Fr0styyy. Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2012 Ja wychodzę... Zostałem zmiażdżony
PrezeSik Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2012 Super relacja. Dla takiego nowicjusza jak ja jest tu wiele praktycznych porad. Nie wiedziałem np. że jest cynk w sprayu. Sam też planuję odświeżyć śruby w komorze silnika NIe wiem czy mi umknęło - jak dużo czasu potrwały wszystkie te prace?
sebek0720 Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2012 Praca godna podziwu, jednak detailing to już chyba nie jest Na początku myślałem, że silnik rozbierasz do czyszczenia... NIe wiem czy mi umknęło - jak dużo czasu potrwały wszystkie te prace? Ok 300 godzin - było gdzieś w temacie
Kali S4 Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2012 Profi robota , gratuluje zapału
Gość Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2012 Next level - kropelki na wahaczach. Majowie jednak mieli rację.... To tylko pierwsze oznaki zagłady - armagedon nastąpi w 2013
michałoś Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2012 Ogromne uznanie za włożoną prace Jednak dla mnie już trochę przesada
BartekB Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2012 Super odrzyl lakier, Szacunek za wytrwalosc
Camel- Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2012 Co tu dużo mówić... Jeszcze nikogo tak zakręconego na punkcie auta to nie widziałem.
michałoś Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2012 I pytanko Następnego dnia przyjechali dziadkowie i przywieźli lakier od Pawła Mx Nowicki (idealnie dobrany) do pomalowania podwozia oraz osłony tarcz hamulcowych, które też zabezpieczyłam Dluxem od Car Pro Farba poszła na Dlux? czy Dlux na farbę?
kubexx Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2012 należą się słowa uznania za zapał i efekty pracy, teraz ciężko się będzie przebić w PSB
Justyna Opublikowano 12 Października 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Października 2012 Ten preparat antykorozyjny to epoxyd, reaktywny?. do odrdzewiania AntiRust Gel fajny bo zżera wszystko, natomiast potem podkład antykorozyjny Dragon Skąd ta pasja się wzieła u Ciebie ? w sumie to od dziecka lubiłam jeździć samochodem, a odkąd miałam swojego seicento to już wogóle byłam szczęśliwa, że już mogę sama jeździć. Poza tym lubię dbać o to co mam, bo wiem, że wtedy służy dłużej, jednak prawdziwym marzeniem było Toledo i w wkońcu się spełniło GracjanS4 Justyna daj znać jak będziesz sprzedawać Tolka! nigdy ma u mnie dożywocie btw. caly czas liczylem ze pokrowce wyleca z foteli , z kierownica cos robilas? Pokrowce niestety zostają, bo w przeciwnym wypadku tapicerka byłaby do wymiany po roku. W planach jest skórzane wnętrze, ale to jak będą pieniążki Kierownica za jakiś czas również idzie do obszycia skórą Napisz jeszcze kiedyś jak się Quartz sprawuje po jakimś czasie u Ciebie napiszę spoko Justyna wyjdziesz za mnie? i jeszcze jedno mi przyszło do głowy Masz bardzo tolerancyjną rodzinę. Ja jak odkręciłem koło i zacząłem myć nadkole to było stwierdzenie "przecież się zabrudzi" a jak czwarty dzień siedziałem nad korektą to już szaleństwo, ale powoli się przyzwyczajają bo widza efekt rodzina przyjeżdżała tylko na weekend i wtedy były różne komentarze, szczególnie jak zobaczyli tak rozebrane auto Na początku myślałem, że silnik rozbierasz do czyszczenia... mało brakowało, ale czasu by zabrakło Ogromne uznanie za włożoną prace Jednak dla mnie już trochę przesada rozumiem, ale chłodnica i tak była do wymiany więc przód trzeba było rozebrać tak samo jak trzeba było rozebrać wnętrze, aby wymienić wygłuszenie podłogi. A jakoś nie potrafię złożyć z powrotem czegoś co jest brudne Farba poszła na Dlux? czy Dlux na farbę? Farba a w zasadzie lakier w kolorze nadwozia poszedł na miejsca zabezpieczone woskiem do podwozia Natomiast Dlux na całe zawieszenie a nie na podwozie. Podwozie przetarte Reloadem i CG Pro detailerem
JM63 Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2012 A ja mam jeszcze pytanie- widzisz różnicę po zamontowaniu mat? Jest ciszej? U mnie jest z tym straszny problem w Volvie, ale to bardziej idzie przez uszczelki w drzwiach. Patrzyłem na ceny firm zajmujących się wygłuszaniem to życzą sobie od 300-700zł od drzwi
Justyna Opublikowano 12 Października 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Października 2012 JM63, Maty poszły narazie tylko w bagażnik, jednak siedziałam w wygłuszonym całym aucie i było znacznie ciszej Myślę, że warto. Ja osobiście zbieram kasę i wygłuszać auto będę sama
