Skocz do zawartości

Co mnie dziś wkurzyło ?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 16,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Wk... mnie niepoważni sprzedający na allegro!! Juz 2 raz w ciągu kilku dni po ponad tygodniu oczekiwania (pieniadze wpłacone od razu przez PayU) dostaje wiadomość, że jednak nie mają tego co kupiłem! To po jaki ... wystawiać to czego się nie ma! :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

bienek, niestety ale tak wyglada dzisiejszy handel przez internet. Nie wymaga wkladu wlasnego, lokalu ani magazynu. Slowem czysty hajs do zrobienia. Handlem trudnia sie rozne Czeski, ktore maja podpisane umowy z dystrybutorami czy hurtowniami i nawet na oczy nie widza produktu, ktory sprzedaja.

Aby sie przed tym bronic warto dzwonic i pytac czy maja od reki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bienek, z Twojego wpisu właśnie zacząłem rozumieć, dlaczego dostaje od jakiegoś czasu maile, czy mam towar który sprzedaję na miejscu.

 

Na szczęście na takich sprzedawców nie trafiłem ostatnio, bo też bym się wkurzył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wk... mnie niepoważni sprzedający na allegro!! Juz 2 raz w ciągu kilku dni po ponad tygodniu oczekiwania (pieniadze wpłacone od razu przez PayU) dostaje wiadomość, że jednak nie mają tego co kupiłem! To po jaki ... wystawiać to czego się nie ma! :wallbash:

 

jak kwota większa, to zawsze możesz zgłosić na policji próbę wyłudzenia, to się wtedy zastanowi co robi jeden z drugim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory jakoś zawsze udawało sie bez problemów kupowanie na all.. jak widać sielanka nie może trwać wiecznie. Denerwuje mnie to szczególnie, że czlowiek czeka na tego kuriera i przesyłkę a po tygodniu mail ze tego nie będzie.. Czasami niektóre rzeczy są potrzebne na już i wystarczyłoby od razu napisać ze się czegoś nie ma i można by kupić na szybkości gdzie indziej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdążyłem się jeden dzień autem nacieszyć, okazało się, że mam wyciek płynu i to nawet wiadomo już gdzie... nagrzewnica powiedziała papa, częśc pasażera zalana płynem :wallbash:

zemsta ducha francuskiej motoryzacji :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno zakupiłem Astrę G pukniętą przodem.

Chłodnica klimy cała ale okazało się,ze czujnik ciśnienia walnięty.

Po godzinie dzwoni mechanior,że..ruszył chłodnicę przy demontażu i...się rozszczelniła.

Czyli jakieś dodatkowe 300zł z nabiciem w p..u.

 

Do tego sypnęło się łożysko na kolumnie kierowniczej. Trochę pierdzielenia z wyjęciem. Na szczeście koszt łożyska niewielki.

 

Na mieszek też czekam. Miał wysłać z allegro 2go a dzisiaj nadal nic nie przyszło priorytetem.

 

Aaa i jeszcze przygniotłem paluszek przy ukladaniu plyt chodnikowych w blaszaku.

Fuuck.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś, wczoraj, przedwczoraj, tydzień temu.... Tauron Dystrybucja & Asseco kuffa.

 

Końcem listopada uruchomiono mi w bloku instalacje ciepłej wody, przez co używanie bojlera nie jest konieczne, a co za tym idzie normy zużycia prądu idą drastycznie w dół.

Normy można zmienić telefonicznie co też pierwszy raz zrobiłem 9 grudnia. Dzwonię i przez pierwsze 15 minut Pani automat z muzyczką w tle trąbiła "czas oczekiwania na połączenie ok. 5 minut". Przez kolejne 10 "czas oczekiwania na połączenie ok. 3 minut". I wreszcie jest... udało się.

 

Pominę fakt, że ciężko Pani po drugiej stronie słuchawki było zrozumieć jak w krótkim czasie mogę zmienić normę prądu nocnego z 230 kWh na 95 kWh i czy jestem pewien tej zmiany. W końcu zgłoszenie przyjęła i poinformowała mnie, że do 14 dni przyjdą do mnie nowe normy i rachunki do przedpłaty. Rachunek, który przyszedł do mnie tydzień przed włączeniem ciepłej wody, zawyżony jak na moje obecne potrzeby, wraz z dopłatą oczywiście muszę zapłacić.

W międzyczasie, po kilkunastu próbach udało mi się w końcu zarejestrować w ich eBOKu gdzie co 2-3 dni sprawdzałem czy normy zostały mi zmienione.... i doopa! Do Nowego Roku mi nic nie przyszło. :wallbash:

 

Dzwonię 2 stycznia. Tym razem połączyłem się od razu. Wytłumaczyłem o co chodzi, że dzwoniłem itd. itp. Pani z drugiej strony po zweryfikowaniu mnie potwierdziła wszystko, przyjęła kolejne zgłoszenie i powiedziała, że zostaje ono potraktowane jako pilne, że jest jeszcze czas do 13tego (kolejna opłata) i rachunek na pewno do mnie do tego czasu dotrze. Podyktowała mi numer zgłoszenia i poinformowała, że sprawę mogę monitorować na eBOKu.

Wszystkie pięknie, ładnie, tylko do tej pory w skrzynce nic, a do tego pierd@lonego eBOKu nie mogę się zalogować od 3 dni. No jakże mogłoby być inaczej... eBOK Copyright by ASSECO POLAND SA. :wallbash:

Wszystko czego ta firma się tknie zmienia w kupę błota. W robocie u mnie oprogramowanie działało dobrze do momentu kiedy Asseco wchłonęło firmę, która wdrażała swoje rozwiązania. Od tamtego czasu istna udręka.

 

 

EDIT:

Wreszcie, przed kilkoma minutami, udało mi się zalogować na eBOK. Faktury i korekty wystawione.... wczoraj :kox: Termin płatności przesunięty o 10 dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... ASSECO POLAND SA. :wallbash:

Wszystko czego ta firma się tknie zmienia w kupę błota. W robocie u mnie oprogramowanie działało dobrze do momentu kiedy Asseco wchłonęło firmę, która wdrażała swoje rozwiązania. Od tamtego czasu istna udręka.

 

U mnie w firmie SoftLab jest od daaawna, a od 3 lat spięty z Consafem. I jedyne co się sypie, to właśnie Effect od Consafe'u ;) niesamowicie pierdzieli się też moduł kompletacji/kontroli przez co przynajmniej 2-3 razy na 8 godzin wywala. Miałbym to w pupu, gdyby nie fakt, że zarabiam na podstawę+akord...

Ale SoftLab jest bezproblemowy od bardzo dawna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.