Skocz do zawartości

Zakup używanego auta


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Panowie, możecie polecić jakieś auto z turbo benzyną do 20k? Chodzi oczywiście o auto w miarę bezawaryjne ;)

Laguna II po lifcie 2.0T

Megane II 2.0T

Audi A4 1.8T

Pasek B5 1.8T, Golf IV 1.8T i pokrewne

Saab 93 1.8t, 2.0t, 2.0T

Golf V 1.4 TSI i pokrewne

Honda, a nie, czekaj :kox:

 

Wyliczać można, pytanie czego szukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We wtorek jadę z ojcem po BMW 520D E60 po FL (2007 r.). Samochód sprawdzony, PL salon, prawdziwy przebieg, auto do końca serwisowane w ASO no i ogólnie z pewną i prawdziwą historią. Ktoś ma opinie na temat tego silnika? Jak się takie auto sprawuje w mieście? Konieczne będzie wywalenie DPFa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzdurą jest że ten silnik jest Za słaby do tej budy. W serii ma 8,3s do 100 więc nie przesadzajmy. Duży problem z rozrządem umieszczonym z tyłu silnika, chociaż jak się gomraz zrobi to spokój na długi czas. Mimo wszystko od zawsze było tak, że jak diesel w bmw to najlepiej r6 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemyślcie jeszcze silnik 2.0d w tej budzie-strasznie słabo się to zbiera...E60 to w końcu już w miare duży kloc.

 

Dla mojego ojca 177 km to już jest potwór ;) On totalnie imaczej patrzy w jego wieku na auta, ma być przede wszystkim wygodnie i względnie bezawaryjnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do klapek to lepiej kupić nowy kolektor ja wywaliłem w e39 żałowałem, kolega w e60 i wóz też zaczął świrować. Tym bardziej w lci wydatek rzędu 2000zł to nic wielkiego, a spokój na długo.

 

Jeśli klapki wywala amator, który poza zaślepieniem kolektora nic innego nie robi, to nie ma co się dziwić, że są później problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez rok jeździłem poliftowym E60 520d i złego słowa nie powiem na komfort, dynamikę i spalanie - jak pewny i sprawdzony egzemplarz to brać.

 

 

Jedyne "ale" jakie w moim przypadku występuje od zawsze to tylny napęd, nigdy nie lubiałam i chyba będzie cieżko zmienić nastawienie :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do klapek to lepiej kupić nowy kolektor ja wywaliłem w e39 żałowałem, kolega w e60 i wóz też zaczął świrować. Tym bardziej w lci wydatek rzędu 2000zł to nic wielkiego, a spokój na długo.

 

Jeśli klapki wywala amator, który poza zaślepieniem kolektora nic innego nie robi, to nie ma co się dziwić, że są później problemy.

 

Nie robił tego amator nie martw się, nie jestem ogólnie zwolennikiem druciarstwa i bawienia się w poprawianie fabryki domowymi sposobami ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie, mam zamiar kupić A4 b7 z silnikiem 2.5TDI. Co o tym sądzicie? Wiem, że są różne oznaczenia tego silnika ale jeszcze nie wiem jaki jest w tym konkretnym egzemplarzu. Te silniki kojarzą mi się z A6 C5 gdzie wiem, że ten silnik to jeden wielki problem ale tutaj auto młodsze, może już coś poprawiono? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matthiaspl, nie wiem jak w a4 b7 ale w a6 c5 w tych silnikach jest problem z wycierającymi się wałkami rozrządu. Miałem a6 z tym silnikiem zrobiłem nim 80kkm w 3 lata i nic się nie działo. Z tego co pamiętam to te silniki później były poprawione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki wstępny research bardziej z tatą robię. Uparł mi się, że kupi mamie nowe auto, a wszystko przez jakiś czujnik który w X trailu świruje i jak jest zimno auto przez kilka/ kilkanascie sek trzyma wysokie obroty, które nie spadaja no i nikt nie potrafi ustalic co to jest ; /

 

Ale no do rzeczy, budzet zalóżmy 40-45 tys. Wolałbym benzyne i aby dało się zagazować. Obowiazkowo musi byc naped 4x4 lub dołączany. 5 drzwi, może być jakiś SUVik. Auto dla mamy, która jeździ spokojnie, po 20 km w jedną stronę do pracy w warunkach podmiejskich i chwilę przez miasto. No i wypadałoby, aby jak najnowsze było.

 

Wstępnie zainteresował mnie nissan murano 3.5 , mazda cx 70, Crv 2.4 benzyna itp. sie tez przewijalo. Potrzeba czegos stosunkowo bezawaryjnego i wygodnego, moze byc oczywiscie automat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.4 bena w crv to topielec, nie rozważyłbym. Lepiej kupić 2.0 manual/automat. Wiadomo to Honda, więc nie będzie mistrzem elastyczności, ale za to średnio paliła w mieście 8,8-9,2, a do tego mamie bardzo pasowała. Za tyle znajdziesz juz jakis w nowej budzie na przyzwoitym spasie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.