smalec Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Myśle ze tempo załatwi sprawę. Najlepiej polerować skarpeta, taka jednodniowa bedzie wystarczajaco sztywna.
mario704 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Albo flanelka z guzikami z rękawa
szpyrek Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Używa się na jakim kolwiek etapie 5/6(3000 obr) biegu w polerce? Jaki np srodek/pastę trzeba wtedy użyć? Czy uc czy jakiś one step nada się?
Paweł636 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Mam pytanie odnośnie przygotowania do lakierowania, jak wygląda sprawa z emblematami większość okleja, ale mam przypadek w którym najlepiej było by zdjąć, pytanie jak/czym i kolejne na czym przykleić z powrotem dany element?
rafalk Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Jakie auto? Emblematy są zwykle przyklejane na taśmę dwustronną, spróbuj ściąć ostrożnie nożykiem do tapet i usuń resztkę taśmy. Przyklejasz po wszystkim z powrotem na taśmę dwustronną.
jarekrk Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Jakich taśm do tego używasz? Zwykła chyba po pierwszych dwóch myciach mogła by puścić.
rafalk Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Kupuję taśmę w sklepie z materiałami dla lakierników (nazwy nie pamiętam ale 3M i APP też są) jeśli dobrze odtłuścisz obie powierzchnie, to nie ma prawa puścić.
konopa Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Ile pasty należy nałożyć na pad o średnicy 135 mm w przypadku pierwszego użycia, żeby nie był zbyt suchy ? A pad jaki, gabka czy mf? A maszyna rotacja czy da? Jak rotacja, to na suchą gąbkę daję na panel cienki strumień pasty o długości około połowy ołówka i obserwuję co się dzieje. Jeśli daję radę rozprowadzić pastę po sekcji to wypracowuję. Jeśli widzę gdzieś suche placki to dokładam około 1/4 ołówka i wtedy mam pada gotowego do boju. Zazwyczaj Scholl od razu wypracowuję. Zazwyczaj Menzerna jest uparta. Zależy też, jak długi przejazd mam w planach, na jakich obrotach, jakie są uszkodzenia. Nie działa w przypadku padów z MF. Gąbka, maszyna rotacja. Dzięki za pomoc, poszło elegancko
mbieniek Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Nie ma zdjęcia to się nie zdarzyło!!
michukozak Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2016 mam zamiar zabrać się za temat polerki, ale jak tak czytam to sporo jeszcze musze przeczytać i oglądnąc tutoriali nim spalę swój lakier będzie będzie sie działo
powalla Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2016 634830 spalę swój lakier Wbrew pozorom to nie takie proste szczególnie na DA .
mbieniek Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2016 mam zamiar zabrać się za temat polerki, ale jak tak czytam to sporo jeszcze musze przeczytać i oglądnąc tutoriali nim spalę swój lakier będzie będzie sie działo Zamiast oglądać poprostu zacznij robić coś. Z internetu się nie nauczysz. A rozpocząć to możesz chociażby na drzwiach od lodówki
CrisAGC Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Spokojnie, nie ma tam nic przerażającego: To z żyletką podchwyciłem parę lat temu z tego wideo Wyjdź z założenia, że jak już jest uszkodzone, to możesz co najwyżej coś poprawić Więc nie ryzykujesz zbyt wiele. Czy możesz zrobić zdjęcie uszkodzenia od frontu i z lampą?? Bo na biało czy żółtawo to by tam mógł pylić podkład którego czasami wylewają bardzo dużo aby ukryć mikropęknięcia po zeszlifowaniu do gołego materiału, ale to osobny temat. Nie poruszajmy aby nie mącić Możesz oczywiście zacząć od pf2500 na gąbce, czemu nie? To przecież Twój zderzak Chodziło mi tylko o to, że zależnie od twardości lakieru, możesz stać się niecierpliwy, bo 3 przejazdy i nie widać poprawy, zaczniesz dociskać i nieszczęście gotowe... Tak to było ze mną...Dalej muszę sam siebie uspokojać czasami bo człowiek chciałby szybkie rezultaty a potrzeba cierpliwości. Nie masz magicznej gąbki, weź glinkę. Wyglinkuj "shit out of it" a później może masz papier 3000 to przyatakuj papierem. Celem jest to aby zobaczyć prawdziwą skalę uszkodzenia. I głębokość. Wsadź w rysy paznokieć i zrób fote albo czubek ołówka będzie nieco jaśniej. Robisz kozackie foto to i tu zrób dobre Transfer jeśli np pedały byłyby polakierowane akrylem na biało (cóż za hipoteza) i pod wpływem tarcia lakier z nich wtłoczył by się w rysy na Twoim zderzaku. Wczoraj przystąpiłem do prac, bo dość długim namyślaniu się Jako kompanów w walce wybrałem: Tak wyglądał zderzak przed zabiegami: Kilka przejazdów: 1. PF2500 na żółtym padzie 2. SF4000 na czerwonym padzie 3. Meguiars UC czerwonym padem 4. IPa porządnie i wyszło tak: Widać, że zostały zagłębienia w lakierze, ale pod pewnym kątem/światłem są niemalże niewidoczne. Są jednak wyczuwalne, jednakże efekt osiągnięty mnie w 99% zadowala. Pewnie gdybym potraktował to jeszcze papierem, by wyrównać zderzak/zniwelować zagłębienia i potem wyprowadził pastami, to wyszło by lepiej, ale jak na moją pierwszą taką poważną usterkę, to wyszło chyba nieźle, a przy tym: - udało się zmniejszyć szkody - nie zrobić większych - trwało to może z 1h mbieniek, dzięki za rady, kopniaka i motywację. Skills go up!
etr Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2016 mam pasty 3m fast cut i ultrafinę, nakładam najpierw fast cut - rozprowadzam na obr. 900 (takie mam najniższe) następnie podkręcam... do ilu? 1500? Więcej? To samo tyczy się ultrafiny wykończeniowej - rozprowadzam na 900, a potem wędruje do ilu? I drugie pytanie - pryskam ipą po każdym przejeździe, czy np po 3-4 przejazdach?
Matiaso Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Cześć, mam małe pytanie, sory, że się wcinam tutaj ale nie mogę założyć swojego tematu a potrzebuję drobnej porady. Jakiś czas temu malowałem koło srebrnego auta czarnym sprayem po czym na aucie został nalot, takie czarne kropki sprayu. Zmyłem to trochę olejem, trochę płynem do naczyń, trochę wodą. Od czasu umycia tego lakier jakby się w tych miejscach zmatowił, odstaje odcieniem od reszty auta. Myłem auto szamponem i nie pomogło. Jedyne co pomaga to przetarcie tych miejsc olejem, tylko to wyrównuje lakier. Noszę się z zamiarem polerki tego lakieru, jest to dla mnie chyba ostatnia nadzieja na naprawę tego, a Wy co sadzicie? Bardzo proszę o poradę Pozdrawiam
Paweł636 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Cześć, mam małe pytanie, sory, że się wcinam tutaj ale nie mogę założyć swojego tematu a potrzebuję drobnej porady. Jakiś czas temu malowałem koło srebrnego auta czarnym sprayem po czym na aucie został nalot, takie czarne kropki sprayu. Zmyłem to trochę olejem, trochę płynem do naczyń, trochę wodą. Od czasu umycia tego lakier jakby się w tych miejscach zmatowił, odstaje odcieniem od reszty auta. Myłem auto szamponem i nie pomogło. Jedyne co pomaga to przetarcie tych miejsc olejem, tylko to wyrównuje lakier. Noszę się z zamiarem polerki tego lakieru, jest to dla mnie chyba ostatnia nadzieja na naprawę tego, a Wy co sadzicie? Bardzo proszę o poradę Pozdrawiam Ty chyba sobie jaja robisz...
mbieniek Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2016 mbieniek, dzięki za rady, kopniaka i motywację. Skills go up! Nie ma za co dziękować. Wyszło bardzo dobrze. Zniwelowałeś rysy tak, że nie wystają jak belka w oku Twoim w oczach sąsiada 636173 mam pasty 3m fast cut i ultrafinę, nakładam najpierw fast cut - rozprowadzam na obr. 900 (takie mam najniższe) następnie podkręcam... do ilu? 1500? Więcej? To samo tyczy się ultrafiny wykończeniowej - rozprowadzam na 900, a potem wędruje do ilu? I drugie pytanie - pryskam ipą po każdym przejeździe, czy np po 3-4 przejazdach? 1. Wszystko zależy od wszystkiego. 2. rozprowadzasz żeby cała sekcja była zakryta. 3. Podkręcasz na tyle na ile potrzebujesz - może być i nawet około 2000 zależnie od stanu lakieru, użytego pada = wełna nie grzeje tak lakieru. Robisz jeden wolny przejazd góra-dół albo lewo-prawo i sprawdzasz temp, jeśli panel jest zimny to nie masz nacisku i obrotów. Dokładasz obydwu i sprawdzasz po kolejnym przejeździe. 4. ultrafiną pracujesz zależnie od lakieru. Generalnie tysiąc powinien wystarczyć i wolne ruchy maszyną. Możesz też spróbować ciasne przejazdy tzn kolejny o 1/4 pada niżej niż poprzedzający. 5. Pryskasz wtedy kiedy chcesz sprawdzić efekty. Nikt nigdy nie sugerował, że trzeba zrobić 3-4 przejazdy żeby coś usunąć. Może się okazać, że po jednym przejeździe usunąłeś co chciałeś. Albo i nie. A poza tym to poprostu ręcoma na maszyne i atakuj. Baby też oglądasz tylko w internecie?? To wszystko jest już na forum i na innych !! 636290 Pytam całkiem serio. A olej jaki był, Kujawski czy oliwa? Pytam całkiem serio. Bo to jest forum dla ludzi z finezją a Ty najpierw się nie wysiliłeś żeby zakryć auto stojące obok innego które pryskałeś, potem usuwałeś to jak Zenon a teraz pytasz czy tak jak Zenon dasz radę poprawić. Gdzie tu finezja? Nie urażając prawdziwych Zenonów.
CrisAGC Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Olej zużyty z frytkownicy, bo taniej
mbieniek Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Prosto z łupków, z kawałkami szkliwa
marco80 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Ja mogę załatwić nieograniczoną ilość zużytego oleju ten jest jeszcze lepszy (fajnie przyciemnia) i dużo maskuje
etr Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2016 pierwsze zdj przed ipa, drugie po. Używałem 3m fast cut, zostały takie mgiełki widoczne pod kątem. Ultrafina sobie z tym poradzi? Dość pilne, bo jutro chce działać z tym [mod=Piotrek]Za duży rozmiar zdjęć. Do poprawy [/mod] Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
powalla Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Piękne hologramy Wracając do pytania , tak pasta finiszowa sobie z tym poradzi.
etr Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2016 No to całe szczęście, bo myślałem że coś źle zrobiłem (1 raz to robiłem) ultrafina na obr ok 900 wolne przejazdy aż do wypracowania? Raczej bez nakładania kolejnej dawki pasty? Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się