Skocz do zawartości

Zakup używanego auta


Rekomendowane odpowiedzi

[ref=#ff3366]SALWA[/ref], kolego - sapporo nie znam, ale wiem kto ma idealnego galanta z końca lat 80tych do opylenia.

Prawdopodobnie wypłynie po weekendzie na giełdzie klaskyków. Jak latasz w mitsubishi to będzie to baaardzo ciekawe auto.

Edit - doczytałem kryterium cenowe. Może tego nie przejść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Proszę o opinie osób które znają albo użytkują auto którym jest Mazda 6 GH (2007- ). Jestem zainteresowany tym samochodem w wersji, tylko i wyłącznie, benzynowej - silnik 2.0 147KM albo jak się trafi 2.5 170KM oraz nadwoziu typu sedan.

Na forum mazdy wiadomo wszyscy zachwalają, opisane jest kilka częstych "problemów", ale chciałbym zapoznać się także z opiniami innych użytkowników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o opinie osób które znają albo użytkują auto którym jest Mazda 6 GH (2007- ). Jestem zainteresowany tym samochodem w wersji, tylko i wyłącznie, benzynowej - silnik 2.0 147KM albo jak się trafi 2.5 170KM oraz nadwoziu typu sedan.

Na forum mazdy wiadomo wszyscy zachwalają, opisane jest kilka częstych "problemów", ale chciałbym zapoznać się także z opiniami innych użytkowników.

'

 

mechanika bardzo mocna ale rdza występuje.. kupić dobry bezwypadkowy egzemplarz i solidnie zabezpieczyć :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ref=#ff3366]SALWA[/ref], kolego - sapporo nie znam, ale wiem kto ma idealnego galanta z końca lat 80tych do opylenia.

Prawdopodobnie wypłynie po weekendzie na giełdzie klaskyków. Jak latasz w mitsubishi to będzie to baaardzo ciekawe auto.

Edit - doczytałem kryterium cenowe. Może tego nie przejść.

 

 

No właśnie cały ambaras polega na tym że nie szukam ideału bo pieniądz nie ten a z drugiej strony chodzi o zabawkę na wieczory i coś stylowego na dojazd tu czy tam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Który silnik? Od tego dużo zalezy awaryjność. Rdza nie jest źle, kwestia czy było bite i czy ktoś kiedyś robił zabezpieczenie bo bez tego może być słabo na progach przy polskich solankach

 

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to nie ma tragedii, silnik całkiem przyjemny, dość trwały i dobry do ew lpg, pilnować zaworów, oleju, rozrząd i jeździć do śmierci. Skrzynia dość powolna, dość przymula auto ale też bez tragedii, to nie bolid :) również całkiem trwała, choć bardzo ale to bardzo ważne pilnować oleju w skrzyni i jego wymian. Jeśli ktoś tego nie robił to radzę się nie pakować, nawet jeśli przebieg jest mały.

 

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej interesuje Mnie kwestia rudej

Co do automat'a stan potrafię określić bo od wielu lat mam auta tylko z automatem , pozatym można kupić używaną skrzynie za przyzwoitą monetę

Podtlenku nie planuję .

Ogólnie to szukam auta dla żony .

 

Chyba że polecicie coś pokroju CRV do okolic 10 k zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok :) mówię o oleju bo jest bardzo dużo przypadków ze nie był zmieniany i po kupnie i zmianie zaczyna wariowac, bo w pewnym sensie szlam ją zaklejal...

 

Co do rudej to sprawdź obowiązkowo progi, tylne nadkola i z przodu miejsce łączenia progu, nadkola o grodzi, to jedyne miejsca gdzie coś się może dziac po tylu latach, reszta powinna być zdrowa

 

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc nie pamiętam musiałbym do schematów zajrzeć. Podejrzewam że różnice wychodziły albo na różne rynki albo na przedlift polift. Słabszy to b20b, mocniejszy b20z. Z tego co przypuszczam i co Honda robiła w tamtym okresie to słabszy będzie zdlawiony na kolektorze ssacym i/lub wydechowym, ewentualnie drobne różnice w osprzecie, który finalnie i tak pasuje zamiennie. Oba silniki dohc, bez vteca, lubią się kręcić wysoko jak i cała Bseria. Z dołu jadą bardzo przeciętnie ale i ekonomicznie.

