piteks Opublikowano 5 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2015 Jak szaleć, to szaleć . Zamówiłem Kamikaze Over Coat. Teraz poczekam na przesyłkę. Jak dotrze, to podzielę się z Wami swoimi spostrzeżeniami .
Mickul Opublikowano 5 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2015 Dlaczego? Prime 250zł Exo 230zł. Mohs wychodzi dużo drożej. EXO to raczej uszlachetniacz do Gtechniq C1. 260+230zł = 490zł. Bardziej szedłbym w porównanie EXO v2 a MOHS od GYEONa. Exo nie jest bezpośrednim konkurentem ani Prime ani Mohsa. Z Gtechniqa jest nim C1. Exo na dobrą sprawę nie ma bezpośredniego konkurenta, nie jest to typowa powłoka kwarcowa. Wiem, ale dla mnie jakoś C1 kiepsko wygląda bez EXO. W sumie nie wiem jak jest z trwałością samego EXO bez C1 - większość stosuje właśnie kombinacje C1+EXO v2+EXO v2
blackmamba Opublikowano 5 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2015 Jak szaleć, to szaleć . Zamówiłem Kamikaze Over Coat. Teraz poczekam na przesyłkę. Jak dotrze, to podzielę się z Wami swoimi spostrzeżeniami . Trzeba było zgłosić chęć ja właśnie też zastanawiałem czy nie zamówić przesyłka wyszła by znaczniej taniej no i może jakiś rabat dla zakupu grupowego
piteks Opublikowano 5 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2015 Sorki ale się strasznie napaliłem
kubik Opublikowano 5 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2015 EXO to raczej uszlachetniacz do Gtechniq C1 No już bez przesady
kita33 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2015 Co myślicie o Duragloss Ceramic Coating
Pan Miyagi Opublikowano 5 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2015 Co myślicie o Duragloss Ceramic Coating Opcja szukaj podpowiada, że nawięcej myślą o nim w następującym temacie... viewtopic.php?p=494685#494685
kita33 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2015 jakoś musiałem to przegapić. dzieki
mkbewe Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2015 Szanowni koledzy i koleżanki będę robił przymiarki na wiosne do na powłokę do swojego auta i prosiłbym o pomoc w wybraniu czegoś, Zależy mi na tym żeby się ją łatwo nakładała ponieważ będzie to moja 1 przygoda z powłoką, w miarę trwała, i miała hydrofobowość na poziomie Widzialem opticoat2 na aucie kolegi i dawał radę dlatego skłaniałbym się ku zakupie nowego OptiGolss'a ? czy ktoś go już testował bo rozmowa na jego temat była ale testów nie widziałem żadych. No i wg tego co wyczytałem można go smalcować woskami więc dobre jakby mi się czasem nudziło jedyne czego się obawiam to czy obgonię tymi 10ml całe auto C1 jak wyczytałem wcześniej jest łatwe w aplikacji ale dopiero z exo na górze daję ładną hydrofobowość więc dla mnie odpada.
grzes12 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2015 ja na wiosnę również przymierzam się do pierwszej powłoki i wybrałem c1 i na to exo zobaczymy
fireman Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2015 C1 jak wyczytałem wcześniej jest łatwe w aplikacji ale dopiero z exo na górze daję ładną hydrofobowość więc dla mnie odpada. C1 wspierane C2v3 też naprawdę fajnie odpycha wodę i kropelki na niezłym poziomie, nie jest to exo ale jest nieźle. Zawsze możesz psiknąć BSD i każda powłoka zrobi wow
qba_lle Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2015 Panowie potrzebuję powłokę dla auta moich rodziców. Auto pod koniec stycznia będzie odebrane z salonu i trafi prosto do garażu w celu zabezpieczenia lakieru. Tutaj jest problem bo narobiło Nam się tyle tych powłok, że nie wiem na którą się zdecydować. Auto raczej będzie z miękkim lakierem - Hyundai i30. Wymagania co do powłoki to przede wszystkim odporność na zarysowania z tego względu, że mój ojciec mimo prób nauki nadal nie może się przyzwyczaić do delikatnego mycia na 2 wiadra. Tyle dobrego że oduczył się używania szczotki i korzysta z rękawicy Flexipads. Na początku myślałem o OptiCoat co wy na to ? Warunki w garażu na obecną chwilę to jakieś 10-15 stopni więc nie wiem czy to nie będzie zbyt zimno na aplikacje powłoki.
Kubz Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2015 qba, niestety, ale żadna powłoka nie pomoże jeśli nie myje się auta delikatnie (częste płukanie rękawicy, mały docisk, wycieranie itp). Tyle w temacie, koniec i kropka
qba_lle Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2015 Dobrze, ja to doskonale rozumiem tylko powoli wtajemniczam właściciela pojazdu. Nie mniej jednak nie to było najważniejszym pytaniem. Która z dostępnych obecnie na rynku powłok jest najbardziej odporna na zarysowania ? Kusi mnie duragloss ale to tylko do swoich aut, bo odporności na zarysowania podobno nie ma żadnej, a jeśli już to minimalną.
mkbewe Opublikowano 8 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2015 C1 jak wyczytałem wcześniej jest łatwe w aplikacji ale dopiero z exo na górze daję ładną hydrofobowość więc dla mnie odpada. C1 wspierane C2v3 też naprawdę fajnie odpycha wodę i kropelki na niezłym poziomie, nie jest to exo ale jest nieźle. Zawsze możesz psiknąć BSD i każda powłoka zrobi wow za dużo kombinacji jak dla mnie
qba_lle Opublikowano 8 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2015 ktoś życzliwy odpowie na mój post ?
spons Opublikowano 8 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2015 Dobrze, ja to doskonale rozumiem tylko powoli wtajemniczam właściciela pojazdu. Nie mniej jednak nie to było najważniejszym pytaniem. Która z dostępnych obecnie na rynku powłok jest najbardziej odporna na zarysowania ? Kusi mnie duragloss ale to tylko do swoich aut, bo odporności na zarysowania podobno nie ma żadnej, a jeśli już to minimalną. Końcowa twardość powłoki w dużej mierze zależy od początkowej twardości powierzchni na którą jest aplikowana/z którą się wiąże ( w tym wypadku lakier), a także od grubości warstwy jaką jest w stanie "zbudować" na powierzchni. Na Twoje pytanie nie da się udzielić jednoznacznej odpowiedzi, a ogółem rzecz biorąc to temat na dobrych kilka browarów w garażu Gdybym miał się określić w jednym zdaniu, powiedziałbym że twarde jest przeciwieństwem lepszego, a więcej nie zawsze znaczy lepiej
mkbewe Opublikowano 9 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2015 hmm widzę ze mimo wszystko polecacie C1 a jak się ma ona jeśli cchodzi o wygląd/przyciemnienie względem innych powłok nie trudnych w aplikacji ?
mar79 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2015 mkbewe wydaje mi się, że jeśli zadzwonisz do jednego z naszych partnerów z największym wyborem powłok to Ci odpowie na twoje pytanie.
mkbewe Opublikowano 9 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2015 a kto ma tak duży wybór powłok ? podrzuć proszę linkiem może być na PW
Dareek79 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2015 Dobrze, ja to doskonale rozumiem tylko powoli wtajemniczam właściciela pojazdu. Nie mniej jednak nie to było najważniejszym pytaniem. Która z dostępnych obecnie na rynku powłok jest najbardziej odporna na zarysowania ? Kusi mnie duragloss ale to tylko do swoich aut, bo odporności na zarysowania podobno nie ma żadnej, a jeśli już to minimalną. Choose NanoTech DLS-9H Kube Bond tylko cena zabija ale wszystkie swoje projekty tą powłoką zabezpieczam
Rafal Opublikowano 11 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2015 Choose NanoTech DLS-9H Kube Bond tylko cena zabija ale wszystkie swoje projekty tą powłoką zabezpieczam Jakiś namiar na tą powłokę?
therioon Opublikowano 11 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2015 http://www.cararte.pl zobacz tu
Michael MSTP Opublikowano 11 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2015 Mysle ,że jak za topową powłoke 490 zł to nie jest najgorsza cena dodatkowo "Butelka o pojemności 50ml wystarcza na wykonanie dwóch powłok (średni pojazd osobowy)" wychodzi 250 zł na auto i w czystej teorii 6 lat ochrony. Tragedi nie ma
atvmmz Opublikowano 11 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2015 A skąd wiadomo, że to topowa powłoka?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się