CreArt Opublikowano 24 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2012 to ja się zbieram żeby napisać jakiś godny komentarz i kiedy już w głowie coś "zaświeci" sensownego, Ty dajesz lepszą kontynuację czegoś co przynajmniej dla mnie było już nieosiągalne i (teraz mogę tak napisać) prawie perfekcyjne, myślę że ayrsen pięknie to ujął i w 100 % się z nim zgadzam, chapeau bas
fireman Opublikowano 24 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2012 Coś tam się zaczyna odbijać A poważniej, różnica ogromna, pięknie to wychodzi
Camel- Opublikowano 25 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2012 Gniesz pałe Gruby... te zdjęcia z 10 strony... jasny gwint...
Ciastek Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2012 Paweł z takim podejściem do tego pojazdu nie pozostaje Ci nic innego jak Wycisnąć z silnika 300KM, dużą felę, mocny sound system i startować w jakichś tuning contestach Świetnie ten bok wygląda
BartekB Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2012 Gruby-rs - jakim papierkiem to leciałes?
Partner forum MrCleaner Opublikowano 28 Maja 2012 Partner forum Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2012 właśnie te ducato powinno być na jakimś ładnym kole Znajomy posiada ducato coprawda plandekę ale na aluminiowych kołach i wygląda to odrazu inaczej
gruby_RS Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2012 dla mnie było już nieosiągalne osiągalne jak najbardziej ale dziękuję dużą felę tak jak wspominałem, jak zużyję letnie 15` to wpadną ori alu z wersji "autobus" - innych nie biorę pod uwagę jakim papierkiem to leciałes? było system Kovax na "sucho" 2000,2500,3000 - można znaleźć u Partnerów na aluminiowych kołach i wygląda to odrazu inaczej Każde auto na alu to +10 do lansu, a bus to już "szał" LTL? co to? Prace póki co stanęły, muszę ogarnąć nieco Focusa przed spotem, bo latarki i światełka migają tam jak na laser party Kilka miejsc już "zrobionych" niestety idzie do poprawki - słabe sztuczne światło, ew słońce tuż przed zachodem nieco zweryfikowało moje umiejętności wyprowadzenia papieru... Oliwy dolał też jeden Koleś, który stwierdził, że albo usuwamy morę na 100%, na całych panelach albo nie ruszamy, bo wygląda to jak po brutalnej polerce G3 po kiepskim lakierniku... Po kilkugodzinnym wpatrywaniu się w moje dzieło to powiem szczerze, że coś w tym jednak jest, ale do rantów i załamań burt to naprawdę nie wiem jak podejść z papierem... dzięki za komentarze, i czekam na przypływ sił, weny i sprzętu....
kamilgt Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2012 ale do rantów i załamań burt to naprawdę nie wiem jak podejść z papierem... chyba mam pomysł, ale to musiałbym podjechać i pokazać
Administrator Evo Opublikowano 28 Maja 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2012 Oliwy dolał też jeden Koleś, który stwierdził, że albo usuwamy morę na 100%, na całych panelach albo nie ruszamy, bo wygląda to jak po brutalnej polerce G3 po kiepskim lakierniku... Możesz rozwinąć ?
nOx Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2012 MrCleaner, LTL? LTL transport tak jest To firma transportowa której wszystkie dostawczaki są na alu nie które nawet po korekcie u nas [ Dodano: 28 Maj 2012, 18:17 ] dla mnie było już nieosiągalne osiągalne jak najbardziej ale dziękuję dużą felę tak jak wspominałem, jak zużyję letnie 15` to wpadną ori alu z wersji "autobus" - innych nie biorę pod uwagę jakim papierkiem to leciałes? było system Kovax na "sucho" 2000,2500,3000 - można znaleźć u Partnerów na aluminiowych kołach i wygląda to odrazu inaczej Każde auto na alu to +10 do lansu, a bus to już "szał" LTL? co to? Prace póki co stanęły, muszę ogarnąć nieco Focusa przed spotem, bo latarki i światełka migają tam jak na laser party Kilka miejsc już "zrobionych" niestety idzie do poprawki - słabe sztuczne światło, ew słońce tuż przed zachodem nieco zweryfikowało moje umiejętności wyprowadzenia papieru... Oliwy dolał też jeden Koleś, który stwierdził, że albo usuwamy morę na 100%, na całych panelach albo nie ruszamy, bo wygląda to jak po brutalnej polerce G3 po kiepskim lakierniku... Po kilkugodzinnym wpatrywaniu się w moje dzieło to powiem szczerze, że coś w tym jednak jest, ale do rantów i załamań burt to naprawdę nie wiem jak podejść z papierem... dzięki za komentarze, i czekam na przypływ sił, weny i sprzętu.... wg mnie nie jest tak źle jeżeli rant "bezpieczeństwa" przy wet sandingu nie jest kilku centymetroway to gubi się przy załamaniach lub można dotrzeć morę na równo na wszystkich załamaniach pad polerski 50mm i jazda w pojedynkę przygotuj sobie 100h pracy na ducato i etap wyprowadzenia papieru będziesz miał zamknięty
gruby_RS Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2012 Evo nie odważę się usuwać mory na wszystkich załamaniach, zgrzewach, nadkolach etc. Można ją tylko "przyciąć" ale i tak wyciągnięcie na poziomie, który by mnie zadowalał to nie takie hop-siup. Jak wspominałem na bankiecie w "restauracji" ogólny look jest big wow, w odbiciu przepaść, ale wspomniane miejsca to dla mnie spory niedosyt... Nie, nie "boję się" marudzenia ewentualnego "kupca" że pewnie bity bo mora "miejscami przypolerowana" , ale skoro osoba "z branży" twierdzi, że taki poziom to lipa, no to mam takie mieszane uczucia.... pracy jest ogrom.... a lakieru max 120 Jak zrobię na "gotowo" jeden bok, to wpadnę na spota - popatrzycie komisyjnie i ocenicie [ Dodano: 28 Maj 2012, 18:36 ] 100h pracy chyba mało...
Administrator Evo Opublikowano 28 Maja 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2012 Ok, myślałem że chodzi o stopień przycięcia morki, a nie powierzchnie. "z branży" Jedno pytanie - "naszej" czy lakierniczej ?
nOx Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2012 100h na samo wyprowadzanie newralgicznych miejsc
gruby_RS Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2012 "naszej" czy lakierniczej ? mix
SJake Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2012 do rantów i załamań burt to naprawdę nie wiem jak podejść z papierem... jest jeden stary sposób... Potrzeba dużo wody, czasu, papieru 3000 i 5000... ale to tylko dla odważnych.
gruby_RS Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2012 ale to tylko dla odważnych. No wiem...chciałbym ale się boję, żeby "to" było poobijane, porysowane, lakierowane etc i ogólnie w stanie "na handel" to ogień i dym...ale "niestety"... auto znasz...wyjeżdzałem z salonu i szkoda by było dać magikom do lakieru, tylko dlatego że zachciało mi się "lustra"
Pavlik Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2012 chyba mam pomysł, ale to musiałbym podjechać i pokazać + za odwagę mnie ręka drży podczas otwierania drzwi w zielonym, do jakiegokolwiek woskowania nawet nie podchodzę a tu papiór ...muszę to zobaczyć
SJake Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2012 w zielonym hehhe... do zielonego to się podchodzi nie bliżej jak metr. Paweł ma taki system... Rodem ze Star Treka
kamilgt Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2012 :song: + za odwagę mnie ręka drży podczas otwierania drzwi w zielonym, do jakiegokolwiek woskowania nawet nie podchodzę a tu papiór ...muszę to zobaczyć ja papiórem nic darł nie będę, przedstawię swój pomysł i mnie nie ma chociaż Paweł i tak pewnie już go zna, ale chciałbym zobaczyć czy takie coś da radę - nie jest to super technologia
JM63 Opublikowano 29 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2012 Pawle, na bogato Też tak zwieńczysz dzieło... http://www.youtube.com/watch?v=s7ByvFzsNSw/#t=5m35s ?
Camel- Opublikowano 29 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2012 znowu ten cymbał, jasny gwint. Kto im scenariusz układa
fipa Opublikowano 1 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2012 Jestem w głębokim szoku po obejrzeniu zdjęć.. Chciałbym zobaczyć to auto na żywo!
sobka01 Opublikowano 15 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2013 Panie i Panowie a przede wszystkim Paweł vel gruby_RS! Od samego rana z przerwami na pracę ( ) czytam temat o Ducato. Już sam tytuł mega mnie zaciekawił - Ducato w Pokaż swój blask? Pierwsze zdjęcia rozwiały moje wątpliwości, że nie będzie to relacja jak każda inna. gruby_RS, zdjęcia ogląda się bardzo przyjemnie, niektóre odbicia "po" naprawdę powalają na kolana! Opisy świetne - całość bardzo ładnie skomponowana! Co ja, amator będę tutaj słodził, cukrzył etc - takie prace to swoista biblia detailera! Szacun, szacun i jeszcze raz szacun za robotę! Ale... Co się stało, że projekt nie doczekał się finału w PSB? Na pewno nie ja jeden chętnie obejrzałbym dalszą część walki z fabryczną morą Fiata, akcję z dachem ( ) i zaatakowanie wnętrza z wszystkimi szmatkami, pędzlami i plastikami out Wiem, że pracę nad Fiacikiem zacząłeś w tamtym roku ale może uchowały się jakieś zdjęcia? Na pewno... I jeszcze jedno - nie przepraszam, że odgrzałem temat - nie ma szans, żeby gdzieś tam zaginął w czeluściach PSB... Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się