Prox Opublikowano 24 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Bo wola się upewnić zanim wydadzą tyle pieniędzy? Na auto to nie dużo to prawda ale nadal 7 tysięcy u mnie w mieście na ulicach nie leży. Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 24 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 [ref=#ff3366]Prox[/ref], kolego jesteś nowy to moze nie pamiętasz. Ale ten sam kolega co teraz szuka corsy ze dwa lata temu szukał nissana GTR. Dlatego to he to dziwi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 24 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Tu nie chodzi o przebig tylko o rozkodowanie vin z wyposażenia czy vin należy do tego auta ale sumując cene ulepow siostra zwiększyła budżet i wczoraj kupiliśmy roczna pande Z 15kkm przebiegu:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 24 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Niech wysupła jeszcze na AC w razie czego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funkoval Opublikowano 24 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Ot, żartowniś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k@rto Opublikowano 24 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Tu nie chodzi o przebig tylko o rozkodowanie vin z wyposażenia czy vin należy do tego auta ale sumując cene ulepow siostra zwiększyła budżet i wczoraj kupiliśmy roczna pande Z 15kkm przebiegu:) http://opelvindekoder.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 24 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Jest pełny pakiet na wszelakie możliwe ubezpieczenia. Nawet nie ma tragedi, ojciec 60% znizki siostra jak współwłaściciel i 1380zl w pzu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Panowie, kuzynka świeżo zdała prawko i szuka czegoś miejskiego pokroju fiesty corsy itp. Budżet do 12tys silnik do max 90km. W oko jej wpadły Fiesta vi Corsa c Citroen c3 Jak wygląda sprawa awaryjnosci. Wiem ze w corsach wyciągały się łańcuszki rozrzadu. Głównie w oko wpadła jej fiesta, ale ja nie siedzę w fordach. Wiec nie wiem jaki silnik wybrać, jak z awaryjnością i blacharka. Auto ma byc na rok może dwa aż sie wprawi w jazde, auto ma służyć tylko na dojazdy do szkoły i po miescie, wiec diesel odpada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid_Bojarski Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Szczerze? Niech wyda 1/5 tego, znajdź jej Hondę logo, 1.3, małe, zwinne, w mieście 6-7 litrów po Wrocławiu, w budżecie zrobisz ew rdzę, wszystkie wymiany, nie będzie szkoda auta, a z wyposażenia możne mieć praktycznie wszystko, a osprzet i silnik bardzo trwały :: Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Tylko C3. To jest wspaniały samochód. O wiele większy w środku od pozostałych, dużo miejsca nad głową, wysoko się siedzi, super widać, wygodne fotele, silnik 1.4i 75 KM ma świetne kopyto i mało pali (pobór oleju zerowy). Dość miękko zawieszony, ale dla świeżego kierowcy to nawet zaleta. Bardzo zwrotny. Rdza poza miejscami uszkodzonymi nie występuje (u nas na odrapanym nadkolu i trochę na dole drzwi, spód jak nówka). Z minusów jak dla mnie nieco za miękkie zawieszenie, ale jak wspomniałem. Ogólnie to bardzo dopracowane i fajne jeździdełko. Mój dziadek ma 2005, kupiony z pewnej ręki w 2009 i poza zużyciem katalizatora sygnalizowanym przez świecący się cały czas check engine (ale emisja w normie - sprawdzane) zero awarii. Przebieg w tym czasie wzrósł z 60 do 117 tys. km. Przez ostatnie 1,5 roku jeżdżę nim prawie tylko ja, więc wiem co gadam. Corsę ma moja dziewczyna, auto o tyle fajne, że części kosztują jeszcze mniej niż do Citroena, ale poza tym odstaje. Niewygodne fotele, nisko się siedzi i gorzej widać, dużo głośniejsze, ten 1.2 75 KM pali jakieś 1,5 litra w cyklu mieszanym więcej niż 1.4 w C3, wyżej się kręci (krótsze biegi), kiepska precyzja prowadzenia i o wiele mniej zwrotne. Rzeczywiście jest problem z łańcuchem rozrządu, rozrząd wymieniłbym jej, gdyby kosztował 600 zł, ale kosztuje... zamiennik 1300-1400, oryginał 1900. Trzeba FEST pilnować stanu i jakości oleju. Przed moją dziewczyną jej mama o to nie dbała, efekt jest jaki jest (chociaż silnik jest żyleta, bo oleju nie bierze). 10 tys. km w mieście to absolutnie maksymalny bezpieczny interwał dla tego auta. Na plus znając Ople to, że auto przyzwoicie zabezpieczone i poza jakimiś drobnymi wykwitami na progach od wewnętrznej strony - zupełnie zdrowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cz@rek Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 681421 Corsa c 681421 Jak wygląda sprawa awaryjnosci. Wiem ze w corsach wyciągały się łańcuszki rozrzadu. Miałem przez 6 lat przejechałem 80tys kilometrów i nic wymieniałem rzeczy głównie eksploatacyjne, najdroższa naprawa to była wymiana maglownicy która z częściami kosztowała mnie 600stów (wada fabryczna Corsy po prostu zaczyna stukać). Miałem silnik 1.2 na łańcuchu i nie miałem z nim żadnego problemu, przebieg około 100tyś jak ją sprzedawałem, kumpel teraz ją ma zagazował i śmiga dalej bez problemu już rok i przy spalaniu 7litrów gazu w mieście jeździ za grosze. Rdzy w CC nie uświadczysz bo to pełny ocynk a jak jest to znaczy że były przygody. Potrafią tez być przygody z zegarami które wypinają się z wtyczki i nie pozwalają uruchomić auta ale naprawa jest bajecznie prosta. Jedyne to trzymaj się z dala od silnika 1.0 i moim zdaniem nie ma sensu kupować diesli bo to auta na benzynie i to jeszcze zagazowanej jeździ b.tanio. Dodane po 2 minutach 58 sekundach: 681455 Niewygodne fotele, nisko się siedzi i gorzej widać, zależy od wersji polecam szukać wersji wyposażenia sport tam siedzenia nawet na mój wielki tyłek były b.wygodne, z tym niskim siedzeniem moja małżonka 160wzrostu nie narzekała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 [ref]Michał126[/ref], a powiedz mi jeśli corsa ma full nakladek w sensie progi i błotniki czy pod nakladkami może sie czaic ruda? Najbardziej w oko wizualnie wpadła jej fiesta. Tam tez łańcuch ale ponoć bardziej trwały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 [ref]buka[/ref], tego to Ci nie powiem, bo ta mojej dziewczyny to biedawersja z jedną poduchą, centralnym, wspomaganiem i elektrycznymi szybami z przodu, nawet bez ABSu (2003, I rej. 05.01.2004). O taka: viewtopic.php?f=223&t=27923 Na chłopski rozum, to prędzej będzie rdzewieć takie osłonięte nadkole niż nieosłonięte, bo z jednej strony ma mniejszy kontakt z wodą, solą itd., ale z drugiej jak się to już dostanie za nakładkę, to się tego nie zmyje i może być kłopot. Ale ja generalnie nie przejmowałbym się rdzą w Corsie C, jeżeli podłoga jest w dobrym stanie, to w zasadzie można wykluczyć jej występowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cz@rek Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 681459 Michał126, a powiedz mi jeśli corsa ma full nakladek w sensie progi i błotniki czy pod nakladkami może sie czaic ruda? Najbardziej w oko wizualnie wpadła jej fiesta. Tam tez łańcuch ale ponoć bardziej trwały Miałem wersje sport z plastikowymi progami i nic Corsa C tez ma takie nakładki plastikowe na błotnikach i tam tez ruda nie szaleje. Jak szukałem auta to też szukałem fiesty ale niestety w jakiejś sensownej wersji trudno znaleźć natomiast Corsy C masz od groma a ceny części są śmiesznie tanie. Z tym kręceniem się zgodzę corsa mam mało momentu ale napierwsze auto jak znalazł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Jedynie co mnie martwi to ten problematyczny rozrząd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cz@rek Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 681466 Jedynie co mnie martwi to ten problematyczny rozrząd. Ja bym brał albo to albo to po prostu co się trafi w najlepszej wersji, cenie i najbliżej domu oba auta jak na dzisiejsze standardy są dość trwałe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Ktos coś na jej temat? Jakies opinie na temat silnika http://otomoto.pl/oferta/opel-corsa-cos ... yBgsz.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Przy Corsie C patrzeć tylko żeby nie kupić diesla i 1.0 (3 cyl) , a rdza ...jak nie była bita , to nie rdzewieje , nawet pod nakładkami progowymi. Mam od 1,5 roku wersję 1.2 5D i żadnej rdzy nie ma oprócz jednego miejsca na krańcu drzwi pasażera ... pewnie ktoś otworzył drzwi za mocno i walnął nimi w coś , uszkodził lakier i wdała się rdza (wielkość 20 groszówki). Po zakupie maznąłem APP R-stop i miałem dokupić lakier by zaprawkę zrobić ...no i tak jeździ do dziś (nic się z tym dalej nie dzieje, ot czarny punkt bo tak działa ten APP). Łańcuch , którego się boisz też można usłyszeć na zimnym i jeśli nie będzie go słychać, to jeździ się do czasu aż zacznie być słyszalny na ciepłym i wtedy umawia się na wymianę. W 1.0 dzieje się to szybciej ...ponoć, bo nie miałem , a tylko słyszałem od mojego mechanika. Od 1,5 r wymieniłem tylko 2 x olej (z filtrami kabinowym, oleju i powietrza + 5L oleju GM wyszło 130zł ) i uszczelniłem skrzynkę bezpieczników w komorze, bo wykrusza się uszczelka i cieknie woda na nogi . Podstawowe klucze , 30 min i po sprawie (problem opisany na forum opla) ... aaa i tylna wycieraczka zatarła się , bo pewnie mało używana była i zarosła syfem. Po za tym zero awarii , a spalanie 6,5-7L przy jazdach po aglomeracji Śląskiej. Ta z linku ma pomalowane wszystkie plastiki w kolor więc na bank była malowana, a że srebrny trudno dobrać, to pewnie machnęli ją po całości Silniki 1,4 są ponoć najlepsze w tych autkach, bo palą tyle samo co 1.2 , a dynamika lepsza. Jeśli to młoda osoba i auto ma mieć na siebie, to niech sobie policzy składki na 1.2 i na 1,4 , co się nie okaże ze pomimo iż to tylko 0.2L różnicy , to OC będzie o np. 50% większe! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cz@rek Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 681487 Ktos coś na jej temat?Jakies opinie na temat silnika http://otomoto.pl/oferta/opel-corsa-cos ... yBgsz.html Silnik na pasku trochę dynamiczniejszy od 1.2 ale też bezawaryjny, listwy progowe powinny być plastikowe czarne nie malowali ich fabrycznie więc na pewno sam pomalował i tak samo nakładki na nadkola, fotele z wersji sport bardzo wygodne, zastanawia mnie brak wytartego lewego boczku kierowcy, u mnie przy 100tys był mocno wytarty, nalepka z vinem na swoim miejscu wydaje się być okej przynajmniej ze zdjęć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Przecie to cale malowane. Listwy w ori nie były lakierowane. Przebieg handlowy, pn 150 000 Koło też chyba nie corsowe. Myślę, że to srogi śmietnik. Kiera wytarta. No lol. Niebieskie zaciski. Edit: powalla, 3 cyl generalnie bym nie skreślał. Jeździłem pół sekundy taką, mega auto, fajnie chodziło, nic nie paliło. Generalnie silnik podobno dość jednorazowy - ale jak by się trafiło z małym przebiegiem to bym sie nie zastanawiał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cz@rek Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 681492 Koło też chyba nie corsowe. To na pewno nie koło z Corsy C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 681421 Panowie, kuzynka świeżo zdała prawko i szuka czegoś miejskiego pokroju fiesty corsy itp.Budżet do 12tys silnik do max 90km. W oko jej wpadły Fiesta vi Corsa c Citroen c3 Jak znajdziesz jakaś C3ke to mogę rozkodować opcję, silnik, wyposażenie, czy kiedyś nie była anglikiem itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 uszczelniłem skrzynkę bezpieczników w komorze, bo wykrusza się uszczelka i cieknie woda na nogi . Podstawowe klucze , 30 min i po sprawie (problem opisany na forum opla) ... aaa i tylna wycieraczka zatarła się , bo pewnie mało używana była i zarosła syfem. Skąd ja to znam. Wprawdzie wycieraczka przytarła się pomimo używania, ale w środku był rdzawo-wodny armagedon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Corse odpusciłem. Jakoś na zdjęciach wyglądała lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SALWA Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Mamy tu miłośnika mitsubishi ??? Szukam sobie klasyka w rozsądnej cenie a że musi mieć 4 drzwi i być w miarę niespotykany to wybór padł na sapporo drugiej generacji , ktoś zna choć trochę ten samochód od strony mechanicznej ? typowe usterki dla 2.4 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi