Skocz do zawartości

Krótkie pytanie - krótka odpowiedź część 4


Evo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Oglądam filmik Mike'a Phillipsa i zastanawia mnie jedno z jego posunięć przy usuwaniu swirli. Przed pierwszym użyciem pada na lakierze "zalewa" on go dość mocno pastą polerską (total swirl remover) i dokładnie wciera palcem w każde suche miejsce po czym dodaje 3-4 kropki i przystępuje do polerowania.

 

Czy to tak powinno wyglądać czy jest to zrobione pod kamerę żeby zużywać więcej środka polerskiego ?

dziękuję za odpowiedź :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Degus, Scholl też zaleca takie posunięcie. Wg mnie dla miękkich lakierów taka czynność może być zbawienna czasami. Dobrze nasączony pad staje się bardziej miękki, a w szczególności żółty Flexi. Podobnie działa używanie QD na pada podczas korekty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, czy warto kupić ręczną pianownice Gloria FM10?? Czy te ręczne sie nie sprawdzają??

 

Na temat pianownic, w tym również o Glorii jest bardzo dużo. Poszukaj, przeczytaj, przemyśl, wyciągnij wnioski i sam podejmij decyzję. Nikt za Ciebie tego nie zrobi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawid92, Jeśli autobus jeździ sporo, to... hmmm woskowanie wciąż ma sens, ale jeden taki zabieg na całą zimę nie wystarczy. Oczywiście 476 się nada, ale co mycie (raz w tygodniu) proponuje przejazd chociażby sonaxem BSD. Powinno to ułatwić domywanie. W przeciwnym razie co 3 tygodnie przygotowanie(do wysokości 1,5metra i cały tył) i COLLI ON! Wówczas będzie dobrze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SJake dzięki za odpowiedź, też myślałem o sonaxie przynajmniej tam gdzie będzie najwięcej soli ale powiedz czy można nakładać colli w zimie jeżeli autobus nie jest garażowany? Czy np +5stopni wystarczy? Zawsze colli kładłem w garażu i nie wiem jak się zachowa... Myślałem też o rejex bo na samochodach zawsze wytrzymuje cała zimę, nawet bezpośrednio za kołami :D , ale obawiam się ze może go zabraknąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do osób używających Colli 476 i zestawu Duraglossa (#601 +#111):

Co ma większą trwałość?

Czy po którejś z opcji auto mniej się brudzi/kurzy? (Czytałem, że DG mniej trzyma kurz).

Mam Colli i niby jest okey, ale auto mam wrażenie bardziej się brudzi i trudniej utrzymać je czyste... :idea: No i zapach Colli jest dla mojego nosa trudny do zniesienia...

Z drugiej strony Colli nakładać można w partyzanckich warunkach a DG już nie... :dontknow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie środków do usuwania asfaltu, smoły? Mam kilka punktów na zderzaku przednim i dolnej części drzwi przednich i tylnych, które są w dość sporych rozmiarów punktach oklejonych smołą, asfaltem, etc. Czym to skutecznie usunąć, żeby nie narobić sobie problemów :) ? Wybrałem sobie do oceny dwa środki: Nielsen Tar & Glue Remover i MAC 124 Prickbort, który z tych dwóch środków będzie lepszy pod względem skuteczności i mocy jego działania? Ewentualnie, czy możecie polecić jakiś inny środek, który sobie poradzi? Dziękuję za pomoc :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.