Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to ja się zbieram żeby napisać jakiś godny komentarz i kiedy już w głowie coś "zaświeci" sensownego, Ty dajesz lepszą kontynuację czegoś co przynajmniej dla mnie było już nieosiągalne i (teraz mogę tak napisać) prawie perfekcyjne, myślę że ayrsen pięknie to ujął i w 100 % się z nim zgadzam, chapeau bas

  • Odpowiedzi 181
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Coś tam się zaczyna odbijać :song:

 

A poważniej, różnica ogromna, pięknie to wychodzi :good:

Opublikowano

Paweł z takim podejściem do tego pojazdu nie pozostaje Ci nic innego jak Wycisnąć z silnika 300KM, dużą felę, mocny sound system i startować w jakichś tuning contestach :good::-]:-]

Świetnie ten bok wygląda :good:

  • Partner forum
Opublikowano

właśnie te ducato powinno być na jakimś ładnym kole :)

 

Znajomy posiada ducato coprawda plandekę ale na aluminiowych kołach i wygląda to odrazu inaczej :)

Opublikowano
dla mnie było już nieosiągalne

 

osiągalne jak najbardziej ;) ale dziękuję :oops:

 

dużą felę

 

tak jak wspominałem, jak zużyję letnie 15` to wpadną ori alu z wersji "autobus" - innych nie biorę pod uwagę :P

 

jakim papierkiem to leciałes?

 

było :P system Kovax na "sucho" 2000,2500,3000 - można znaleźć u Partnerów ;)

 

na aluminiowych kołach i wygląda to odrazu inaczej

 

Każde auto na alu to +10 do lansu, a bus to już "szał" :D;)

 

LTL?

 

co to? :o

 

Prace póki co stanęły, muszę ogarnąć nieco Focusa przed spotem, bo latarki i światełka migają tam jak na laser party :D

Kilka miejsc już "zrobionych" niestety idzie do poprawki - słabe sztuczne światło, ew słońce tuż przed zachodem nieco zweryfikowało moje umiejętności wyprowadzenia papieru...

Oliwy dolał też jeden Koleś, który stwierdził, że albo usuwamy morę na 100%, na całych panelach albo nie ruszamy, bo wygląda to jak po brutalnej polerce G3 po kiepskim lakierniku...

Po kilkugodzinnym wpatrywaniu się w moje dzieło to powiem szczerze, że coś w tym jednak jest, ale do rantów i załamań burt to naprawdę nie wiem jak podejść z papierem... :dontknow:

 

dzięki za komentarze, i czekam na przypływ sił, weny i sprzętu.... :dontknow::/

  • Administrator
Opublikowano
Oliwy dolał też jeden Koleś, który stwierdził, że albo usuwamy morę na 100%, na całych panelach albo nie ruszamy, bo wygląda to jak po brutalnej polerce G3 po kiepskim lakierniku...

 

 

Możesz rozwinąć ?

Opublikowano
MrCleaner, LTL?

:D

 

LTL transport tak jest :)

 

To firma transportowa której wszystkie dostawczaki są na alu nie które nawet po korekcie u nas :D

 

[ Dodano: 28 Maj 2012, 18:17 ]

dla mnie było już nieosiągalne

 

osiągalne jak najbardziej ;) ale dziękuję :oops:

 

dużą felę

 

tak jak wspominałem, jak zużyję letnie 15` to wpadną ori alu z wersji "autobus" - innych nie biorę pod uwagę :P

 

jakim papierkiem to leciałes?

 

było :P system Kovax na "sucho" 2000,2500,3000 - można znaleźć u Partnerów ;)

 

na aluminiowych kołach i wygląda to odrazu inaczej

 

Każde auto na alu to +10 do lansu, a bus to już "szał" :D;)

 

LTL?

 

co to? :o

 

Prace póki co stanęły, muszę ogarnąć nieco Focusa przed spotem, bo latarki i światełka migają tam jak na laser party :D

Kilka miejsc już "zrobionych" niestety idzie do poprawki - słabe sztuczne światło, ew słońce tuż przed zachodem nieco zweryfikowało moje umiejętności wyprowadzenia papieru...

Oliwy dolał też jeden Koleś, który stwierdził, że albo usuwamy morę na 100%, na całych panelach albo nie ruszamy, bo wygląda to jak po brutalnej polerce G3 po kiepskim lakierniku...

Po kilkugodzinnym wpatrywaniu się w moje dzieło to powiem szczerze, że coś w tym jednak jest, ale do rantów i załamań burt to naprawdę nie wiem jak podejść z papierem... :dontknow:

 

dzięki za komentarze, i czekam na przypływ sił, weny i sprzętu.... :dontknow::/

 

wg mnie nie jest tak źle jeżeli rant "bezpieczeństwa" przy wet sandingu nie jest kilku centymetroway to gubi się przy załamaniach lub można dotrzeć morę na równo na wszystkich załamaniach pad polerski 50mm i jazda w pojedynkę przygotuj sobie 100h pracy na ducato i etap wyprowadzenia papieru będziesz miał zamknięty ;)

Opublikowano

Evo nie odważę się usuwać mory na wszystkich załamaniach, zgrzewach, nadkolach etc. Można ją tylko "przyciąć" ale i tak wyciągnięcie na poziomie, który by mnie zadowalał to nie takie hop-siup. Jak wspominałem na bankiecie w "restauracji" :D ogólny look jest big wow, w odbiciu przepaść, ale wspomniane miejsca to dla mnie spory niedosyt...

Nie, nie "boję się" marudzenia ewentualnego "kupca" że pewnie bity bo mora "miejscami przypolerowana" :D , ale skoro osoba "z branży" twierdzi, że taki poziom to lipa, no to mam takie mieszane uczucia.... pracy jest ogrom.... a lakieru max 120 :/

 

Jak zrobię na "gotowo" jeden bok, to wpadnę na spota - popatrzycie komisyjnie i ocenicie :-]

 

[ Dodano: 28 Maj 2012, 18:36 ]

100h pracy

 

chyba mało... :mrgreen:;)

  • Administrator
Opublikowano

Ok, myślałem że chodzi o stopień przycięcia morki, a nie powierzchnie.

 

"z branży"

 

 

 

Jedno pytanie - "naszej" czy lakierniczej ? ;)

Opublikowano
do rantów i załamań burt to naprawdę nie wiem jak podejść z papierem...

 

jest jeden stary sposób... :song: Potrzeba dużo wody, czasu, papieru 3000 i 5000... ale to tylko dla odważnych.

Opublikowano
ale to tylko dla odważnych.

 

No wiem...chciałbym ale się boję, żeby "to" było poobijane, porysowane, lakierowane etc i ogólnie w stanie "na handel" to ogień i dym...ale "niestety"... auto znasz...wyjeżdzałem z salonu i szkoda by było dać magikom do lakieru, tylko dlatego że zachciało mi się "lustra" :D:|;)

Opublikowano

chyba mam pomysł, ale to musiałbym podjechać i pokazać :o:o

 

:song::song::song:

+ za odwagę :D mnie ręka drży podczas otwierania drzwi w zielonym, do jakiegokolwiek woskowania nawet nie podchodzę :D a tu papiór :song::good: ...muszę to zobaczyć :|

Opublikowano
w zielonym

 

hehhe... do zielonego to się podchodzi nie bliżej jak metr. :)

 

Paweł ma taki system...

 

 

Rodem ze Star Treka

Opublikowano
:song: :song: :song:

+ za odwagę :D mnie ręka drży podczas otwierania drzwi w zielonym, do jakiegokolwiek woskowania nawet nie podchodzę :D a tu papiór :song::good: ...muszę to zobaczyć :|

 

ja papiórem nic darł nie będę, przedstawię swój pomysł i mnie nie ma :D chociaż Paweł i tak pewnie już go zna, ale chciałbym zobaczyć czy takie coś da radę - nie jest to super technologia ;)

  • 1 rok później...
Opublikowano

Panie i Panowie a przede wszystkim Paweł vel gruby_RS!

 

Od samego rana z przerwami na pracę ( :-] ) czytam temat o Ducato.

 

Już sam tytuł mega mnie zaciekawił - Ducato w Pokaż swój blask? Pierwsze zdjęcia rozwiały moje wątpliwości, że nie będzie to relacja jak każda inna.

 

gruby_RS, zdjęcia ogląda się bardzo przyjemnie, niektóre odbicia "po" naprawdę powalają na kolana! :shock: Opisy świetne - całość bardzo ładnie skomponowana! :song: Co ja, amator będę tutaj słodził, cukrzył etc - takie prace to swoista biblia detailera!

 

Szacun, szacun i jeszcze raz szacun za robotę!

 

Ale...

 

Co się stało, że projekt nie doczekał się finału w PSB? :zly:

 

Na pewno nie ja jeden chętnie obejrzałbym dalszą część walki z fabryczną morą Fiata, akcję z dachem ( :evil: ) i zaatakowanie wnętrza z wszystkimi szmatkami, pędzlami i plastikami out :kox:

 

Wiem, że pracę nad Fiacikiem zacząłeś w tamtym roku ale może uchowały się jakieś zdjęcia? Na pewno... 8-)

 

I jeszcze jedno - nie przepraszam, że odgrzałem temat - nie ma szans, żeby gdzieś tam zaginął w czeluściach PSB...

 

Pozdrawiam :good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.