zanzibar Opublikowano 31 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Jestem po oględzinach. Pytałem o dwumasę i był zdziwiony, że pierwszy słyszy. Że w dieslach tak, ale nie w benzynie. Jak to jest patrząc przez pryzmat tego konkretnego modelu, bo zaczyna mi się mętlik robić. Po tym, co wyczytałem w sieci, to jest koło dwumasowe w benzyniaku. I kwestia rozrządu - jest na łańcuchu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manio49 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Tak, rozrząd na łańcuchu. A dwumasa owszem jest ale w benzyniakach wytrzymuje bardzo dużo. Cena jest śmiesznie duża :-) I potwierdzam jako właściciel mondeo z takim silnikiem - to nie jedzie. Aczykolwiek do spokojnej eksploatacji starczy. Na Twoim miejscu szukałbym czegoś z 2.0 a nie 1.8. LPG wg. mnie lepiej założyć samemu. Ważne w jakim stanie jest zawieszenie, blacha. To jest polift więc blacha lepsza. No i pierścienie to spory problem i może się okazać ze auto łyka litr na 1000 km... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kandy Opublikowano 31 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 618961 auto łyka litr na 1000 km Litr to mało Ojciec miał MK3 z tym silnikiem z 2001 albo 2002, co do silnika to po wciśnięciu gazu nic się nie dzieje, u ojca był dodatkowy bonus w postaci zasłony dymnej rodem z filmu (przy wciśnięciu gazu w podłogę) Co do wnętrza, to nie było głośno, przynajmniej z mojego punktu widzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zanzibar Opublikowano 31 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Między 2001, a 2006 jest 5 lar różnicy, więc... Wracając do silnika 1.8 - w Avensisie będzie to samo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciechch Opublikowano 31 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Robilem te same trasy, te same predkosci roznymi autami, w Mondeo w tych samych warunkach rozmowa z pasazerami stawala sie klopotliwa, gdzie Viki B, Astra 2006 1.7cdti Pug 406 2.0HDI pozwalal na spokojna konwersacje... Gdyby moje Mondeo bylo mocniejsze, powiedzmy 150KM i cichsze bylbym zadowolony... Na dodatek w/g mnie bryla Hatchbacka traci juz myszka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 wybrałeś za słaby silnik to miej pretensje do siebie a nie do samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciechch Opublikowano 31 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 wybrałeś za słaby silnik to miej pretensje do siebie a nie do samochodu Dlatego chce oszczędzić koledze tego błędu. Jakość wykończenia i hałas wewnątrz też ma ogromne dla mnie znaczenie. Nie jest się w stanie wszystkiego wyłapać podczas oględzin przed zakupem, więc nakierowuje na co zwrócić uwagę. Wykładzina rodem z koreana w bagażniku zirytowała mnie jak już byłem szczęśliwym posiadaczem MK3, nie spodziewałem się że można jeszcze tak wykańczać bagażnik w "normalnym" aucie. Listę napraw przeprowadzonych przez 3 lata eksploatacji mogę podesłać zainteresowanemu na PW. Mój ma przebieg 115kkm, kupiony jak miał ok 85kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manio49 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Serio tak Cię boli to wykończenie wykładziny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciechch Opublikowano 1 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Serio tak Cię boli to wykończenie wykładziny? Zabrzmialem z tym, jak ktos, kto ustawia kratki nawiewu zawsze w jedynej slusznej sekwencji? Nie powiem, dodaje to temu autu specyficzny tani smaczek . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajko Opublikowano 1 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Miałem mk3 i to w jak że awaryjnym TDCi na który każdy wiesza psy . A ja zlego słowa nie powiem . Wykończenie środka. Wg mnie lepsze niż Vectra C którą ma mój brat. Głośność w środku na normalnym poziomie. A wykonczenie bagażnika ja tam nie miałem z nim "problemu" . Wśród znajomych mam 2 MK3 z lpg zarówno 1,8 jak i 2.0 .Tym mocniejszym zrobiłem osobiście troche kilometrów i nie uważam że nie miało mocy czy bylo głośne. Wszystko zależy od subiektywnej opinii a przede wszystkim stanie auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 1 Lutego 2016 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 618893 brak mocy... to