woof Opublikowano 1 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 umyłem auto na bezdotyku, aktywna piana, wiadra, rękawica itp, suszenie w garażu + obleciałem QD+ i wyszło tak: zapomniałem o hlapaczach zdjąłem kołpaki- tak mi się chyba bardziej podoba(koło wydaje się większe). + szyby w środku i plastiki Na tydzień wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas207 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Myslalem ze C5 ma fabrycznie kiepskie swiatla (niestety w moim nie ma zenka)... Wyjalem dzisiaj oryginalne H7 od mijania i H7 od doswietlania zakretow i byly zadymione na czarno.. Zmienilem na 2 komplety H7 General Electric Sportlight + Philips Blue Vision Ultra W5W i od razu inaczej. Nie dosc, ze widac teraz cokolwiek przed autem to i sam klosz lepiej wyglada, jak nie swieci na zolto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 1 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Zapomniałem, że mam zimówki i auto stoi niżej. Przy parkowaniu chyba zerwałem ślizg zderzaka, bo coś zaczął odstawać Jutro jak będzie jasno to obadam sytuacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekcrx Opublikowano 1 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Thomas207 pokaż wnętrze swojej C5. Strasznie mi się podobają te auta. Czy fotele są tak wygodne na jakie wyglądają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Są tak wygodne jak wyglądają. C5 (III) to moim zdaniem świetne auto w swojej klasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwyjac Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 a taka C5 w hydropneumacie to już bajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
red Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Eryczek Opublikowano 2 Grudnia 2013 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 a taka C5 w hydropneumacie to już bajka a naprawiał ją już ktoś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trucky Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Eryczek, mam w domu I gen C5 z 2003 roku, z przebiegiem 260tys km i z zawieszeniem hydro nie trzeba było nic robić, odpukać nic się nie zepsuło. Ostatnio wymieniane były tuleje tylnej belki - koszt 500zł. Poza tym zawieszenie zdrowe To zawieszenie wcale nie jest takie złe, powiedziałbym nawet że jest bardzo dobre Komfort niesamowity. Gorzej ze sportowymi doznaniani, ale też nie od tego mamy wielkie kombi red, jak najbardziej było zawieszenie hydro, najtańsze wersje miały standardowe, ale cała reszta miała Hydractive III Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackill Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Hydro jest tańsze w eksploatacji niż resorak. Zwłaszcza w C5, gdzie na hydro jest tylko zawieszenie, bez wspomagania i hamulców, jak np. w Xantii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 a taka C5 w hydropneumacie to już bajka Tylko o takiej piszę. Sprężyny w C5 - fuuuj ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shmatan Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zapomniałem, że mam zimówki i auto stoi niżej. Czyli masz źle dobrane opony ;] albo na zimę albo na lato ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Shmatan, latem mam 235/35/R19; zimą 205/55/R16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shmatan Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 escimo, reptem 7mm różnicy, do przeżycia ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Shmatan, wczoraj niestety te 7mm przesądziło, bo miejscu gdzie zwykle parkuje przytarłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas207 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Ja mam ta srednia wersje (Dynamique) i zawieszenie hydro bylo jako opcja. Z tym ze mialem okazje jechac wersja Exclusive (gdzie hydro jest w serii) i nawet na trybie Sport dalej jest ponton Fotele fakt, bardzo wygodne. Jednak siedzi sie nisko i nie wszystkim sie podoba, bo ciezko sie wsiada/wysiada. Mi tam taka opcja pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Może jakaś dieta na zimę dla ciała?? Wtedy auto wyżej pójdzie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 escimo, To dziwny wybór, raczej na zimę bym chciał wyższe auto Zamiast 205/55 lepiej by było chyba 205/60. Cenowo praktycznie to samo, a jakieś 0,5cm wyżej/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tfelek Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Mi było cieżko znalesc coś 205/60/16 to kupiłem 215/55/16 i jest fajnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Mi było cieżko znalesc coś 205/60/16 to kupiłem 215/55/16 i jest fajnie Dokładnie ten sam problem miałem. Chciałem wysoko na zimę a wyższy rozmiar ciężko było dostać. Cały czas się nosze z zamiarem kupna 17/18 cali na zimę i będzie spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebcio Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Ja dzisiaj zmieniłem koła na zimowe 195/65/15 i zachowanie na zakrętach w porównaniu do 205/55/16 to kibel ale musi wystarczyć taka konfiguracja na zimę mogłem pomyśleć o 205/60/15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryczken16 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Wpadly tez gumofilce na zime: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatthewG Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Co to za latarka..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryczken16 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Latarkowata,do schowka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit_Krk Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Co to za latarka..? Ori BMW z fabrycznym gniazdem do ładowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi