Dante05 Opublikowano 18 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2017 UNI? Może rysujesz fibrą. Spróbuj wymyć zmywaczem silikonu.
Helward Opublikowano 19 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2017 Być może tak jest. Jutro podchodzę do dalszej pracy więc spróbuje to jeszcze raz zrobić ,ale delikatnie i wtedy zobaczę co z tego wyjdzie. PS. Zmywasz zakupiony
bart1337 Opublikowano 19 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2017 Maszyna DA, pad MF, pasta megs 101 - czasami na zaokrąglonych elementach mam problem z dotarciem i pasta w niektórych miejscach prawdopodobnie nie do końca zostaje wypracowana - powstaje taka plamka widoczna w mocnym świetle i za cholerę to nie chce zejść ani IPA ani zmywaczem silikonu. Czy to normalne? W zasadzie potem rzucałem kocha anti holo i wszystko jest okej ale chciałbym wiedzieć czy jest coś mocniejszego do wymywania ewentualnie psikać bezpośrednio na lakier? I jeszcze jedno: ile pasty powinno się dawać na uprzednio nasączony pad z mikrofibry czy wełny ? Zakładając, że mamy obszar 50x50cm i pad 135mm. Zastanawiam się właśnie czy nie dawałem za dużo, bo dosyć długo mi się na niej pracowało (nie mam porównania do innych) i czy nie lepiej by było zrobić więcej przejazdów ale z mniejszą ilością pasty.
Dante05 Opublikowano 19 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2017 [ref=#ff3366]bart1337[/ref], MX Nowicki na kanale YT ma poradnik mi.in. jak polerować DA. Jeżeli chodzi o tę pastę to czy ją czasami nie "przypiekasz"? Takie coś schodzi czystą IPA lub np. Wipe Out.
bart1337 Opublikowano 19 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2017 [ref=#ff3366]bart1337[/ref], MX Nowicki na kanale YT ma poradnik mi.in. jak polerować DA. Jeżeli chodzi o tę pastę to czy ją czasami nie "przypiekasz"? Takie coś schodzi czystą IPA lub np. Wipe Out. Oglądałem ale tak pytam o doświadczenie innych użytkowników akurat z tą pastą. Czy przypiekam? Chyba nie, element w zasadzie wcale nie czuć żeby się nagrzewał. Pad lekko łapie temperature przez BP ale nie jest to gorące. IPĄ nie schodziło ale może dlatego, że psikałem na fibre z długim włosiem a nie bezpośrednio na element.
Helward Opublikowano 22 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2017 Pobawiłem się trochę w weekend i efekt już jest lepszy. Mimo wszystko dalej jakieś zostają, ale tyle przeboleje. Przejechałem jeszcze raz zaczynając od żółtego korka po niebieski. Położyłem collinite467s i delikatnie muskałem a potem przecierałem lakier bez docisku.
CrisAGC Opublikowano 23 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2017 Panowie czy taka IPA będzie odpowiednia dla naszej branży? Czy lepiej kupić taką jak do tej pory ze sklepu z kosmetykami samochodowymi? Ktoś stosuje/stosował tego Alpinusa? Rozcieńczać czy używać tak jak jest? http://www.alpinuschemia.com/pl/oferta- ... e/show/105
mbieniek Opublikowano 23 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2017 Pobawiłem się trochę w weekend i efekt już jest lepszy. Mimo wszystko dalej jakieś zostają, ale tyle przeboleje. Przejechałem jeszcze raz zaczynając od żółtego korka po niebieski. Położyłem collinite467s i delikatnie muskałem a potem przecierałem lakier bez docisku. Coś mi się wydaje, że trafi Cię jakiś szlag za parę miesięcy
Helward Opublikowano 23 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2017 Pobawiłem się trochę w weekend i efekt już jest lepszy. Mimo wszystko dalej jakieś zostają, ale tyle przeboleje. Przejechałem jeszcze raz zaczynając od żółtego korka po niebieski. Położyłem collinite467s i delikatnie muskałem a potem przecierałem lakier bez docisku. Coś mi się wydaje, że trafi Cię jakiś szlag za parę miesięcy Czemu tak uważasz. Planuje jeszcze jedną warstwę położyć
mbieniek Opublikowano 23 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2017 Bo wygląda na lakier bez ziarna. Umyjesz parę razy i będzie biliard mikrorys na nim znowu
Helward Opublikowano 23 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2017 No niestety, jestem tego świadom, bo u mnie nie ma powłoki bezbarwnej i wszystko przy polerowaniu barwi sie na czerwono . Druga warstwa niewiele pewnie da ale zawsze coś.
rakud29 Opublikowano 23 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2017 witam koledzy ja mam taki problem pytanie do ludzi co znaja sie na polerowaniu samochodu mam czarna perle i pod swiatlem widac rysy po polerowaniu uzyta pasta to g3 polerowane auto bylo recznie i maszyna efekt ten sam zawsze widac slady po polerce wczesniej auto bylo u fachowca i on jak polerowal to nie bylo rys szuka i czytam no i nie wiem czego urzyc w fazie koncowej tak rzeby nie bylo rys prosze o pomoc i madre odpowiedzi interesuje mnie jak pozbyc sie tych drobnych rys widocznych pod swiatlo czrny lakier
benybco Opublikowano 23 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2017 Jak G3 to G10 . A tak poważnie . Opisz jak przygotowales lakier do zabiegu. Co to za auto . Może jakieś zdj uda Ci się wrzucić.
rakud29 Opublikowano 24 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2017 Przygotowanie lakieru to umycie auta jakie auto to chyba nie ma znaczenia ale jak trzeba to podam Peugeot 3008 kolor czarna perła ciężka do polerowania Jak kolega może to nie powie co i jak zrobić żeby wyszło ok Pod światło widać smugi ryski po polerowaniu i nie umiem się tego pozbyć
benybco Opublikowano 24 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2017 Bardziej doświadczeni forumowicze mogą się nie zgodzić ze stwierdzeniem ze nie ma znaczenia jakie auto. Bo jeśli to org lakier to można już czegoś się dowiedzieć. Samo umycie auta. Nie wiem jak to rozumieć. Pełna dekontaminacja z glinkowaniem była ? Jeśli nie , to już można podejrzewać ze brudy porysowaly lakier podczas polerowania. Ogólnie pasta g3 na mokro jest uniwersalna ale jednak dość agresywna jeśli nie wie się jak z nią odpowiednio pracować. Na szybko jeśli masz dostęp do g10 możesz spróbować te ryskiusunąć. Jednak sklanialbym się do innych past , raczej do pracy na sucho ( osobiscie nie lubie byc caly zachlapany ). Ale jeśli to swearle to samym cleanerem powinno zejść. Ale zaczekaj na odpowiedzi kolegów na pewno coś jeszcze od siebie dodadzą i powinieneś to ogarnąć .
CrisAGC Opublikowano 25 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2017 Panowie czy taka IPA będzie odpowiednia dla naszej branży? Czy lepiej kupić taką jak do tej pory ze sklepu z kosmetykami samochodowymi?Ktoś stosuje/stosował tego Alpinusa? Rozcieńczać czy używać tak jak jest? http://www.alpinuschemia.com/pl/oferta- ... e/show/105 Podpowie ktoś?
mbieniek Opublikowano 25 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2017 No przecież w składzie jest czysta IPA, to czemu dygasz?
CrisAGC Opublikowano 25 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2017 Nie jestem chemikiem, bałem się zaryzykować zniszczenia lakieru. Dzięki za pomoc
S3ci0r Opublikowano 9 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2017 Panowie, mam problem ze swoim lakierem. Nie mogę go wyprowadzić tak żeby nie było holsów na poczatek jechałem menzerną fg500 + futro, wycinając w ten sposób wszystko to co byłem w stanie zlikwidować (2-3 pełne przejazdy). następnie zapiąłem zółtego flexipada + menzernę pf2500 i jechałem 1 przejazd (rozprowadzenie pasty na najwolniejszym biegu, potem jazda 2-4 przejścia na 3 biegu, 2 przejścia na 2 biegu i 2 przejścia na najniższym). na koniec brałem czarnego karbowanego urbana i jechałem sf4000 w podobny sposób co pf2500 z tą różnica że nie było przejść na 3 biegu. pod ledem z telefonu widać że są holo i pytanie jak sobie z tym poradzić i gdzie popełniłem błąd? może dokupić inne pasty np kocha antiholo i jakieś pady dajmy na to coś z royalpads do polishu/finishu? lakier wydaje się być twardy bo jak pracowałem na białym flexi + fg500 to wolno schodziły rysy, dlatego przerzuciłem się na futro. może za miękki pad do polishu wziąłem albo za mało przejazdów na którymś etapie miałem maszynka to chwalebny silverline zapodaje fotki z korekty po 1 etapie: a tu foto już po sf4000, po lewej stronie odbicia światła lewej lampy halogenu widać holsy, maska do połowy jest zrobiona sf4000 bo chciałem zobaczyć w słońcu jaka różnica bedzie w holsach.
mbieniek Opublikowano 10 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2017 715282 może za miękki pad do polishu Oraz finiszu BINGO! Weź przejedź twardym padem na FG400 (może chaos po futrze jest naprawdę spory), potem na ten sam pad nałóż PF2500, potem polishowym padem PF2500 i zobacz czy jest różnica Bo powinno być ogarnięte. SF4000 na padzie czarnym waflowym to obawiam się że nic Ci nie da. 4000 również na polishowym padzie jeśli już.
S3ci0r Opublikowano 11 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2017 nic jeszcze nie robiłem więc tak to wygląda:
bols86 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2017 Pomocy!, Flexipads Pro Wool rozkleił się szybciej niż samotna kobieta oglądająca romanse w piątkowy wieczór. Może trafiłem na felerną partię, a może po prostu nie umiejętnie się nim posługiwałem, na pewno wszystkiego po trochu. Mniejsza o to, chcę kupić kolejne pady ale nie wiem już sam czy kolejne z wełny typu Pro Wool czy może z Mikrofibry?. Pasta tnąca to Meguiras #101, na finish Meguiras #205 - czy żółta wykańczająca gąbka sobie poradzi po wełnie/mf?, czy muszę dodatkowo wspomóc się pomarańczową pośrednią?. Nie ukrywam że wolałbym pozostać przy dwóch etapach.
bols86 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2017 DA czy rotacja? DA Kraussa, może 6 bieg to była przesada?
Mateusz65 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2017 Witam. Musze koledze przygotować pod sprzedaż samochód czyli strzelić korektę. Od razu zacznę że to czarny lakier, już według mnie to mocno zmęczony, planuję zrobić 2 etapową korektę (średnią pastą i finish) i zabezpieczyć woskiem. Lecz kolega uparł się aby po tej korekcie nabłyszczyć, zamaskować bardziej rysy i nie potrzeba woskować, a jak już to ma wosk (K2 Ultra Wax - starej wersji) I nie wiem czy dobrze to będzie wyglądać ? Więc tak, to by wyglądało: Meguiar's Ultimate Compound lub Sonax ProfiLine FS 05-04 + Menzerna SFP3800 + pewnie jakiś antiholo.+ "tutaj już kolegi środki" BOLL B300 Mleczko + SONAX AUTO POLITURA + Wosk K2 Ultra Wax. ? I Nie wiem czy na maszynce Rotacyjnej z K2 będzie dobrze robić korektę Meguiars'em UC ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się