Bixu Opublikowano 20 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Witam Mam taki oto problem z plastikami w Fiacie Stilo,otóż konsola od kolan w dół (schowek,plastiki koło popielniczki,boczki koło konsoli środkowej strasznie się kleją.Dotykając mam wrażenie jakby się rozpuszczały.APC ani aktywna piana nie pomaga.Czym to zmyć? Miał ktoś z Was z tym doczynienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 21 Marca 2013 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 A moze to po prostu zostala starta jakas tam wierzchnia warstwa ochronna i pod spodem wylazalo takie cos? Podobny problem mialem w Renault Megane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Pokaż foto tego czegoś, nie była to może powłoka taka gumowata na początku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
npiotr Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 chyba warstwa gumowa, trzeba drzeć wszystko i później najwyżej pomalować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marjano82 Opublikowano 25 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Mam Stilo i też podobny efekt klejenia się plastików występuje- dokładnie jak pisano, to efekt ścierania się tej wierzchniej, gumowatej powłoki... Ja u siebie po prostu to olałem, wolę lekko klejący kokpit, który często myty tak męczący nie jest niż pozdzieraną warstwę plastików Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damin Opublikowano 25 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Problem z klejącymi się plastikami mam w Renault Scenic. Nakładając drugą warstwę dresingu po pewnym czasie od nałożenia pierwszej warstwy plastiki zdecydowanie mniej się kleją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bixu Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Faktycznie to była warstwa gumowa która się rozpuściła do tego stopnia,że po dotknięciu ręką zostawała na ręce klejąca się czarna breja.Udało mi się ją zmyć rozpuszczalnikiem,teraz plastiki mają taką strukturę jak powinny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaxh Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 plastiki mają taką strukturę jak powinny. A jak z wyglądem plastików nie stracily pierwotnego wyglądu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bixu Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Nie,mają oryginalną strukturę i ładny matowy kolor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaxh Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Odkopuję temat Mam podobną sytuacje w golfie 4 plastiki od kolan w dól po prostu się kleją po przemyciu rozpuszczalnikiem na plastikach powychodziły białe plamy: A tak wyglądała fibra po przemyciu rozpuszczalnikiem: Co to za plamy i jak się ich pozbyć? po nałożeniu dressingu (megs endurance i AG bumper &trim gel) chwilowo zniknęły ale po kilku dniach znowu wyszły białe plamy. Spotkał się ktoś z czymś takim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yasiek Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 rozpuszczalnikiem Czy Ty przypadkiem trochę koloru nie zdjąłeś z tych plastików? Nie miałeś APC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShiningCar Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Vaxh, po przemyciu rozpuszczalnikiem na plastikach powychodziły białe plamy Chyba lepszym rozwiązaniem było użycie APC, rozpuszczalnik to trochę hardcore.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaxh Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 tak myślałem ze APC byłoby dobrym rozwiązaniem ale wyżej pisali ze domywali to rozpuszczalnikiem z zadowalającym efektem. gdybym raczej zdjął kolor to dressing nie przywracałby czarnego koloru chociaż na chwile. no nic będę próbował to jakoś naprawić jak się nie uda to zostanie wymiana plastików. Jak to mówią człowiek uczy się na błędach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
conrado Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 spróbuj opalarką (tylko z wyczuciem i ostrożnie!) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael93 Opublikowano 27 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Podepnę się pod temat. Moja gałka zmiany biegów pierwotnie była gumowa (?) lecz ktoś ją obszył skórą, która obecnie była popękana i odchodziła. Zdjąłem ją i cała jest pokryta jakimś klejem. Czym usunąć resztki tego kleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiszer Opublikowano 27 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Michael93, skoro to klej to sproboj jakiegoś t&g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1388 Opublikowano 24 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 też miałem taki problem w stilo. Wydaje mi się, że plastiki były mega wytarte i ktoś to czym pomalował. Po czasie i wysokiej temperaturze schodzi warstwa tego czegoś i robi się lepkie. [ Dodano: 24 Wrzesień 2014, 06:32 ] też miałem taki problem w stilo. Wydaje mi się, że plastiki były mega zużyte i ktoś to czym pomalował. Po czasie i wysokiej temperaturze schodzi warstwa tego czegoś i robi się lepkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azgald Opublikowano 7 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Panowie, dobrym sposobem na to,jest pasta czyszcząca do rąk(ta od smarów). Najpierw należy: Suchą szczoteczką poszorować te plastiki(to ich odkreceniu) najlepiej jakby była ona w płynie. Spłukać ciepła wodą i wytrzeć ręcznikiem. W celu dopracowania można użyć benzyny i pocierać szmatką nawliżoną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Lee Opublikowano 7 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Kolego bez zdjęć się nie liczy :kox: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viento Opublikowano 27 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Panie i Panowie, Wziąłem się dzisiaj za gruntowne oczyszczanie kokpitu przy pomocy ADBL APC w roztworze 1:15 z pozostałości wcześniejszych dressingów. I zadziała się rzecz dziwna. Po wypędzelkowaniu APC i przetarciu mf na desce wyszły brzydkie łuszczące się białe plamy. Początkowo myślałem, że za mocne stężenie APC, ale okazało się, że to biały syf, który stopniowo schodzi przy mocniejszym docisnięciu wilgotnej mf. Spod spodu wyłoniły się ładne jałowe plastiki. Czy ten biały nalot może być pozostałością jakiegoś starego dressingu czy raczej to jakiś leciwy brud? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cannonn Opublikowano 27 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Jest jeszcze opcja że plastiki są gumowane i ściera się warstwa tej gumy i to ona jest klejąca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viento Opublikowano 27 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Dla ścisłości to Audi A4 B6 i ciemne plastiki Soul. Też początkowo podejrzewałem, że to jakaś guma, ale łuszczące się wiórki są w kolorze białym, a mikrofibra nie brudzi się na czarno, tylko jakby na brązowo (syf). Rzecz w tym, że przy wcześniejszych użyciach innych APC żadne plamy się nie robiły, ale to fakt, że dopiero teraz mam wrażenie że wszystko porządnie się domyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodek1974 Opublikowano 27 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 U mnie w firmie na mojej lakiernik są malowane detale wewnętrzne do samochodów grupy vag. 80 procent detali jest lakierowanych w nowych samochodach. Kolory to 1QB . L3X1. 81U jest tego dużo. Uważajcie z tymi APC. Wszystkie farby są wodne i niestety APC potrafi rozpuścić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wobbjack Opublikowano 7 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Mam ten sam problem, klejące się boczki w dwóch miejscach. Próbowałem apc w różnych stężeniach niestety nie dało to efektu. Prickbort załagodził klejenie ale problem nie zniknął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXKrystianXx Opublikowano 20 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Na plastiki fabrycznie nanoszą taką gumową warstwę. Przerabiałem temat tych gumowych(klejących, rysujących się) plastików. Zabieg polegał na zdarciu tej gumowej warstwy (trochę pracochłonne) i wypolerowaniu powierzchni na połysk(komuś nie pasuje błyszczący plastik to maluje lakierem). Efekt jest o niebo lepszy, więc warto poświęcić trochę czasu. Przy wysokich temperaturach ta guma mięknie i jest bardziej podatna na przetarcia, porysowania psując ogólny wygląd wnętrza. Jak ktoś chce czyścić to najlepsze APC, bo widziałem że ktoś tam już kiedyś użył rozpuszczalnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się