupowane za granicą gdzie przebywam coś możecie o tym aucie powiedzieć wady / zalety ?

 

Silnik bez problemowy, łatwy do tuningu, części tanie wszędzie dostępne, spalanie średnie zapewne ok. 11 litrów przy normalnej jeździe. Co do wad, z pewnością woda w środku, ale da się to zaleczyć przy pomocy silikonu, nieprzychodzi mi nic wiecej do głowy. Jak coś to pisz. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.