Łukasz Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 żeby nie było, że administracja się obija - w nocy zamontowałem sobie nowy dolot w aucie;) a dzisiaj trochę pomęczyłem jag'a XK. I jak to coś z tego wielkiego kartonu co to go musiałem targać z rana ? Przynajmniej 100KM więcej, bo jak nie to się wkurzę, że tylko musiałem się nanosić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julian Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 haha, fotki dolotu czy jag'a? dolot śmieszny, dał koło 130koni więcej, więc wynik taki przeciętny. sam nie wiem... a tak na poważnie, to pierdzi jak jakieś tjuningowe sejczento, ale odpala z mniejszym opóźnieniem, reakcja na gaz fajna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabul Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Umyłem auto a ,że nie miałem w pracy zbytnio co robić to wyglinkowałem i całe zrobiłem SRP w celu sprawdzenia trwałości sealanta w nim zawartego, miałem użyć zestawu Clearkote ale niestety nie miałem przy sobie. Z każdym razem coraz bardziej lubię SRP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Z każdym razem coraz bardziej lubię SRP To tak jak ja, rozważam zakup większego zapasu bo ze wszystkich produktów jakie do tej pory uzyłem, SRP jest w czołówce jeśli chodzi o zadowolenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Trudno nie być zadowolonym skoro SRP maskuje niedoskonałości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabul Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Może to jest i pochodna maskowania rys ale dla mnie najważniejszym jest to ,że SRP daje zajebistą głębie o której np. Black Hole może sobie pomarzyć. Przynajmniej takie są moje odczucia na moim konkretnie lakierze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubz Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Ja niedługo będę miał możliwość sprawdzenia SRP vs BH. SRP już raz aplikowałem i baardzo fajnie wyszło - widocznie mniej drobnych rysek. Na dniach wpada BH to sobie porównam na czerwonym i czarnym lakierze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nOx Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 wpatrywałem sie w wielkie krople 4 warstwy Red Mista nakładane w odstępie 24h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
19Urban94 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 nOx, super te krople... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SJake Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 - Umyłem auto neue szampon. - Wymyłem dokładnie i "natłuściłem" nadkola - Wywsokowałem spręzyny, felgi i obudowy amortyzatora. - chciałem jeszcze pojechać po wahaczach, ale nie chciało mi sie szorować. - Poszedł Nano Dressing na letniochy. - Wyczysciłem piasty, czujniki ABS, śruby - namiedziowałem. - WyBLACKWOW-wałem plastiki zewnętrzne und grill - alez z tym było zabawy. - Przejechałem zestawem Sonusa po skórach... - skrzypią troche i wali jak w garbarnii. Nastepnie umyłem kolejną furę, poźniej jeszcze jedną... o i tak noc mnie zastała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smalec Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 z tym zawieszeniem to Was panowie podziwiam, mi by się nie chciało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibon86 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 A ja dzisiaj dostałem do testów maszynę parową do mycia aut. Wymyłem swoje auto oraz wkońcu doczyściłem te atrapy na głśniki bo strasznie nabite błotem miałem. Wszystko troszke na szybko ale od przyszłego tygodnia wkońcu w swoim lokalu będę mógł popracowac nad autem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malkolm Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 umyłem oba graty, teraz wyruszam na nocne woskowanie na jednym aucie było #16 a na drugim dodo BV, różnica kolosalna na korzyść megsa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dkk Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Ja dziś zamontowałem sobie do Ave światła do jazdy dziennej Hella, koszt 700zł. Widziałem je kiedyś i bardzo "dawały po oczach". Były za duże na moje auto, bez cięcia plastiku zderzaka i niecenzuralnych słów się nie obyło Czas montażu 4h we dwóch z bratem. Nie są podłączone jeszcze elektrycznie, bo to zbyt skomplikowane. Ma być tak: 1. Zapalam silnik - światła same się włączają 2. Pozycyjne - świecą dalej 3. Mijania - przygasają (tak, że w nocy nie oślepiają innych, Hella tylko ma takie rozwiązanie z tego co wiem) Obliczyłem, że zapalenie świateł mijania ( w tym też innych) kosztuje moje auto 150W a tak tylko 10W Jak światła będą podpięte do elekrtyki dam więcej zdjęć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 umyłem zymolem, plastiki PB trim restorer nowość w moim ogródku, i na konic duragloss aqua wax-jako qd podkręca śliskość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afi Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 A ja dziś porządnie umyłem w Łopelu karoserię, wnęki drzwi i tylnej klapy, nadkola, wyglinkowałem całego, po czym zabrałem się do polerki, którą to zakończyłem w ciągu 10 minut, bo mi bezpiecznik w przejściówce się spalił... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
19Urban94 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Ja razem z tatą dzisiaj: - umyłem - zamontowałem kołpaki - zamontowałem czujnik temperatury zewnętrznej - nawoskowałem - naniosłem dressing na opony i plastiki - wyczyściliśmy EGR Jutro: - Porządne sprzątanie wnętrza - Jakieś grzebanie przy silniku... Teraz zdjęcia... :-D - EGR przed po Kropelkowanie po nawoskowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Rafał, czasem go nie zaślepiaj [ Dodano: 17 Kwiecień 2010, 20:37 ] Umyłem mondka, nagrałem film o odpychaniu wody, wstawiłem do wątku z testem Epica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
19Urban94 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 czasem go nie zaślepiaj Spokojnie, z powrotem jest na swoim miejscu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemas22 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Rafał, czasem go nie zaślepiaj [ Dodano: 17 Kwiecień 2010, 20:37 ] Umyłem mondka, nagrałem film o odpychaniu wody, wstawiłem do wątku z testem Epica. Podlinkuj ten film Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Jest w Testy, Prima Amigo I Epic. 2 filmy i jedno zdjęcie nowe.Nie wyrzuciło na wierzch tematu, bo rano ostatni pisałem i dołóczyło do porannego postu, a potem ktoś Glinki pisał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Nie w swoim, w siostry. Umyłem i posprzątałem w środku, auto idzie do ludzi. Jako że lakier jest w stanie agonalnym, pełno wgniot i zarysowań to stwierdziłem że zobacze jak się pracuje papierem wodnym. Na tylnym słupku zmatowiłem obszar wielkości dłoni papierem 2500, potem wykończyłem Clearkotem Compound. Efekt jest taki ze sam jestem w szoku, idealne lustro bez żadnych rys i hologramów. Aż musiałem wyjechać z cienia na słońca bo nie wierzyłem i faktycznie osiągnięty rezulat jest świetny. Jestem zdziwiony że zamtowienie od papieru da się ręcznie wyciągnąć, a przy okazji nie porobić hologramów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julian Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Jestem zdziwiony że zamtowienie od papieru da się ręcznie wyciągnąć, a przy okazji nie porobić hologramów.pozostaje pytanie, na ile jest to wyciągnięte a na ile zamaskowane. według mojego doświadczenia struktura lakieru jest nadal zmieniona i zauważyłbyś to przy sztucznym świetle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 wróciłem z garażu,przeleżałem pod autem pół dnia oględziny spodu zrobione muszę poprawić konserwację po zimie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 julian, przetarłem kilkukrotnie nierozcieńczonym IPA żeby się upenić i zarówno pod LEDowym światłem jak i w słońcu nic nie widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi