arbibar Opublikowano 2 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Może nie czarna dziura, ale po beemach rzeczywiście kilka parseków nicości Miał ktoś doświadczenia z francuskim kwaśnym dynamitem, czyli cytryną C4 w pierwszej edycji? ... a co chcesz wiedzieć? Użytkuję taką C4 1,6Pb od 3 lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funkoval Opublikowano 3 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Czy i jakie sprawia problemy, jak z przestrzenią i komfortem, cena i dostępność części. Silnik 110 czy 120KM? Czy łyka olej bardziej poganiany? Lukasz04, dopiero zobaczyłem posta, dzięki za info. Nie napisałem, że tylko benzyna, bo 99% przelotu w mieście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
double-bart Opublikowano 3 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Mhmm ja się własnie do F10 przymierzam, ale sporo jest niefajnych opinii o:- niedoróbkach - stopniu skomplikowania i trudności napraw - kosmicznie drogiej eksploatacji... miałem f10 więc odpowiem: koszty eksploatacji podobne jak w samochodach o podobnej klasie, ja miałem benzyne wiec podstawowy serwis, o trudnosci napraw i skomplikowaniu to mit albo ktoś nie miał doczynienia z samochodem. bardzo prosty w naprawach nie trzeba rozbierac połowy samochodu (jak w przypadku audi) żeby cokolwiek wyjąć/ naprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco80 Opublikowano 3 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Czy i jakie sprawia problemy, jak z przestrzenią i komfortem, cena i dostępność części.Silnik 110 czy 120KM? Czy łyka olej bardziej poganiany? Lukasz04, dopiero zobaczyłem posta, dzięki za info. Nie napisałem, że tylko benzyna, bo 99% przelotu w mieście. Jeżeli chodzi tylko o silnik to coś tam mogę skrobnąć ,bierz 110 km z resztą 120km był chyba od poliftu dopiero to silnik zrobiony w kooperacjii z Bmw nieudany z resztą, 110-ka stara konstrukcja PSA dobra do gazu,ceny eksploatacyjne znośne np komplet rozrządu 350-400zł Jak nie będzie zajechanu to oleju nie będzie brał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 3 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 625096 110-ka stara konstrukcja PSA dobra do gazu,ceny eksploatacyjne znośne np komplet rozrządu 350-400zł Jak nie będzie zajechanu to oleju nie będzie brał Widzę, że masz C2kę w VTSie. To jest chyba ten sam silnik, tylko po delikatnych modyfikacjach, bo w VTSie ma 122 konie? Jak ze spalaniem ? Zadowolony jesteś z wyboru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco80 Opublikowano 3 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Wiesz jak mam być szczery to bardzo to jest samochód tylko dla mnie, żona pomyka większym (rodzinnym)choć parę razy padła z jej ust propozycja o zamianie ,różnic jest sporo metalowy kolektor, odcinka przy 7200rpm,inny program,spalanie zależne od nogi spokojnie bez szaleństw w mieście 8,5 trasa 7 ale przy 208km/h komp pokazał 25,5 więc też umie spalić,trafiłem też na fajny egzemplarz kupiłem po lekki dzwonku (poduchy całe) i przebiegu 48 tyś km potwierdzonym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 3 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 marco80, Dzięki za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funkoval Opublikowano 3 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Jeżeli chodzi tylko o silnik to coś tam mogę skrobnąć ,bierz 110 km z resztą 120km był chyba od poliftu dopiero to silnik zrobiony w kooperacjii z Bmw nieudany z resztą Miałem okazję przejechać kilka tysięcy km 307 z silnikiem z kooperacji PSA-BMW, nie wiem, dlaczego twierdzisz że nieudany -możesz rozwinąć? Podstawową zaobserwowaną wadą było siorbanie oleju, ale innych większych nie dostrzegłem, stąd moje pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 3 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Lukasz miło czytać że C4 śmiga bez problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funkoval Opublikowano 3 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Lukasz miło czytać że C4 śmiga bez problemów To może i ja się uśmiechnę o C4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco80 Opublikowano 3 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Jeżeli nawet serwisant w citroenie mówi że ten starszy był lepszy to coś w tym musi być ten 120 km nie jest jeszcze taki zły ale thp to już prawdziwa porażka w necie pełno jest opinii na ten temat które są prawdą sam zastanawiałem się czy nie kupić DS3 ale mi przeszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funkoval Opublikowano 3 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Prins to akurat nie w moim budżecie, ale tutaj też bym ostrożnie podchodził do opinii z netu, bo wg nich każdy TSI ma wadliwe pierścienie, jak diesel to tylko 1.9TDI, a WD40 magicznie usuwa rysy z lakieru. Serwisanci z ASO mają zakłócone postrzeganie, tak jak lekarze specjaliści -do specjalisty przychodzą tylko serio chorzy. Usterki prostego, klepanego od dawna 1.6 naprawi spora część garażowych mechaników, przy nowszych silnikach rozłożą ręce. Gdzie pojedzie klient? Szkoda, że mechanik nie wynurzył się z przyczynami, dla których "stare jest lepsze". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz04 Opublikowano 3 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Lukasz miło czytać że C4 śmiga bez problemów Na tyle bez problemów, że jutro przyjeżdżam oglądać 307;) Dodane po 1 minucie 48 sekundach: Lukasz miło czytać że C4 śmiga bez problemów Na tyle bez problemów, że jutro przyjeżdżam oglądać 307;) Narazie zrobiło 40 tys w 2 lata i wlaściwie wszystko na LPG. Myślę, że nie ma się do czego przyczepić. Ogólnie auto godne polecenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiann88 Opublikowano 6 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Panowie, a miał ktoś styczność z Ibiza 3 1.2 65KM? Zastanawiam się czy ten silnik nie będzie za mały? Auto dla kobity, dojeżdza do pracy 30km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazman Opublikowano 6 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Lepiej szukać 1.4 75KM lub w nowszych 1.4 80KM, te 1.2 nie mają za dobrych opinii, awaryjność i dynamika zdecydowanie słabsza od 1.4 a spalanie podobne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Devdill Opublikowano 8 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Siemka Teraz przyszła kolej na mnie.. . Poszukiwany jest jakiś miejski bzyczek do około 10 tyś. zł. Wymagania: koniecznie wspomaganie, rok 2001 i w górę, miło byłoby gdyby posiadał klimatyzację i elektryczne szyby, nie rdzewiał jakoś na potęgę, czy też nadmiernie się psuł, oczywiście benzynka/benzyna-gaz, im samochód mniejszy tym w sumie lepiej ponieważ jazda głównie miasto, kilka razy wypad 100km za miasto. Trochę rozglądałem się za samochodami i moje typy to np. Yaris, Chevrolet Matiz (tu może być ciężko z dostępnością no i ta nieszczęsna rdza która podobno występuje tak samo jak w Daewoo), VW Lupo, ewentualnie jakimś cudem Fabia hb, polówka. Coś ciekawego można powiedzieć o tych autach, jakieś typowe dla danego modelu usterki, a może coś innego byłoby warte zainteresowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tegies Opublikowano 8 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 W tym budżecie możesz upolować Civic VII 1.4 z początku produkcji. Do miasta w sam raz. Tylko sprawdź czy akcje serwisowe z poduszką i włącznikiem świateł ma zaliczone. Oraz czy łożysko w skrzyni zmienione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 8 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Można spróbowac się rozglądac za Pandą z początków produkcji, częsci tanie jak barszcz bezproblemowe silniki pod gaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Devdill Opublikowano 8 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Dzięki koledzy za podpowiedzi Co do Hondy to sądzę, że może być już trochę za duża - ma to być samochód na miasto dla starszej osoby dlatego im mniejszy, tym lepszy. Auto głównie dla dwóch osób + jakiś tam mały bagaż/zakupy. Moja Corolla e12 w hb ma podobne wymiary i już jest niestety za duża. buka, propozycja bardzo ciekawa Czworo drzwi, wspomaganie ( jeszcze z tą funkcją "City") to już w ogóle byłaby malyna Na pewno wezmę ją pod uwagę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 8 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 ja również polecam pandę, będziesz miał młode, nowoczesne i proste autko bardzo fajnie jeżdzące po mieście i w trasie też daje rade często da się kupić od pierwszego właściciela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tegies Opublikowano 9 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Weź pod uwagę że wersje Civic VII 5d vs 3d różnią się rozmiarem. Także nie bierz pod uwagę tego co widzisz na ulicy w 5d. W 3d jest mniejsza (niższa i krótsza). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmorka Opublikowano 9 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Szukam opinii nt Citroena C4 (wybaczcie, że nie BMW ) rocznik 2010 i młodszy, w tej nowszej budzie, jakie silniki i na co zwrócić uwagę przy zakupie, aaa i jeszcze jedno interesują mnie też w automacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco80 Opublikowano 9 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Może odrobinę droższy ale nie myślałeś nad DS4? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sanchez77 Opublikowano 9 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Devdill, przez jakieś pół roku jeździłem Lupo i muszę przyznać, że do miasta jest to całkiem fajna opcja. Jeżeli chodzi o silnik to polecam 1.4 16v - przy tej masie dynamika jest na prawdę zadowalająca, a i spalanie nie za wysokie. Jedynym mankamentem tego samochodu było, jak dla mnie, spartańskie wnętrze - a konkretnie ta wszechobecna blacha. Poza tym autko jest spoko. Jeżeli jednak wolisz coś bardziej cywilizowanego i dodatkowe kilka cm długości nie będą problemem to zdecydowanie polecam wybrać Polo 6n2. Wewnątrz wygląda znacznie lepiej i porównaniu z modelem przed liftem jest dobrze zabezpieczone przed korozją, więc jeżeli nie miało jakiegoś dzwona to nie powinno się nic dziać. W dodatku cenowo stoi podobnie jak Lupo, a jakościowo jest co najmniej klasę wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barista Opublikowano 9 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Jak ktoś by chciał krajową Octawię, z maja 2013 benzyna z gazem z salonu, kombi, bezwypadkowa, nalatane coś około 70kkm. Wyposażenie z niższej półki, ale klima jest. Auto dostępne będzie w kwietniu. Jak ktoś chętny to zapraszam na pw. Myślałem brać dla siebie, ale w sumie nie mamy obłożenia na flotę, więc mogę przekazać namiar dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi