Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderator
Opublikowano

airbites, po pierwsze samochód nie ma 20 lat - nawet modelowo to wychodziły "dopiero" od 1999 roku. Po drugie bardzo podobne felgi były montowane w Audi S4 B6, które to produkowali od 2003 roku :) Także pewnie tam też wg Ciebie nie pasowały? :D

A po trzecie w ramach zrozumienia Twojego poglądu na Toledo, pokaż proszę jakieś zdjęcie na ładnych felgach, które pasują ;)

Opublikowano
Feldi Audi zamiast Seat....
nie, no straszna rzecz :wallbash:

 

wygląd felg nie pasuje na 20 letnie auto...

 

20 lat temu to toledo wyglądało tak

 

1469996817.jpg

 

krd, Justyna super robota :good: toledo dużo zyskało

Opublikowano

Dokładnie tego potrzebował ten samochód. Wzór felg dobrany świetnie, IMO najładniejszy w całej grupie VAG ;) Pokażcie zdjęcia po jakimś czasie, czy sprężyny jeszcze siądą.

  • Moderator
Opublikowano

Funner, nie liczyłbym na to, u mnie w Fabii jak było od razu po założeniu tak jest dziś :)

Opublikowano

Ja właśnie miałem pisać, co by obserwować za parę dni wysokość samochodu i zrobić fotki bo auto trochę siądzie :kox::D

Jak widać, zależy to od samochodu i dedykowanych sprężyn ( mowa o tym Eibachu ). U mnie Sharan właśnie w ciągu paru dni siadł trochę ( dokładniej 1cm z tego co patrzyłem ). Jak dla mnie było to bardzo na plus.

 

Tolek wygląda teraz meeega, praca jak zawsze ekstra. Nowe koło jest super, bardzo odmładza samochód ! No i co najważniejsze jak dla mnie pasuje tutaj idealnie. Po tych zabiegach auto odmłodniało z 5 lat przynajmniej :good:

Opublikowano

Jestem pod wrażeniem! Tolek super wygląda na nowych kołach. Obawiam się tylko komfortu jazdy na profilu 35... ewentualnie konieczności prostowania felg co sezon ;)

Opublikowano

A co profil opony bez szerokości?

 

W końcu to auto wyglada tak jak powinno, gratulacje. A sprężyny na pewno siada, po 3 miesiącach będzie różnica :)

Opublikowano

Jak zwykle świetnie się ogląda. Felgi bardzo ładne, nie zapomnieliście nawet o (nie)właściwych dekielkach :kox:

Opublikowano

Dziękuje wszystkim :) mnie teraz auto podoba się jeszcze bardziej niż przedtem i to z dodatkowych trzech powodów:

1. Znacznie lepiej się prowadzi

2. Jest troszkę zwinniejszy

3. O wiele lżej się kręci kierownica, ale tu w sumie nie wiem czemu bo koła cięższe i szersze a odczuwalne jest i to bardzo

 

Komfort dalej pozostał, początkowo bałam się, że będzie gorzej a jest zupełnie inaczej :)

Teraz jeszcze bardziej kocham Tolka :D

Opublikowano

Zauważyłem że nie zmienialiście amortyzatorów, w necie jest sporo opinii że przy sprężynach -35 powinny już być zakładane amory o skróconym skoku bo na zwykłych auto rzekomo się gorzej prowadzi i takie amortyzatory szybciej się zużywają. Sam ostatnio kupiłem felgi i opony w podobnym rozmiarze i zastanawiam się czy kupić od razu komplet amortyzatorów i sprężyn. Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie dynamiki przy silniku 1,6 na felgach 18 i szerokości 225. auto daje radę czy czuć, że zrobiło się bardzo mułowate????

Co do wyglądu już wszystko było napisane ogromny plus za wygląd :good::good::good:

Opublikowano
656614 Zauważyłem że nie zmienialiście amortyzatorów, w necie jest sporo opinii że przy sprężynach -35 powinny już być zakładane amory o skróconym skoku

 

Pro Kit obniża o 30/25 mm, więc nie potrzeba wymieniać amortyzatorów o ile obecne są w pełni sprawne. W przypadku sportline, który obniża 50/30 mm już trzeba wymieniać komplet.