auto NIE JEDZIE ~10-11 sekund do setki. Pozostałe osiągi zbliżone do mojej Fabii. Ja rozumiem, że nie są to 3 litry w turbo, ale nie popadajmy w paranoje. Demon prędkości toto nie będzie, ale do swobodnego przemieszania się powinien wystarczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crockett84 Opublikowano 1 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Ojciec mojego kolegi miał MK3 2.0 TDCI - 130 KM , kupił w salonie - 10 lat eksploatacji i zero problemów, potem zmienił na A6. Tak jak pisał Pajko, najwięcej zależy od stanu auta i tego jak ktoś o nie dba. Są ludzie co i najlepszy silnik potrafią zarżnąć po śmiesznym przebiegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki88 Opublikowano 2 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Rozglądam się za kolejnym autem - tatusiowóz, czyli vanowatego. Zwróciłem uwagę w zasadzie tylko na S-Maxa, ewentualnie Zafira Tourer. Budżet jaki mam to 80tys. zł i nie chciałbym, aby auto było starsze niż 2011-2012 rok. W Zafirze minusem jest to, że z tyłu nie ma 3 pełnowymiarowych foteli, co dla mnie jest istotne. Czy jest coś w tym budżecie/roczniku godnego uwagi? Macie jakieś doświadczenia z nową Zafirą lub S-Maxem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
De_var Opublikowano 2 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Za 80 tysięcy zł to ja bym się nie zastanawiał nad używanym vanem, którym mam zamiar wozić swoją rodzinę, tylko biegł do salonu po nowego Citroena Grand C4 Picasso, stosunek ceny do jakości jest wyśmienity, silniki diesla chwalone, benzyna 1.2 również, mega dużo przestrzeni w środku. Jedyne co to trzeba się przyzwyczaić do deski rozdzielczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 2 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Popieram przedmówcę... A w Citroenie potrafią niezłym rabatem sypnąć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impex Opublikowano 2 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Ale serio 1.2 w takim dużym aucie? Rozumiem,ze w jakimś clio czy innym stworze,ale tam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
De_var Opublikowano 2 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Takie trend. W motorze ostatnio testowali właśnie C4 Picasso z 1.2 Puretech i zachwalali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k@rto Opublikowano 2 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 panowie coś rodzinnego , mocnego w kombi i w benzynie do ok 30tyś bezawaryjnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impex Opublikowano 2 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 E39 540i kombi W210 nie polece bo tam róznie jest z korozją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 3 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Popieram przedmówcę...A w Citroenie potrafią niezłym rabatem sypnąć... Sztuczne rabaty w citroenie już się podobno skończyły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmorka Opublikowano 3 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Kombi i bezawaryjne to tylko Avensis II lub III gen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kandy Opublikowano 3 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 619469 Sztuczne rabaty w citroenie już się podobno skończyły Już gdzieś ponad dobry rok temu jak rodzice kupowali auto, to na C5 chcieli dać ok 6 tys rabatu (przy Exclusivie) i nic więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojti91zmc Opublikowano 3 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 k@rto, Subaru Legacy lub Volvo v70 z dobrym silbikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
De_var Opublikowano 3 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 619469 Sztuczne rabaty w citroenie już się podobno skończyły Już gdzieś ponad dobry rok temu jak rodzice kupowali auto, to na C5 chcieli dać ok 6 tys rabatu (przy Exclusivie) i nic więcej Spokojnie, na C4 Picasso można urwać 10-12%, szczególnie przy leasingu i zakupie na firmę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cannonn Opublikowano 3 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Pytanie, czy w tym c4 picasso jest możliwość dołożenia 3 rzędu siedzeń? Już znalazłem że w wersji grand jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi