Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 19,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Danielek. pomyśl nad sprężynami. Nawet gdybyś miał kupić używki z golfa bo na pewno pasują, to zmiana wizualna będzie znaczna. Ja sam po wymianie felg na 18" wytrzymałem chyba 2 miesiące i kupiłem Eibacha -30 mm. Komfort tylko delikatnie ucierpiał, ale wygląd na duży plus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie przy swoim aucie ale dziś skończyłem zabawe z takim oto Audi A6. Poza tym w trakcie czekania za odbiorca Audi umyłem auto ojca + smaclowanie Petes 53, umylem auto żony + rapid detailer auto glym, umyłem swoje auto + sonax bsd, umyłem auto które stoi pod domem nie używane od 1.5 roku taki mercedes clk srebrny co widać go w tle na zdjeciach co wrzucam na forum i dostal w prezencie bsd sonaxa. Zdjecia tylko audi reszty juz nie mialem czasu robic bo prace szly hurtowo :)

 

8auw.jpgUploaded with ImageShack.us

 

2mih.jpgUploaded with ImageShack.us

 

l494.jpgUploaded with ImageShack.us

 

t4ll.jpgUploaded with ImageShack.us

 

gylv.jpgUploaded with ImageShack.us

 

vwl9.jpgUploaded with ImageShack.us

 

k32b.jpgUploaded with ImageShack.us

 

fvif.jpgUploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to u mnie dziś również czyszczenie ale w miarę szybko. :roll:

Mycie na bezdotyku, osuszanie, IPA, wosk twardy Sonax na maskę, dach i tył (na tyle wystarczyło :kox:), reszta SONAX Polishing&Wax2 (pozostałości z poprzedniego sezonu), a na koniec BSD na wszystko.

 

Dzięki użytkownikowi e36ace dostałem sampler Megs'a UQD i zrobiłem małe porównanie na masce :) i sonax jak dla mnie o wiele lepiej odprowadzał wodę. Może to też kwestia atomizera bo uqd pryskał mocną mgiełką a bsd bardziej punktowo. Ale zobaczymy też jak z trwałością. W tym sezonie mam zamiar nie tylko czytać i oglądać ale również testować :ad:

A oto efekty pracy ;) Brakuje mi jeszcze jakiegoś preparatu do opon i plastików ale są w najbliższych planach zakupowych jak również FK 1000P.

Zdjęcia nie do końca najlepsze bo aparat został w domu a pod ręką jedynie GoPro.

5a4yzm.jpg

jkfu3r.jpg

axo9qr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne koła, jestem bardzo ciekaw jak leżą na golfie.

 

W końcu przyszedł czas na remont zawieszenia z tyłu, podczas jazdy coś już powoli stukało, a podczas jednego z mocnych startów, kolega powiedział że koło coś mi podskakuje. Szybka decyzja i auto od poniedziałku na podnośniku, wózek zrzucony i wymieniamy to co zużyte. Doszły jeszcze tarcze z klockami.

OQBtfsk.jpg

B5hGSN2.jpg

ummo7Rx.jpg

43lFcLx.jpg

OZlrmah.jpg

DI7AKzT.jpg

YfB1JJj.jpg

gxR2YuX.jpg

VIl5COi.jpg

NmmB6cC.jpg

uMXZ14D.jpg

49oJE54.jpg

tQLky71.jpg

 

Jeździ się 100x lepiej niż wcześniej, boli jedynie że remont pochłonął całe fundusze przewidziane na gwint :/

W przyszłym miesiącu robione będzie zawieszenie z przodu bo też już coś delikatnie postukuje. Jak już uporam się z przodem to auto jedzie na uszczelnienie silnika i będzie cacy. Dodam że w zawieszeniu wszystko było jeszcze oryginalne.

Dziś 540 dostała mycie i psiknięci QD, niech też ma coś na święta :D

1rlRMee.jpg

YWLh2hK.jpg

sIeRYSB.jpg

lGj3QXt.jpg

RLJRZUs.jpg

jnYPVKR.jpg

gmBXrkX.jpg

SJv7t2Q.jpg

BNfh3AQ.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cos tam sie porobilo :D

 

najpierw dokonczenie wejscia AUX (bedzie jeszcze podswietlane ale to po swietach ;) )

 

10177992_669988126369595_3236409515614803717_n.jpg

 

no i po serii problemow wkoncu zalozylem letnie kola :-]

ale najpierw trzeba bylo nadkola chociaz troche ogarnac i odmalowac zaciski ;)

 

DSC_0273_zps8afc3cf3.jpg

 

DSC_0274_zpsc24069fb.jpg

 

DSC_0277_zps54b50773.jpg

 

DSC_0278_zpsa87d993e.jpg

 

Zdjec tylu nie mam bo mi telefon padl :thumbdown:

 

Tak auto prezentuje sie na letnich kolach po umyciu na dwa wiadra i nalozeniu nanolex washcoat

 

DSC_0298_zpse9ddd677.jpg

 

DSC_0299_zpsc42558a4.jpg

 

DSC_0300_zpsc012e7bc.jpg

 

DSC_0302_zps9bacd31b.jpg

 

DSC_0303_zpsdc30cbe0.jpg

 

DSC_0304_zpsd63d8c3b.jpg

 

DSC_0305_zps7c75ec10.jpg

 

