Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szybkie pytanie. Jak długo powinno się pracować z pastą SF 4000 ? Czy da się ją wypracować całkowicie ? Cały czas panel jest tłusty i nie wiem czy tak ma być i resztę pasty trzeba zetrzeć MF czy coś robię nie tak? Pracuję na żółtym padzie Flexipada, obroty maszyny 1500.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jadę futrem 130mm i 80mm flexi czarnego passata i po pierwszych własnych doświadczeniach mam kilka pytań:

1. Ile pasty nakładać? O ile więcej, niż na gąbkę?

2. Jak zminimalizować chlapanie pasty?

3. Czy lepiej polerować obrotami ~1200/min, czy wysokoobrotowo (1800 - 2100/min)?

4. Czy psikać wodą na futro?

 

(mi najlepiej pracowało się wysokoobrotowo, pasta FG500, ilośc pasty 3-4 razy większą niż na gąbkę, z psiknięciem wodą na futro - ale w ten sposób wszędzie nachlapane jest, zużycie pasty duże, a i nie jestem pewny, czy to najlepsza metoda)

Opublikowano

IMO nie potrzebnie psikasz, niby czemu ma to służyć? Pasty daje na futro mniej wiecej podobnie co na pada. Obroty wyższe.

Opublikowano

Wodą psikałem, bo pasta jakoś szybko ginie pod futrem.

 

Poradziłem sobie, więc dla potomnych przedstawiam mój dzisiejszy sposób:

1. nie psikałem wodą;

2. dodałem PF 2500.

Obroty najpierw 1500 ze średnim dociskiem, później 2100 bez docisku.

PF2500 istotnie wydłuża czas pracy.

Opublikowano

Panowie, cały dzień walczę z czarną E60. Mój zestaw to Superpolish P7 + mikrofibra + Power Cut i oprócz błysku lakieru nic się nie zmieniło, rysy jak były tak są :/. Pierwszy raz tak mam, klapę jechałem 7-8 razy i też nic się nie stało.

Opublikowano

Mikrofibrą na rotacji nie zdziałasz za wiele. Pady z mikrofibry są skuteczne ale na maszynach DA.

 

Zmień na futro, ale też bądź cierpliwy, bo oryginalny lakier jest twardy.

Opublikowano

Huston mamy problem...

 

Panie i Panowie mam duży problem.

Pracujemy teraz na lakierze czarny uni (ford mustang)

 

Mam ogromy problem z wykończeniem lakieru, powstają rysy po fibrze - próbowałem chyba z 10 różnych... nie muszę mówić że problematyczne jest wymycie ipą elementów. Sam lakier w wyprowadzeniu również jest trudny natomiast z tym sobie poradziliśmy.

 

 

Dodatkowo na kwadracie 10 na 10 cm położyłem testowo powłokę - i są ślady i po płatku (z gtechnika) i na szmatcce (z geona)

 

da się coś z tym zrobić (jak to piszę to mam wrażenie że to głupie pytanie)?

 

Rożne miękkie lakiery robiłem ale nie aż do tego stopnia :kox:

Opublikowano

Rowniez męcze teraz czarny uni w dodatku sticky paint i to jeszcze rotacją wiec rozumiem Twoj bol."Moj" lakier jest rowneiz podatny na zarysowania, do scierania pasty uzywam zielonych flexi, a do wymywania WWL Jasmin i jest ok.Jednak nie dam rady zrobić tego lakieru na igle, po myciu futrzakiem na pewno bedzie mnostwo rys.Nie przejmuje sie tym bo i tak nie ma rady na to wg mnie.Chyba zeby nie myc po finishu.

Opublikowano

lakier jest na części nie oryginalny (hehhe auto USA).

 

natomiast wszędzie zachowuje się podobnie - już nie powiem o tym w jakim okrutnym stanie jest.

 

chyba nie dam rady pierwszy raz :)

Opublikowano

woof,

Jeżeli jest nieoryginalny, a malarz dał za mało (o wiele za mało) utwardzacza to lakier może sprawiać wiecznie niedoschniętego i będzie się zachowywał jak opisujesz.

Opublikowano

To co oddawać ? Wczoraj po pracowałem jeszcze na na oryginalnym elemencie i jest jednak dużo lepiej, tzn da się to wymyc bez rys. Jak ja to właścicielowi wytlumacz e ;)

Opublikowano
To co oddawać ? Wczoraj po pracowałem jeszcze na na oryginalnym elemencie i jest jednak dużo lepiej, tzn da się to wymyc bez rys. Jak ja to właścicielowi wytlumacz e ;)

Jak tam twoja sytuacja wygląda?

Udało się coś wywalczyć, jeśli tak to jaką kombinacją?

Bardzo mnie zaciekawił twój temat, mam nadzieje, że jakoś udało się rozwiązać ten problem.

Opublikowano

Witam,

po polerce zauwazylem ze pojawiło sie calkiem sporo odpryskow na masce, czy to mozliwe ze po prostu starłem stare wypelnienie i to jest powodem a nie moja wina przy polerowaniu ?

 

Jakie polecacie środki aby te odpryski wypełnić?

Opublikowano
po polerce zauwazylem ze pojawiło sie calkiem sporo odpryskow na masce

 

Pewnie białe? Jeśli tak , to po prostu resztki pasty zostały i zaschły.

 

Jakie polecacie środki aby te odpryski wypełnić?

 

Uwierz mi na słowo , że odpowiedni temat o tym problemie jest na forum .

Opublikowano

Kupiłem polerkę DA (Bass-a), pady NATa średni (czerowny) i miękki (czarny).

Auto to dwuletnia Skoda w czerwonym kolorze (akryl), lakier ma delikatne rysy (nigdy nie był na szczotkach i myty na bezdotykowych).

Na razie użyłem tylko średniego z UC i niestety drobne ryski nie schodzą, w ogóle po 4 razach nie widzę żadnych efektów.

Czy z tą pastą i z tym padem w ogóle coś zdziałam?

Mam jeszcze mikrofibre z flexipads i paste do wykończenia:

http://showcarshine.pl/1807-koch-chemie-hochglanz-antihologram-politur-1l-pasta-wykoczeniowa.html

Pół dnia w plecy, czy coś źle robię?

Opublikowano

Dziś ani jutro u siebie nic nie kupię i tu jest ten ból. Musze podzialac na tym co mam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.