michałoś Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2012 U mnie jest z tym straszny problem w Volvie, ale to bardziej idzie przez uszczelki w drzwiach. Patrzyłem na ceny firm zajmujących się wygłuszaniem to życzą sobie od 300-700zł od drzwi Maty i opalarka i sam spokojnie to zrobisz. rozumiem, ale chłodnica i tak była do wymiany więc przód trzeba było rozebrać tak samo jak trzeba było rozebrać wnętrze, aby wymienić wygłuszenie podłogi. A jakoś nie potrafię złożyć z powrotem czegoś co jest brudne Za to należy się pochwała
miskieusz Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2012 przejrzałem relację, przejrzałem komentarze i stwierdzam, że można w sumie zwinąć forum... Dział powinien nazywać JPSB "Justyna Pobiła Swoim Blaskiem". Stopień dokładności jest niesamowity, myślę, że Hiszpanie przy składaniu mieli wszystko bardziej w poważaniu niż Justyna, przy 'detailing', co jak ktoś już określił nie pasuje do tego, co się tutaj działo. Myślę, że to połączenie detailingu, remontu i "Car Make-Over"... Justyna, szukasz pracy mówisz, pisz do chłopaków z firm, które zajmują się detailingiem, to myślę, że praca z miejsca się znajdzie. Wręcz stanowisko kierownicze "o tu Panowie śrubka jest zardzewiała, a tam na wahaczu ta kropka rdzy, co to za fuszerka?"... tak teraz pędzelki to już pikuś i wręcz faux pas nie ma sensu pokazywanie relacji dzisiaj bez kropelek na wahaczach... Myślę, że z całym szacunkiem dla Evo i jego zapału, przebiłaś wszystko, co do tej pory widziałem Tak mi się jeszcze teraz pomyślało, że Szaranowicz powinien prowadzić relacje z Twoich prac albo Czubówna czytać komentarz
tfelek Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2012 za kazdym razem wieczorem wchodząc mozilla powiedziła dośc i sie zawieszała.. dopiero rano o 5 explorer dał rade ogarnąc relacje , Super robota .. GRATULACJE !! Master Zobowiązuje... Tylko patrzeć jak TVN będzie o Justynie mówić...
wyrzynacz Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2012 Naprawdę mega robota . Gdybym bliżej Wwa mieszkał to bym Ci z chęcią wymienił tarcze za to co pokazałaś no chyba, że chcesz sobie zrobić wycieczkę na Mazury Ps. jak umiesz tak samo dobrze gotować jak zajmować się detailingiem to zawitam w Warszawie
mihnova Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2012 Nie wiem jak wyrazić swoje zdanie jestem pod wrażeniem o takim Gratki za ogrom włożonej pracy i serca
JM63 Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2012 Maty i opalarka i sam spokojnie to zrobisz. Tak jak napisałem- problemem są raczej uszczelki, więc jak mniemam trzeba by wywalić obecne i zastąpić je większymi. A ja w takich robótkach nie jestem dobry Generalnie to zalecam podział na 'PSB' i 'Justyna'
Perełka Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2012 Wielki szacunek Justyna, za Twoją dokładność, pracowitość, umiejętności i co najważniejsze, za to, że zechciałaś nam pokazać tak dokładnie każdy etap pracy. Ktoś tu coś pisał o końcu świata. Po Twojej relacji, to niech sobie nadchodzi. I tak zrobi na mnie mniejsze wrażenie. Gratuluję
sirtrojan Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2012 aha jeszcze jedno Znalazłem kiedyś filmiki o odkręcaniu opornych śrub;) http://www.youtube.com/results?search_q ... 1_RZH2RIvw dobrej zabawy
lukas1986 Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2012 mój firefox też nie dał rady... mało tego komputer się zawiesił, dopiero w google chrome w pracy udało się obejrzeć... no i co tu dużo pisać, jak wszystko zostało napisane tak jak ktoś wcześniej pisał, kolejna relacja to już musi być z rozkręcaniem auta na części pierwsze... Justyna, alufelgi na przyszły sezon, aż się prosi...
lukwawa Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2012 Justyno, gratuluję. Podlinkowałem relację kilku kolegom z pracy i każdy stwierdził, że Same pozytywy do odrdzewiania AntiRust Gdzie to można kupić? Po użyciu, chyba, przy relacji Golfa napisałaś, że w reakcji z rdzą AntiRust poczernia to miejsce? Dopytuję się dlatego, że niedługo będę miał "do odpicowania" auto ze skorodowanymi elementami zawieszenia a ma wyjść "nówka, sztuka, lalka z salonu". Typowo picersko-handlarska robota więc przydałby mi się jakiś oszykaniec na rdzę bo nie mam za bardzo czasu na jakieś "podmalowywanki i rzeźbę":evil:
Dystrybutor Wiolka mx_n Opublikowano 12 Października 2012 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 12 Października 2012 No Justynka... dałaś radę, no Fajnie, że udało się zrealizować projekt, o którym mówiłaś od kiedy się znamy Zazdroszczę cierpliwości... pożyczysz mi troszkę?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się