 

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VW Touran 2012-2014r, 2,0 diesel 140 lub 170KM, manual. Auto dla teścia.

Głównie chodzi o silnik. To są jakieś poprawione silniki czy te z pękającymi głowicami itp? Kompletnie nie znam się na dieselach.

Mi się jeszcze widzi S-Max ale teściu do Forda nie jest przekonany. Jak wsiądzie może będzie inaczej także na temat fordowskiego diesela gdyby ktoś się wypowiedział to też będę bardzo wdzięczny.

Ogólne założenia dla fury to Van, diesel, co najmniej 120KM, manual, względnie bezawaryjny (często ciekamy do Szwajcarii). Przesiadka z Caddy 2007r 1,9 TDI 75KM. Bagażnik musi być co najmniej taki jak w Caddy. Ewentualnie ciutkę mniejszy. Do 60.000zł max. Najlepiej 50-55, a reszta na podstawowy serwis.

Z góry dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ref]booohal[/ref], co do silników to nie pomogę, ponieważ jeździłem takimi w benzynie. Miałem S-max a Touran szefa żony którym bardzo często jeździłem. Komfort, prowadzenie, przestrzeń w środku po stronie S-maxa. Bagażnik jest naprawdę wielki. Nie jestem anty vw bo miałem je też, ale w tym przypadku ford wygrywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ref]booohal[/ref], 2.0 tdci Forda to moim zdaniem świetny silnik, bardzo żwawy (wersje 136 i 150 KM) nie za głośny i bardzo ekonomiczny, mokry DPF uzupełniany średnio co 140 000 km, wydatek rzędu 600-700PLN, może być śmiało używany w mieście czy na krótkich trasach, bo się nie zapycha, wymiana rozrządu wg producenta co 220 000 km, nie miałem z tym silnikiem najmniejszego problemu, z czystym sumieniem polecam, montowane w Citroenach C5 i Volvo S40 i V50.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, odnośnie corsy kuzynka upatrzyła sobie nawet ciekawy egzemplarz

http://otomoto.pl/oferta/opel-corsa-c-1 ... yFUTd.html

Mam tylko jedno zastrzeżenie, sprzedający powiedział mi że chyba kiedyś poprzedniemu właścicelwoi musiał wylać się akmulator bo jak wymieniał akmulator okazało się że pod nim jest blacha przejedzona na wylot, sprzedający niby to wyczuścił zaklepał matą bitumiczną i póki co nic nie wychodzi.

Kwestia tylko tego jak daleko ten kwas zleciał i co mogło stać mu na przeszkodzie do skapania.

Czy ewentualnie blachę pod akmulatorem można bez problemu wymienić, kielich i błotnik niby bez grama rdzy.

Zastanawia mnie tylko jak to głębiej wygląda, bo wiem że kwas z akmulatora potrafi narobić niezłego spustoszenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ref]buka[/ref], akumulator jest chyba w podszybiu z tego co się orientuje, więc warto tam jednak zajrzeć przed zakupem. Porządną latarka i sprawdź czy nie ma dziur na wylot, drobne ogniska rdzy/braku lakieru można szybko naprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie pod akmulatorem wcześniej była dziura, gościu niby to wyczyscił i zamalował jakąś masą bitumiczną, pytanie tylko gdzie to sciekało czy na podłużnice czy na błotnik. Bo obstawiam żeby od spodu się tam dostać to tylko przez nadkole

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ref]booohal[/ref], 2.0TDI w VW poprawili w 2010r. Sam mam ten silnik tylko, że z 2013. Obecny przebieg to 85tys w sumie jedyne co mogę napisać to to, że jest oszczędny :mrgreen: . Mam wersje 150KM więc jak na gabaryty Golfa jest dynamiczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

682356 booohal, 2.0TDI w VW poprawili w 2010r. Sam mam ten silnik tylko, że z 2013. Obecny przebieg to 85tys w sumie jedyne co mogę napisać to to, że jest oszczędny :mrgreen: . Mam wersje 150KM więc jak na gabaryty Golfa jest dynamiczny.

Dzięki.

Tak sobie czytam i wychodzi na to, że PD zmieniło się na CR chyba w 2008r. Touran ma być z 2012-14r także spoko. Interesuje mnie tylko czy brać 140 czy 170KM. Jakie są różnice w spalaniu i trwałości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.