kubik Opublikowano 6 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2014 Jest z pewnością duużo mocniejszy,choć mniej przyjemny w stosowaniu
impex Opublikowano 6 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2014 Witam, pracowałem dziś pastą 3m zielony korek i do tego pomarańczowa gąbka bolla, a na finish koch chemie antihologram na czarnym padzie 3m.Po każdym przejeździe przemywałem obficie benzyną ekstrakcyjną i mikrofibrą.Moja praca polegała tylko na delikatnym odświeżeniu lakieru, ale miałem więcej czasu to moglem sobie pozwolić na "grubsze cięcie".W sztucznym świetle widać, ze pozostało trochę rys, ale ja nie o tym.Gdy przecieram mikrofibrą nasączoną benzyną to w momencie kiedy lakier jest przez chwilkę mokry ukazuje się gęsta siatka rys, których nie widzę pod światło.Większość elementów w tym aucie była lakierowana ponownie. Samochód to Citroen C3 2006rok, lakier metallic. Pastą 3m pracowałem metodą zenitu maszyną rotacyjną rupesa.Kilka przejazdów na rozprowadzenie pasty na obrotach "1" no i potem wyżej aż do ok 4 i w dół.Docisk był dosyć duży, elementy były dosyć gorące. Tutaj pytanie, gdzie popełniam błąd? Za słabo wypracowuje paste? Poleruje pastą 3m do mniej więcej momentu, że pasta na elemencie jest taką przezroczystą mgiełką. Z góry dziękuje za odpowiedź.
impex Opublikowano 6 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2014 Benzyna szybko odparowuje, tym telefonem co mam nie ma szans niestety.Aparatu fotograficznego nie posiadam. Podejrzewam, ze większość rys "spłyciłem", benzyna wlewa się do tego co pozostało i dlatego to tak widać, mogę mieć rację?
Tommy Lee Opublikowano 6 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2014 na pewno rysy się spłyciły, a to co zostało to wypełniła pasta polerska używana jako finisz, benzyna to wymywa i dlatego widać rysy, trzeba spróbować z mocniejszym cieciem i porównać rezultaty
impex Opublikowano 6 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2014 Mozliwe, ze bede miec jutro zielony pad 3M, postaram sie zrobić dla samego siebie porownanie.Zauwazyłem, ze ta gąbka bolla robi sie dosyć miękką po rozgrzaniu i to jest chyba przyczyną słabego cięcia.Dziękuje wam za odpowiedź.
Pogodny Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2014 za to z zielonej 3M bedziesz zadowolony
grzes12 Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2014 Tery, ceriglass nie potrzebny do codziennego stosowania. jak masz zacieki, chcesz porządnie przygotować szybę to tak. ale na co dzień CGP
Siwy Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2014 Jest opcja podkleic jakims klejem rzep do pada polerskiego
Gajek Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2014 Jaka jest roznica miedzy dlugim a krotkim wlosiem w futrze?
Eidos71 Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2014 Jest opcja podkleic jakims klejem rzep do pada polerskiego Ja podkleiłem dwa pady klejem do styropianu i gąbki firmy Dragon (w tubie). Podobno bardzo dobry jest też Boll: http://allegro.pl/boll-super-klej-w-spr ... 43762.html
impex Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2014 na pewno rysy się spłyciły, a to co zostało to wypełniła pasta polerska używana jako finisz, benzyna to wymywa i dlatego widać rysy, trzeba spróbować z mocniejszym cieciem i porównać rezultaty Zacząłem godzinke temu robić zielonym padem 3m do tego zielony korek.Rysy schodzą o wiele szybciej. Ogólnie robię samochód w świetle jarzeniowym(halogen mam niesprawny). Tam gdzie nie polerowałem widać normalnie pod światlo wszystkie rysy.W miejscu gdzie teraz zacząłem robić zielonym padem to po kilku przejazdach i dwóch podejściach do polerowania i po dokładnym wymyciu benzyną nie widać rys pod światło.Jednak dalej widać siatkę rys gdy lakier jest przez krótka chwile namoczony w benzynie.Jest ich raczej mniej niż wtedy.Myślę, że mogą to być uwidaczniane rysy pod lakierem bezbarwnym.Auto było w całości lakierowane ponownie raczej.Liczne wtrącenia na lakierze itd.
