Skocz do zawartości

Seat Toledo II, 2002 by Justyna


Justyna

Rekomendowane odpowiedzi

Super relacja. Dla takiego nowicjusza jak ja jest tu wiele praktycznych porad. Nie wiedziałem np. że jest cynk w sprayu. Sam też planuję odświeżyć śruby w komorze silnika :kox:

 

NIe wiem czy mi umknęło - jak dużo czasu potrwały wszystkie te prace? 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praca godna podziwu, jednak detailing to już chyba nie jest :evil: Na początku myślałem, że silnik rozbierasz do czyszczenia... :D

 

NIe wiem czy mi umknęło - jak dużo czasu potrwały wszystkie te prace? 8-)

 

Ok 300 godzin - było gdzieś w temacie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I pytanko

 

Następnego dnia przyjechali dziadkowie i przywieźli lakier od Pawła Mx Nowicki (idealnie dobrany) do pomalowania podwozia oraz osłony tarcz hamulcowych, które też zabezpieczyłam Dluxem od Car Pro :-]

 

Farba poszła na Dlux? czy Dlux na farbę? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten preparat antykorozyjny to epoxyd, reaktywny?.

 

do odrdzewiania AntiRust Gel fajny bo zżera wszystko, natomiast potem podkład antykorozyjny Dragon

 

Skąd ta pasja się wzieła u Ciebie ?

 

w sumie to od dziecka lubiłam jeździć samochodem, a odkąd miałam swojego seicento to już wogóle byłam szczęśliwa, że już mogę sama jeździć. Poza tym lubię dbać o to co mam, bo wiem, że wtedy służy dłużej, jednak prawdziwym marzeniem było Toledo i w wkońcu się spełniło ;)

 

GracjanS4 :lol:

 

Justyna daj znać jak będziesz sprzedawać Tolka! :D

 

nigdy :evil: ma u mnie dożywocie :)

btw. caly czas liczylem ze pokrowce wyleca z foteli :mrgreen: , z kierownica cos robilas?

 

Pokrowce niestety zostają, bo w przeciwnym wypadku tapicerka byłaby do wymiany po roku. W planach jest skórzane wnętrze, ale to jak będą pieniążki ;) Kierownica za jakiś czas również idzie do obszycia skórą ;)

Napisz jeszcze kiedyś jak się Quartz sprawuje po jakimś czasie u Ciebie :)

 

napiszę spoko ;)

 

Justyna wyjdziesz za mnie? :-]

 

:D;)

 

i jeszcze jedno mi przyszło do głowy ;) Masz bardzo tolerancyjną rodzinę. Ja jak odkręciłem koło i zacząłem myć nadkole to było stwierdzenie "przecież się zabrudzi" a jak czwarty dzień siedziałem nad korektą to już szaleństwo, ale powoli się przyzwyczajają bo widza efekt ;):ad:

 

:D rodzina przyjeżdżała tylko na weekend i wtedy były różne komentarze, szczególnie jak zobaczyli tak rozebrane auto :-]

 

Na początku myślałem, że silnik rozbierasz do czyszczenia... :D

 

mało brakowało, ale czasu by zabrakło :D

 

Ogromne uznanie za włożoną prace :)

 

Jednak dla mnie już trochę przesada :?

 

rozumiem, ale chłodnica i tak była do wymiany więc przód trzeba było rozebrać tak samo jak trzeba było rozebrać wnętrze, aby wymienić wygłuszenie podłogi. A jakoś nie potrafię złożyć z powrotem czegoś co jest brudne :?

 

Farba poszła na Dlux? czy Dlux na farbę? ;)

 

Farba a w zasadzie lakier w kolorze nadwozia poszedł na miejsca zabezpieczone woskiem do podwozia ;) Natomiast Dlux na całe zawieszenie a nie na podwozie. Podwozie przetarte Reloadem i CG Pro detailerem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam jeszcze pytanie- widzisz różnicę po zamontowaniu mat? Jest ciszej?

 

U mnie jest z tym straszny problem w Volvie, ale to bardziej idzie przez uszczelki w drzwiach. Patrzyłem na ceny firm zajmujących się wygłuszaniem to życzą sobie od 300-700zł od drzwi :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest z tym straszny problem w Volvie, ale to bardziej idzie przez uszczelki w drzwiach. Patrzyłem na ceny firm zajmujących się wygłuszaniem to życzą sobie od 300-700zł od drzwi

 

Maty i opalarka i sam spokojnie to zrobisz. :)

 

rozumiem, ale chłodnica i tak była do wymiany więc przód trzeba było rozebrać tak samo jak trzeba było rozebrać wnętrze, aby wymienić wygłuszenie podłogi. A jakoś nie potrafię złożyć z powrotem czegoś co jest brudne

 

Za to należy się pochwała ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przejrzałem relację, przejrzałem komentarze i stwierdzam, że można w sumie zwinąć forum...

Dział powinien nazywać JPSB "Justyna Pobiła Swoim Blaskiem".

Stopień dokładności jest niesamowity, myślę, że Hiszpanie przy składaniu mieli wszystko bardziej w poważaniu niż Justyna, przy 'detailing', co jak ktoś już określił nie pasuje do tego, co się tutaj działo. Myślę, że to połączenie detailingu, remontu i "Car Make-Over"...

Justyna, szukasz pracy mówisz, pisz do chłopaków z firm, które zajmują się detailingiem, to myślę, że praca z miejsca się znajdzie. Wręcz stanowisko kierownicze "o tu Panowie śrubka jest zardzewiała, a tam na wahaczu ta kropka rdzy, co to za fuszerka?"...

tak teraz pędzelki to już pikuś i wręcz faux pas nie ma sensu pokazywanie relacji dzisiaj bez kropelek na wahaczach...

Myślę, że z całym szacunkiem dla Evo i jego zapału, przebiłaś wszystko, co do tej pory widziałem :good:

Tak mi się jeszcze teraz pomyślało, że Szaranowicz powinien prowadzić relacje z Twoich prac albo Czubówna czytać komentarz :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za kazdym razem wieczorem wchodząc mozilla powiedziła dośc i sie zawieszała.. dopiero rano o 5 explorer dał rade ogarnąc relacje , Super robota .. GRATULACJE !! Master Zobowiązuje... :-] Tylko patrzeć jak TVN będzie o Justynie mówić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę mega robota ;) . Gdybym bliżej Wwa mieszkał to bym Ci z chęcią wymienił tarcze za to co pokazałaś no chyba, że chcesz sobie zrobić wycieczkę na Mazury :P

 

Ps. jak umiesz tak samo dobrze gotować jak zajmować się detailingiem to zawitam w Warszawie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maty i opalarka i sam spokojnie to zrobisz. :)

Tak jak napisałem- problemem są raczej uszczelki, więc jak mniemam trzeba by wywalić obecne i zastąpić je większymi. A ja w takich robótkach nie jestem dobry :P

 

Generalnie to zalecam podział na 'PSB' i 'Justyna' :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielki szacunek Justyna, za Twoją dokładność, pracowitość, umiejętności i co najważniejsze, za to, że zechciałaś nam pokazać tak dokładnie każdy etap pracy. :shock: Ktoś tu coś pisał o końcu świata. Po Twojej relacji, to niech sobie nadchodzi. I tak zrobi na mnie mniejsze wrażenie. Gratuluję :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój firefox też nie dał rady... mało tego komputer się zawiesił, dopiero w google chrome w pracy udało się obejrzeć... no i co tu dużo pisać, jak wszystko zostało napisane :cry:

 

tak jak ktoś wcześniej pisał, kolejna relacja to już musi być z rozkręcaniem auta na części pierwsze...

 

 

Justyna, alufelgi na przyszły sezon, aż się prosi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Justyno, gratuluję. Podlinkowałem relację kilku kolegom z pracy i każdy stwierdził, że :good: Same pozytywy ;)

 

do odrdzewiania AntiRust

 

Gdzie to można kupić? Po użyciu, chyba, przy relacji Golfa napisałaś, że w reakcji z rdzą AntiRust poczernia to miejsce? Dopytuję się dlatego, że niedługo będę miał "do odpicowania" auto ze skorodowanymi elementami zawieszenia a ma wyjść "nówka, sztuka, lalka z salonu". Typowo picersko-handlarska robota więc przydałby mi się jakiś oszykaniec na rdzę bo nie mam za bardzo czasu na jakieś "podmalowywanki i rzeźbę":evil: 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.