Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzis po deszczu zobaczylem cos nieciekawego.

 

Uzywalem car pro perl do plastikow na zew. i po deszczu cale mi to splynelo z listw na lakier, i mam okropne zacieki!

 

W zwiazku z tym pomyslalem , ze:

 

Po aplikacji powinienem to wypolerowac mf?

 

Sam srodek sie rozciencza? Widzialem ,ze niektorzy go rozcienczali w stosunku 1;1 . 1;2 z woda, jesli tak , to jak - na aplikatorze, czy w osobnej buteleczce?

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano
Po aplikacji powinienem to wypolerowac mf?

 

Podejrzewam, że tu tkwi przyczyna. Po aplikacji, chwilkę odczekaj i przetrzyj mf.

Opublikowano

SzaKal, coś kojarzę, że krd pisał o tym porównując do Zymolem Detailem i Sonaxem BSD(?)

Najchętniej położyłbym go właśnie na zimę - ze względu na mniejsze brudzenie się auta i podbicie looku (jak pokazał Evo)

A więc PNS, czy Colli - oto jest pytanie :idea:

Opublikowano

kinek01, zależy jaki masz fundusz na to..? Ostatnio pisaliśmy na forum o tanich ladowarkach z Lidla i o lepszych Ctek. Ctek jest to szwedzka firma, b.dobra. Porsche,Mercedes sprzedają je ze swoim znaczkiem. Ja i wielu kolegów z forum posiadam MXS 5.0 Wczesniej zastanawiałem się na Boschem też.

Przejrzyj to: http://www.auto-swiat.pl/1-test-ladowar ... umulatorow Tylko nie patrz w tabelce na ceny..sa stare.

Opublikowano

Czy jeśli po cleanerze i tak zamierzam używać IPA to ma sens kupowanie specjalnego pod sealant, czy jakikolwiek cleaner sie sprawdzi ?

Opublikowano

ZółtyDziobek, Nie musisz kupować w takim wypadku pod sealant. Wystarczy zwykly cleaner bo i tak IPA wymyjesz olejki więc powierzchnia będzie bardziej sprzyjała sealantom :)

Opublikowano

Szykuję się do pracy z czarnym Landroverem Freelanderem I po liftingu. Na początku myślałem z właścicielem auta, że jest to czarne uni ale spod mega matowego lakieru w halogenie można dojrzeć perliste drobinki, czyli to chyba jednak jest metallic ;)

 

I teraz moje pytanie...czy ktoś miał styczność z tym lakierem? Jak z twardością? Pytam bo to będzie moja druga korekta. Pierwszą wykonałem na BMW e39 i poszło mi tak na 75% a podobno to dość trudny i twardy lakier. Help :)

Opublikowano

cubus1, szwagier pracował na freelanderze II i mówił, że bardzo ładnie mu sie pracowało - nie za miękki i nie za twardy. Ale sie narobił, bo samochód spory. Niemniej, nie wiem czy lakier taki sam...

Opublikowano

Ok. Generalnie z tego co zauważyłem, to lakiery używane dla danej marki mają podobną charakterystykę niezależnie od koloru. Wiem, że autko duże choć powierzchnia podobna do tej w e39 touring więc myślę, że będę przeklinał tylko dach bo jest trochę wysoko ;)

Dziękuję za podpowiedź :)

  • Administrator
Opublikowano

3 warstwy Insignisa ;)

 

napewno BSD lub PNS

 

To były jeszcze te szczęśliwe czasy, kiedy o Sonaxie nikt nie słyszał :P

Opublikowano

Panowie, co leży na tym seacie ?

Poznaje auto z forum, ale co na nim lezy nie mam pojęcia, wode odpycha cudownie :kox:

 

Panowie A co za operator Steruje lancą :-]:-] no Bo Evo kameruje :D

Opublikowano
To były jeszcze te szczęśliwe czasy

Nawet ja je pamiętam...łezka się w oku kręci :cry:

A propos sprzedam 2l BSD :lol:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.