rafo1 Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2014 Jest opcja podkleic jakims klejem rzep do pada polerskiego Ja podkleiłem dwa pady klejem do styropianu i gąbki firmy Dragon (w tubie). Podobno bardzo dobry jest też Boll: http://allegro.pl/boll-super-klej-w-spr ... 43762.html Boll dobry, sprawdzone
lukas10313 Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2014 Czy mógłby mi ktoś powiedzieć, jaką prędkość stosować przy futrze flexipad? krótkie włosie
bubolak Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2014 Cquartz UK: dwie warstwy z 12h odstępem, czy 2 warstwy z rocznym odstępem? Reload w trakcie eksploatacji.
maciekd24 Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2014 planuje szybkie odświeżenie auta przed sprzedażą co myslicie o takiej kombinacji : najpierw Schleifpaste od koch chemie na bialym flexi, a nastepnie hochglanz antihologramm tez od kocha na czarnym lake country ? lakier BMW , takze twardy
wkr Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2014 Panowie,chcialbym wyciszyc bagaznik w mojej octavii,jakie maty i pianke najlepiej kupic? Jeśli chcesz wyciszyć auto to polecam Ci stronę http://www.bitmat.pl/ . Mają spory wybór mat i pianek. Do tego bardzo chętnie doradzą i pomogą w wyborze odpowiednich materiałów. U siebie wyciszałem do tej pory maskę i różnica jest słyszalna. Wg. aplikacji w telefonie 6 decybeli mniej niż było.
booohal Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2014 maciekd24, Obawiam się, że po szlifpaście możesz bałaganu antyholo nie wyprowadzić. To nie FG500... Słychać szuranie podczas pracy nią
maciekd24 Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2014 booohal, dzieki za odpowiedz nie bylem pewny wiec wolalem sie zapytac dokladnie oczyszcze lakier i przelece samym antihologramem pozniej cleaner i wosk i na sprzedaz bedzie
lukson1986 Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2014 panowie po zmatowieniu papierem 2000 nalezy umyc auto. Trzeba dawac glinke przed g3 czy nie, czy przed g10 dac? oczywiscie akryl 3 tygodnie ma.
obcy1234 Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2014 jak myślicie to jest dobra cena za tą myjke czy znajde gdzieś taniej: http://allegro.pl/myjka-cisnieniowa-nil ... 74588.html opłaca sie brać?
Tery Opublikowano 8 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2014 grzes12 szyby nigdy niczym niepolerowane. Chce zrobić raz a porządnie. Nie wiem jak silny jest CGP. Czy usunie pionowe ryski od opuszczania i podnoszenia szyb? To są chyba takie ryski po malutkich kamyczkach które dostają się miedzy listwe drzwi a szybę. Czy on ma bardziej właściwości wypełniające czy polerujące i czyszczące?
cptolgierd Opublikowano 8 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2014 CGP takiego czegoś nie usunie, to już są mocniejsze uszkodzenia. Prędzej Ceriglass lub ostateczność - tlenek ceru ale z tym jest sporo pracy
Tomek WRO Opublikowano 8 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2014 cptolgierd, a Ceriglass nie jest tlenkiem ceru - takim bardziej firmowym ? Lub produktem z dużą ilością tlenku
Pogodny Opublikowano 8 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2014 w jakim stezeniu moge bezpiecznie zaaplikowac APC z opryskiwacza na zderzak aby wymyc resztki past w odpryskach? IPA i zmywacz nie daja rady.
Rekomendowane odpowiedzi