Skocz do zawartości

Powłoki, supersealanty etc...


Evo

Rekomendowane odpowiedzi

Dlaczego?

 

Prime 250zł Exo 230zł. Mohs wychodzi dużo drożej.

 

EXO to raczej uszlachetniacz do Gtechniq C1. 260+230zł = 490zł.

 

Bardziej szedłbym w porównanie EXO v2 a MOHS od GYEONa.

 

Exo nie jest bezpośrednim konkurentem ani Prime ani Mohsa. Z Gtechniqa jest nim C1. Exo na dobrą sprawę nie ma bezpośredniego konkurenta, nie jest to typowa powłoka kwarcowa.

 

Wiem, ale dla mnie jakoś C1 kiepsko wygląda bez EXO.

 

W sumie nie wiem jak jest z trwałością samego EXO bez C1 - większość stosuje właśnie kombinacje C1+EXO v2+EXO v2 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak szaleć, to szaleć :mrgreen: . Zamówiłem Kamikaze Over Coat. Teraz poczekam na przesyłkę. Jak dotrze, to podzielę się z Wami swoimi spostrzeżeniami :) .

 

Trzeba było zgłosić chęć ja właśnie też zastanawiałem czy nie zamówić :) przesyłka wyszła by znaczniej taniej ;) no i może jakiś rabat dla zakupu grupowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni koledzy i koleżanki :)

 

będę robił przymiarki na wiosne do na powłokę do swojego auta i prosiłbym o pomoc w wybraniu czegoś,

Zależy mi na tym żeby się ją łatwo nakładała ponieważ będzie to moja 1 przygoda z powłoką, w miarę trwała, i miała hydrofobowość na poziomie :)

Widzialem opticoat2 na aucie kolegi i dawał radę dlatego skłaniałbym się ku zakupie nowego OptiGolss'a ? czy ktoś go już testował bo rozmowa na jego temat była ale testów nie widziałem żadych.

No i wg tego co wyczytałem można go smalcować woskami więc dobre jakby mi się czasem nudziło :)

 

jedyne czego się obawiam to czy obgonię tymi 10ml całe auto :P

 

C1 jak wyczytałem wcześniej jest łatwe w aplikacji ale dopiero z exo na górze daję ładną hydrofobowość więc dla mnie odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

C1 jak wyczytałem wcześniej jest łatwe w aplikacji ale dopiero z exo na górze daję ładną hydrofobowość więc dla mnie odpada.

 

C1 wspierane C2v3 też naprawdę fajnie odpycha wodę i kropelki na niezłym poziomie, nie jest to exo ale jest nieźle.

Zawsze możesz psiknąć BSD i każda powłoka zrobi wow ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuję powłokę dla auta moich rodziców. Auto pod koniec stycznia będzie odebrane z salonu i trafi prosto do garażu w celu zabezpieczenia lakieru. Tutaj jest problem bo narobiło Nam się tyle tych powłok, że nie wiem na którą się zdecydować. Auto raczej będzie z miękkim lakierem - Hyundai i30.

 

Wymagania co do powłoki to przede wszystkim odporność na zarysowania z tego względu, że mój ojciec mimo prób nauki nadal nie może się przyzwyczaić do delikatnego mycia na 2 wiadra. Tyle dobrego że oduczył się używania szczotki i korzysta z rękawicy Flexipads.

 

Na początku myślałem o OptiCoat co wy na to ?

Warunki w garażu na obecną chwilę to jakieś 10-15 stopni więc nie wiem czy to nie będzie zbyt zimno na aplikacje powłoki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, ja to doskonale rozumiem tylko powoli wtajemniczam właściciela pojazdu.

 

Nie mniej jednak nie to było najważniejszym pytaniem.

 

Która z dostępnych obecnie na rynku powłok jest najbardziej odporna na zarysowania ?

Kusi mnie duragloss ale to tylko do swoich aut, bo odporności na zarysowania podobno nie ma żadnej, a jeśli już to minimalną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

C1 jak wyczytałem wcześniej jest łatwe w aplikacji ale dopiero z exo na górze daję ładną hydrofobowość więc dla mnie odpada.

 

C1 wspierane C2v3 też naprawdę fajnie odpycha wodę i kropelki na niezłym poziomie, nie jest to exo ale jest nieźle.

Zawsze możesz psiknąć BSD i każda powłoka zrobi wow ;)

 

za dużo kombinacji jak dla mnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, ja to doskonale rozumiem tylko powoli wtajemniczam właściciela pojazdu.

 

Nie mniej jednak nie to było najważniejszym pytaniem.

 

Która z dostępnych obecnie na rynku powłok jest najbardziej odporna na zarysowania ?

Kusi mnie duragloss ale to tylko do swoich aut, bo odporności na zarysowania podobno nie ma żadnej, a jeśli już to minimalną.

 

Końcowa twardość powłoki w dużej mierze zależy od początkowej twardości powierzchni na którą jest aplikowana/z którą się wiąże ( w tym wypadku lakier), a także od grubości warstwy jaką jest w stanie "zbudować" na powierzchni. Na Twoje pytanie nie da się udzielić jednoznacznej odpowiedzi, a ogółem rzecz biorąc to temat na dobrych kilka browarów w garażu ;) Gdybym miał się określić w jednym zdaniu, powiedziałbym że twarde jest przeciwieństwem lepszego, a więcej nie zawsze znaczy lepiej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, ja to doskonale rozumiem tylko powoli wtajemniczam właściciela pojazdu.

 

Nie mniej jednak nie to było najważniejszym pytaniem.

 

Która z dostępnych obecnie na rynku powłok jest najbardziej odporna na zarysowania ?

Kusi mnie duragloss ale to tylko do swoich aut, bo odporności na zarysowania podobno nie ma żadnej, a jeśli już to minimalną.

Choose NanoTech DLS-9H Kube Bond :good: tylko cena zabija ;) ale wszystkie swoje projekty tą powłoką zabezpieczam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ,że jak za topową powłoke 490 zł to nie jest najgorsza cena dodatkowo "Butelka o pojemności 50ml wystarcza na wykonanie dwóch powłok (średni pojazd osobowy)" wychodzi 250 zł na auto i w czystej teorii 6 lat ochrony. Tragedi nie ma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.