kashier Opublikowano 20 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2013 Dzis po deszczu zobaczylem cos nieciekawego. Uzywalem car pro perl do plastikow na zew. i po deszczu cale mi to splynelo z listw na lakier, i mam okropne zacieki! W zwiazku z tym pomyslalem , ze: Po aplikacji powinienem to wypolerowac mf? Sam srodek sie rozciencza? Widzialem ,ze niektorzy go rozcienczali w stosunku 1;1 . 1;2 z woda, jesli tak , to jak - na aplikatorze, czy w osobnej buteleczce?
Qub@ Opublikowano 20 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2013 Po aplikacji powinienem to wypolerowac mf? Podejrzewam, że tu tkwi przyczyna. Po aplikacji, chwilkę odczekaj i przetrzyj mf.
ktm950 Opublikowano 20 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2013 Sonax PNS nada się na zimę, czy nie wytrzyma? Czytałem opinię, że pierwsze 2 miechy jest git - a później nagle znika w ciągu jednej nocy
SzaKal Opublikowano 20 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2013 ktm950, A skąd takie wieści ? mi jakoś nigdy nie znikną ...
kupusso Opublikowano 20 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2013 Polecicie sprawdzony sklep w którym kupie tarcze i klocki?
ktm950 Opublikowano 20 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2013 SzaKal, coś kojarzę, że krd pisał o tym porównując do Zymolem Detailem i Sonaxem BSD(?) Najchętniej położyłbym go właśnie na zimę - ze względu na mniejsze brudzenie się auta i podbicie looku (jak pokazał Evo) A więc PNS, czy Colli - oto jest pytanie
kubik Opublikowano 20 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2013 2warstwy PNSa Raz na jakiś czas BSD
kubi78 Opublikowano 20 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2013 kupusso, jeszcze brakeparts.pl
kupusso Opublikowano 20 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2013 Dzięki, na brakeparts.pl trafiłem przed chwilą poprzez forum mondeo
kinek01 Opublikowano 21 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2013 Potrzebuję dobry prostownik do użytku domowego, będzie używany raz w roku albo i w ogóle Polecicie coś ?
pawelpp Opublikowano 21 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2013 kinek01, zależy jaki masz fundusz na to..? Ostatnio pisaliśmy na forum o tanich ladowarkach z Lidla i o lepszych Ctek. Ctek jest to szwedzka firma, b.dobra. Porsche,Mercedes sprzedają je ze swoim znaczkiem. Ja i wielu kolegów z forum posiadam MXS 5.0 Wczesniej zastanawiałem się na Boschem też. Przejrzyj to: http://www.auto-swiat.pl/1-test-ladowar ... umulatorow Tylko nie patrz w tabelce na ceny..sa stare.
Moderator Domel Opublikowano 21 Listopada 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2013 Pytanie z innej beczki. Ktos wie co sie dzieje z Makkim ? http://forum.kosmetykaaut.pl/profile.ph ... ile&u=1552 Wrocil z Norwegii na operacje chyba i od roku ani slychu ani widu, a fajnie sie ogladalo jego relacje
Geniusz Opublikowano 21 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2013 Czy jeśli po cleanerze i tak zamierzam używać IPA to ma sens kupowanie specjalnego pod sealant, czy jakikolwiek cleaner sie sprawdzi ?
Vaxh Opublikowano 21 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2013 ZółtyDziobek, Po co IPA po cleanerze?
bienek Opublikowano 21 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2013 ZółtyDziobek, Nie musisz kupować w takim wypadku pod sealant. Wystarczy zwykly cleaner bo i tak IPA wymyjesz olejki więc powierzchnia będzie bardziej sprzyjała sealantom
cubus1 Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2013 Szykuję się do pracy z czarnym Landroverem Freelanderem I po liftingu. Na początku myślałem z właścicielem auta, że jest to czarne uni ale spod mega matowego lakieru w halogenie można dojrzeć perliste drobinki, czyli to chyba jednak jest metallic I teraz moje pytanie...czy ktoś miał styczność z tym lakierem? Jak z twardością? Pytam bo to będzie moja druga korekta. Pierwszą wykonałem na BMW e39 i poszło mi tak na 75% a podobno to dość trudny i twardy lakier. Help
Biszkopt Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2013 cubus1, szwagier pracował na freelanderze II i mówił, że bardzo ładnie mu sie pracowało - nie za miękki i nie za twardy. Ale sie narobił, bo samochód spory. Niemniej, nie wiem czy lakier taki sam...
cubus1 Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2013 Ok. Generalnie z tego co zauważyłem, to lakiery używane dla danej marki mają podobną charakterystykę niezależnie od koloru. Wiem, że autko duże choć powierzchnia podobna do tej w e39 touring więc myślę, że będę przeklinał tylko dach bo jest trochę wysoko Dziękuję za podpowiedź
Sebek96 Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2013 Panowie, co leży na tym seacie ? Poznaje auto z forum, ale co na nim lezy nie mam pojęcia, wode odpycha cudownie
kubik Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2013 Leon Piotrka ,to napewno BSD lub PNS
Administrator Evo Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2013 3 warstwy Insignisa napewno BSD lub PNS To były jeszcze te szczęśliwe czasy, kiedy o Sonaxie nikt nie słyszał
tfelek Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2013 Panowie, co leży na tym seacie ? Poznaje auto z forum, ale co na nim lezy nie mam pojęcia, wode odpycha cudownie Panowie A co za operator Steruje lancą no Bo Evo kameruje
kubik Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2013 To były jeszcze te szczęśliwe czasy Nawet ja je pamiętam...łezka się w oku kręci A propos sprzedam 2l BSD
Rekomendowane odpowiedzi