Administrator Evo Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Autor Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 a jak wypada wizualnie na tle konkurencji Trzeba by zrobić całe auto każdym z produktów, wtedy można by coś więcej powiedzieć. Do tego robiłem na jasnym aucie, więc nie wiem jak z przyciemnianiem. Oraz odporność na rysowanie i redukcję brudzenia? Za wcześnie kropelkowanie, odpychanie wody ? Bardzo podobne do Gtechniqa , ogólnie na plus. Może położysz na maskę leona w miejscu sv? Pomysł nie jest zły, ale czas będe miał dopiero w połowie września, zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan-16 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Ktoś wie ile OC 2.0 może siedzieć na lakierze i ewentualnie jak to usunąć?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saddam Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Co prawda nie 2.0 a wcześniejsza wersja: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysgro Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Czy wiadomo cos o kompatybilnosci OC 2 z np. Exo, chodzi mi o nalozenie EXO jako drugiej warstwy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gary Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 krzysgro, To chyba nie ma sensu. Myślę nawet ,że nic by nie dało. Nawet gdyby można było nałożyć exeo na oc to wtedy cała powłoka oc traci sens skoro jest przykryta czymś innym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysgro Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Tez mi sie tak na prosty rozum wydaje, ale z drugiej strony czytamy, ze poleca sie na c1 dac exo aby osiagnac maksimum korzysci z obu powlok - takze sam nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 krzysgro, To chyba nie ma sensu. Myślę nawet ,że nic by nie dało. Nawet gdyby można było nałożyć exeo na oc to wtedy cała powłoka oc traci sens skoro jest przykryta czymś innym Sens jest taki,że mamy najtwardszą i najbardziej hydrofobową powłokę Czy nie będzie się to gryźć nie wiem,bo nie stosowałem,ale powłoka kwarcowa,to powłoka kwarcowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saddam Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Gryźć się raczej nie będzie. Co więcej, takie combo zaleca Rob z Gtechniq na DW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario448 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Czy któraś ze wspomnianych powłok nadaje się do aplikacji na CQ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quattroholic Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 bo nie stosowałem,ale powłoka kwarcowa,to powłoka kwarcowa Na jakiej podstawie takie wnioski i skąd informacje, że Opti Coat 2.0 to "kwarc"??? Swoją drogą, to dziwi mnie, że do tej pory była cisza na forum o tym produkcie, który defakto dostępny jest już ładne 6 miesięcy Co do ilości produktu potrzebnego na średniej wielkości samochód, to tak jak Evo napisał ok. 10ml na średni samochód. Absolutnie nie widzę sensu łączenia OptiCoat 2.0 z innym produktami. Sam w sobie wymiata wystarczająco. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 bo nie stosowałem,ale powłoka kwarcowa,to powłoka kwarcowa Na jakiej podstawie takie wnioski i skąd informacje, że Opti Coat 2.0 to "kwarc"??? Swoją drogą, to dziwi mnie, że do tej pory była cisza na forum o tym produkcie, który defakto dostępny jest już ładne 6 miesięcy Co do ilości produktu potrzebnego na średniej wielkości samochód, to tak jak Evo napisał ok. 10ml na średni samochód. Absolutnie nie widzę sensu łączenia OptiCoat 2.0 z innym produktami. Sam w sobie wymiata wystarczająco. Pozdrawiam Przyznaje się Odczytałem porównywanie aplikacji OC do C1 jako nowego kwarcowego zawodnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bienek Opublikowano 2 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Mam pytanie. Wie ktoś może czy isntnieją jakieś przeciwskazania do użycia opti coat 2 na świeżo pomalowanych samochodzie? Czy lepiej odczekać te 30 dni zanim się położy OC2? Auto będzie malowane za ok 2-3 tyg i miesiąc później to już może być kiepsko z temperaturami i nie wiem czy to nie wpłynie negatywnie na proces