Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czym usunąć BDS z lakieru?

Tenzi Truck, Tenzi Green, Red Devil, Surfex HD, inne mocne APC...

...oprysk odpowiednim stężeniem i na pewno nie przeżyje 8-):evil:

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano
http://showcarshine.pl/504-showcarshine-extra-large-foam-spray-duzy-atomizer-pianujacy.html sprawdzi się ten atomizer do piany aktywnej, na pianownice nie mam kasy a małe clio może da radę opryskać.

Sprawdzi się, sprawdzi.

Tak naprawdę od biedy to i zwykły atomizer się sprawdzi. Możesz też butelkę od Clina zastosować. Trochę się namachasz, ale dostaniesz bardzo przyzwoitą pianę.

 

Tak po prawdzie, z Marolexem zamkniesz się w 50 PLN.

Opublikowano
g.pajak, lepszy zwykły niż taki, ten bardziej pluje taką niby pianą 2cmx2cm

 

Zgadza się, mam takiego i dupy nie urywa, ale od biedy się nada. Co jest na plus to ma dosyć dużą wydajność z "jednego naciśnięcia". Co do jakości piany to.... wiadomo :P:mrgreen:

 

Nie mniej jednak, doliczając przesyłkę, to juz prawie mamy Marolexa ;)

Opublikowano

Forumowicze, czym to doczyścić? Nie wiem, czy mechanikowi coś na te plastiki chlapnęło czy co... Próbowałem APC w stosunku 1:1, 1:10 i nic... :idea:

 

plama.jpg

Opublikowano
Forumowicze, czym to doczyścić? Nie wiem, czy mechanikowi coś na te plastiki chlapnęło czy co... Próbowałem APC w stosunku 1:1, 1:10 i nic...

Próbowałeś octem kuchennym?

Opublikowano

voley, Mogło mu chlapnąć coś mocniejszego... Nitro itp. :/ Jak tego nie doczyścisz to spróbuj chociaż wyrównać dressingiem/renowatorem.

Opublikowano

Octem kuchennym nie próbowałem, jak dorwę to zobaczę. A dressing tego nie przykrywa. Próbowałem PB TR i nic. Może ocet da radę :idea:

Opublikowano

Dwa pytania :)

 

1. Czym myć wypolerowane na lustro felgi aluminiowe żeby nie zmiatowiały ? R222 ?

 

2. Czy na wypolerowane na lustro aluminiowe felgi mogę na zabezpieczenia nałożyć Colli476' ?

Opublikowano

1. Możesz r222 ale i tak po czasie zmatowieją. Czym byś nie robił czas zrobi i tak swoje.

2. tak

 

Przy każdym myciu trzeba robić poprawkę

Opublikowano

Dzisiaj wyjąłem z pudełka kupioną jakiś czas temu polerkę Vander DA i zrobiłem kilka prób na lakierze BMW F10, AR 156, Rover 25 i rezultaty w zasadzie podobne – czyli swirle i mniejsze rysy zeszły ale niestety te trochę głębsze zostały. Na każdym testowanym elemencie zrobiłem po dwa przejazdy pastą meg UC i padami flexipads biały i pomarańczowy (na przemian).

I tu pytanko: czy to normalne że po dwóch przejazdach takie słabe rezultaty czy DA tak słabo tnie. Czy kombinacja pasty i padów dobra? Ile robicie przejazdów polerką DA lub rotacją do zadawalających rezultatów? (wiadomo – zależy od stanu lakieru ale tak około).

Jak pytanko banalne to sorki ale dopiero wchodzę w świat polerek mechanicznych.

Opublikowano

UC nie zlikwidujesz głębszych defektów, nawet na cutingu. Do tego celu użyj np FG 400, pad cuting lub pad z mikrofibry. Dwa przejazdy na mocno zniszczonym lakierze to za mało tym bardziej DA Vander...

Opublikowano

Cześć, auto wymyte, kolega jutro kończy mi polerować auto pasta farecla g3, tak wiem, ze są lepsze środki, ale pasta jest tania i kolega ja dobrze opanowal. Chcialbym teraz poprosic was o pomoc, jakiej pasty koncowej użyć, żeby zlikwidować hologramy i w pełni wykończyć lakier? Po polerce auto umyć szamponem, później ipa i można klasc wosk? :) Pozdrawiam

Opublikowano
Cześć, auto wymyte, kolega jutro kończy mi polerować auto pasta farecla g3, tak wiem, ze są lepsze środki, ale pasta jest tania i kolega ja dobrze opanowal. Chcialbym teraz poprosic was o pomoc, jakiej pasty koncowej użyć, żeby zlikwidować hologramy i w pełni wykończyć lakier? Po polerce auto umyć szamponem, później IPA i można klasc wosk? :) Pozdrawiam

 

A czym chcesz to zrobić? Ręcznie czy masz maszynę?

 

 

 

ps.

 

A G3 i "kolega dobrze się zna" wprawia na tym forum taką reakcję :lol::lol::lol::mrgreen:

 

;)

Opublikowano
Cześć, auto wymyte, kolega jutro kończy mi polerować auto pasta farecla g3, tak wiem, ze są lepsze środki, ale pasta jest tania i kolega ja dobrze opanowal. Chcialbym teraz poprosic was o pomoc, jakiej pasty koncowej użyć, żeby zlikwidować hologramy i w pełni wykończyć lakier? Po polerce auto umyć szamponem, później IPA i można klasc wosk? :) Pozdrawiam

 

 

Polecam www.kosmetykaaut.pl

Można znaleźć wiele przydatnych informacji :evil::evil:

Opublikowano

koledzy czy możecie się wypowiedzieć na temat talerzy oporowych (BP) w cenach powiedzmy niskich :) tzn firm boll, k2 itp. Mają one służyć jako wersja rozwojowa dla nowicjusza ile mogą wytrzymać i czy jest sens ich zakupu czy na wstępie szarpnąć się po kieszeni :roll: Dyski do rotacji oczywiście

 

A może lepiej kupić np ABW już z mocowaniem na m14 choć wybór z pośród nich rozglądając się po sklepach int jest niewielki w porównaniu do tarcz na rzep

Opublikowano

Kolego dzinkins, a gdzie ja napisałem, ze mój kolega dobrze się zna? Napisałem, ze ma ja dobrze opanowaną, a nie ze sie zna na detailingu czy coś, efekt jaki uzyskał g3 mi odpowiada i szukam pomocy jaka pastę użyć jako końcowa, żeby uzyskać tip top? I czy po pastach umyć auto szamponem później ipa i wosk?

Opublikowano
Kolego dzinkins, a gdzie ja napisałem, ze mój kolega dobrze się zna? Napisałem, ze ma ja dobrze opanowaną, a nie ze sie zna na detailingu czy coś, efekt jaki uzyskał g3 mi odpowiada i szukam pomocy jaka pastę użyć jako końcowa, żeby uzyskać tip top? I czy po pastach umyć auto szamponem później IPA i wosk?

 

Wszystko masz na forum.

Wystarczy odrobina wysiłku :zly:

Nie rozumiem jak można być tak leniwym :wallbash::wallbash:

Opublikowano
Kolego dzinkins, a gdzie ja napisałem, ze mój kolega dobrze się zna? Napisałem, ze ma ja dobrze opanowaną, a nie ze sie zna na detailingu czy coś, efekt jaki uzyskał g3 mi odpowiada i szukam pomocy jaka pastę użyć jako końcowa, żeby uzyskać tip top? I czy po pastach umyć auto szamponem później IPA i wosk?

 

Chciałem Tobie pomóc pytając jak chcesz to zrobić (ręcznie czy mechanicznie) aby dobrać jakieś kosmetyki więc :dontknow::dontknow::dontknow:

 

 

A domyślam się że po g3 musisz zrobić wszystko od nowa tak jakbyś zaczynał od zera wieć mała różnica czy przed czy po :?

Opublikowano

Stan lakieru (seat cordoba 2003r) wygląda mniej więcej tak (zdjęcie słabe ale coś tam widać więcej niż na zwykłym zdjęciu auta):

 

290u0c8.jpg

 

Czy da się określić jaka pasta sobie z tym poradzi? menzerna 500? czy np 3000 na padzie polishing usunęła by przynajmniej większość takich zarysowań? Chodzi o to czy konieczna jest pełna trzy (lub dwo bo narazie tyle to mój max) etapowa korekta?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.