 

656614 Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie dynamiki przy silniku 1,6 na felgach 18 i szerokości 225. auto daje radę czy czuć, że zrobiło się bardzo mułowate????

 

wręcz przeciwnie jest szybsze i dynamiczniejsze co już można odczuć. Nowe koło jest o 2 cm mniejsze od tego co było na stalówce :P

Opublikowano

Ludzie na seryjne amorki zakładają sportline który obniża bardziej niż Prokit i nie narzekają. Zużyją sie amorki to wtedy wymienisz

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Justyna, gratuluję, fajnie się prezentuje. Gdyby jeszcze blask szarego lakieru nie odciągał uwagi od felg. ;-)

Założyłem w ubiegłym roku podobny zestaw Eibacha do Focusa i nie do wiary, ale komfort się poprawił, a do tego samochód nieznacznie lepiej się prowadzi. Na seryjnych sprężynach, choć te akurat były dość twarde, poprzeczne nierówności, jak garby, torowiska, progi, były ciężkie do zniesienia. Na Pro Kit jest lepiej, no i ten wygląd ;-)

Opublikowano

Zdjęcie tuż po zdjęciu auta z kobyłek. Warsztatowy nieład dookoła

:D

AEy5TA.jpg

Golf będzie bohaterem kolejnej relacji? :)

 

Dobrze gdzieś tu przeczytałem, że nowe sprężyny poprawiły komfort przejeżdżania przez poprzeczne nierówności, np. przejazdy tramwajowe? Jak tak, to byłbym czymś takim zainteresowany do mamowozu - New Beetle'a :) To auto jest bardzo twarde, ale z tyłu poskąpili na coś lepszego niż belka skrętna i przejazdy tramwajowe powodują szarpnięcie tyłu, którego nienawidzę. Przy szybkim pokonywaniu zakrętów też jest tak se.

Opublikowano

Wyszło zacnie, tak jak już pisałem na FB :)

No to teraz już wiadomo czym będziecie na spoty wpadali :mrgreen::mrgreen:

Opublikowano

Ostatnio Tolek mnie mijał w Dolince Służewieckiej - od razu rzucał się w oczy w korku ale teraz na tym felunku jest kapitalnie.

Gratki.

Opublikowano

No i znowu pozamiatane detailing dream team z Was

 

Wysłane z mojego Nexus 6P przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
656648 Ostatnio Tolek mnie mijał w Dolince Służewieckiej

 

o widzisz :) Nie wiedziałam, że to Ty ;)

 

Swift od dwóch tygodni nie myty, wygląda po tych deszczach jak stół u Durczoka :D

Ale na poważnie, to zadbane auto od razu rzuca się w oczy. Parę razy na KENie widziałem Fabię , kiedyś na Trasie Siekerkowskiej mijaliście mnie Felą, teraz Tolek i od razu auta rzucały się w oczy (a jak zobaczyłem naklejkę na tylnej szybie to już byłem pewien ;), nawet może mam jeszcze nagranie na kamerze jak się nie nadpisało ) . Teraz na tym felunku to już w ogóle będzie zwracał wzrok :)

Opublikowano
656614 Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie dynamiki przy silniku 1,6 na felgach 18 i szerokości 225. auto daje radę czy czuć, że zrobiło się bardzo mułowate????

 

wręcz przeciwnie jest szybsze i dynamiczniejsze co już można odczuć. Nowe koło jest o 2 cm mniejsze od tego co było na stalówce :P

 

to raczej marzenia ściętej głowy ;) i chwilowa fascynacja.

Sam kilka lat temu w toledo 1M z mocnym silnikiem diesla /jak na tamte czasy/ zmieniałem koła na taki sam setup ja Ty i było czuć że auto straciło nieco na wigorze a niutona było dużo wiecej niz w 1.6

Ogólnie tolek wygląda fajnie na 18cali, ale będzie tłuc na tym profilu i belce z tyłu na warszawskich dziurach .

 

Brawa za projekt. :good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.