nakladania oc. Aha i auto nie będzie wygrzewane podczerwienią po malowaniu i będzie położone 2 warstwy lakieru bezbarwnego (albo patrząc na technikę nakładania lakieru 3 (1.5 +1.5)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas Opublikowano 2 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Stad tez moje pytanie, bo 30ml nie wystarczy w mojej ocenie na pokrycie duzego kombi, mi sie to nie udalo, a OC 2.0 jest sprzedawana z tego co sie orientuje w mniejszym opakowaniu niz konkurencja, z tego co wiem na plus dla OC 2.0 jest brak dopalacza hydrofobowego tak jak ma to CarPro i GTechniq. kładłem C1 i w tej buteleczce ile jest 25ml ? a przypomnę iż był to mój pierwszy raz z tym produktem i na całe auto ( klasy B ) zeszło mi tyle produktu,że spokojnie połowę drugiego takiego samego bym zrobił .. po ok.7 godzinach poszło na C1 , C1.5 tak jak zalecają i auto stało w ciepłym i suchym garażu 42 godziny jeszcze stoi nawet zobaczymy jak wyjdą wyniki w czasie deszczu ale już teraz mogę powiedzieć,że sam efekt po zastosowaniu tej powłoki jest super jeżeli chodzi wizualnie teraz moje pytanie brzmi ... czy powiedzmy za pół roku mogę na to co już położyłem położyć OC 2.0 ? czy będzie to złym posunięciem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysgro Opublikowano 16 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Wlasnie kladlem C1 na Forda S-maxa z oknem panoramicznym w dachu. Poszlo ok 20ml na zewnatrz, dorobilem tez lakierowane elementy wewnetrzne drzwi (5ml) i reszta zostala na pokrycie piano black na slupkach i moze tez na konsoli w srodku (po lekkim przepolerowaniu P1, slupki rysuja sie od patrzenia na nie). Takze 30ml wystarcza na dosc hojne (pewnie zbyt czesto moczylem platki) pokrycie duzego auta. Na szyby boczne i okno w dachu poszlo G5, przod i tyl G1 trzema warstwami. C1,5 pojdzie w tygodniu albo po pierwszym myciu, Rob z GT tak mi polecal. Na wiosne na C1 dojdzie warstwa lub dwie EXO. Na deser zostalo L1, C6, i I1 Efekty wizualne - lakier Parkside met., oliwkowy ze zlotawym polyskiem, efekt wizualny powloka dala bardzo ladny i bardzo widoczny, szybkie testy z woda z konewki marki IKEA wyszly bardzo dobrze, kropelki tyz pikne @Thomas - z tego co pisal mi Rob mozesz w zimie odswiezyc C1,5 raz czy dwa, a na wiosne dolozyc np. EXO, ale nie ma sensu klasc innej powloki - nie bedzie sie trzymac jak nalezy na C1 po prostu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 30 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Przyszedł czas na najgłośniej krzyczącego oponenta "powłok" i "kwarców"... Z myślą o nadchodzącej zimie zakupiłem Opti-Coat i poniżej przedstawiam kilka wrażeń odnośnie aplikacji... Pacjent który musi zmierzyć się już niedługo z solą i błotem, oraz skazany jest na zimowanie pod chmurką, jest budzący postrach i grozę na S8 Fiat Ducato 2.3 Pomysł na ten niby "test" zrodził się na szybko, podczas dzisiejszego mycia i aplikacji G1 na szyby...Ponieważ akcja na całym aucie póki co nie wchodzi w grę - niestety wymaga korekty i dlaszego usunięcia wróć - choćby spłycenia koszmarnej mory - zrobiłem małe kompetyszyn, które niejako "przy okazji" odpowie mi na kilka pytań i wątpliwości, co daje w zamian specyfik, którego litr kosztuje 12500 złotych No to sru... Bawimy się tu... Z płatów drzwi korzystałem już przy okazji różnych porównań wosków - brudzą się bardzo szybko, a duże pionowe panele doskonale sprawdzają w zamieszaniu na bezdotyku... New Age... Chyba łatwo zgadnąć kto stanie do walki.... Auto umyte i wyglinkowane - róznej maści zdjęcia "łapka z rękawicą" i "łapka z glinką" już gdzieś są, więc pewnie wybaczycie ich brak... Lakier nie jest w stanie idealnym (po akcji z morą "coś tam" wylazło na rantach i "przejściach"), ale zadowalającym... Strona z nr rej otrzymała wosk, aplikacja by hand cleaner oczywiście fabryczny CF... Druga strona na golasa, przetarta starannie Top Inspection i jazda...Tu akurat nie ma fot, bo drobna napinka jednak była, ale kilka słow muszę napisać: 1. Samo opakowanie bardzo pozytywne, pomysł ze strzykawką super - bardzo łatwo odmierzyć produkt dosłownie po kropli W porównianiu do używanego 2 godziny wcześniej "dżitechnika", gdzie jak wiadomo przechylamy butelczynę i sporo bezwstydnie drogiego towaru idzie w kosmos, znaczy w płatek, to O-C jest "miszcz" 2. Za namową i radą Pewnego Mieszacza, obytego w temacie powłok ( ) zrezygnowałem z fabrycznego aplikatora przypominającego słoneczko i użyłem eliptycznego aplikatora Urban, wersja mikrus... 3. Sama aplikacja nie taka straszna jak mogłoby się wydawać, produkt rozprowadza się bardzo łatwo, wydajność przeogromna, na płat drzwi zużyłem ok 8 kropel produktu, a zapewniam Was, że nie tarłem suchym aplikatorem - produkt był doskonale widoczny na panelu. Optycznego ubytku w strzykawce nie jestem w stanie stwierdzić 4. Tajemnicze samopoziomowanie....faktycznie jest. Produkt praktycznie nie wymaga docierania, nadlewki po kilku minutach rozprowadzamy "na boki" bez docisku... Miejsca które pod Brinkmanem robiły wrażenie minimalnego hologramu.... jakby zniknęly po kilkunastu minutach Światełko, trochę skupienia, uwagi oraz wprawy i aplikacja idzie jak z płatka.... Trochę to poschło w garażu i wystawiłem auto na słońce... CR OptiCoat Różnic wzrokowych nie zauważyłem, ale na pojednyńczych panelach to trochę trudno, a i ten lakier jest taki trochę "głupi" ..powłoki jescze nie macałem, ani nie głaskałem To tyle na gorąco z frontu... Obserwacje z brudzenia? będą "próby wody"? będą Wnioski i przemyślenia? będą Dzięki za uwagę ( i rady ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 30 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 planujesz warstwować CR'a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 30 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 planujesz warstwować CR'a? Nie, Fiacinę i tak muszę przygotować do zimy, więc mam nadzieję, że najbliższy miesiąc (góra dwa) pokaże mi jaka jest praktyczna przewaga "powłoki" w codziennym użytkowaniu auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacek _b Opublikowano 30 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 "próby wody"? będą Wnioski i przemyślenia? będą Wujek , a filmiki będą ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 30 Września 2012 Autor Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Raczej nie ma takiej opcji, nie od dziś wiadomo że Paweł stroni od wizyt na bezdotyku z kamerą.... Mnie martwi trochę to przetarcie Top Inspection w ramach przygotowań. Coś tam wcześniej siedziało na tych drzwiach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 30 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Mnie martwi to przetarcie Top Inspection w manualu wspominają o usunięciu defektów i 15% IPA, więc czemu miałoby nie teges? Coś tam wcześniej siedziało na tych drzwiach ? Dogorywający PA Rapidvax... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 30 Września 2012 Autor Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 No ja bym kontrolnie pociągnał chociaż cleanerem przed Top Inspection, miałbym wątpliwości czy mycie + glinka powyciągały wszystko z lakieru Z tego co piszą ludzie w Optiumum to OC 2.0 nie jest może aż tak upierdliwe jeśli chodzi o "czystość" lakieru jak inne powłoki, bo np. przy polerowaniu ich pastami zalecają jedynie przetarcie lakieru wilgotną mikrofibrą. Niemniej dmuchałbym na zimne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 30 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Niemniej dmuchałbym na zimne Ok,ok - rozumiem W moim przypadku to pionierska akcja , więc jak coś pójdzie nie tak, to spokojnie pokombinujemy dalej Aha, jeszcze jedno...bez filmiku, to tak jak spot bez rolki i rundy po S8 , więc jak się "uleżą" to lecimy z koksem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinkins Opublikowano 30 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 We'll see Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavlik Opublikowano 30 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 więc jak się "uleżą" to lecimy z koksem.... dziś po 22 będzie się działo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 30 Września 2012 Autor Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Dajcie mu conajmniej czas do jutra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się