Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Samochód nie będzie na sprzedaż.

I bardzo dobrze ja też swoim bede jezdził do oporu bo za dużo przy nim zrobiłem i do niego dołożyłem żeby nawet za jakis czas komus prezenty robic ;)

Opublikowano

hshadow14, w internecie. Wystarczy poszukać po nazwach podanych przez Justynę, ja GMS-a w Kielcach mogę załatwić.

Opublikowano

Inwestycje robia wrazenie, a nie lepiej zainwestowac w alufelgi? Bo bardzo biednie wyglada na tych kolach, nawet jezeli mialyby byc na zime.

  • Moderator
Opublikowano

dareme89, nie wiem czy czytałeś dokładnie posty, ale już parę razy ten temat był omawiany. Nie chcemy mieć popularnych 16 czy 17 w aucie. Planowane są 18stki... Ale żeby to miało ręce i nogi wymagane są inne inwestycje - nowe zawieszenie, nowe hamulce by ładnie wypełniały koła oraz sensowne opony. Te wszystkie rzeczy przewyższają wartość katalogową takiego samochodu wobec czego trzeba na nie trochę czasu poodkładać... ;)

Opublikowano

Teoretycznie tak ale ja jednak wolalbym zaczac od felg, bo to jedyna rzecz w aucie ktora tak mocno wplywa na wyglad. No nic trzymam kciuki zeby Wasze plany doszly do skutku

Opublikowano
dareme89, nie wiem czy czytałeś dokładnie posty, ale już parę razy ten temat był omawiany. Nie chcemy mieć popularnych 16 czy 17 w aucie. Planowane są 18stki... Ale żeby to miało ręce i nogi wymagane są inne inwestycje - nowe zawieszenie, nowe hamulce by ładnie wypełniały koła oraz sensowne opony. Te wszystkie rzeczy przewyższają wartość katalogową takiego samochodu wobec czego trzeba na nie trochę czasu poodkładać... ;)

A może taka klasyka jak parabole od tt-ki :o w dobrym stanie robią robotę ;)

Opublikowano

Ja bym widział te z cupry i tyle.

 

Tylko 18" na seryjnym trochę będzie koza, a w cuprze jeszcze są niższe zderzaki.

Opublikowano

Panowie nie wiem ile można to jeszcze raz pisać... Tak wiem, że biednie wygląda na tych stalówkach, ale przynajmniej nie kusi złodziei :P

 

Poza tym ja chcę felgi od audi o nazwie cosmo a to już spory wydatek.

 

Mówiąc krótko:

- same felgi to koszt od 2000 do 3500 zł (jest ich bardzo mało bo ma być rozstaw 5x100)

- opony Continental to wydatek 2800 zł

- zawieszenie Blistein B12 sportline 3000 zł

- hamulce tył 1500 zł (bo i tak już tarcze i klocki do wymiany)

 

w sumie już mamy około 9300 - 10800 zł :D

 

Poza tym jest jeszcze jedna kwestia zawieszenia, bo owszem mogę kupić felgi i obniżyć auto tylko co z tego jak są dwa rodzaje zawieszeń b12 w zależności od wersji silnikowej... do obecnej musiałabym kupić inny co mi się nie opłaca a z drugiej jak już bym kupiła pod ten docelowy to na tym silniku i tak by stał jak koza, więc efektu by nie było. Nie mówiąc już o tym, że potrzebuję przeszczepu pełnego zawieszenia z przodu łącznie z nowymi półosiami.

Opublikowano

Franek w necie wszędzie widziałam nazwę Cosmo

 

a co do Blisteina pomyłka kosztuje równo 3008,30 zł co nie zmienia faktu, że podsumowując wszystko wychodzi dużo

  • Moderator
Opublikowano
cosmo

Poprawna nazwa to cosma

 

 

Tak po prawdzie to chodzi o felgi akcesoryjne z audi a1 - 8X0601025AM.

Opublikowano

Wszyscy co znają ten temat powinni wiedzieć, że tutaj na półśrodki nie ma miejsca, jak się coś dzieje to na maksa :)

 

ps. temat widziałem przynajmniej 20 razy i ciągle jest wielką inspiracją dla mnie i pracy przy moim samochodzie :good:

Opublikowano
Blisteina pomyłka kosztuje równo 3008,30 zł

 

Obawiam się że inną pomyłkę Franek miał na myśli ..... :mrgreen::P

 

audi a1

 

Oby tylko projekt nie wymknął się spod kontroli i takowy nie okazał się tańszy :P

 

Ale oczywiście kibicuję i szerokości/przyczepności życzę ;)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Mogę wiedzieć jak plasuje się spalanie? Bo rodzice mieli w toledo 1.6 i na miejscu wcinał 8-10 litrów przy czym 8 to tak spokojnie jeżdząć ;)

 

spalanie potrafi zaskoczyć :) dla mnie spali tyle ile wleje :D a tak na serio potrafi zejść w trasie do 6-7 litrów, w mieście z reguły 8-10 litrów

Opublikowano

Macie swoją wizję i nic mi do tego, ale moim zdaniem tak "górnolotne" mody nijak pasują do tego auta i ociera się to o groteskę :o. Mega zadbana seria wzbogacona o pewne elementy wyższych wersji to jest magia tego auta. Ładna fabryczna 17" np. z Leona Monzy, jakiś Pro-kit z dobrymi amorami, wszystko oczywiście w stanie dziewiczym i można by cmokać, a tak...gruby przerost formy nad treścią się szykuje :?

a może zgrzybiałem już, że tak gadam :dontknow:

Opublikowano

Borek, wiesz plany planami i pewnie zostaną w ramach marzeń, bo to nie są niskie kwoty ;) Przede wszystkim chcę skończyć wnętrze, aby wszystko już działało na tip top. Życie pokaże co będzie dalej...

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Patrzę i oczom nie wierzę. Kobieto, Ty bardziej dbasz o auto od niejednego faceta!

Widziałem Twoją relację z renowacji Golfa II i powiem szczerze, że jestem wgnieciony w fotel.

Gratulacje i pełen szacunek, za wszystko. Za zaangażowanie, za czas, za cierpliwość (choćby do podsufitki).

Ja zwyczajnie nie dowierzam!

Gratulacje.

  • Moderator
Opublikowano
Kobieto, Ty bardziej dbasz o auto od niejednego faceta!

 

Powiedziałbym, że lepiej od większości... ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.