DSC_0306_zpsb2fa8e00.jpg

 

DSC_0308_zpsb70c2908.jpg

 

DSC_0309_zpse1b0ffc7.jpg

 

DSC_0310_zps5ed96e59.jpg

 

DSC_0313_zps9a9107be.jpg

 

Dekielki wpadna po swietach bo beda robione ;)

 

a tak to kolo domu bedzie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dzisiaj ale w ostatnim czasie przysiadłem do nowych felg do S4 ;)

 

1. Mycie - Angelwax Bilberry

2. Smoła i asflat - AutoLand

3. Zabrudzenia metaliczne - IronX

4. Glinka - ValetPro

5. Odtłuszczenie - IPA

6. Zabezpieczenie - 4Nano Rim Protect

 

W między czasie wpadły opony - Federal SS595 EVO 235/35/19...

 

Foty na razie podglądowe z przed domu, coś konkretniejszego będzie później, będą jeszcze mały korekty w ustawieniu gwintu, zbieżność...

 

wFuKuq2.jpg

 

K2MayKk.jpg

 

xz5uJCU.jpg

 

cNSaueu.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dzisiaj potraktowałem autko aktywną pianą, potem iron i antysmoła z Turtle, później mycie właściwe Duraglossem 901, dopieszczenie felg i opon letnich bucików z finiszem w postaci HiTemp na felgach i Megsa Endurance HG na gumach (wymiana bucików jutro). Potem glinka ValetPro żółta, a potem ogarnięcie wnętrza (odkurzanie i pranie tapicerki ValetPro Heavy Duty). Jutro cleaner i wosk - zestawik Zymola :-) I początek wiosny będzie zaliczony :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

Co prawda nie dziś, a wczoraj ale posiedziałem trochę przy aucie próbując nowo nabytych środków i podczas tej zabawy wpadło mi do głowy kilka pytań ale do rzezy:

 

Nabyłem myjkę B&D PW1700SPM i wczoraj były pierwsze testy - generalnie jestem zadowolony ale wcześniej używałem małego karchera który generował 100 bar, natomiast B&D daje niby 130 bar różnica jest, niemniej jednak nie ma jakiegoś łał mimo teoretycznie 30 % większej wydajności - wykonanie myjki, jakość materałów itp czynią ten zakup udanym.

 

Więc poszło płukanie potem mycie na dwa wiadra z użyciem mojego wynalazku oraz gąbki Sonax dreda z micro która w moim mniemaniu daje radę ale z drugiej strony nic lepszego do tej pory nie testowałem :D

 

Następnie mycie apc nielsen cyclone wszystkich zewnętrznych zakamarków auta 1:10 - tutaj pytanie chciałem przelecieć też wszystkie wnęki drzwi, uszczelki itp ale - jakoś nie miałem pomysłu jak to potem spłukać ale nie narobić syfu w środku auta - jakieś rady ? :)

 

Następnie płukanie i przyszła pora na glinkę bh soft po kolei każdy panel, na początku używałem opryskiwacza z szamponem ale kiepsko się tak pracowało, potem moczyłem obficie cały panel i dopiero glinowałem - użyłem 1/4 całej glinki która potem od razu poszła do kosza z białej zrobiła się szara i momentami zebrała na prawdę dużo syfu szczególe z dolnych partii auta, czy Wam też glinka starcza na jeden raz ?

 

Potem kolejne mycie na dwa wiadra z użyciem szamponu SHINY GARAGE STRAWBERRY CAR SHAMPOO zapach przyjemy, ilość piany średnia mimo nawet większych niż zalecane proporcji, po płukaniu nie zostało nawet zbyt dużo zacieków.

 

Dalej osuszenie i przejście do środka - tutaj znowu APC 1:10 na plastikach, baaaardzo mi się podoba działanie tego środka, szybko i bezboleśnie doczyściłem większe syfy i brudy jakie były w aucie.

 

Jak auto dobrze wyschło wpadł fk 1000p hi-temp paste wax, generalnie czytałem aby nie przesadzać z ilością wiec nałożyłem go dosłownie odrobinę, z testera niewiele co ubyło, a na karoserii widać było lekki film, następnie polerka micro która przebiegła bezboleśnie, bardzo przyjemnie się z nim pracowało, a efekt był przyjemny dla oka.

 

Było też odkurzanie i czyszczenie szyb ale bez "specjalnych" środków więc tym etapom nie poświęcam zbyt wiele miejsca na forum :mrgreen:

 

Oczywiście po takim tańcu spadł deszcz, więc od razu przekonałem się o co chodzi w kropelkowaniu na fk, na czarnym lakierze widać było wyraźnie jak to działa.

 

Niemniej jednak po nocy widać na aucie gdzie owe krople były z racji tego iż na całym lakierze osadziły się pyłki.

Czy aby odzyskać blask z wczoraj wystarczy spłukać auto wodą :D ? Czy takie rzeczy to tylko w...

 

Pozdrawiam

O.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wnęki drzwi, uszczelki itp ale - jakoś nie miałem pomysłu jak to potem spłukać ale nie narobić syfu w środku auta - jakieś rady ?

Wnęki możesz spłukać wodą z opryskiwacza, a uszczelki wytrzeć mokrą ścierą. Sam tak robię i daje radę :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.