piotrek305 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 ten ma być od kolegi Sucre z forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skilo_one Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Panowie, możecie polecić jakieś auto z turbo benzyną do 20k? Chodzi oczywiście o auto w miarę bezawaryjne Może Saab 93? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funkoval Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Panowie, możecie polecić jakieś auto z turbo benzyną do 20k? Chodzi oczywiście o auto w miarę bezawaryjne Laguna II po lifcie 2.0T Megane II 2.0T Audi A4 1.8T Pasek B5 1.8T, Golf IV 1.8T i pokrewne Saab 93 1.8t, 2.0t, 2.0T Golf V 1.4 TSI i pokrewne Honda, a nie, czekaj Wyliczać można, pytanie czego szukasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Piotrek przywiozłem takie mondeo dwa lata temu znajomemu, zrobił program na około 150ps. Z tego co wiem żadnych problemów z samochodem nie ma. We wtorek wszystko będę wiedział, jak coś będziemy szukać dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zoltar Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Ktoś ma jakieś opinie o Abarth Grande Punto 2008r? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaszczu Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 We wtorek jadę z ojcem po BMW 520D E60 po FL (2007 r.). Samochód sprawdzony, PL salon, prawdziwy przebieg, auto do końca serwisowane w ASO no i ogólnie z pewną i prawdziwą historią. Ktoś ma opinie na temat tego silnika? Jak się takie auto sprawuje w mieście? Konieczne będzie wywalenie DPFa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impex Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Przemyślcie jeszcze silnik 2.0d w tej budzie-strasznie słabo się to zbiera...E60 to w końcu już w miare duży kloc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Bzdurą jest że ten silnik jest Za słaby do tej budy. W serii ma 8,3s do 100 więc nie przesadzajmy. Duży problem z rozrządem umieszczonym z tyłu silnika, chociaż jak się gomraz zrobi to spokój na długi czas. Mimo wszystko od zawsze było tak, że jak diesel w bmw to najlepiej r6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impex Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Moze i wg Ciebie bzdura, ale miałem okazje jechac jako pasażer takim bmw i wiem co mówie. Może do 100 ma 8,3 sek, a co dalej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randall Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Wywalanie DPF i katalizatorów to tak samo jak wywalanie swoich śmieci do lasu albo sąsiadowi za płot. Poza tym w BMW DPF nie jest zbyt problematyczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Ja też jeździłem, jako kierowca zrobiłem takim autem około 2000km po autostradach. Mułem na pewno nie jest, do 160km/h radzi sobie przyzwoicie. Impex to auto jak ma 10sek do 100 to chyba stoi w miejsu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaszczu Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Przemyślcie jeszcze silnik 2.0d w tej budzie-strasznie słabo się to zbiera...E60 to w końcu już w miare duży kloc. Dla mojego ojca 177 km to już jest potwór On totalnie imaczej patrzy w jego wieku na auta, ma być przede wszystkim wygodnie i względnie bezawaryjnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Lepsze zadbane 520d niż zarżnięte 530d, puszczające dymka po muśnięciu gazu. Mam do czynienia tylko z wersją przed liftem tj 163ps, osiągi w zupełności wystarczające. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes.gd Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Na to 520d jest na 99% akcja serwisowa obejmująca rozrząd - sprawdź po VINie w ASO, no chyba że została już wykonana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas207 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Zrobic rozrzad, wywalic klapki i mozna jezdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Co do klapek to lepiej kupić nowy kolektor ja wywaliłem w e39 żałowałem, kolega w e60 i wóz też zaczął świrować. Tym bardziej w lci wydatek rzędu 2000zł to nic wielkiego, a spokój na długo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit_Krk Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Co do klapek to lepiej kupić nowy kolektor ja wywaliłem w e39 żałowałem, kolega w e60 i wóz też zaczął świrować. Tym bardziej w lci wydatek rzędu 2000zł to nic wielkiego, a spokój na długo. Jeśli klapki wywala amator, który poza zaślepieniem kolektora nic innego nie robi, to nie ma co się dziwić, że są później problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktopus Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Przez rok jeździłem poliftowym E60 520d i złego słowa nie powiem na komfort, dynamikę i spalanie - jak pewny i sprawdzony egzemplarz to brać. Jedyne "ale" jakie w moim przypadku występuje od zawsze to tylny napęd, nigdy nie lubiałam i chyba będzie cieżko zmienić nastawienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Co do klapek to lepiej kupić nowy kolektor ja wywaliłem w e39 żałowałem, kolega w e60 i wóz też zaczął świrować. Tym bardziej w lci wydatek rzędu 2000zł to nic wielkiego, a spokój na długo. Jeśli klapki wywala amator, który poza zaślepieniem kolektora nic innego nie robi, to nie ma co się dziwić, że są później problemy. Nie robił tego amator nie martw się, nie jestem ogólnie zwolennikiem druciarstwa i bawienia się w poprawianie fabryki domowymi sposobami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthiaspl Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Witam Panowie, mam zamiar kupić A4 b7 z silnikiem 2.5TDI. Co o tym sądzicie? Wiem, że są różne oznaczenia tego silnika ale jeszcze nie wiem jaki jest w tym konkretnym egzemplarzu. Te silniki kojarzą mi się z A6 C5 gdzie wiem, że ten silnik to jeden wielki problem ale tutaj auto młodsze, może już coś poprawiono? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dunga Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Matthiaspl, nie wiem jak w a4 b7 ale w a6 c5 w tych silnikach jest problem z wycierającymi się wałkami rozrządu. Miałem a6 z tym silnikiem zrobiłem nim 80kkm w 3 lata i nic się nie działo. Z tego co pamiętam to te silniki później były poprawione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas207 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Altay, ciekaw jestem czy jakby Ci klapka wpadla do silnika to bys tak samo pisal o "poprawianiu fabryki" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iljash Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Taki wstępny research bardziej z tatą robię. Uparł mi się, że kupi mamie nowe auto, a wszystko przez jakiś czujnik który w X trailu świruje i jak jest zimno auto przez kilka/ kilkanascie sek trzyma wysokie obroty, które nie spadaja no i nikt nie potrafi ustalic co to jest ; / Ale no do rzeczy, budzet zalóżmy 40-45 tys. Wolałbym benzyne i aby dało się zagazować. Obowiazkowo musi byc naped 4x4 lub dołączany. 5 drzwi, może być jakiś SUVik. Auto dla mamy, która jeździ spokojnie, po 20 km w jedną stronę do pracy w warunkach podmiejskich i chwilę przez miasto. No i wypadałoby, aby jak najnowsze było. Wstępnie zainteresował mnie nissan murano 3.5 , mazda cx 70, Crv 2.4 benzyna itp. sie tez przewijalo. Potrzeba czegos stosunkowo bezawaryjnego i wygodnego, moze byc oczywiscie automat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 2.4 bena w crv to topielec, nie rozważyłbym. Lepiej kupić 2.0 manual/automat. Wiadomo to Honda, więc nie będzie mistrzem elastyczności, ale za to średnio paliła w mieście 8,8-9,2, a do tego mamie bardzo pasowała. Za tyle znajdziesz juz jakis w nowej budzie na przyzwoitym spasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi