Skocz do zawartości

Zakup używanego auta


Rekomendowane odpowiedzi

Może nie czarna dziura, ale po beemach rzeczywiście kilka parseków nicości ;)

 

Miał ktoś doświadczenia z francuskim kwaśnym dynamitem, czyli cytryną C4 w pierwszej edycji?

... a co chcesz wiedzieć? Użytkuję taką C4 1,6Pb od 3 lat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Czy i jakie sprawia problemy, jak z przestrzenią i komfortem, cena i dostępność części.

Silnik 110 czy 120KM? Czy łyka olej bardziej poganiany?

 

 

Lukasz04, dopiero zobaczyłem posta, dzięki za info.

 

Nie napisałem, że tylko benzyna, bo 99% przelotu w mieście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mhmm ja się własnie do F10 przymierzam, ale sporo jest niefajnych opinii o:

- niedoróbkach

- stopniu skomplikowania i trudności napraw

- kosmicznie drogiej eksploatacji...

 

miałem f10 więc odpowiem:

koszty eksploatacji podobne jak w samochodach o podobnej klasie, ja miałem benzyne wiec podstawowy serwis, o trudnosci napraw i skomplikowaniu to mit albo ktoś nie miał doczynienia z samochodem. bardzo prosty w naprawach nie trzeba rozbierac połowy samochodu (jak w przypadku audi) żeby cokolwiek wyjąć/ naprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy i jakie sprawia problemy, jak z przestrzenią i komfortem, cena i dostępność części.

Silnik 110 czy 120KM? Czy łyka olej bardziej poganiany?

 

 

Lukasz04, dopiero zobaczyłem posta, dzięki za info.

 

Nie napisałem, że tylko benzyna, bo 99% przelotu w mieście.

 

Jeżeli chodzi tylko o silnik to coś tam mogę skrobnąć ,bierz 110 km z resztą 120km był chyba od poliftu dopiero to silnik zrobiony w kooperacjii z Bmw nieudany z resztą, 110-ka stara konstrukcja PSA dobra do gazu,ceny eksploatacyjne znośne np komplet rozrządu 350-400zł Jak nie będzie zajechanu to oleju nie będzie brał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

625096 110-ka stara konstrukcja PSA dobra do gazu,ceny eksploatacyjne znośne np komplet rozrządu 350-400zł Jak nie będzie zajechanu to oleju nie będzie brał

 

Widzę, że masz C2kę w VTSie. To jest chyba ten sam silnik, tylko po delikatnych modyfikacjach, bo w VTSie ma 122 konie? Jak ze spalaniem ? Zadowolony jesteś z wyboru? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz jak mam być szczery to bardzo to jest samochód tylko dla mnie, żona pomyka większym (rodzinnym)choć parę razy padła z jej ust propozycja o zamianie :D ,różnic jest sporo metalowy kolektor, odcinka przy 7200rpm,inny program,spalanie zależne od nogi spokojnie bez szaleństw w mieście 8,5 trasa 7 ale przy 208km/h komp pokazał 25,5 więc też umie spalić,trafiłem też na fajny egzemplarz kupiłem po lekki dzwonku (poduchy całe) i przebiegu 48 tyś km potwierdzonym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi tylko o silnik to coś tam mogę skrobnąć ,bierz 110 km z resztą 120km był chyba od poliftu dopiero to silnik zrobiony w kooperacjii z Bmw nieudany z resztą

 

Miałem okazję przejechać kilka tysięcy km 307 z silnikiem z kooperacji PSA-BMW, nie wiem, dlaczego twierdzisz że nieudany -możesz rozwinąć? Podstawową zaobserwowaną wadą było siorbanie oleju, ale innych większych nie dostrzegłem, stąd moje pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nawet serwisant w citroenie mówi że ten starszy był lepszy to coś w tym musi być ten 120 km nie jest jeszcze taki zły ale thp to już prawdziwa porażka w necie pełno jest opinii na ten temat które są prawdą sam zastanawiałem się czy nie kupić DS3 ale mi przeszło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prins to akurat nie w moim budżecie, ale tutaj też bym ostrożnie podchodził do opinii z netu, bo wg nich każdy TSI ma wadliwe pierścienie, jak diesel to tylko 1.9TDI, a WD40 magicznie usuwa rysy z lakieru.

 

Serwisanci z ASO mają zakłócone postrzeganie, tak jak lekarze specjaliści -do specjalisty przychodzą tylko serio chorzy. Usterki prostego, klepanego od dawna 1.6 naprawi spora część garażowych mechaników, przy nowszych silnikach rozłożą ręce. Gdzie pojedzie klient?

 

Szkoda, że mechanik nie wynurzył się z przyczynami, dla których "stare jest lepsze".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lukasz miło czytać że C4 śmiga bez problemów :good:

 

Na tyle bez problemów, że jutro przyjeżdżam oglądać 307;)

 

Dodane po 1 minucie 48 sekundach:

Lukasz miło czytać że C4 śmiga bez problemów :good:

 

Na tyle bez problemów, że jutro przyjeżdżam oglądać 307;)

 

Narazie zrobiło 40 tys w 2 lata i wlaściwie wszystko na LPG. Myślę, że nie ma się do czego przyczepić. Ogólnie auto godne polecenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka :)

 

Teraz przyszła kolej na mnie.. .

Poszukiwany jest jakiś miejski bzyczek do około 10 tyś. zł. Wymagania: koniecznie wspomaganie, rok 2001 i w górę, miło byłoby gdyby posiadał klimatyzację i elektryczne szyby, nie rdzewiał jakoś na potęgę, czy też nadmiernie się psuł, oczywiście benzynka/benzyna-gaz, im samochód mniejszy tym w sumie lepiej ponieważ jazda głównie miasto, kilka razy wypad 100km za miasto.

Trochę rozglądałem się za samochodami i moje typy to np. Yaris, Chevrolet Matiz (tu może być ciężko z dostępnością no i ta nieszczęsna rdza która podobno występuje tak samo jak w Daewoo), VW Lupo, ewentualnie jakimś cudem Fabia hb, polówka. Coś ciekawego można powiedzieć o tych autach, jakieś typowe dla danego modelu usterki, a może coś innego byłoby warte zainteresowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym budżecie możesz upolować Civic VII 1.4 z początku produkcji. Do miasta w sam raz.

Tylko sprawdź czy akcje serwisowe z poduszką i włącznikiem świateł ma zaliczone.

Oraz czy łożysko w skrzyni zmienione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki koledzy za podpowiedzi :good:

 

Co do Hondy to sądzę, że może być już trochę za duża - ma to być samochód na miasto dla starszej osoby dlatego im mniejszy, tym lepszy. Auto głównie dla dwóch osób + jakiś tam mały bagaż/zakupy. Moja Corolla e12 w hb ma podobne wymiary i już jest niestety za duża. :/

 

buka, propozycja bardzo ciekawa :good:

Czworo drzwi, wspomaganie ( jeszcze z tą funkcją "City") to już w ogóle byłaby malyna :)

Na pewno wezmę ją pod uwagę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam opinii nt Citroena C4 (wybaczcie, że nie BMW :D ) rocznik 2010 i młodszy, w tej nowszej budzie, jakie silniki i na co zwrócić uwagę przy zakupie, aaa i jeszcze jedno interesują mnie też w automacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Devdill, przez jakieś pół roku jeździłem Lupo i muszę przyznać, że do miasta jest to całkiem fajna opcja. Jeżeli chodzi o silnik to polecam 1.4 16v - przy tej masie dynamika jest na prawdę zadowalająca, a i spalanie nie za wysokie. Jedynym mankamentem tego samochodu było, jak dla mnie, spartańskie wnętrze - a konkretnie ta wszechobecna blacha. Poza tym autko jest spoko.

Jeżeli jednak wolisz coś bardziej cywilizowanego i dodatkowe kilka cm długości nie będą problemem to zdecydowanie polecam wybrać Polo 6n2. Wewnątrz wygląda znacznie lepiej i porównaniu z modelem przed liftem jest dobrze zabezpieczone przed korozją, więc jeżeli nie miało jakiegoś dzwona to nie powinno się nic dziać. W dodatku cenowo stoi podobnie jak Lupo, a jakościowo jest co najmniej klasę wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś by chciał krajową Octawię, z maja 2013 benzyna z gazem z salonu, kombi, bezwypadkowa, nalatane coś około 70kkm. Wyposażenie z niższej półki, ale klima jest. Auto dostępne będzie w kwietniu.

Jak ktoś chętny to zapraszam na pw. Myślałem brać dla siebie, ale w sumie nie mamy obłożenia na flotę, więc mogę przekazać namiar dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.